Gå til innhold

Villa90's prøverdagbok


Villa90

Anbefalte innlegg

Tempen stiger etter El ja, men mange opplever også at den går litt ned når el er :) sånn her :

ovulationbbtchart.gif

Finnes flere nettsider som har slike kurver. Fertility Friend og countdown to pregnangy foreksempel. (er de to jeg husker i farten) Har du sett på pernille.info? der står det mye godt forklart om akkurat dette og mye mer! :) Nå bruker jeg Countdown to pregnancy da jeg sist synes at fertilit friend var litt for tungvint. kan godt hende den har blitt endret siden jeg brukte den da :) tror også det at det er mulig å registrere at du har drukket alkohol, eller om du er forkjølet osv.. :) ta det med en klype salt da, men tror det er mulig :)

Okei, da har jeg laget meg en bruker på den siden du bruke:) Får dra å kjøpe ny tempmåler imorgen, da vi fant ut at den gamle er ødelagt nå når vi hadde influensa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, da har jeg laget meg en bruker på den siden du bruke:) Får dra å kjøpe ny tempmåler imorgen, da vi fant ut at den gamle er ødelagt nå når vi hadde influensa :P

hehe! :) kan være kjekt å ha! husk at den må ha to desimaler da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! :) kan være kjekt å ha! husk at den må ha to desimaler da! ;)

Hvor finner jeg det skjemaet slik at jeg får en sånn kurve?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved et bilde! ;) er så dårlig på å forklare ;) for å legge inn temp. så må du gå på calender og klikke på den dagen :)

post-27412-0-20347300-1357499154_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved et bilde! ;) er så dårlig på å forklare ;) for å legge inn temp. så må du gå på calender og klikke på den dagen :)

Hehe, takk ;) Får vell bare vente til mensen før det blir kontroll på det skjemaet. Men kan vell begynne å tempe selv om jeg ikke har fått mens?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, takk ;) Får vell bare vente til mensen før det blir kontroll på det skjemaet. Men kan vell begynne å tempe selv om jeg ikke har fått mens? :)

Kan da vel ikke være noe problem med det? det er jo bare flott, slik at man får innarbeidet seg en slags rutine rundt det :) til det virkelig gjelder! Å fillern.. tror jeg må lete frem temp.målet igjen jeg også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da vel ikke være noe problem med det? det er jo bare flott, slik at man får innarbeidet seg en slags rutine rundt det :) til det virkelig gjelder! Å fillern.. tror jeg må lete frem temp.målet igjen jeg også. :fnise:

Ja, men da begynner jeg på tirsdag:) Haha, vi kan bli tempevenner. Går det ann å bli venner på den siden?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da begynner jeg på tirsdag:) Haha, vi kan bli tempevenner. Går det ann å bli venner på den siden? :)

Det er jeg litt usikker på :) hva er det du kaller deg?

--

Det ser ut til at man kan finne en sånn cycle buddy! :)

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller meg det samme som her:) Villa90

fant ikke noe, men du har registrert syklusstart? for da kan jeg søke på den :) jeg kaller meg Perlevilma foresten :) det jeg bruker her var ikke ledig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei damer:)

Sitter her i kveld og lurer på hvor i alle dager mensen har blitt av. Har litt vondt i brystvortene idag også, men det har avtatt fra igår. Ingen tegn nedentil på at mensen er påvei( har brukt å spottet litt). Vet ikke om jeg orker å teste heller, da jeg er helt bestemt på at den ikke kan være noe annet enn negativ :vetikke:

Har også tenkt mye fram og tilbake på hvordan jeg skal være som prøver. Tror at jeg har bestemt meg for å ta det relativt rolig. Blir nok ikke noe legebesøk på meg i nærmeste framtid. Vi kommer vell bare til å ha sex annenhver dag og se hvordan det går.

Men, for å bli bedre kjent med syklusen min( som er helt på jorde) slik at jeg vet når det er best å prøve så har jeg bestemt meg for å begynne å tempe. Har allerede skaffet meg en bok som jeg skal ha ved siden av sengen for å skrive ned på:) Motsir kanskje litt meg selv nå, når jeg akkurat sa at vi skal ta det rolig :fnise:

Jeg og samboeren snakket om at vi egentlig ikke stresser så mye. Hadde blitt kjempeglad om det gikk denne mnd eller neste, men blir heller ikke lei meg (tror jeg ihvertfall) om det tar ett halvt år. Det vil bare si at vi har enda bedre tid til å forberede oss på( spart mer penger, fått ferdig mer skole osv).

