stripen Skrevet 2. mai 2013 #161 Del Skrevet 2. mai 2013 Hvem var egentlig Sigurd da? Han var assisterende rektor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LosseTosse Skrevet 2. mai 2013 #162 Del Skrevet 2. mai 2013 jeg trodde vi fikk firkantete pupiller av å se på tv. at babyer kom ut fra navlen. at hvis man lagde grimaser lenge/mye så kunne fjeset bli sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sanne__ Skrevet 3. mai 2013 #163 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Jeg var lenge overbevist om at et perifert familiemedlem jeg ofte hørte snakk om, men sjelden traff personlig, som het Sonja, måtte ha en nær forbindelse til de kongelige kretser. For en artig tråd,som garantert får meg til å huske enda mere.. Endret 3. mai 2013 av Sanne__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. mai 2013 #164 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg hadde en forestilling om at Amerika lå rett bak et lite fjell vi hadde i nærheten.. Derfor ville jeg aldri gå dit, for jeg syns det var så skummelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elise00 Skrevet 3. mai 2013 #165 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg trodde man byttet hus med hverandre når man flyttet. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor de som kjøpte rekkehuset vårt ville bytte fra seg sin store enebolig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 3. mai 2013 #166 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg trodde bare at gamle mennesker døde og at jeg tenkte aldri tanken på at jeg skulle bli gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 3. mai 2013 #167 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg trodde at kosedyr hadde behov på lik linje som dyr, og fikk den geniale idèen om å stille opp som ''kosedyrpasser'' for folk som skulle på ferie (betalt, selvsagt). Mamma syntes det var en strålende idè, så dermed begynte jeg å henge opp lapper på lyktestolper og på butikkene. Fikk ingen oppdrag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. mai 2013 #168 Del Skrevet 3. mai 2013 Mye episk her. Jeg trodde at man slapp å betale på bussen hvis den som gikk bak deg gikk fort. Pappa trodde nok ikke jeg kunne forstå prinsippet bak månedskort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 3. mai 2013 #169 Del Skrevet 3. mai 2013 Når jeg hørte voksne snakke om at det var for mange mennesker på jorden trodde jeg det betydde at jorden ble for tung og kunne falle ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #170 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg trudde ikke på det med grimaser, selv om jeg fikk høre det masse. Var livredd nordlyset, fordi det kunne kidnappe oss om vi hadde noe hvit på oss og jeg trudde at snøen kunne hjelpe nordlyset (pga fargen). Bestemor sa at hvis man spiser svidd mat så blir man pen, jeg trudde på det og svarte en gang "da har du spist lite svidd mat". Huff! Hun sa også at man fikk bra syn av gulrøtter og slapp å bruke briller, så jeg spiste alltid opp gulrøttene når hun minnet meg på det Ble fortalt at fingrene ble til tre om man sugde på de (husker ikke hvem som sa det), det fikk meg til å tenke på de grønne eggeglassene vi hadde som var av tre, og så for meg at fingrene ble til grønt treverk. Så da ble jeg skremt og sluttet å suge på tommelen Søsteren min overbeviste meg om at alle som kjører mopeder (mange i gaten vår rånet frem og tilbake huset vårt) kidnapper barn, så jeg gjemte meg når vi lekte ute og jeg høre de komme. Hun overbeviste meg også om at vi hadde et spøkelse (el var det en heks?) i et rom i kjelleren som ennå bare hadde murvegger og murgulv. Trudde at "Per i hagen" var Carl I. Hagen, så ble stor fan av han, var skikkelig stas en gang vi tok samme fly som han. Jeg trudde at han var en figur fra barne-tv. Pappa overbeviste meg om at siden han har navnedag samme dag som brodern ble født så var det han som hadde bestemt at han skulle ha navnedag den dagen. Jeg klarte å overbevise brodern om at jeg var supermann, og jeg fikk han til å love å aldri si det til noen, han trudde på det et par dager til jeg fikk litt dårlig samvittighet. Anonym poster: 7a6cbbdb137766f88c3d068d91438f20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #171 Del Skrevet 3. mai 2013 Trudde og at hunden vår skjønte alt jeg sa, selv om den bare kunne bjeffe tilbake. Anonym poster: 7a6cbbdb137766f88c3d068d91438f20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #172 Del Skrevet 3. mai 2013 Ja også trudde jeg at onkel hette Bror fordi alle