Gå til innhold

Villa90's prøverdagbok


Villa90

Anbefalte innlegg

Hva er dette fornoe tull fra deres andre halvdel da jenter?

:fnise:

Min er den rake motsettning!! Hadde han kunnet så hadde vi hoppet i høyet minst 2 ganger om dagen.

Forkjølelse eller andre ting er stort sett ingen hinder! ( haha, jipp han er en mann :P )

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er dette fornoe tull fra deres andre halvdel da jenter?

:fnise:

Min er den rake motsettning!! Hadde han kunnet så hadde vi hoppet i høyet minst 2 ganger om dagen.

Forkjølelse eller andre ting er stort sett ingen hinder! ( haha, jipp han er en mann :P )

:fnise:

Haha, min hadde nok også kunne hatt sex 2 ganger daglig om han fikk det som han ville :fnise: Men når han nesten ikke har fått sove på 2 døgn pga hodepine som blir verre når han ligger har ikke jeg hjerte til å vekke han altså. Men ble jo sengekos på meg uansett, siden han våknet av seg selv :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

------

Nei huff, Migrene og hodevondt er ikke til å spøke med altså.

Har migrene selv, og de gangene jeg får skikkelige anfall så er jeg ute av stand til å gjøre noe som helst!

Håper er fort på beina igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette fornoe tull fra deres andre halvdel da jenter?

:fnise:

Min er den rake motsettning!! Hadde han kunnet så hadde vi hoppet i høyet minst 2 ganger om dagen.

Forkjølelse eller andre ting er stort sett ingen hinder! ( haha, jipp han er en mann :P )

:fnise:

nei, si det! jeg hadde alltid trodd at sex var det viktigste i livet til menn.. men så traff jeg på realiteten? :P har mange ganger prøvd meg på litt sånn.. hinting og litt tafsing før middag, men det er IKKE greit. "vi skal ikke spise først da?" . hahaha, han er nå søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

------

Nei huff, Migrene og hodevondt er ikke til å spøke med altså.

Har migrene selv, og de gangene jeg får skikkelige anfall så er jeg ute av stand til å gjøre noe som helst!

Håper er fort på beina igjen :)

Nei, er virkelig ikke noe å spøke med det altså. Har aldri vært plaget med det selv, men har hatt en mor som av og til ble sengeliggende i 2 dager pga det. Håper han blir bedre snart jeg også:) Nå ligger han å sover i stolen her. Greier ikke å legge seg i sengen, men sovner i de rareste stillingene rundt om i leiligheten :fnise:

nei, si det! jeg hadde alltid trodd at sex var det viktigste i livet til menn.. men så traff jeg på realiteten? :P har mange ganger prøvd meg på litt sånn.. hinting og litt tafsing før middag, men det er IKKE greit. "vi skal ikke spise først da?" . hahaha, han er nå søt :)

Ja, det er vell ikke en fasit at menn skal være sexgale :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:)

Da sitter jeg her og spiser lunsj før jeg skal jobbe i noen timer. Er veldig glad for at lønnen til samboeren endelig kom:) Vi har mange planer dette året for å få en bedre økonomi. Vi har blant annet ordnet oss et ekstra bankkort til kun mat som vi setter inn penger på hver mnd, og samboeren har ordnet automatisk trekk til regningskontoen min slik at vi slipper å sette oss ned å betale regninger sammen hele tiden. Har også akkurat blitt ferdig med nedbetalingen av bilen vi kjøpte av søskenbarnet mitt. Så håper på et bra økonomisk år :biggrin:

På prøverfronter skjer det mye nå. Jeg har nå begynt å tempe. Har vekkeklokke hver morgen kl 7 så der sitter jeg i senga i mørket og tar tempen:)

Trodde også mensen kom på onsdag. Da kom det plutselig blod på papiret. Viser seg bare at det kun er spotting. Kommer kun sånn bunaktig utfold og litt blod når jeg tørker meg, men ikke skikkerlig mens. Får bare vente noen dager å se om den kommer for fullt.

Sitter også på nett å leser om alt fra vitex og dong qiu som kan bedre sykluser, og må virkelig konsentrere meg for ikke å bestille. Er vell best å vente ett halvår etter p-pilleslutt før jeg begynner på noe slikt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei:)

Da sitter jeg her og spiser lunsj før jeg skal jobbe i noen timer. Er veldig glad for at lønnen til samboeren endelig kom:) Vi har mange planer dette året for å få en bedre økonomi. Vi har blant annet ordnet oss et ekstra bankkort til kun mat som vi setter inn penger på hver mnd, og samboeren har ordnet automatisk trekk til regningskontoen min slik at vi slipper å sette oss ned å betale regninger sammen hele tiden. Har også akkurat blitt ferdig med nedbetalingen av bilen vi kjøpte av søskenbarnet mitt. Så håper på et bra økonomisk år :biggrin:

På prøverfronter skjer det mye nå. Jeg har nå begynt å tempe. Har vekkeklokke hver morgen kl 7 så der sitter jeg i senga i mørket og tar tempen:)

Trodde også mensen kom på onsdag. Da kom det plutselig blod på papiret. Viser seg bare at det kun er spotting. Kommer kun sånn bunaktig utfold og litt blod når jeg tørker meg, men ikke skikkerlig mens. Får bare vente noen dager å se om den kommer for fullt.