Så også en veeldig fin dokumentar om graviditet akkurat når. En dame som selv er gravid som drar å besøker gravide kvinner i forskjellige situasjoner. Anbefales virkelig:)

http://tv.nrk.no/program/koid22002410/historier-om-graviditet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei damer:)

Sitter her i kveld og lurer på hvor i alle dager mensen har blitt av. Har litt vondt i brystvortene idag også, men det har avtatt fra igår. Ingen tegn nedentil på at mensen er påvei( har brukt å spottet litt). Vet ikke om jeg orker å teste heller, da jeg er helt bestemt på at den ikke kan være noe annet enn negativ :vetikke:

Har også tenkt mye fram og tilbake på hvordan jeg skal være som prøver. Tror at jeg har bestemt meg for å ta det relativt rolig. Blir nok ikke noe legebesøk på meg i nærmeste framtid. Vi kommer vell bare til å ha sex annenhver dag og se hvordan det går.

Men, for å bli bedre kjent med syklusen min( som er helt på jorde) slik at jeg vet når det er best å prøve så har jeg bestemt meg for å begynne å tempe. Har allerede skaffet meg en bok som jeg skal ha ved siden av sengen for å skrive ned på :) Motsir kanskje litt meg selv nå, når jeg akkurat sa at vi skal ta det rolig :fnise:

Jeg og samboeren snakket om at vi egentlig ikke stresser så mye. Hadde blitt kjempeglad om det gikk denne mnd eller neste, men blir heller ikke lei meg (tror jeg ihvertfall) om det tar ett halvt år. Det vil bare si at vi har enda bedre tid til å forberede oss på( spart mer penger, fått ferdig mer skole osv).

Så også en veeldig fin dokumentar om graviditet akkurat når. En dame som selv er gravid som drar å besøker gravide kvinner i forskjellige situasjoner. Anbefales virkelig:)

http://tv.nrk.no/pro...r-om-graviditet

man kan jo alltids håpe på positiv test! :) men jeg tror egentlig det er syklusen din som er ute og sykler litt. ordner seg nok snart, slik at dere får kontroll på den :fnise: skjønner godt at dere ikke vil stresse i prøveperioden, men hvordan i alle dager skal man klare det?! kjenner jeg blir helt gira bare av å tenke på det :D

håper du har hatt en fin dag, villa90 :) nå skal jeg se fimen du la ut link til !!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan jo alltids håpe på positiv test! :) men jeg tror egentlig det er syklusen din som er ute og sykler litt. ordner seg nok snart, slik at dere får kontroll på den :fnise: skjønner godt at dere ikke vil stresse i prøveperioden, men hvordan i alle dager skal man klare det?! kjenner jeg blir helt gira bare av å tenke på det :D

håper du har hatt en fin dag, villa90 :) nå skal jeg se fimen du la ut link til !!! :blomst:

Ja, tror nok det jeg også:) Nei, er ikke sikker på om jeg greier å være rolig jeg heller, men skal iallefall prøve:P Skal jo være ærlig å innrømme at jeg tenker på det hver dag.

Akkurat nå er jeg litt stresset fordi vi egentlig skulle hatt sex idag, men samboeren har ligget i sengen i hele dag med migrene. Har ikke hjerte til å vekke han( selv om han kanskje hadde blitt veldig glad for å bli vekt på en spesiell måte :icon_lol:) hahah

Så bra:) jeg likte den veldig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror nok det jeg også :) Nei, er ikke sikker på om jeg greier å være rolig jeg heller, men skal iallefall prøve:P Skal jo være ærlig å innrømme at jeg tenker på det hver dag.

Akkurat nå er jeg litt stresset fordi vi egentlig skulle hatt sex idag, men samboeren har ligget i sengen i hele dag med migrene. Har ikke hjerte til å vekke han( selv om han kanskje hadde blitt veldig glad for å bli vekt på en spesiell måte :icon_lol:) hahah

Så bra:) jeg likte den veldig godt

haha, de der mannfolkene er egentlig litt... sexpyser?! kan man si det? migrene er jo en gyldig grunn, men min samboer kan ikke ha sex hvis han har sovet litt lite.. hahaha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå er jeg litt stresset fordi vi egentlig skulle hatt sex idag, men samboeren har ligget i sengen i hele dag med migrene. Har ikke hjerte til å vekke han( selv om han kanskje hadde blitt veldig glad for å bli vekt på en spesiell måte :icon_lol:) hahah

Jeg tror ikke mannen i huset hadde blitt direkte lei seg hvis han ble vekket for det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke mannen i huset hadde blitt direkte lei seg hvis han ble vekket for det :P

haha, de der mannfolkene er egentlig litt... sexpyser?! kan man si det? migrene er jo en gyldig grunn, men min samboer kan ikke ha sex hvis han har sovet litt lite.. hahaha :fnise:

hihi, tror ikke jeg heller :fnise:

Nå våknet han heldigvis av seg selv, så blir nok litt sengekos på meg likevell :danse: Nei, tror nok ikke han hadde blitt lei seg nei. Jeg får gjøre det neste gang;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, de der mannfolkene er egentlig litt... sexpyser?! kan man si det? migrene er jo en gyldig grunn, men min samboer kan ikke ha sex hvis han har sovet litt lite.. hahaha :fnise:

:fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...