Wanita Skrevet 31. desember 2012 #321 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg og mannen orka ikke invitere til noe festligheter i år. Så vi tenkte en rolig kveld med barn. Men barnet ville sove hos mormor, så da ble vi "barnløse". Så i dag har vi vært på kino, vi kjøpte pizza og tok med hjem og så enda mere film Koser oss i eget selskap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 31. desember 2012 #322 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg var alene store deler av julaften. Pyntet meg likevel. I dag har jeg ikke ork til å pynte meg. Er det ingenting å se på tv i kveld? Ikke mye er jeg redd.... 'Mysteriet på Moulin Rouge' (SVT1) var det beste alternativt jeg fant i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #323 Del Skrevet 31. desember 2012 Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått? Jeg er takknemlig for at jeg har gode venner, både fjernt og nær, som jeg setter utrolig stor pris på (selv om jeg skjønner at det kanskje er litt sært siden jeg sitter her alene på nyttårsaften :gjeiper: ) Og selvfølgeligheter som familie, et sted å bo, et godt glass å drikke på nyttårsaften, og kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. desember 2012 #324 Del Skrevet 31. desember 2012 Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått? det er mye jeg har hatt pris på med dette året, men jeg velger heller å fokusere fremover. Ting jeg gleder meg til i år 2013: JEG GLEDER MEG HELT VANVITTIG TIL Å BLI TANTE FOR FØRSTE GANG jeg gleder meg til å oppleve mamma og pappa som besteforeldre for første gang. jeg gleder meg til å se øynene til storebroren min med barnet ditt i armene sin. jeg gleder meg til å lære mer på skolen. jeg gleder meg til å besøke bestekompisen min i Tromsø jeg gleder meg til å besøke bestevenninna mi i Kristiansand. Satser på at 2013 er året det knaller til hos dere Lykke til Det er jeg enig i. Heldigvis har jeg hunden nå, det hjelper. Neste år kan vi slå oss sammen :D jaaa, det hadde vært noe! hunden min er heldigvis ikke noe som helst redd, men det er jo fordi hun ser at menneskene hennes er så rolige og bryr seg ikke noe om smellene. (ikke at jeg tror du virrer rundt og hyler og skriker og river deg i håret altså ) Feirer alene her au.... sitter med tannverk til tusen, som betyr: stoore smerter i venstre overkjeve, mega hodepine på venstre side og vondt i venstre øret..... Ah..... I tillegg må jeg passe på mine to perfekte jenter (hunder) som jeg ikke vil skal være alene på nyttårsaften. Vi koser oss masse vi 3 naaaaaaaaaaai- dakar!!! jeg fikk faktisk sympati-vondt i tannen min jeg også det er ihvertfall godt du ikke er helt alene da, slik som mange her er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. desember 2012 #325 Del Skrevet 31. desember 2012 Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått? Det er mange ting det. Jeg er takknemlig for at den skrøpelige skrotten min har tålt noen turer ute i skog og mark. Jeg er takknemlig for at et prosjekt jeg har vært engasjert i har gått bra. Og jeg er glad for turer og konserter jeg har fått med meg. Ja, og mange andre små og store ting. Men mest er jeg takknemlig for at min tre år gamle niese har klart seg gjennom nok et år uten tilbakefall av kreften hun hadde for to år siden. Ingenting i livet mitt er større enn det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 31. desember 2012 #326 Del Skrevet 31. desember 2012 Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått? Jeg er veldig takknemlig for den fantastiske sommeren jeg hadde, mye takket være bestevenninna mi som gjorde den ekstra bra! Har blitt kjent med så mange fantastiske mennesker, som har fått meg til å gjøre et par store valg:) Supertakknemlig for at nå vet jeg hvem som er mine ekte venner, og ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. desember 2012 #327 Del Skrevet 31. desember 2012 jeg skjønner ikke hva alle praten om at det ikke er noe på fjernsynet handler om........ det er jo tootsie på nrk2!! men den begynte litt før kl 21 da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 31. desember 2012 #328 Del Skrevet 31. desember 2012 Yeah. De har tilogmed bytta ut gutten. Ja, det er ikke det samme uten han! Synes uansett disse filmene har blitt vist nok på tv i jula nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 31. desember 2012 #329 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg er takknemlig for mannen min, familien og vennene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. desember 2012 #330 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg og mannen orka ikke invitere til noe festligheter i år. Så vi tenkte en rolig kveld med barn. Men