Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

Jeg håper så inderlig at flere av dere får et frieri snart for jeg kkan vanskelig forestille meg den skuffelsen mange av dere kan få hvis de IKKE frir! :(



Anonymous poster hash: 1b118...75b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg blir det ingen stor skuffelse om han ikke frir. Jeg tror egentlig ikke han kommer til å fri, og har jeg et veldig sterkt ønske om å gifte meg, kan jeg da ta initiativet selv. Likevel må jeg da få lov til å håpe :)



Anonymous poster hash: bcd87...242
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det i mange tilfeller går veldig tregt? Har vært sammen i 4 år og eier i lag og så er man ikke en gang forlovet? Går dere og venter uten at mannen vet at ekteskap er viktig for dere da? Ser jo at mange har snakket om det, men jeg tenker på de som går rundt og håper og så vet kanskje ikke mannen en gang hva kjæresten tenker om saken?

Nei, vær ærlige fra dag en og slutt å gå rundt og håpe..snakk sammen, så skjer det nok noe.

Vi har snakket om det, problemet er at han skal drøye det ut sånn! Mannfolket her vet at det er viktig forøvrig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest igjennom hele tråden, og kjenner jeg blir så utålmodig at det kribler i hele kroppen!
Vi har snakket ganske mye om det, så han vet hvor viktig det er for meg. Men, må vel vente noen år. Kanskje 4 år til? Trege mann altså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også rundt å håper! Det har vært alt for mye bryllupsprat i det siste til at jeg ikke skulle gå å håpe og vente!

Men egentlig er det ikke noe hast, da vi må pusse opp huset ferdig først før vi kan tenke på å begynne å spare til bryllup.. Men det hadde jo vært kosli uansett da, jeg har ingen problemer med å være forlova noen år siden jeg trenger god tid til å planlegge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går også rundt å håper! Det har vært alt for mye bryllupsprat i det siste til at jeg ikke skulle gå å håpe og vente!

Men egentlig er det ikke noe hast, da vi må pusse opp huset ferdig først før vi kan tenke på å begynne å spare til bryllup.. Men det hadde jo vært kosli uansett da, jeg har ingen problemer med å være forlova noen år siden jeg trenger god tid til å planlegge.

Hvorfor ikke fri selv?

Anonymous poster hash: 2db10...544

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg håper også :)

Vet det er et dødfødt håp, for han er laangt fra der enda. Han sier at kanskje en gang.

Når vi snakker om et eventuelt bryllup kommer vi aldri til å bli enige. Han vil ha fest med alkohol, jeg drikker ikke, så jeg vil ikke ha fest i det heletatt. Jeg kunne bare vært i kirka, så invitert på kake og kaffe etterpå. Eller reis en plass med de nermeste og hatt ett liite bryllup.

Huff, evig "bare" samboer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg faktisk snike meg ut av akkurat denne tråden! :danse:

(Litt i sjokkmodus enda :fnise:)

Har du blitt forlovet? (du vet at det er lov å fortelle mer :plystre::fnise: )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg faktisk snike meg ut av akkurat denne tråden! :danse:

(Litt i sjokkmodus enda :fnise:)

Gratulerer! Fortell! Fortell!

Vi vil ha alle detaljene!

Anonymous poster hash: bcd87...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å

Da kan jeg faktisk snike meg ut av akkurat denne tråden! :danse:

(Litt i sjokkmodus enda :fnise:)

Åh, gratulerer!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på mobilen, så jeg klarte ikke å quote dere.. Litt amøbe når det gjelder slikt :P

Ja, vi var på Macklemore og Ryan Lewis-konsert den 3. Jeg har hovedsakelig en sang jeg virkelig liker, same love. Under sangen snur M meg og fikler med noe jeg tror er nøkkelring. Så jeg snudde meg jo selvsagt igjen :P men det var ikke nøkkelring, hun snur meg igjen og putter en ring på fingeren min. Jeg tror hun driver å kødder med meg, så jeg bare flirer og spør hva hun tuller med nå. Tror jeg flirte i noen minutter (blir veldig fnisete når jeg er nervøs, sjokkert, usikker ++) før jeg sa selvfølgelig :)

Har ikke heeelt landet enda. Til tross for at "alle" planlegger hva slags kjole de skal ha på seg i bryllupet ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller jo kan vist oppdatere litt. Fant akkurat et visittkort fra Harry Winston blandt tingene hans nå :P så han jobber i alle fall med saken

Jeg er så spent på dine vegne! Er det neste steget tatt? ;)

Anonymous poster hash: dac82...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på mobilen, så jeg klarte ikke å quote dere.. Litt amøbe når det gjelder slikt :P

Ja, vi var på Macklemore og Ryan Lewis-konsert den 3. Jeg har hovedsakelig en sang jeg virkelig liker, same love. Under sangen snur M meg og fikler med noe jeg tror er nøkkelring. Så jeg snudde meg jo selvsagt igjen :P men det var ikke nøkkelring, hun snur meg igjen og putter en ring på fingeren min. Jeg tror hun driver å kødder med meg, så jeg bare flirer og spør hva hun tuller med nå. Tror jeg flirte i noen minutter (blir veldig fnisete når jeg er nervøs, sjokkert, usikker ++) før jeg sa selvfølgelig :)

Har ikke heeelt landet enda. Til tross for at "alle" planlegger hva slags kjole de skal ha på seg i bryllupet ;)

Så koselig!!! :rodmer::yvonne::hjerte::strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så spent på dine vegne! Er det neste steget tatt? ;)

Anonymous poster hash: dac82...f5a

Ikke skjedd noe mer nei, og tror nok ikke det skjer med det først heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjedd noe mer nei, og tror nok ikke det skjer med det først heller

Jaja, får nyte tiden som kjærester da! :)

Jeg hadde en drøm i natt om at vi forlova oss! Han gav meg en ring i hvitt gull med diamanter. Var kjedelig å våkne da ja! :fnise:

Anonymous poster hash: dac82...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, får nyte tiden som kjærester da! :)

Jeg hadde en drøm i natt om at vi forlova oss! Han gav meg en ring i hvitt gull med diamanter. Var kjedelig å våkne da ja! :fnise:

Anonymous poster hash: dac82...f5a

Vi har akkurat kjøpt oss et gigantisk hus så jeg er ikke like utålmodig som jeg var :D enn så lenge :P

Drømmer stadig om frieri jeg og, men mine drømmer er litt mer psyko. Siste drøm inneholdt både politi, fake blod, snø, hjembygden min samt noen karakterer fra Home and Away :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat kjøpt oss et gigantisk hus så jeg er ikke like utålmodig som jeg var :D enn så lenge :P

Drømmer stadig om frieri jeg og, men mine drømmer er litt mer psyko. Siste drøm inneholdt både politi, fake blod, snø, hjembygden min samt noen karakterer fra Home and Away :P

Gratulerer! Da er nok spørsmålet rett rundt hjørnet :fnise:

Rart det der med drømmer altså! I natt var det søstera hans som fikk ring av min kjære..

Kanskje han planlegger et litt spenstig frieri da? ;)

Beklager AB, men det er fortsatt litt "hemmelig" for typen at jeg ønsker at han skal fri :sjenert: Han fikk nemlig se ting jeg hadde posta i går. :P

carina_

Anonymous poster hash: dac82...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...