Sitter også på nett å leser om alt fra vitex og dong qiu som kan bedre sykluser, og må virkelig konsentrere meg for ikke å bestille. Er vell best å vente ett halvår etter p-pilleslutt før jeg begynner på noe slikt?:)

Så flink dere er som jobber med økonomien for å gjøre den bedre. Det er utrolig viktig oppi hele prosessen.

Ellers så håper jeg på at ting normaliserer seg for deg. Det er ikke lett å være prøver bår syklusen roter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kommet skikkelig i gang? :)

Ja, tror det 😃 måtte iallfall bruke tampong idag. Håper det ikke bare er lureri. Hadde vært godt å begynt på en ny syklus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink dere er som jobber med økonomien for å gjøre den bedre. Det er utrolig viktig oppi hele prosessen.

Ellers så håper jeg på at ting normaliserer seg for deg. Det er ikke lett å være prøver bår syklusen roter.

Takk for det :) ja, veldig lurt å begynne nå. Er faktisk en veldig god følelse å ha kontroll på pengene.

Ja, det håper jeg også :) vet liksom ingenting slik det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(unnskyld for ekle detaljer) hmm. Jeg lurer veldig på om jeg har mensen nå eller ikke. Har siden onsdag hatt spotting, der nesten ingenting kom i trusa. Igår når jeg kom på jobb kom det friskt blod på papiret og jeg måtte bruke to tamponger iløpet av dagen på jobb. Men når jeg kom hjem og tok den siste ut var den ikke blødd ut slik jeg er vant til. Fra igår kveld til idag har det kun vært på papiret igjen.

Har jeg mensen eller har jeg ikke? Blir så oppgitt :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(unnskyld for ekle detaljer) hmm. Jeg lurer veldig på om jeg har mensen nå eller ikke. Har siden onsdag hatt spotting, der nesten ingenting kom i trusa. Igår når jeg kom på jobb kom det friskt blod på papiret og jeg måtte bruke to tamponger iløpet av dagen på jobb. Men når jeg kom hjem og tok den siste ut var den ikke blødd ut slik jeg er vant til. Fra igår kveld til idag har det kun vært på papiret igjen.

Har jeg mensen eller har jeg ikke? Blir så oppgitt :sur:

I løpet av den perioden når mensen min var helt på tuppa så var det veldig stor forskjell på hvordan den oppførte seg,hvor mye som kom, hvordan det så ut, hvordan smertene var osv. Så det kan virke som det er mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(unnskyld for ekle detaljer) hmm. Jeg lurer veldig på om jeg har mensen nå eller ikke. Har siden onsdag hatt spotting, der nesten ingenting kom i trusa. Igår når jeg kom på jobb kom det friskt blod på papiret og jeg måtte bruke to tamponger iløpet av dagen på jobb. Men når jeg kom hjem og tok den siste ut var den ikke blødd ut slik jeg er vant til. Fra igår kveld til idag har det kun vært på papiret igjen.

Har jeg mensen eller har jeg ikke? Blir så oppgitt :sur:

jeg vil tro at du har mensen, forrige gangjeg hadde mensen så var den også helt merkelig! Mulig kroppen din bare oppfører seg litt merkelig denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Fionel :) Hvordan går det med tempinga foresten? :)

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av den perioden når mensen min var helt på tuppa så var det veldig stor forskjell på hvordan den oppførte seg,hvor mye som kom, hvordan det så ut, hvordan smertene var osv. Så det kan virke som det er mensen?

jeg vil tro at du har mensen, forrige gangjeg hadde mensen så var den også helt merkelig! Mulig kroppen din bare oppfører seg litt merkelig denne perioden.

Må si meg enig med Fionel :)

Var nok mensen ja:) Kom sikkerlig igjen nå i formiddag. Så da kan jeg vell bare feire at jeg snart kan begynne med pp2 :danse:

Føler egentlig at det blir pp1, da vi begynte å prøve midt inni denne syklusen. Og nå som jeg har begynt å tempe så kan det jo hende jeg forstår mer :P

Men ville dere ha tenkt at første mensendag var igår eller idag?:) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var nok mensen ja:) Kom sikkerlig igjen nå i formiddag. Så da kan jeg vell bare feire at jeg snart kan begynne med pp2 :danse:

Føler egentlig at det blir pp1, da vi begynte å prøve midt inni denne syklusen. Og nå som jeg har begynt å tempe så kan det jo hende jeg forstår mer :P

Men ville dere ha tenkt at første mensendag var igår eller idag? :) Hehe

jeg ville tenkt i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Fionel :) Hvordan går det med tempinga foresten? :)

Går overraskende bra å våkne hver dag kl 7 å ta tempen;P Får bare veldig vondt av lyst fra lommelykten på mobilen :fnise:

Begynte å tempe på torsdag og har hatt samme temperatur hver dag utenom fredag. Da gikk den opp 0.3 grader. Kan dette være fordi mensen holdt på å komme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville tenkt i går ;)

Jeg støtter den ;)

Da blir det igår;) Må skrive inn på appen og på tempesiden jeg bruker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...