Gjest NozMonster Skrevet 31. desember 2012 #301 Del Skrevet 31. desember 2012 Fordelen med å være alene på nyttårsaften er at jeg kan spille akkurat den musikken jeg selv vil! Skål da, folkens! joda...men for å være ærlig så hadde jeg heller foretrukket å bli bedt på en fest å heller høre på musikk jeg egentlg ikke liker... Jeg elsker å pynte meg. Alle muligheter til å pynte seg mottas med takk. :D me2!! pynter meg (noe) hver dag på skolen til og med Hei alle aleinesittere - jeg er også en av dere! Mann på jobb hele kvelden/natta, og jeg sitter mutters aleine med hunden heime. Har vel ikke akkurat fått så mange invitasjoner til andre, så da blir det aleine. Men det kan vel bli greit det også - jeg er også av oppfatning av at nyttårsaften er oppskrytt.... Men desverre er følelsen av ensomhet litt mer påtrengende i kveld enn ellers.....Fint med dere her på nett, da! :-) Tror jeg skal bryte regelen om at hunden ikke har lov opp i sofaen, og la henne ligge på teppet nede ved beina mine.....;-) Er ikke det lov,da? velkommen i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 31. desember 2012 #302 Del Skrevet 31. desember 2012 har alle kjøpt så mange raketter at de må begynne kl 20 for å bli ferdig til kl 24? Det smeller i ett sett rundt husveggene mine og det har det gjort tett en time nå. Tenkte jeg skulle gå meg en tur, men tror det blir for risikabelt med alle "smellene" rundt meg. Samme konklusjon her ja Ikke alle som er like glade i for mye smell og rabalder. Dessuten regner det... kraftig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #303 Del Skrevet 31. desember 2012 Man konstaterer at selv om gelé og vaniljesaus glir lett inn mellom pinnekjøttbitene, så blir man ikke akkurat mindre mett av å innta desserten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 31. desember 2012 #304 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg var alene store deler av julaften. Pyntet meg likevel. I dag har jeg ikke ork til å pynte meg. Er det ingenting å se på tv i kveld? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #305 Del Skrevet 31. desember 2012 I såfall - fem forsvant akkurat og jeg sitter her iballkjole og glassko. Skål. Jeg har forresten noe morsomt å gruble på i kveld.....Vi prøver å lage baby om dagen - det har vi for så vidt gjort litt for lenge, men nå har vi litt hormonell assistanse på gang, og har lagt inn gode aksjer flør i dag....Tenk så kult om det hadde blitt et nyttårslagd barn, da! I så fall skal jeg revurdere min oppfatning om at nyttårsaften er deprimerende og oppskrytt..... ;-) Når jeg ikke er inne på KG bedriver jeg tiden på slike snart-gravid-forumer......faren er at det fort kan bli en skuffelse måned etter måned...... Altså enda en grunn til at nyttårsaften ikke er så morsom- den bare stadfester at et år er gått uten at man har kommet i mål med den en så gjerne ville ha fått til...... Jaja - nok selvmedlidenhet .....Håper dere andre har det koselig i kveld :-) Du har mann, du slår meg glatt! Men jeg ser hvor du vil hen, livet er for kjipt innimellom. Lykke til i 2013! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. desember 2012 #306 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg har forresten noe morsomt å gruble på i kveld.....Vi prøver å lage baby om dagen - det har vi for så vidt gjort litt for lenge, men nå har vi litt hormonell assistanse på gang, og har lagt inn gode aksjer flør i dag....Tenk så kult om det hadde blitt et nyttårslagd barn, da! I så fall skal jeg revurdere min oppfatning om at nyttårsaften er deprimerende og oppskrytt..... ;-) Når jeg ikke er inne på KG bedriver jeg tiden på slike snart-gravid-forumer......faren er at det fort kan bli en skuffelse måned etter måned...... Altså enda en grunn til at nyttårsaften ikke er så morsom- den bare stadfester at et år er gått uten at man har kommet i mål med den en så gjerne ville ha fått til...... Jaja - nok selvmedlidenhet .....Håper dere andre har det koselig i kveld :-) Håper dere får et nyttårslagd barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #307 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg var alene store deler av julaften. Pyntet meg likevel. I dag har jeg ikke ork til å pynte meg. Er det ingenting å se på tv i kveld? Derfor har man serier på dvd (eller nedlastet *hosthost*) klare til å ses på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 31. desember 2012 #308 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg var alene store deler av julaften. Pyntet meg likevel. I dag har jeg ikke ork til å pynte meg. Er det ingenting å se på tv i kveld? Nei, det ser heller dårlig ut:( TopGun klokka 00.25 da, det er vel det nærmeste jeg kommer noe som er verdt å se i kveld(selv om jeg har sett den sikkert 20 ganger før). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #309 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg er ikke med noen populær klikk her jeg heller men jeg hiver meg inn imellom tv og mat og koser meg Hva gjør du i kveld da bortsett fra å skrive her? Gjør i grunn ikke så mye. Livet er nokså kjipt i kveld, men jeg takler det helt fint, og planlegger egentlig å hoppe til køys før rakettene slår inn for fullt. Problemet er bare at bikkja ser ut til å reagere litt, så må nok vurdere å sitte oppe slik at hun ikke freaker helt ut. Men nå forlater jeg denne tråden, jeg må se om jeg ikke får fikset meg noe mat. Har jo ikke spist enda en gang. Ha et godt nyttår videre. Anonym poster: 8ac70a7b3015d2e406239f8a19f09ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 31. desember 2012 #310 Del Skrevet 31. desember 2012 Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #311 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg var alene store deler av julaften. Pyntet meg likevel. I dag har jeg ikke ork til å pynte meg. Er det ingenting å se på tv i kveld? Alene hjemme tre har nettopp begynt. Tv 2. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 31. desember 2012 #312 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg har forresten noe morsomt å gruble på i kveld.....Vi prøver å lage baby om dagen - det har vi for så vidt gjort litt for lenge, men nå har vi litt hormonell assistanse på gang, og har lagt inn gode aksjer flør i dag....Tenk så kult om det hadde blitt et nyttårslagd barn, da! I så fall skal jeg revurdere min oppfatning om at nyttårsaften er deprimerende og oppskrytt..... ;-) Når jeg ikke er inne på KG bedriver jeg tiden på slike snart-gravid-forumer......faren er at det fort kan bli en skuffelse måned etter måned...... Altså enda en grunn til at nyttårsaften ikke er så morsom- den bare stadfester at et år er gått uten at man har kommet i mål med den en så gjerne ville ha fått til...... Jaja - nok selvmedlidenhet .....Håper dere andre har det koselig i kveld :-) Satser på at 2013 er året det knaller til hos dere Lykke til joda...men for å være ærlig så hadde jeg heller foretrukket å bli bedt på en fest å heller høre på musikk jeg egentlg ikke liker... me2!! pynter meg (noe) hver dag på skolen til og med velkommen i klubben Det er jeg enig i. Heldigvis har jeg hunden nå, det hjelper. Neste år kan vi slå oss sammen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. desember 2012 #313 Del Skrevet 31. desember 2012 Man konstaterer at selv om gelé og vaniljesaus glir lett inn mellom pinnekjøttbitene, så blir man ikke akkurat mindre mett av å innta desserten. Her medførte desserten at bukseknappen måtte åpnes... *stappmett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenC Skrevet 31. desember 2012 #314 Del Skrevet 31. desember 2012 Feirer alene her au.... sitter med tannverk til tusen, som betyr: stoore smerter i venstre overkjeve, mega hodepine på venstre side og vondt i venstre øret..... Ah..... I tillegg må jeg passe på mine to perfekte jenter (hunder) som jeg ikke vil skal være alene på nyttårsaften. Vi koser oss masse vi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 31. desember 2012 #315 Del Skrevet 31. desember 2012 Gjør i grunn ikke så mye. Livet er nokså kjipt i kveld, men jeg takler det helt fint, og planlegger egentlig å hoppe til køys før rakettene slår inn for fullt. Problemet er bare at bikkja ser ut til å reagere litt, så må nok vurdere å sitte oppe slik at hun ikke freaker helt ut. Men nå forlater jeg denne tråden, jeg må se om jeg ikke får fikset meg noe mat. Har jo ikke spist enda en gang. Ha et godt nyttår videre. Anonym poster: 8ac70a7b3015d2e406239f8a19f09ad3 Bon appetitt! Få i deg mat og kom tilbake til oss da Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått? Jeg er veldig, veldig takknemlig for hunden min, hun kjøpte jeg i mai og vi har en veldig god match. Så er jeg også takknemlig for at den ene gutten min får så god hjelp på skolen at han nå trives og faktisk lærer noe slik at han ikke blir mobbet lengre. Neste år håper jeg å kunne være takknemlig for fast jobb og nytt hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. desember 2012 #316 Del Skrevet 31. desember 2012 Feirer alene her au.... sitter med tannverk til tusen, som betyr: stoore smerter i venstre overkjeve, mega hodepine på venstre side og vondt i venstre øret..... Ah..... I tillegg må jeg passe på mine to perfekte jenter (hunder) som jeg ikke vil skal være alene på nyttårsaften. Vi koser oss masse vi 3 Au! Tannverk er no' dritt! Men fint at du klarer å kose deg likevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. desember 2012 #317 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått? Som hvert år er jeg takknemlig for de to flotte barna mine, mannen min som er en god mann og pappa, for at vi har vært relativt friske. I tillegg er jeg også veldig takknemlig for muligheten vi har hatt til å reise i år, og da særlig Kenya. Jeg er og veldig glad for at venninnen min klarte drømmen sin om å samle inn 100 000kr til et barnehjem sånn at det kan drives i et år til. Kom på en ting til; Er veldig glad for at vi tok det valget og byttet skole til minstejenta, hun fikk en helt ny skolehverdag uten mobbing og har blomstret opp:D Endret 31. desember 2012 av maya76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 31. desember 2012 #318 Del Skrevet 31. desember 2012 Alene hjemme tre har nettopp begynt. Tv 2. =) Næh! 1-eren og 2-eren var litt teite, så da er vel 3-eren også det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. desember 2012 #319 Del Skrevet 31. desember 2012 Som gammel tradisjon hos meg så lurer jeg på hva andre er takknemlig for i året som har gått? Jeg er veldig takknemmelig for at jeg endelig klarte å bli gravid. Den hadde vi venta på en stund. Og så er jeg takkenemlig for min herlige mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #320 Del Skrevet 31. desember 2012 Næh! 1-eren og 2-eren var litt teite, så da er vel 3-eren også det. Yeah. De har tilogmed bytta ut gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå