Gjest BettyBoop Skrevet 26. januar 2013 #141 Skrevet 26. januar 2013 men kunden velger selv å betale og kunden blir ikke lurt for de vet hva dfet går i. Hvor mange ganger må jeg forklare at svindel handler om å lure noen?
Jegern Puahate Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #142 Skrevet 27. januar 2013 men kunden velger selv å betale og kunden blir ikke lurt for de vet hva dfet går i. Hvor mange ganger må jeg forklare at svindel handler om å lure noen? Hvor mange ganger må jeg forklare at selv om kunden betaler og gir sitt samtykke så kan han fortsatt bli lurt \svindlet? I de fleste svindelsaker er det jo en stakkar som betaler velvillig for noe humbug, at vedkommende ikke forstår at han blir svindlet endrer ikke faktumet at han blir svindlet.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #143 Skrevet 27. januar 2013 Det her blir jo bare for dumt! Du har jo tilgode å hoste opp noen som helst vettug forklaring på hvorfor prostitusjon er svindel, og det etter 8 sider. I de fleste svindelsaker er det jo en stakkar som betaler velvillig for noe humbug, at vedkommende ikke forstår at han blir svindlet endrer ikke faktumet at han blir svindlet.Hva i alle dager mener du med det her? Du får det jo til å høres ut som de som kjøper sex ikke veit at det går an å ha sex i et romantisk forhold e.l.! Skjønner du i det heltatt hvor meningsløst utsagnet ditt er? Jeg mener jeg har spurt om det her før, men kan ikke huske å ha fått noe vettugt svar på det. Hva i alle dager er det som skiller det å betale for sex kontra det å betale for en massasje? Begge deler kan man jo fort få gratis av andre... Burde ikke du da også mene at betalt massasje er svindel? Tross alt ser du jo ut til å mene at betalt sex er svindel fordi man kan få det gratis. Hvorfor gjelder det da ikke massasje også? Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e 2
Jegern Puahate Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #144 Skrevet 28. januar 2013 Jeg mener jeg har spurt om det her før, men kan ikke huske å ha fått noe vettugt svar på det. Hva i alle dager er det som skiller det å betale for sex kontra det å betale for en massasje? Begge deler kan man jo fort få gratis av andre... Burde ikke du da også mene at betalt massasje er svindel? Tross alt ser du jo ut til å mene at betalt sex er svindel fordi man kan få det gratis. Hvorfor gjelder det da ikke massasje også? Les tråden litt nærmere og tilfør en dose fornuft. Massasje = En tjeneste som klart går en vei og krever en viss kompetanse. Horeri = Sex gir nytelse begge veier, krever ingen kompetanse Videre Massasje = Menn og kvinner har like betingelser. Mann\Kvinne leverer en tjeneste til mann\kvinne. Horeri = Mannen må betale kvinnen, selvom mann og kvinne leverer tjenesten til hverandre.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #145 Skrevet 28. januar 2013 Les tråden litt nærmere og tilfør en dose fornuft. Massasje = En tjeneste som klart går en vei og krever en viss kompetanse. Horeri = Sex gir nytelse begge veier, krever ingen kompetanse Videre Massasje = Menn og kvinner har like betingelser. Mann\Kvinne leverer en tjeneste til mann\kvinne. Horeri = Mannen må betale kvinnen, selvom mann og kvinne leverer tjenesten til hverandre. Det var visst ikke så mye nytt der gitt ... Ang. det å tilføre en dose fornuft: Hva med å tilføre litt selv? At massasje krever kompetanse mens sex ikke gjør det er jo sprøyt. Begge deler krever erfaring for å utføre på en en god måte, du det skjønner du forhåpentligvis godt selv også. Resten av innlegget finner jeg ikke noen grunn til å kommentere utover at det finnes mannlige prostituerte også. PS: Lurer fortsatt på om du mener de som kjøper sex har gått glipp av at det finnes gratis også Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e 1
Jegern Puahate Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #146 Skrevet 28. januar 2013 Det var visst ikke så mye nytt der gitt ... Ang. det å tilføre en dose fornuft: Hva med å tilføre litt selv? At massasje krever kompetanse mens sex ikke gjør det er jo sprøyt. Begge deler krever erfaring for å utføre på en en god måte, du det skjønner du forhåpentligvis godt selv også. Resten av innlegget finner jeg ikke noen grunn til å kommentere utover at det finnes mannlige prostituerte også. PS: Lurer fortsatt på om du mener de som kjøper sex har gått glipp av at det finnes gratis også Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e Jeg prøver igjen: Uavhengig av om sex er noe som må læres eller ei så er det en fra naturens side en gjensidig tjeneste som leveres - begge får nytelse - ergo er det lureri at en må betale. Massasje derimot er en enveistjeneste som massøren leverer til kunden.
