Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, da var jeg også forlovet da! Har gått og hintet om frieri i ca 1 år uten at det skjedde noe, så en dag tok jeg bare tyren ved hornene og sa rett ut hva jeg vil. Grunnen til at han ikke hadde fått ut fingeren tidligere var visst fordi han så for seg at han måtte kjøpe en ring til 3 månedslønner og at det ikke er mulig pdd da vi sparer til leilighet. Da jeg fikk presisert at en smelldyr ring og superromantisk ned-på-kne-frieri ikke betyr noe for meg, ble han plutselig veldig gira selv!

Så nå har vi bestilt ringer som vi får i neste uke, og samboern forteller at vi er forlovet til alle han kjenner og virker veldig stolt :) Var ikke akkurat sånn jeg hadde sett for meg at jeg kom til å bli forlovet, men føles godt at vi har blitt enige også. Hadde jeg ikke tatt det opp aner jeg ikke hvor lenge jeg måtte ha ventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :)

Samboeren min har samme grunn for at ting tar tid. Eller, ringen han vil kjøpe får man ikke kjøpt i Norge, og hver gang vi er i utlandet så er jo jeg med, og da får han ikke kjøpt noe uten at jeg vet om det. Nå er han derimot i utlandet uten meg, og jeg skal reise å møte han i Las Vegas om en uke,men jeg tror i grunnen ikke det blir noe ring med det første forde om, men er vel lov å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en forlovede som ikke sparte opp 3 månedslønner, og godt er det! :) Hadde ikke turt å gå med ringen. Syns det blir helt feil å forvente det, og skjønner ikke helt at mannfolka tenker slik jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fare for å høres ut som tidenes gledesdreper er ikke 3 ganger mnd lønn en maksgrense på hvor mye en forlovelsesringen bør koste i Usa?



Anonymous poster hash: 1b118...75b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh jeg og vil <3 Vi har bare vært sammen i et halvt år da, men han er drømmemannen på alle mulige måter :)

Så vi får se! Blir nok ikke med det første, men en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis :)

Samboeren min har samme grunn for at ting tar tid. Eller, ringen han vil kjøpe får man ikke kjøpt i Norge, og hver gang vi er i utlandet så er jo jeg med, og da får han ikke kjøpt noe uten at jeg vet om det. Nå er han derimot i utlandet uten meg, og jeg skal reise å møte han i Las Vegas om en uke,men jeg tror i grunnen ikke det blir noe ring med det første forde om, men er vel lov å håpe.

Oppdater oss da!! :D

Anonymous poster hash: dac82...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdater oss da!! :D

Anonymous poster hash: dac82...f5a

Jeg har akkurat kommer til Vegas nå faktisk, han kommer om noen timer.

Men blir nok ikke mye å oppdater om. Kortet hans har vist sluttet å virke, så han må bruke et reservekort hele ferien, og der har han i alle fall ikke nok til å kjøpe ringen han vil kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Herrefred, jeg blir matt av "jeg synes han skal friii, for det er såååå romantisk" http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/laught.gif Høres ut som fjortishøns hele gjengen. Like ille som de som er der at de "måååå ha baby snart for å bekrefte forholdet...".......

Og ja, jeg er gift selv. Vi snakket om det en kveld vi satt ute i kveldssola, var gift tre mnd etter http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/icon_wink.gif

Anonym poster: 810d390c76f417fe6c912c907c2de002

Er det noe galt i å ønske seg litt romantikk, da? Man er vel ikke fjortishønser fordi, vel? Må visst være forsiktig med å si hva man ønsker seg.. For da blir man dømt opp og ned.

Nei, jenter. Ikke drøm om bryllup og barn. Vær likegyldig til det, men takk gjerne "ja" om sjansen byr seg. Eller "nei". Man må jo ikke gi uttrykk for at det er noe en har veldig lyst til, heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kommer til Vegas nå faktisk, han kommer om noen timer.

Men blir nok ikke mye å oppdater om. Kortet hans har vist sluttet å virke, så han må bruke et reservekort hele ferien, og der har han i alle fall ikke nok til å kjøpe ringen han vil kjøpe.

Eller jo kan vist oppdatere litt. Fant akkurat et visittkort fra Harry Winston blandt tingene hans nå :P så han jobber i alle fall med saken

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller jo kan vist oppdatere litt. Fant akkurat et visittkort fra Harry Winston blandt tingene hans nå :P så han jobber i alle fall med saken

Så spennende!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Eller ikke...hehe.. Du vet jo at han kommer til å fri, hvorfor ikke bare glemme det hele litt? Tar det ikke vekk hele spenningen rundt en slik hendelse om du vet alt - til og med hvor ringen er kjøpt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ikke...hehe.. Du vet jo at han kommer til å fri, hvorfor ikke bare glemme det hele litt? Tar det ikke vekk hele spenningen rundt en slik hendelse om du vet alt - til og med hvor ringen er kjøpt?

Bare fordi du ikke synes det er spennende betyr ikke det at ikke jeg synes det.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller ikke...hehe.. Du vet jo at han kommer til å fri, hvorfor ikke bare glemme det hele litt? Tar det ikke vekk hele spenningen rundt en slik hendelse om du vet alt - til og med hvor ringen er kjøpt?

Vet jo ikke om han har kjøpt noe. Tviler egentlig på det. Tror bare han har vært å snakket med de og sett på ringer. At en fremtidig ring er fra Harry Winston ville uansett ikke vært noe overraskelse siden han i flere år har vært stor "fan" av den butikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk begynt å håpe litt.... Nå har vi straks vært kjærester i to og et halvt år, og han snakker jo en del om sånn og sånn skal han fri... Tihi. Vet det bare er ønsketenkning, men vi skal jo snart til London.. :hjerte: Hadde vært gøy, men blir overhode ikke skuffet om det ikke blir noe frieri iløpet av det neste året, eller året etter der igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Jeg har faktisk begynt å håpe litt.... Nå har vi straks vært kjærester i to og et halvt år, og han snakker jo en del om sånn og sånn skal han fri... Tihi. Vet det bare er ønsketenkning, men vi skal jo snart til London.. :hjerte: Hadde vært gøy, men blir overhode ikke skuffet om det ikke blir noe frieri iløpet av det neste året, eller året etter der igjen :)

Vi forlovet oss i London :) Kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Propelly

Her må jeg følge med!

Håper på et fremtidig frieri jeg også! :rodmer:

Jeg og samboeren har vært sammen nå i 4 år og eier leilighet sammen. På ferie i sommer sa han til meg at det blir ring på fingeren etterhvert, så håper på temmelig snart! Er veldig klar for det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det i mange tilfeller går veldig tregt? Har vært sammen i 4 år og eier i lag og så er man ikke en gang forlovet? Går dere og venter uten at mannen vet at ekteskap er viktig for dere da? Ser jo at mange har snakket om det, men jeg tenker på de som går rundt og håper og så vet kanskje ikke mannen en gang hva kjæresten tenker om saken?

Nei, vær ærlige fra dag en og slutt å gå rundt og håpe..snakk sammen, så skjer det nok noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...