kalte han for det og ennå gjør det (fordi bestefar hette det samme som onkel), jeg var ca 10 år når jeg fant ut at han heter noe annet og ble kjempe skuffet fordi jeg følte meg lurt. Anonym poster: 7a6cbbdb137766f88c3d068d91438f20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #173 Del Skrevet 3. mai 2013 At onani muligens kunne gjøre meg gravid...men så trøsta jeg meg med at jeg ikke hadde fått mensen enda... Anonym poster: 33d5efebf87192fa2a8a4fa8bed529b0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #174 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg trodde bokklubben jeg var medlem i når jeg var liten, var gratis. Forsto ikke helt konseptet med giroer, og at mamma betalte. Anonym poster: b52e7fac8840f7f0585182e55412a861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MagicaFraFyll Skrevet 3. mai 2013 #175 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg trodde døden var for alle andre enn meg og min familie... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. mai 2013 #176 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg trudde ikke på det med grimaser, selv om jeg fikk høre det masse. Var livredd nordlyset, fordi det kunne kidnappe oss om vi hadde noe hvit på oss og jeg trudde at snøen kunne hjelpe nordlyset (pga fargen). Bestemor sa at hvis man spiser svidd mat så blir man pen, jeg trudde på det og svarte en gang "da har du spist lite svidd mat". Huff! Hun sa også at man fikk bra syn av gulrøtter og slapp å bruke briller, så jeg spiste alltid opp gulrøttene når hun minnet meg på det Ble fortalt at fingrene ble til tre om man sugde på de (husker ikke hvem som sa det), det fikk meg til å tenke på de grønne eggeglassene vi hadde som var av tre, og så for meg at fingrene ble til grønt treverk. Så da ble jeg skremt og sluttet å suge på tommelen Søsteren min overbeviste meg om at alle som kjører mopeder (mange i gaten vår rånet frem og tilbake huset vårt) kidnapper barn, så jeg gjemte meg når vi lekte ute og jeg høre de komme. Hun overbeviste meg også om at vi hadde et spøkelse (el var det en heks?) i et rom i kjelleren som ennå bare hadde murvegger og murgulv. Trudde at "Per i hagen" var Carl I. Hagen, så ble stor fan av han, var skikkelig stas en gang vi tok samme fly som han. Jeg trudde at han var en figur fra barne-tv. Pappa overbeviste meg om at siden han har navnedag samme dag som brodern ble født så var det han som hadde bestemt at han skulle ha navnedag den dagen. Jeg klarte å overbevise brodern om at jeg var supermann, og jeg fikk han til å love å aldri si det til noen, han trudde på det et par dager til jeg fikk litt dårlig samvittighet. Anonym poster: 7a6cbbdb137766f88c3d068d91438f20 Det med gulrøttene er jo sant da. Gulrøtter inneholder A-vitaminer som er helt avgjørende for synet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 3. mai 2013 #177 Del Skrevet 3. mai 2013 Det med gulrøttene er jo sant da. Gulrøtter inneholder A-vitaminer som er helt avgjørende for synet. Nja, både sant og litt skrøne. For man slipper ikke nødvendigvis å gå med briller selv om man har spist mye gulrøtter. For jeg har alltid spist mye gulrøtter og har brukt briller siden ungdomsskolen. Men hvis jeg blir korrigert riktig så har jeg visstnok 120% syn ifølge optikeren min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. mai 2013 #178 Del Skrevet 3. mai 2013 Nja, både sant og litt skrøne. For man slipper ikke nødvendigvis å gå med briller selv om man har spist mye gulrøtter. For jeg har alltid spist mye gulrøtter og har brukt briller siden ungdomsskolen. Men hvis jeg blir korrigert riktig så har jeg visstnok 120% syn ifølge optikeren min. Jeg mente ikke at man garantert slapp å gå med briller om man fikk i seg A-vitaminer. Ser jeg kunne formulert meg bedre, men alvorlig mangel på A-vitamin fører til blindhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 3. mai 2013 #179 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg mente ikke at man garantert slapp å gå med briller om man fikk i seg A-vitaminer. Ser jeg kunne formulert meg bedre, men alvorlig mangel på A-vitamin fører til blindhet. Da er vi ihvertfall uansett enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Novacane Skrevet 3. mai 2013 #180 Del Skrevet 3. mai 2013 Mamma hadde en sånn bok om svangerskap med litt sånn tips om hva man burde spise eller ikke spise når man var gravid. Jeg trodde derimot at hvis man spiste det som var avbildet i den boka(masse grønnsaker blant annet) så ble man gravid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå