Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

Gratulerer! Da er nok spørsmålet rett rundt hjørnet :fnise:

Rart det der med drømmer altså! I natt var det søstera hans som fikk ring av min kjære..

Kanskje han planlegger et litt spenstig frieri da? ;)

Beklager AB, men det er fortsatt litt "hemmelig" for typen at jeg ønsker at han skal fri :sjenert: Han fikk nemlig se ting jeg hadde posta i går. :P

carina_

Anonymous poster hash: dac82...f5a

Takk :)

Vi var ute å spiste i går, og der var den en som fridde til dama. Like etterpå bøyde min kjære seg over til meg og visket - dont worry, im working on it ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Takk :)

Vi var ute å spiste i går, og der var den en som fridde til dama. Like etterpå bøyde min kjære seg over til meg og visket - dont worry, im working on it ;)

Hehe, godt med bekreftelse på at han er på gang med det i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig tråd!

Jeg går også å venter, men har vel innfunnet meg med at det ikke kommer til å bli et friere med det første dessverre... Vi har vært sammen i over 6 år nå, og de siste årene har jeg hatt noen perioder hvor jeg faktisk har trodd han kom til å fri. Fikk f.eks en ferietur i bursdagsgave i år og da hadde jeg en stor forhåpning om at han kom til å fri på den turen. Men den gang ei.

Han vet godt jeg er klar, men han er det tydeligvis ikke, så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og håpe på at det faktisk en gang kommer til å skje (noe jeg neimen ikke er sikker på). Familiene våre er totalt forskjellige på det området. I min familie er/var alle de som er eldre enn meg lykkelig gift, mens i hans er det fullt av skilsmisser. Så jeg har lyst til å gifte meg, men han "tror ikke på ekteskap" som han en gang sa...



Anonymous poster hash: 22dae...1a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig tråd!

Jeg går også å venter, men har vel innfunnet meg med at det ikke kommer til å bli et friere med det første dessverre... Vi har vært sammen i over 6 år nå, og de siste årene har jeg hatt noen perioder hvor jeg faktisk har trodd han kom til å fri. Fikk f.eks en ferietur i bursdagsgave i år og da hadde jeg en stor forhåpning om at han kom til å fri på den turen. Men den gang ei.

Han vet godt jeg er klar, men han er det tydeligvis ikke, så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og håpe på at det faktisk en gang kommer til å skje (noe jeg neimen ikke er sikker på). Familiene våre er totalt forskjellige på det området. I min familie er/var alle de som er eldre enn meg lykkelig gift, mens i hans er det fullt av skilsmisser. Så jeg har lyst til å gifte meg, men han "tror ikke på ekteskap" som han en gang sa...

Anonymous poster hash: 22dae...1a7

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men missdior er det noe gøy å forlove seg nå da om bryllupet ikke blir før i 2023?;p

Joda, for da kan jeg jo kanskje gifte meg før 2023 også! Haha! :fnise: Har blitt litt utålmodig i det siste, så ser heller for meg 2017 eller noe ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tror jeg må luske med inn hit...! Vi er veldig unge, forholdsvis 20 og 21 år. Vi har vokst opp sammen, og etter årenes løp har vi stått sammen igjennom overgrep og en lei kronisk sykdom hos meg som helt egentlig hadde gjort meg steril. Men likevel kom vår lille jente i sommer:) Da begynte faktisk hans far å mase på giftermål;p Jeg har hatt lyst, men alltid slått det fra meg, pga økonomi og alder så det overrasket meg litt. I dåpen til lillemor ble det også endel mas om giftermål, og jeg ble rett og slett lei.

Så i går kveld sa jeg til sambo;

Meg: Jeg orker ikke gifte meg! Alle maser så masse. Og du frir ikke, så nå orker jeg ikke tenke på det mer.

Han; Giftemål kommer du nok ikke unna skatt !

Meg ; Hva mener du?

Han; Jeg vil jo gifte meg.

Meg; Jo, men jeg orker ikke. Det var stress nok å arrangere dåp.

Han; Kan jeg gifte meg med noen andre da?

Meg; haha, nei :P

Han; Da må du gifte det med meg.

Meg; Ok, men da må du fri snart.

Han; avtale!

Så sovnet vi:)

Så mon tro om jeg får meg en ring på 5 årsdagen i desember?:)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det virker helt merkelig å bo sammen, men ha ekteskap og barn som "skumle temaer". Vi snakket nøye om disse tingene, før vi flyttet sammen. Å flytte sammen uten å avklare om det finnes intensjon om ekteskap virker helt bortinatta.

Anonymous poster hash: 85785...b29

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er en som venter i spenning her også.. Vi har vært sammen i litt over et år nå, og har snakket om både barn og giftermål. Han har vel egentlig sagt rett ut at han kommer til å fri en gang, men NÅR er jo en helt annen sak :rolleyes: Avogtil tror jeg at det ikke blir før om et år eller to, men jeg går jo og lengter.. Nå nylig spurte han om ringstørrelsen min, kan tro jeg var kjapp med å finne ut den :fnise:

også har han kjøpt overraskelsestur til oss i desember, så i mitt stille sinn håper jeg jo det skjer snart selv om jeg sier til meg selv at jeg ikke må ha noen forhåpninger :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en som venter i spenning her også.. Vi har vært sammen i litt over et år nå, og har snakket om både barn og giftermål. Han har vel egentlig sagt rett ut at han kommer til å fri en gang, men NÅR er jo en helt annen sak :rolleyes: Avogtil tror jeg at det ikke blir før om et år eller to, men jeg går jo og lengter.. Nå nylig spurte han om ringstørrelsen min, kan tro jeg var kjapp med å finne ut den :fnise:

også har han kjøpt overraskelsestur til oss i desember, så i mitt stille sinn håper jeg jo det skjer snart selv om jeg sier til meg selv at jeg ikke må ha noen forhåpninger :rodmer:

Kjenner den følelsen, vi har vært sammen i snart 4 år og fortsatt har det ikke skjedd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også og venter i spenning :)

Min kjæreste er elendig på å ta hint, så i går hadde vi "hør nå her" - talen, hihi. Og daaa kom det frem at han driver og sparer til "noe hemmelig, rundt noe", og at jeg ikke skulle se bort fra at det skjer noe innen ett år :bolledeig: Så kanskje noen av hintene har gått inn på han likevel? (Type "åhh, se denne fiine kjolen jeg fant på pinterest!" og Yes the Dress - maraton i stua ;) )

Håper :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tar denne som anonym, han vet jeg er innpå her :P

Har ikke vært sammen så lenge, nesten et år, men jeg er klar! :) Er fullstendig sikker på han, og han har også gitt uttrykk for at vi skal gifte oss en gang. Er i slutten av 20-årene og starten av 30-årene, så syns det hadde passet fint :)

Meen det blir vel ikke med det første, lov å håpe da;) Tar det for lang tid tror jeg søren meg jeg tar saken i egne hender :P

Anonymous poster hash: 401b1...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden var interessant. Nå har jeg lest meg gjennom hele, og heldigvis er det ikke bare jeg som sitter å venter på et frieri :fnise:

Ser at flere har blitt forlovet også, så da krysser jeg fingere for at det samme skjer med meg snart :rodmer: Vi har vært sammen i fire år og vært samboer i to, så synes det hadde vært et fint skritt å ta i 2014.

Kom forresten over en Frierskole på Facebook for leden, haha, det hadde vært noe. Noen som kunne tenke seg å sende kjæresten sin hit:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152008153631071&set=a.425494021070.226178.76005601070&type=1&theater

Skulle nesten tagget han (eller fått noen kompiser til å gjøre det), så hadde han kanskje tatt hintet?! Hihi..

Har ikk ehørt om Tesori Diamanter før, men etter å ha gjort litt research ser det veldig bra ut. Masse fine ringer: http://www.tesori.no/ *sikle sikle*

Hva synes dere om Frierskolen? Ville dere tipset kjæresten om det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at den er 27.november da!

Jeg venter på at han skal fri 15.desember.. Det er jo tross alt vår 5 årsdag, og etter alle samtalene vi har hatt i det siste så tenker jeg at det passer bra da:p Er jo tross alt han som startet med brullupssnakket og det jo han som har kjørt meg inn i denne håpe-modusen.

Så skulle nesten ha tagget han i noe sånt om han ikke frir da.. Men vet ikke om jeg er for slem med han da, og ødelegger overraskelsen hans :ler:

Jeg var jo skikkelig ambivalent til bryllup, dårlig gjort vist han ikke frir snart:p

Nydelige ringer forresten!!

Endret av MockingJay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

HAN FRIDDE! Han tok faktisk å FRIDDE! Jeg er offesielt forlovet! :D :D

Herregud! Jeg trodde jo han skulle fri idag, men likevel, overaskelsen var stor!<3

LYKKE! <3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAN FRIDDE! Han tok faktisk å FRIDDE! Jeg er offesielt forlovet! :D :D

Herregud! Jeg trodde jo han skulle fri idag, men likevel, overaskelsen var stor!<3

LYKKE! <3

Etter 5 år sammen og et felles barn, er det det minste man kunne forvente.

Gratulerer masse!!!

Morsomt å lese i denne tråden om at folk håper og så skjer det snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...