Gjest BettyBoop Skrevet 28. januar 2013 #147 Skrevet 28. januar 2013 Hvor mange ganger må jeg forklare at selv om kunden betaler og gir sitt samtykke så kan han fortsatt bli lurt \svindlet? I de fleste svindelsaker er det jo en stakkar som betaler velvillig for noe humbug, at vedkommende ikke forstår at han blir svindlet endrer ikke faktumet at han blir svindlet. Men hvordan blir han lurt om han VET hva han går til???? 1
Jegern Puahate Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #148 Skrevet 28. januar 2013 (endret) Men hvordan blir han lurt om han VET hva han går til???? Er uenig med premisset ditt, kunden vet prisen og hva den fysiske tjenesten innebærer - men begriper ikke at dette er basert på et meget manipulert sex-marked der etterspørselen etter damer kontra menn er oppkonstruert og går imot det naturlige. Endret 28. januar 2013 av Jegern Puahate
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #149 Skrevet 28. januar 2013 Jeg prøver igjen: Uavhengig av om sex er noe som må læres eller ei så er det en fra naturens side en gjensidig tjeneste som leveres - begge får nytelse - ergo er det lureri at en må betale. Massasje derimot er en enveistjeneste som massøren leverer til kunden. Igjen dropper du å svare på om du tror de som kjøper sex har gått glipp av at den finnes gratis også. Skal jeg bare anta at det er det du mener her? At de som kjøper sex er stokk dumme og ikke forstår hvordan ting fungerer? Massasje er og blir aldri en enveistjeneste. Om du er i et forhold så kan du aldri be kjæresten din om å massere deg uten å forvente og måtte gjøre det samme. Du må altså gjengjelde tjenesten. Hos profesjonelle gjør man det ved å betale en sum penger. Det gjør det oppkonstruert og unaturlig, ergo i følge deg til svindel At du mener sex er en gjensidig tjeneste når den kjøpes viser jo bare at du ikke forstår hvordan det fungerer. Tror du den prostituerte står i sentrum her, eller er det kanskje slik at mannen (ev. kvinnen, noen av de kjøper sex de også...) som betaler dikterer i stor grad hva som skjer, hvordan det skjer osv.? Det er ingen som sier at den prostituerte er garantert å føle noe som helst nytelse ut av det. Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e 1
Jegern Puahate Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #150 Skrevet 29. januar 2013 Igjen dropper du å svare på om du tror de som kjøper sex har gått glipp av at den finnes gratis også. Skal jeg bare anta at det er det du mener her? At de som kjøper sex er stokk dumme og ikke forstår hvordan ting fungerer? Massasje er og blir aldri en enveistjeneste. Om du er i et forhold så kan du aldri be kjæresten din om å massere deg uten å forvente og måtte gjøre det samme. Du må altså gjengjelde tjenesten. Hos profesjonelle gjør man det ved å betale en sum penger. Det gjør det oppkonstruert og unaturlig, ergo i følge deg til svindel At du mener sex er en gjensidig tjeneste når den kjøpes viser jo bare at du ikke forstår hvordan det fungerer. Tror du den prostituerte står i sentrum her, eller er det kanskje slik at mannen (ev. kvinnen, noen av de kjøper sex de også...) som betaler dikterer i stor grad hva som skjer, hvordan det skjer osv.? Det er ingen som sier at den prostituerte er garantert å føle noe som helst nytelse ut av det. Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e Jeg prøver atter en gang: At kunden vet at gratis sex finnes er 100% irrelevant så lenge han selv må betale for sex. Å massere er fra naturens side en handling som leverer et gode fra en person til en annen, i motsetning til sex så får ikke massøren noen særlig nytelse av det = det er legit at en betaler for massasje. Sex fra naturens side er å gi og få nytelse, tjenesten\godet går begge veier = Svindel at en skal betale for det.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. januar 2013 #151 Skrevet 29. januar 2013 Er uenig med premisset ditt, kunden vet prisen og hva den fysiske tjenesten innebærer - men begriper ikke at dette er basert på et meget manipulert sex-marked der etterspørselen etter damer kontra menn er oppkonstruert og går imot det naturlige. selvfølgelig begriper han det. Han hadde ikke måttet betale om det ikke var sånn. Og det er ikke sånn at det kun fins kvinnelige prostituerte heller så det har jo ingenting med kjønn å gjøre.
