Gå til innhold

Rare ting du trodde var sant da du var liten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:laugh: Foreldrene dine er lure mennesker.

Jupp, akkurat DEN skal de fanden meg ha for! Den har jeg planer om å fortelle mine barn også, bare i noe oppgradert versjon fra VHS ;)

Jeg trodde også på bunadspolitiet. At om bunaden min ikke satt riktig kom politiet og hentet meg... Jeg var livredd, så mamma fikk selvfølgelig ordne alt på den så ofte hun ville, selv om jeg egentlig haaatet det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ROFLMAOPIMP

Jeg vet ikke helt hva det der betyr, men ja: det var gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Jeg vet ikke helt hva det der betyr, men ja: det var gøy.

Rolling On the Floor Laughing My Ass Off, Peeing In My Pants.

På ungdomsskolen prøvde vi å lage den lengste meningsfylte "greia", og dette var det vi kom fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolling On the Floor Laughing My Ass Off, Peeing In My Pants.

På ungdomsskolen prøvde vi å lage den lengste meningsfylte "greia", og dette var det vi kom fram til.

For en gjeng kloke elever dere var! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde også LENGE at lutefisk var en egen fiskeart.

HeHe... Det trudde jeg også heeelt til jeg leste orntlig nå og skjønte at det er fisk som er luta =P Skylder på at jeg ikke akk har tenkt no særlig over det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeHe... Det trudde jeg også heeelt til jeg leste orntlig nå og skjønte at det er fisk som er luta =P Skylder på at jeg ikke akk har tenkt no særlig over det!

Nei, jeg hadde ikke tenkt noe særlig over det selv. :P Er bare et par år siden jeg fikk vite det ikke var en egen art! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogkar

Dette høres kanskje sprøtt ut, og det er litt pinlig å innrømme. Men jeg trodde det fantes gode og onde mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde den mekaniske løven de brukte i gamleinnspillingen av Narnia var en ekte løve filmfolkene hadde temmet.

At jeg kunne grave et hull til Kina.

At man fikk mark i magen av å spise snø.

Og etter å ha lest boka "Kroppen" av Trond Viggo klarte jeg ikke å koble hvordan barn ble til. Jeg skjønte at sædcellene (som var tegnet med ansikter og hår) på mystisk vis ble til barn, men det var også en setning som sa "når mor og far ligger og koser i senga blir barna til", eller noe i den duren. Og jeg hadde jo sett mamma og pappa klemme og kose med hverandre i hverdagen, men hvordan det ble barn av det var veldig mystisk!

Og når vi barna sa "æsj, jeg liker ikke fisk!", sa mamma at det ikke var fisk vi spiye, men undervannskjøtt. Da spiste vi masse, for undervannskjøtt er jo kjempegodt!

Endret av Surriball
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde tennene ble til penger når de lå i vann lenge nok, fordi det alltid lå noen mynter i tannglasset i stedet for tannen jeg hadde mistet. Derfor hadde jeg en teori om at jeg kunne sove med vann i munnen, og våkne opp med penger som tenner. Følte det hørtes fornuftig ut den gang...

En annen ting jeg var sikker på var at farmoren min var afrikansk. Hun var så vanvittig brun, hadde bodd i Afrika og var der ofte på ferie. Var ganske gammel da jeg innså at hun faktisk var norsk.

Jeg trodde også man døde momentant hvis man var borti en revebjelle. Jeg var livredd for dem, haha.

Og mamma het selvfølgelig Mamma.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jeg trodde lenge at broren til en klassevenninne hadde et navn ingen husket/likte/etc fordi alle kalte han bare bror.

Viste seg selvfølgelig at han het Bror. :klaske: (det var dagen jeg lærte at Bror er et navn). Da var jeg, hold dere fast, 16 år gammel......................... (herregud, jeg kommer på så mye nå, blir rent flau av meg selv!)

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

Trodde julesangen gikk slik som dette; "Lønnlig i blandt oss stig hår" Lurte alltid på hva det egentlig skulle bety. Var nok under snittet glup.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at når man sa at lemen ble så sinte at de sprengte betydde at de faktisk gikk i lufta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de gjør visst ikke det! Merkelig nok! Har alltid sett for meg at lemenet blir sprengt i fillebiter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

... jeg trodde lenge at broren til en klassevenninne hadde et navn ingen husket/likte/etc fordi alle kalte han bare bror.

Viste seg selvfølgelig at han het Bror. :klaske: (det var dagen jeg lærte at Bror er et navn). Da var jeg, hold dere fast, 16 år gammel......................... (herregud, jeg kommer på så mye nå, blir rent flau av meg selv!)

Da har jeg jaggu lært meg noe nytt. Visste ikke at Bror var et navn. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør de ikke det altså??

Nei, det er en urban myth som ble satt ut av Disney Company da de laget seg en "naturdokumentar" (White Wilderness) en gang på sekstitallet (elns). De tok med seg en gjeng med lemen og kastet dem utfor en bitteliten skrent, og så filmet de det slik at det så ut som om lemenene løp pal utfor et stup. -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Da har jeg jaggu lært meg noe nytt. Visste ikke at Bror var et navn. :P

Har hatt en foreleser som heter Bror Petter Gulden :P Google han så får du se hvordan en Bror ser ut! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man folke tyggistre i magen hvis mannsroller tyggis.

Også trodde jeg alltid at bomfunk MC sang: rakkamakkfååååå. Fant ut for litt siden at det er rock the microphone. Haha..

Anonym poster: 03bbbb03f2fbccdeb2ab928edee6ee38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...