Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

Ja alder kan faktisk ha noe å si. Jeg har vært sammen med x-en i over 4 år og han hadde såvidt nevnt at han ville at vi skulle gifte oss men det var i fjern fremtid. Der var det ingen formell frieri eller forlovelse. Vi var 23 da vi ble sammen. I utgangspunktet tror jeg han stusset litt over forholdet - om dette var det rette. Og jeg stusset ihvertfall. Det endte jo med brudd. Han jeg er sammen med nå drøyet ikke ett sekund, for her visste vi begge at vi er rett for hverandre.

Min kjære vil at vi skal gifte oss, har tom snakket om hvor og når :P I det siste er det mer andre grunner som har kommet i veien, men hadde ikke blitt overrasket dersom det skjedde i år mtp hans hinting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjære vil at vi skal gifte oss, har tom snakket om hvor og når :P I det siste er det mer andre grunner som har kommet i veien, men hadde ikke blitt overrasket dersom det skjedde i år mtp hans hinting :P

Lykke til, krysser fingrene :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at vi skal gifte oss, men tidligst 2016. Men, han synes det er sååå teit å fri nå når det er så lenge til vi skal gifte oss..

Jeg vil ha ring på fingeren :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at vi skal gifte oss, men tidligst 2016. Men, han synes det er sååå teit å fri nå når det er så lenge til vi skal gifte oss..

Jeg vil ha ring på fingeren :-(

:hug: Trooo meg, skjønner hva du mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også på et frieri 😀

Vi har vært sammen i 6 år i år, og har akkurat funnet ut at vi skal ha barn sammen 😀 hva venter han på?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter også på et frieri

Vi har vært sammen i 6 år i år, og har akkurat funnet ut at vi skal ha barn sammen hva venter han på? :)

Gratulerer så mye med graviditet! Kanskje flere koselige ting skjer snart? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditet! Kanskje flere koselige ting skjer snart? ;)

Ja jeg sitter å håper på det:)) hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter forsåvidt også på frieri, men jeg må selvsagt vente en stund før jeg vet det kan være en realitet. For det første må jeg bli offisielt skilt fra min eksmann. Og vi bør ha vært sammen lenger enn to måneder. ;) Men han er veldig klar på at han vil gifte seg med meg en dag, og vi har til og med snakket om hvordan vi skal gjøre det osv. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også på et frieri, men egentlig er det vel mer snakk om vi begge er villig til å gjøre de økonomiske prioriteringene som ville kreves for er bryllup... Er så sykt mye annet jeg heller ville brukt pengene på. Vet at vi kunne hatt et "lite bryllup" men vi har begge store familier slik at med "bare de nermeste" så er vi godt oppe i 50-60... ikke medregnet venner, og et bryllup uten venner vil jeg jo ikke ha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om det samme skummet_kultur. Av og til har jeg bare lyst til å gifte meg i hemmelighet for å komme unna alle krav om at bryllupet må være en stor greie. Selvfølgelig er det koselig å samle familien, men akkurat nå er det andre ting som prioriteres økonomisk.

Vi har snakket en del om både barn og forlovelse i det siste. Forlovelse har jeg ikke troa på med det første, men vi skal igang med prøving om ikke lenge ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at vi skal gifte oss, men tidligst 2016. Men, han synes det er sååå teit å fri nå når det er så lenge til vi skal gifte oss..

Jeg vil ha ring på fingeren :-(

Jeg fikk ikke no ring :) Vi kjøper heller skikkelige gifteringer.

Jeg venter også på et frieri, men egentlig er det vel mer snakk om vi begge er villig til å gjøre de økonomiske prioriteringene som ville kreves for er bryllup... Er så sykt mye annet jeg heller ville brukt pengene på. Vet at vi kunne hatt et "lite bryllup" men vi har begge store familier slik at med "bare de nermeste" så er vi godt oppe i 50-60... ikke medregnet venner, og et bryllup uten venner vil jeg jo ikke ha....

Hva med å holde selskapet enten hjemme eller hos en venn/familiemedlem som har et større hus? Det sparer dere utrolig mye på!

Endret av Babi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke no ring :) Vi kjøper heller skikkelige gifteringer.

Hva med å holde selskapet enten hjemme eller hos en venn/familiemedlem som har et større hus? Det sparer dere utrolig mye på!

Til tross for at vi ikke er forlovet engang ( :fnise::laugh: ) så har vi snakket om hvordan vi vil ha bryllupet. Så for vår del blir det utradisjonelt i en by i Europa vi begge elsker med kun de aller nærmeste! En gang i 2016 :P Joda, her tar vi alt i riktig rekkefølge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til tross for at vi ikke er forlovet engang ( :fnise::laugh: ) så har vi snakket om hvordan vi vil ha bryllupet. Så for vår del blir det utradisjonelt i en by i Europa vi begge elsker med kun de aller nærmeste! En gang i 2016 :P Joda, her tar vi alt i riktig rekkefølge :fnise:

Hmmm... Rart dette. Hvordan temaet dukker opp før frieriet er et faktum. Hva er vitsen med å stille det store spørsmålet da når svaret allerede er avklart? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min samboer har et barn på 6 år sammen og er på 9 år sammen :) Jeg venter fortsatt på at han skal fri :P



Anonymous poster hash: a29b9...347
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min samboer har et barn på 6 år sammen og er på 9 år sammen :) Jeg venter fortsatt på at han skal fri :P

Anonymous poster hash: a29b9...347

Ojda, er du sikker på at han vil gifte seg? Kanskje han har det så bra i samboerforholdet deres at han egentlig har slått seg til ro med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ojda, er du sikker på at han vil gifte seg? Kanskje han har det så bra i samboerforholdet deres at han egentlig har slått seg til ro med det.

Ja vi har snakket om giftemål og han vil gifte seg. Er ikke mange ukene siden vi snakket igjen om det og så på ringer. Frieriet vil komme når jeg minst venter det, men problemet er vel at jeg har vært klar i mange år, så er litt utålmodig nå ja :P

Anonymous poster hash: a29b9...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min samboer har et barn på 6 år sammen og er på 9 år sammen :) Jeg venter fortsatt på at han skal fri :P

Anonymous poster hash: a29b9...347

Sånn går det når man får barn først.

Hva er egentlig poenget nå? Antar dere har ordnet dere med kontrakter og gjensidige testamenter allered.

Anonymous poster hash: 85785...b29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Rart dette. Hvordan temaet dukker opp før frieriet er et faktum. Hva er vitsen med å stille det store spørsmålet da når svaret allerede er avklart? :laugh:

Det er det jeg sier og! Han er mer sånn at han mener at det er han som skal gjøre det, på sin måte må vite :opplyser::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når man får barn først.

Hva er egentlig poenget nå? Antar dere har ordnet dere med kontrakter og gjensidige testamenter allered.

Anonymous poster hash: 85785...b29

Det har vi ordnet ja.

Men det er fortsatt et poeng å gifte seg for oss begge, da dette er noe vi begge har ønsket fra starten av.

Bare mye som har skjedd som har gjort at et eventuelt frieri og giftemål har blitt satt på "vent".

Nå når vi har snakket sammen om det så er vi kommet frem til at dette kan skje. Og siden han ønsker å fri selv så må jeg bare smøre meg med tålmodighet. Skjer når jeg minst forventer det :)

Anonymous poster hash: a29b9...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...