Gå til innhold

Villa90's prøverdagbok


Villa90

Anbefalte innlegg

Heihei :) koselig at du stikker innom her.

Alt er så merkelig å annerledes at jeg føler det blir så kjedelig å skrive her . Aner ikke om jeg har hatt EL eller ikke :P

Er idag på syklusdag nr 33. Har småblødd/ spotter i 11 dager, og idag har det sluttet.( Trengte bare å bruke bind i 2 dager, og da var det nesten ingenting i bindet.) Men igår kveld og idag har jeg hatt skikkelig "press" nede i magen å litt stikking. Har tatt EL tester igår og idag, men de er negativ. Synes også det er rart om det er pms. Hvorfor slutte å spotte før ikm liksom? :P blir bare oppgitt av hele greia :P hehe

Så sånn står det til med meg :P

Hvordan går det med deg da? :) har alt gått bra med jobbsøking? :)

Joda.. det går.. har hatt bedre dager, men det er bare å komme seg videre.. :) kan ikke bli sittende fast her :) har ikke søkt jobb enda.. er svært usikker på hva jeg skal skrive osv.. hater å søke jobb.. :P haha..

Skal du til gynekolog eller utredning med disse syklusene dine? tenker i forhold til at du har hatt småblødning i 11 dager? jeg tror jeg hadde snakket med noen jeg om jeg opplevde det slik :) selv om det kanskje kan være p-pille hormonene som tuller med kroppen din enda :) mystifistisk..

stoooor :klem::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda.. det går.. har hatt bedre dager, men det er bare å komme seg videre.. :) kan ikke bli sittende fast her :) har ikke søkt jobb enda.. er svært usikker på hva jeg skal skrive osv.. hater å søke jobb.. :P haha..

Skal du til gynekolog eller utredning med disse syklusene dine? tenker i forhold til at du har hatt småblødning i 11 dager? jeg tror jeg hadde snakket med noen jeg om jeg opplevde det slik :) selv om det kanskje kan være p-pille hormonene som tuller med kroppen din enda :) mystifistisk..

stoooor :klem::)

Skjønner at du har hatt bedre dager. sender deg en stor klem :) Kom deg opp på hesten igjen og ikke gi opp :)

Ja, jeg blir alltid så usikker på meg selv når jeg søker jobber :P men går som oftest bra :) lykke til iallfall.

Jeg skal til fastlegen på fredag, så får høre hva han sier :) er jo ikke akkurat normalt å blø så lenge. Har liksom vært en blanding av ferskt blod, utflod med blod, og brun utflod ( beklager ekle detaljer:p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du har hatt bedre dager. sender deg en stor klem :) Kom deg opp på hesten igjen og ikke gi opp :)

Ja, jeg blir alltid så usikker på meg selv når jeg søker jobber :P men går som oftest bra :) lykke til iallfall.

Jeg skal til fastlegen på fredag, så får høre hva han sier :) er jo ikke akkurat normalt å blø så lenge. Har liksom vært en blanding av ferskt blod, utflod med blod, og brun utflod ( beklager ekle detaljer:p )

haha! :) du, jeg er sykepleiestudent.. litt blod, slim og gørr er ikke noe som skremmer meg ;):fnise: haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! :) du, jeg er sykepleiestudent.. litt blod, slim og gørr er ikke noe som skremmer meg ;):fnise: haha :)

Haha, nei du er vell vant til sånt du :P holder deg oppdatert på situasjonen min ;) ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter:)

Idag har jeg EL :bolledeig: Er så artig å endelig få en positiv test og å vite litt mer om syklusen min. Er idag på syklusdag 37. Når jeg regnet meg tilbake til EL forrige syklus var den også da på syklusdag 37. Så oppi alt kaoset kan det virke som det er litt system.

Gleder meg faktisk til å være i symptomverden i 2 uker nå. Siden jeg vet at EL har vært eller kommer nå:) Endelig kan denne dagboken bli litt interessant også:)

Fikk forøvrig besøk av min gravide venninne isted. Satt og koste oss å pratet om alt fra baby til slanking. Lenge siden jeg har snakket med henne nå. Vi håper begge to veldig at jeg også blir gravid snart så vi kan gå gravid sammen:)

Har også feiret bursdagen min nå i helgen, og fikk masse fint:) Selve bursdagen er imorgen, og ser på positiv EL test som en fin gave fra kroppen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA FOR EL!!!! :) :) :) :) :duskedame: kos dere masse! :) og om du har EL i dag? så blir det vell ca akkurat likt som forrige syklus?? :)

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA FOR EL!!!! :) :) :) :) :duskedame: kos dere masse! :) og om du har EL i dag? så blir det vell ca akkurat likt som forrige syklus?? :)

Ja, HURRA!! :duskedame: Tok en test for en halvtime siden bare for artig, og den var heeelt klart positiv. :biggrin:

Ja, blir ca akkurat sammesom forrige syklus:) Kjedlig å ha så lange, men er veldig godt å føle at jeg har litt kontroll uansett.