barnet ville sove hos mormor, så da ble vi "barnløse". Så i dag har vi vært på kino, vi kjøpte pizza og tok med hjem og så enda mere film Koser oss i eget selskap Høres koselig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #331 Del Skrevet 31. desember 2012 Ja, det er ikke det samme uten han! Synes uansett disse filmene har blitt vist nok på tv i jula nå.. Min pappa er sterkt uenig med deg, han ler like mye av de filmene som han gjorde første gang de ble vist. Han ler forøvrig like godt av Crocodile Dundee også, så jeg vet ikke om vi kasnkje kan se et theme her. Dårlige filmer = god latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #332 Del Skrevet 31. desember 2012 Ja, det er ikke det samme uten han! Synes uansett disse filmene har blitt vist nok på tv i jula nå.. De går hver jul, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. desember 2012 #333 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg ler også fortsatt av hjemme alene 1 og 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 31. desember 2012 #334 Del Skrevet 31. desember 2012 De går hver jul, ikke sant? Oh yeah.. Og opptil flere ganger på ALLE kanalene virker det som! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. desember 2012 #335 Del Skrevet 31. desember 2012 jeg må foresten nevne en "ting" jeg er takknemlig for... min kjære, kjekke storebror som betyr hele verden for meg uten han så hadde jeg ikke vært på denne jorden i dag. Hva med deg da Petrine? hva er du takknemlig for? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 31. desember 2012 #336 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Det er mange ting det. Jeg er takknemlig for at den skrøpelige skrotten min har tålt noen turer ute i skog og mark. Jeg er takknemlig for at et prosjekt jeg har vært engasjert i har gått bra. Og jeg er glad for turer og konserter jeg har fått med meg. Ja, og mange andre små og store ting. Men mest er jeg takknemlig for at min tre år gamle niese har klart seg gjennom nok et år uten tilbakefall av kreften hun hadde for to år siden. Ingenting i livet mitt er større enn det. Får man krysse fingrene for at det vil gå godt med henne også i 2013 Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått? Tja... skal vi se... Alle kattene er friske og raske. Ingen nye problemer i fjor. Blitt kjent med, og møtt nye hyggelig mennesker. Både IRL og på nett. På nytt oppdaget at det finnes kjekke menn, etter lang lang tid uten å legge merke til dem. Skal se 2013 kan bli et feiende flott år på mange vis ? Endret 31. desember 2012 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 31. desember 2012 #337 Del Skrevet 31. desember 2012 Så fint å se ting folk er takknemlig for Jeg synes denne dagen er fin for å se på de positive tingen som har skjedd i løpet av året. Mange har en tendens til bare å huske det negative som har skjedd. Jeg selv er takknemlig for en fantastisk jobb, reiser jeg har vært på og at jeg skal bli tante for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 31. desember 2012 #338 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg er veldig takknemmelig for at jeg endelig klarte å bli gravid. Den hadde vi venta på en stund. Og så er jeg takkenemlig for min herlige mann! Så fantastisk, du har et innholdsrikt år i møte nå. Kos dere masse med babyen Maria det er mye jeg har hatt pris på med dette året, men jeg velger heller å fokusere fremover. Ting jeg gleder meg til i år 2013: JEG GLEDER MEG HELT VANVITTIG TIL Å BLI TANTE FOR FØRSTE GANG jeg gleder meg til å oppleve mamma og pappa som besteforeldre for første gang. jeg gleder meg til å se øynene til storebroren min med barnet ditt i armene sin. jeg gleder meg til å lære mer på skolen. jeg gleder meg til å besøke bestekompisen min i Tromsø jeg gleder meg til å besøke bestevenninna mi i Kristiansand. jaaa, det hadde vært noe! hunden min er heldigvis ikke noe som helst redd, men det er jo fordi hun ser at menneskene hennes er så rolige og bryr seg ikke noe om smellene. (ikke at jeg tror du virrer rundt og hyler og skriker og river deg i håret altså ) Det er bra, vi feirer mere enn gjerne sammen med andre så lenge deres hund også er rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 31. desember 2012 #339 Del Skrevet 31. desember 2012 Og så er jeg veldig glad for at denne tråden er så positiv, det betyr nok mye for mange av oss 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2012 #340 Del Skrevet 31. desember 2012 Føler jeg sitter i en skyttergrav akkurat nå, det smeller på alle sider. Glad jeg kan lukke vinduet og ta på meg øreklokkene. Får kose meg videre med Air Crash Investigation. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå