Gå til innhold

Villa90's prøverdagbok


Villa90

Anbefalte innlegg

hmm.. :) ja, kanskje det :) jeg er sannelig ikek sikker, men som du sier, så hadde det jo vært morsomt med normal syklus! :) hvordan er EL-testene dine nå da Villa? :)

Har ikm i morgen, men det er ingenting som tyder på det ene eller det andre egentlig! haha! :P får bare vente å se :)

Er det i morgen du skal til legen? blir spennende å få høre hva han/hun sier :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til hos legen kjære deg! Går også på pergo nå, og var ingen spm om hvor lenge vi hadde prøvd heller! Hun var mer opptatt sv hvordan jeg hadde det og følte det :) lykke til kjære deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Beklager at jeg har vært så sein å svare, men her har der skjedd endel ting skjønner dere :)

Legen ble det ingenting av da jeg lå syk de to dagene jeg har mulighet til å dra til legen. (Føler jeg må fortelle at jeg har et sånt legekontor der jeg må bestille time på dagen. Går altså ikke ann å ringe på en torsdag å be om time neste uke. Slik at dere ikke tror jeg har avbestilt alle gangene jeg har sagt jeg skulle til legen :fnise: )

Har også jobbet så og si alle dager frem til idag, så nå skal det bli godt med påskeferie:)

Meeen, tilbake til det som har skjedd. Det har altså skjedd noe med meg som kan gjøre om på alle planene vi har akkurat nå.

Når jeg gikk lærling så jobbet jeg for et firma jeg trivdes forferdlig godt i. Men, siden det lå i nabobyen så bestemte vi oss for å flytte hjem når jeg skulle ta allmen påbygg.

Jeg har savnet den jobben utrolig masse, og har tilogmed betalt for en eksamen på 12000kr for å kunne få en tilsvarende jobb her hvor jeg bor. Men i hjembyen min var det ingenting ledig, og plutselig så satt jeg på skolebenken igjen.(Dette var egentlig ikke planen)

På onsdag fikk jeg beskjed om at firmaet jeg jobbet for skal åpne kontor her, og at de muligens har en fulltidsjobb til meg. Gikk i transe en hel dag og var ikke sikker på hva jeg skulle gjøre. Skulle jeg droppe ut av skolen for å ta en jobb som ligger "under" det jeg kan bli om jeg utdanner meg? Men betyr ikke trivsel mer enn status og penger? Også drømmen om å endelig kunne kjøpe oss leilighet osv er stor.

Såå, nå har jeg bestemt meg for å ta jobben om jeg får den. Får mest sannsynlig ikke vite noe før over påske. Oppstart i jobben bli ikke før i august.

Alt dette endrer jo planene om det å få barn. På en ironisk måte. Jeg vil nå vente med å bli gravid. Føler det blir alt for dumt om jeg sier ja til jobber og kommer dit 3mnd gravid. Nå vil jeg heller jobbe en stund( ikke lenge altså, kanskje til jul), før vi begynner å prøve aktivt igjen. Jeg får liksom muligheten til å gjør det skikkerlig nå, og ikke som student om dere skjønner hva jeg mener?

Dersom jeg ikke får jobben blir det tilbake til aktiv prøving igjen:) Fast jobb= ikke prøving, Student= prøving. Ironisk ja? :fnise:

Så, da vet dere altså litt mer om hva som foregår oppi mitt hode akkurat nå. Hele livet kan plutselig ta en helomvending :P

Håper alt står bra til med alle dere andre:) Har så smått vært innom å lest dagbøkerne deres, men ikke orket/hatt tid til å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen kjære deg! Går også på pergo nå, og var ingen spm om hvor lenge vi hadde prøvd heller! Hun var mer opptatt sv hvordan jeg hadde det og følte det :) lykke til kjære deg <3

Takk for lykke til selv om det ikke ble lege:) Veldig beroligene å vite at de ikke bryr seg så mye om det om jeg skal til legen hvis jeg ikke får jobben:) Hvordan går det med pergoen? Har du bivirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. :) ja, kanskje det :) jeg er sannelig ikek sikker, men som du sier, så hadde det jo vært morsomt med normal syklus! :) hvordan er EL-testene dine nå da Villa? :)

Har ikm i morgen, men det er ingenting som tyder på det ene eller det andre egentlig! haha! :P får bare vente å se :)

Er det i morgen du skal til legen? blir spennende å få høre hva han/hun sier :)

:klem:

Ble ikke mer testing, så nå venter jeg bare på om jeg får noe mensenlignende rundt dag 28 eller ikke. Som du skjønner av det innlegget over så passer deg ikke bra om jeg blir gravid nå, men skal jo ærlig innrømme at jeg hadde nok jublet litt alikevell :fnise:

Ser i dagboken din at det er rare ting som skjer med deg også:P Håper du er gravid :D

Endret av Villa90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykke til selv om det ikke ble lege:) Veldig beroligene å vite at de ikke bryr seg så mye om det om jeg skal til legen hvis jeg ikke får jobben:) Hvordan går det med pergoen? Har du bivirkninger?

kom noen bivirkninger ja, men absolutt ikke mange! Nå får vi bare håpe dette funker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kom noen bivirkninger ja, men absolutt ikke mange! Nå får vi bare håpe dette funker :D

Okei, bra med lite bivirkninger da;) vi får se hvordan det blir med jobbtilbudet mitt. Om jeg ikke får den blir det rett til legen for litt hjelp :)

Krysser fingrene for at den funker :D

Endret av Villa90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:)

Håper dere alle sammen har hatt en fin påske. Hos oss har det vært endel jobbing for samboeren sin del, så jeg var hjemme hos foreldrene mine i et par dager. Var kjempegodt å ha helt fri og bare bli foret med god mat og drikke. Fikk også gått noen skiturer, da været var helt magisk :biggrin:

Idag skal vi ut en tur å spise også skal vi dra på årets første hjemmekamp. Gleder meg :D

Er også kanskje nervøs i kroppen nå, da jeg skulle få beskjed angående drømmejobben etter påske. Skvetter til hver gang telefonen ringer :fnise:

På prøverfronten står det jo som sagt stille. Jeg vil jo vente med å prøve igjen til jeg vet hva som skjer med jobben. Men jeg mistenker at samboeren har andre planer. Har sagt til han at han må hoppe av i svingen, men han har greid å "glemme av det" flere ganger nå :fnise:

Vi får se hva som skjer. Har ikke fått noe som helst slags blødning nå denne syklusen, slik jeg antok. Så vi får bare vente å se. Om syklusen blir samme som sist så blir nok EL om ca en uke.

Ha forresten fått tilbake pc'n min, så nå blir jeg mye mer aktiv her igjen :D

Endret av Villa90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Beklager at jeg har vært så sein å svare, men her har der skjedd endel ting skjønner dere :)

Legen ble det ingenting av da jeg lå syk de to dagene jeg har mulighet til å dra til legen. (Føler jeg må fortelle at jeg har et sånt legekontor der jeg må bestille time på dagen. Går altså ikke ann å ringe på en torsdag å be om time neste uke. Slik at dere ikke tror jeg har avbestilt alle gangene jeg har sagt jeg skulle til legen :fnise: )

Har også jobbet så og si alle dager frem til idag, så nå skal det bli godt med påskeferie:)

Meeen, tilbake til det som har skjedd. Det har altså skjedd noe med meg som kan gjøre om på alle planene vi har akkurat nå.

Når jeg gikk lærling så jobbet jeg for et firma jeg trivdes forferdlig godt i. Men, siden det lå i nabobyen så bestemte vi oss for å flytte hjem når jeg skulle ta allmen påbygg.

Jeg har savnet den jobben utrolig masse, og har tilogmed betalt for en eksamen på 12000kr for å kunne få en tilsvarende jobb her hvor jeg bor. Men i hjembyen min var det ingenting ledig, og plutselig så satt jeg på skolebenken igjen.(Dette var egentlig ikke planen)

På onsdag fikk jeg beskjed om at firmaet jeg jobbet for skal åpne kontor her, og at de muligens har en fulltidsjobb til meg. Gikk i transe en hel dag og var ikke sikker på hva jeg skulle gjøre. Skulle jeg droppe ut av skolen for å ta en jobb som ligger "under" det jeg kan bli om jeg utdanner meg? Men betyr ikke trivsel mer enn status og penger? Også drømmen om å endelig kunne kjøpe oss leilighet osv er stor.

Såå, nå har jeg bestemt meg for å ta jobben om jeg får den. Får mest sannsynlig ikke vite noe før over påske. Oppstart i jobben bli ikke før i august.

Alt dette endrer jo planene om det å få barn. På en ironisk måte. Jeg vil nå vente med å bli gravid. Føler det blir alt for dumt om jeg sier ja til jobber og kommer dit 3mnd gravid. Nå vil jeg heller jobbe en stund( ikke lenge altså, kanskje til jul), før vi begynner å prøve aktivt igjen. Jeg får liksom muligheten til å gjør det skikkerlig nå, og ikke som student om dere skjønner hva jeg mener?

Dersom jeg ikke får jobben blir det tilbake til aktiv prøving igjen:) Fast jobb= ikke prøving, Student= prøving. Ironisk ja? :fnise:

Så, da vet dere altså litt mer om hva som foregår oppi mitt hode akkurat nå. Hele livet kan plutselig ta en helomvending :P

Håper alt står bra til med alle dere andre:) Har så smått vært innom å lest dagbøkerne deres, men ikke orket/hatt tid til å svare.

Oj! Jer har det skjedd ting, ja. Helt forferdelig at jeg ikke har fått det med meg før nå. Har vært litt vanskelig å lese dagbøker da jeg har vært i England så lenge. Men er du sikker på at du vil slutte helt med prøvingen om du får jobben? Kan jo hende du blir gravid i juli, og da er du jo bare en mnd på vei når du eventuelt begynner? :) Jeg heier på dere, enten som aktive prøvere i sommer, eller til jul :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Jer har det skjedd ting, ja. Helt forferdelig at jeg ikke har fått det med meg før nå. Har vært litt vanskelig å lese dagbøker da jeg har vært i England så lenge. Men er du sikker på at du vil slutte helt med prøvingen om du får jobben? Kan jo hende du blir gravid i juli, og da er du jo bare en mnd på vei når du eventuelt begynner? :) Jeg heier på dere, enten som aktive prøvere i sommer, eller til jul :hjerte:

Jeg vet faktisk ikke. Har jo veldig lyst å få barn snart. Men kjenner på den følelsen av å lure de til å ansette meg når jeg har tenkt å være borte i et år. Er ikke det litt negativt? Vet de ikke kan sparke meg, men kan vell gi litt dårlig stemning?

Ser uansett for meg at det blir litt småprøving(mann som ikke hører etter når han skal hoppe av i svingen) :fnise: , men ikke aktiv prøving med El-testing å slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å fortelle deg at vi feiret 5 år som kjærester på lørdag :rodmer:

Har en kjæreste som egentlig ikke er flink til å være romantisk, men på lørdag slo han virkelig på stortromma. Jeg sto på jobb, og der kom det plutselig en dame med en diger rosebukett fra mannen :rodmer: Følte meg som er nyforelsket fjortis der jeg sto. Hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å fortelle deg at vi feiret 5 år som kjærester på lørdag :rodmer:

Har en kjæreste som egentlig ikke er flink til å være romantisk, men på lørdag slo han virkelig på stortromma. Jeg sto på jobb, og der kom det plutselig en dame med en diger rosebukett fra mannen :rodmer: Følte meg som er nyforelsket fjortis der jeg sto. Hehe :fnise:

Så fantastisk!! Jeg drømmer om at mannen skal finne på noe sånt noe :P Gratulerer så mye med overstått kjærestedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk!! Jeg drømmer om at mannen skal finne på noe sånt noe :P Gratulerer så mye med overstått kjærestedag :)

Ja :biggrin: Tro meg, jeg har drømt om dette jeg også. Godt å vite at han kan være romantisk om han orker:p

Tusentakk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅå koselig :D jeg vil også ha en rosebukett levert til meg på jobb :fnise:

Ja, var veeldig koselig :D Du får det nok snart du også :hug: Hinte litt da vettu. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*følger spent med* :popcorn:

og skal lese mer her inne senere, men nå: NATTA :sove:

Hehe:)

Sov godt Nuttapia :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med meg? :)

Med meg går det bare bra:)

Eksamenstresset har såvidt begynt, så har mye å gjøre. På prøverfronten venter jeg mensen nå på mandag, men tror ikke den kommer. Bruker alltid å spotte noen dager før. Har også hatt samme "mellomblødning" denne pp'n som forrige. Varte i en uke. Akkurat for lite til å bruke bind, men alltid blod på papiret. Får vell sulle meg til legen å forhøre meg om disse rare syklusene :fnise:

Er derfor det ikke blir så mye skriving her også. Hos dere synes jeg det skjer noe hele tiden, men hos meg er det bare tull:p

Ellers så venter jeg fortsatt på svar fra den jobben jeg snakket om. Tenker jeg skal skrive en e-post iløpet av helgen :) Vi hadde jo egentlig tenkt å ta en pause i prøvingen til jeg fikk vite hva som skjedde, men har nå bestemt oss for å la naturen gå sin gang:P

Hvordan går det med deg da?:) Dere er vell veldig spente på prøvesvarene til mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg går det bare bra:)

Eksamenstresset har såvidt begynt, så har mye å gjøre. På prøverfronten venter jeg mensen nå på mandag, men tror ikke den kommer. Bruker alltid å spotte noen dager før. Har også hatt samme "mellomblødning" denne pp'n som forrige. Varte i en uke. Akkurat for lite til å bruke bind, men alltid blod på papiret. Får vell sulle meg til legen å forhøre meg om disse rare syklusene :fnise:

Er derfor det ikke blir så mye skriving her også. Hos dere synes jeg det skjer noe hele tiden, men hos meg er det bare tull:p

Ellers så venter jeg fortsatt på svar fra den jobben jeg snakket om. Tenker jeg skal skrive en e-post iløpet av helgen :) Vi hadde jo egentlig tenkt å ta en pause i prøvingen til jeg fikk vite hva som skjedde, men har nå bestemt oss for å la naturen gå sin gang:P

Hvordan går det med deg da?:) Dere er vell veldig spente på prøvesvarene til mannen?

Her går det bare bra. Nyter å være i aktivitet igjen. Men ja, det surrer mange tanker i topplokket med tanke på prøvesvarene. Når vi får svar på de så skal jeg ta blodprøver neste gang jeg har mensen for å se om alt er som det skal hormonmessig med meg. Alt man skal tenke på :P

Men kjenner at jeg egentlig ikke stresser sånn, er mer nervøs for hva prøvene sier for mannen sin del. Han er så sår i utgangspunktet.

Håper det går bra med eksamenstresset. Husker hvor altoppslukende det kan være, men husk å ta deg pauser innimellom og husk at det ikke er noe lurt å lese fra du står opp til du legger deg. Sett deg en tidsramme og hold deg innenfor der. Ihvertfall hvis du er samme type som meg som føler du må lese hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...