Jegern Puahate Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #152 Skrevet 29. januar 2013 selvfølgelig begriper han det. Han hadde ikke måttet betale om det ikke var sånn. Og det er ikke sånn at det kun fins kvinnelige prostituerte heller så det har jo ingenting med kjønn å gjøre. Nei, 99% av de som kjøper sex er desperate menn som blir utnyttet. De skjønner ikke at dersom de hadde sluttet å betale for sex så ville gratis sex blitt mer tilgjengelig.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. januar 2013 #153 Skrevet 29. januar 2013 (endret) Nei, 99% av de som kjøper sex er desperate menn som blir utnyttet. De skjønner ikke at dersom de hadde sluttet å betale for sex så ville gratis sex blitt mer tilgjengelig. jamen herregud daaaa. De fleste horene er jo desperate for å få penger så desperasjonen går jo begge veier. Hvorfor skulle gratis sex bli mer tilgjengelig? Ikke flere som vil ha pitysex med desperate menn bare fordi de slutter å betale for sex. Endret 29. januar 2013 av BettyBoop 2
Gjest Mr. Tråden Skrevet 29. januar 2013 #154 Skrevet 29. januar 2013 Hadde de kunnet velge penger/og sex eller bare pengene, så tror jeg de hadde valgt penga. Prostituerte gjør det nok ikke for nytelsens skyld.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #155 Skrevet 29. januar 2013 Nei, 99% av de som kjøper sex er desperate menn som blir utnyttet. De skjønner ikke at dersom de hadde sluttet å betale for sex så ville gratis sex blitt mer tilgjengelig. Du fortsetter å blottlegge din uvitenhet... Seriøst, hvis jeg skal se tilbake på mitt forhold til jenter før og etter jeg hadde sex med en prostituert, så kan jeg helt ærlig garantere deg at jeg er langt mer tryggere rundt jenter etterpå kontra før. Hun ga meg endel å bygge videre på, og ikke minst noen tips. Det har vært uvurderlig. Teknisk sett har du rett i at gratis sex er blitt mer tilgjengelig etter jeg "sluttet", men det blir jo fullstendig teit å si når det ikke var tilgjengelig i det heltatt på forhånd. ... men igjen, det her skjønner du jo overhode deg ikke noe på. Utsagn som at "99% av de som kjøper sex er desperate menn som blir utnyttet" vitner jo om kunnskapsnivået ditt. Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e
Jegern Puahate Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #156 Skrevet 29. januar 2013 jamen herregud daaaa. De fleste horene er jo desperate for å få penger så desperasjonen går jo begge veier. Hvorfor skulle gratis sex bli mer tilgjengelig? Ikke flere som vil ha pitysex med desperate menn bare fordi de slutter å betale for sex. Tilbud og etterspørselprinsippet. Desperasjon etter penger og desperasjon etter sex er to forskjellige ting.
Jegern Puahate Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #157 Skrevet 29. januar 2013 Hadde de kunnet velge penger/og sex eller bare pengene, så tror jeg de hadde valgt penga. Prostituerte gjør det nok ikke for nytelsens skyld. Irrelevant hva de gjør for, sex er per naturen noe som gir gjensidig nytelse. derfor bør ingen betale noen andre for det.
Jegern Puahate Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #158 Skrevet 29. januar 2013 Du fortsetter å blottlegge din uvitenhet... Seriøst, hvis jeg skal se tilbake på mitt forhold til jenter før og etter jeg hadde sex med en prostituert, så kan jeg helt ærlig garantere deg at jeg er langt mer tryggere rundt jenter etterpå kontra før. Hun ga meg endel å bygge videre på, og ikke minst noen tips. Det har vært uvurderlig. Teknisk sett har du rett i at gratis sex er blitt mer tilgjengelig etter jeg "sluttet", men det blir jo fullstendig teit å si når det ikke var tilgjengelig i det heltatt på forhånd. ... men igjen, det her skjønner du jo overhode deg ikke noe på. Utsagn som at "99% av de som kjøper sex er desperate menn som blir utnyttet" vitner jo om kunnskapsnivået ditt. Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e Argumentasjonen din er litt som: "Jeg kjenner ingen som har blitt voldtatt så voldtekt er ikke noe stort problem". Du bare rasjonaliserer vekk at du faktisk ble lurt trill rundt
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #159 Skrevet 29. januar 2013 Argumentasjonen din er litt som: "Jeg kjenner ingen som har blitt voldtatt så voldtekt er ikke noe stort problem". Du bare rasjonaliserer vekk at du faktisk ble lurt trill rundt *sukk* du bare skjønner ikke... Her har du en artikkel om de "desperate mennene" du snakker om: http://www.side3.no/article3156355.ece Merk deg spesielt at det er de som mener det er billigere å betale en prostituert for litt sex, enn å jakte etter det på byen. Jeg begriper ikke hvordan du kan mene det er å bli lurt trill rundt. Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e
Gjest BettyBoop Skrevet 29. januar 2013 #160 Skrevet 29. januar 2013 Tilbud og etterspørselprinsippet. Desperasjon etter penger og desperasjon etter sex er to forskjellige ting. desperasjonene etter penger er langt mer alvorlig, for man trenger penger mer enn man trenger sex hvis man tenker praktisk i hverdagslivet. Jeg har mindre sympati for folk som er desperate etter sex.
Fremhevede innlegg