Gå til innhold

Rare ting du trodde var sant da du var liten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest speilpåveggender

Trodde at det het å "ronke" istedenfor "sex". Også brukte jeg og venninna mi leke mor og far og liksom "ronke" med hverandre. :)

Endret av speilpåveggender
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fløy rundt å planta ispinner da jeg var liten, hellig overbevis om at jeg kom til å få et istre.

Jeg var også redd for å leke på gulvet da foreldrene mine skulle støvsuge, trodde den skulle suge meg opp. I badekarret var jeg også livredd for at noen skulle dra ut proppen mens jeg var oppi i frykt for å forsvinne ned i sluket.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde virkelig at man fikk firkantede øyne av å se for mye på tv. Jeg skrudde av tv midt i tegenefilmer osv for å unngå dette, og gikk ofte og sjekket øynene i speilet etter jeg hadde sett lenge på tv. Noen ganger tenkte jeg til og med at de begynte å bli litt firkanta, at jeg kunne se forskjell og måtte passe meg.

Ellers trodde jeg man fikk mark i magen av å spise snø.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler av oppveksten min var på en gård. Jeg trodde at vist jeg hoppet ned i høyet i høydungen så ville kyrne spise meg opp.

Nordlyset ville ta meg om jeg vinket med noe hvitt.

Bestemødre hadde evig med penger

Amerika og Afrika var det samme, og jeg ble irritert når folk ville korrigere meg når jeg sa at jeg ville til Disney land i Afrika

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vindene snudde når jeg lagde grimase, så endra ansiktet seg til den grimasen jeg lagde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg satte på en cd, måtte bandet synge. Syntes synd på aqua, for alle jentene i klassen innkludert meg selv hadde cden, og tenkte at de må da bli veldig slitne av å synge hele tida.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde også på "lag en grimase, så blir du sånn"

Så jeg som mente jeg hadde oppstoppernese, trykket den ned hele tiden i håp om at den skulle bli sånn.

Det funka ikke...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også at menneskene inne i TV'n kunne se meg og at man fikk firkanta øyne av å se for lenge på TV. :fnise:

Beste er sambo som trodde at babyer fungerte som russiske dukker (slike lag-på-lag-greier med en stor ytterst, en mindre inne den helt til det er en bitteliten i midten .), så han kom ut av magen til storebroren sin, som hadde kommet ut av storebroren sin, som hadde ligget i magen til mora deres o.s.v. Thihi. :fnise:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang når vi var hos onkelen min så fikk han oss til å måtte sitte med en hånd over det ene øye når vi så på Barne-TV fordi han sa han bare hadde betalt halv TV-lisens! :skratte:

Og mamma lurte oss til å tro at tresko vokste på brygga! :fnise:

Søstern min skjønte ikke at det bare var lureri før hun var godt voksen! :fnise:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggariddim

Jeg trodde at stjernene på himmelen var engler og den største stjernen var oldemor, noen uker etter oldemor døde <3

Også trodde jeg at vist jeg lagde grimaser ville ansiktet bli sånn, øynene ville bli firkantet av å se så mye på tv. Og at tunga ville bli superlang om jeg gjeipet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Når jeg satte på en cd, måtte bandet synge. Syntes synd på aqua, for alle jentene i klassen innkludert meg selv hadde cden, og tenkte at de må da bli veldig slitne av å synge hele tida.

Haha, jeg trodde det samme om radioen! Trodde at alle sangerne og bandene sto klare i studioet og ventet på at noen skulle ringe inn og spørre om en sang av nettopp dem. Blei man ikke valgt måtte man bare stå der og håpe på å bli valgt neste gang.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At AP var gode og FrP var onde.

Anonym poster: 2c6d58ece59d0a0aec6bed42d10f4309

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At når jeg hadde ørebetennelse, så var det pittesmå elefanter inni øret mitt som sparket fotball og herjet..

At mensen var en sprøyte. "Kvinner kan ikke bli gravide før de får mensen," Aha, tenkte jeg,

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest speilpåveggender

Jeg trodde at englene bokstaveligtalt dalte ned i skjul. *jule sangen* så får meg at de dalte ned bak pappas vedskjul :lillesky:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Jeg trodde at i halsen så hadde man to tynne rør, en til mat og en til drikke og at hvis man ikke tygde maten skikkelig så ville røret tette seg igjen og jeg kunne bli kvalt :)

Husker jeg så for meg to rør som ledet ned til magen og at de så ut som sånne kjempetynne sugerør.

Vet ikke hvor jeg fikk det fra, men hadde ganske livlig fantasi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at i halsen så hadde man to tynne rør, en til mat og en til drikke og at hvis man ikke tygde maten skikkelig så ville røret tette seg igjen og jeg kunne bli kvalt :)

Husker jeg så for meg to rør som ledet ned til magen og at de så ut som sånne kjempetynne sugerør.

Vet ikke hvor jeg fikk det fra, men hadde ganske livlig fantasi :)

Ehhh.. har man ikke to rør?

Anonym poster: 9508e0fedc8976bc5392e325eb639964

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Crazycatlady

Ehhh.. har man ikke to rør?

Anonym poster: 9508e0fedc8976bc5392e325eb639964

Vet ikke. Trodde ikke det eller? Poenget var vel at jeg trodde at de var veldig tynne og at det var derfor man måtte tygge maten godt før man svelget.

Edit: Ja, man har jo spiserør og luftrør, men det blir jo ikke helt sånn jeg så det for meg :)

Endret av Crazycatlady
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Trodde ikke det eller? Poenget var vel at jeg trodde at de var veldig tynne og at det var derfor man måtte tygge maten godt før man svelget.

Er ikke det en grunn hvorfor vi tygger maten da?

Hehe neida, jeg skjønner hva du mener :)

Anonym poster: 88bc6e6cbe3e76f48bdf917abdcc6da5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Er ikke det en grunn hvorfor vi tygger maten da?

Hehe neida, jeg skjønner hva du mener :)

Anonym poster: 88bc6e6cbe3e76f48bdf917abdcc6da5

Joda, men med en overaktiv fantasi så ble jo alt enda mer overdrevet og bokstavelig. Når jeg hørte ordet spiserør så tenkte jo jeg på sugerør så innbilte meg at det var veldig trangt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i mange år overbevist om at pappa var hemmelig supermann, da jeg ble fortalt det når jeg var liten. Farmor var selvsagt superkvinnen. Jeg var faktisk flaut gammel når jeg fant ut at det ikke var sant.

Turte heller nesten ikke se på tv, øynene ble jo firkanta. Og ja, vi måtte ikke gjøre grimaser for lenge, for da kunne vi bli sånn for alltid. Jeg var en dum, dum, dum unge! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...