Ble ikke legen på fredag, men drar imorgen:) Føler jeg uansett må snakke med han ang. all spottingen. Det vil jo faktisk si at jeg spotter før el:p Det er da vell ikke vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, deilig med litt mønster selv om de er lange.. :) lykke til, til legen i morgen! :)

Veldig deilig;) Takk for det drømmeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det til legen i dag Villa? :):klem:

Vet du hva. Jeg kommer alltid på en unnskyldning til å ikke dra til legen. Liker ikke å være sånn som drar til legen for "ingenting" om du skjønner. Så jeg utsetter det alltid :P Har nå bestemt meg for å vente med å dra til legen til etter denne syklusen. Forhåpentligvis må jeg uansett fordi jeg er gravid :D Om ikke har det da gått 6 mnd siden jeg sluttet på p-pillen og mener jeg har lest at det er vanlig å dra til legen da:) (har forresten sånn dagsbestilling) Så du ikke tror jeg lager krøll for legen min hver gang:p

Tok en EL test idag også, og den var så positiv at det nesten ikke går ann. Lyserosa kontrollstrek og knallrød teststrek. Mener å ha lest at det er først når testen er negativ igjen at egget har sluppet. Så her var det sex igårkveld og nå venter jeg på at samboeren skal komme hjem :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

Idag har jeg fylt 23 år :biggrin: Har hatt en veldig fin dag med besøk fra mamma og bror, og middagsbesøk av gode venninner etterpå.

Fikk masse jeg ønsket meg, så har alt i alt vært en veldig fin bursdag:) Nå gleder jeg meg bare til litt bursdagssex når samboeren kommer hjem fra jobb :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flott med sterke EL-tester!! Det tyder jo bare på at kroppen virkelig er klar for befruktning. Håper det klaffer for dere nå. Skal bli spennende å lese dagboka di nå, med symptomjakt og alt som følger med :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig flott med sterke EL-tester!! Det tyder jo bare på at kroppen virkelig er klar for befruktning. Håper det klaffer for dere nå. Skal bli spennende å lese dagboka di nå, med symptomjakt og alt som følger med :hjerte:

Ja, gleder meg mer til å skrive i dagboken også nå :biggrin: Nå skal jeg hente samboeren og få meg litt :humpe: Hahah :fnise:

Og jaa!! Gratulerer med dagen!! :hjerte:

Takk for det snille du <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter ;) dagboken har vært veeldig kjedelig nå ser jeg :P men har god grunn. Lover :P Er i skrivende stund på jobb, men ville bare si ifra at jeg kommer sterkere tilbake ikveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei jenter ;) dagboken har vært veeldig kjedelig nå ser jeg :P men har god grunn. Lover :P Er i skrivende stund på jobb, men ville bare si ifra at jeg kommer sterkere tilbake ikveld :D

Tjoho!!! Jeg gleder meg!! :):hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig kommet hjem fra jobb :)

Grunnen til at jeg har vært så fraværende her er at bærbaren min har forlatt denne verden :grine: Har også jobbet veldig mye den siste uken, så har liksom ikke orket helt heller. Iallefall ikke på mobil.

Meen, nå er jeg jo i symptomverden. Vil først å fremst si at jeg har STOOR respekt for dere som har vært her før. Jeg føler jeg holder på å bli gal. Er på google sikkert 100 ganger om dagen for å lese om evt symptomer. Kan iløpet av en dag gå fra å tenke "Herregud,jeg må være gravid" til "Selvfølgelig er du ikke gravid" :fnise: Har sålang ømme brystvorter og masse forskjellig stikking og murring nede i magen. Har også hatt endel vondt i ryggen.

Ser på signaturen min at det står 8 dpo, mens på countdown to pregnency er jeg 9dop, så vet ikke helt hva som er riktig.

Har også et spørsmål til dere.

Jeg er invitert i bursdagsfest på lørdag. Da er jeg vell på dpo 13 tror jeg. Lurer da på om jeg skal ta en test den dagen?:) Hadde egentlig tenkt å vente til noen dager etter den mensen vi ikke håper kommer. Om den er negativ, kan jeg da gå utifra at jeg ikke er gravid og ta meg noen glass vin? Eller ville dere ha ventet?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hva jeg ville ha gjort.. tatt en test kanskje? er den negativ så hadde jeg kost meg med et par glass vin (eller det du enn måtte ønske å drikke), men holdt det til de to glassene :) eller kanskje ikke testet og bare koost meg med de glassene i uviten en dag til :) jeg følger speeent med videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...