finkel Skrevet 17. juli 2013 #521 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Gratulerer så mye, Synne-Marie! Håper dere klarer å både glede dere og sørge litt samtidig. Det måvære både fint og vanskelig på samme gang. Og, lykke til, Nique. Spennende tider!! Her har proppen gått på nytt nå i kveld, enda større enn i går. Jeg fikk noen vonde/rare tak i ryggen etter dusjen i sted. Men kjenner ingenting mer nå, bare de vanlige, regelmessige kynnerne jeg pleier å ha på kvelden... Æsj! De er ganske harde nå, men ikke vonde, så det skjer vel egentlig ingenting i kveld heller. Jeg prøver å overbevise meg om det, så jeg ikke blir skuffa! Endret 17. juli 2013 av finkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #522 Del Skrevet 18. juli 2013 Så spennende da, Finkel! Må spørre; kjente du at den kom eller bare så du den? Ser for meg at den lett kan gå rett i do...? Har vært på kontroll idag. Lillebror har det fint og jeg har ca 2 cm åpning. Ble strippet (f..n det gjorde vondt!) og fikk dato for evt. igangsetting om to uker. Men vi skal satse på at det skjer naturlig, siden det går så bra med diabetesen min at det ikke vil bli tatt hensyn til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. juli 2013 #523 Del Skrevet 18. juli 2013 Så spennende det er her om dagen! Her skjer det ett eller annet, men hvem vet hva det er.. I natt har jeg nesten ikke sovet pga kynnere(?), lette rier Det er ikke veldig vondt men anderledes. Stikker på en måte i sidene når takene kommer. De varierer mellom 7 og 15 minutter, som oftest rundt 10, og varer i 30-45 sek. I natt varte de lenger. I tillegg stikker det når jeg går og jeg er kvalm.. Men det er sikkert fordi jeg sov så lite i natt.. Håper det er modning i alle fall! Tør ikke håpe på noe mer. Men jeg kan ikke se for meg at jeg skal gå sånn i fire uker til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 18. juli 2013 #524 Del Skrevet 18. juli 2013 Det skal være sikkert, det er mye action her inne om dagen! Krysser fingrene for at det ikke tar lang tid før dere rundt termin har de små på brystet =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 18. juli 2013 #525 Del Skrevet 18. juli 2013 Kjente ikke at den kom, nei. Det har kommet ut ved dobesøk hver gang, mesteparten på papiret og noe i do. Har vært våken siden kl 04 med jevnlige tak, begynte med 1 min med 5 min mellomrom. Skikkelig vondt, måtte puste heftig. Nå har det begynt å dabbe av, er mer ustabilt med kvarter mellom... Kjedelig! Har kommet masse biter av proppen, og blodblandet slim i hele dag. Det nærmer seg i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 18. juli 2013 #526 Del Skrevet 18. juli 2013 Min jordmor sa at hvis det er The real deal så kan det å gå i en varm lang dusj få fart på riene igjen, og hvis det er bare tulle-rier så roer det seg. Vet nå ikke om dette er vitenskapelig, men Spennende å følge med på dere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 18. juli 2013 #527 Del Skrevet 18. juli 2013 Da blir det en lang dusj i kveld, uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 18. juli 2013 #528 Del Skrevet 18. juli 2013 Hvordan går det Finkel? Lurer på hvordan det har gått hos Nique idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 18. juli 2013 #529 Del Skrevet 18. juli 2013 Intet spennende her, dessverre. Har bare pinglerier/maserier nå i ettermiddag. De varer ikke lenge nok til at de vil ta meg mot på St.Olavs, og sitter heller ikke i ryggen slik det gjorde i går kveld/natt. Jeg hadde virkelig troa i natt. Søren altså! Skal på kontroll til jordmor i morgen, så får høre hva hun sier. Håper hun vil sjekke etter modning, og kanskje røske litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 18. juli 2013 #530 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg sitter hjemme, med kateter, og rier hver halvtime ca. Ikke så mye å skryte av men det er en start skal inn igjen i morgen tidlig. Og da jommer jeg ikke ut igjen før trollet er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinyB Skrevet 18. juli 2013 #531 Del Skrevet 18. juli 2013 Gratulerer, Synne-Marie Og lykke til for deg, Nique Ikke lenge til terminen min nå, på søndag.. Håper det skjer noe action her snart for begynner å bli bra lei nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 18. juli 2013 #532 Del Skrevet 18. juli 2013 Så spennende at det er aktivitet hos flere her nå! Følger spent med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 18. juli 2013 #533 Del Skrevet 18. juli 2013 Juhu, føden here we come! Det tok seg opp i kveld, ble sjekket hos lokal jordmor nå midnatt, 2-3cm og moden+veldig tøyelig. Hun røsket og foretok hinneløsning, og sendte oss mot sykehuset. Gikk rett fra 9min til 5 min intervall etter røskinga, så det funka tydeligvis! Håper det ikke stopper opp igjen, jordmora hadde trua på at vi ikke kommer hjem uten babis i baksetet. (Hjelp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 19. juli 2013 #534 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Ååå, så spennende!! Håper du har babyen på brystet nå.. Her stoppet det helt opp.. Sovet ganske godt i natt, og det til og med etter en runde i høyet.. Ja ja.. Get back in line..! Like greit egentlig. Vi har ikke barnevaktspørsmålet helt i mål. Endret 19. juli 2013 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #535 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Lykke til idag, Nique og finkel! Sprøs om det blir et par babiser her før helga er omme! Og så får vi håpe at vi følger snart etter TinyB og siebaeos! Tross mangel på barnevakt... Hadde gjort seg med et fødselsrush nå! Jeg har jo egentlig over to uker igjen til termin, så det er mest ønsketenking her. Ser ikke ut til at røskingen i går har gitt noen umiddelbare resultater. Har litt mensverk, men ellers er det lite tegn til at noe skal skje. Har heldigvis sluttet å blø også. Greit fordi det var ikke noe særlig selv om jeg visste grunnen.... Endret 19. juli 2013 av Miss I.W. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 19. juli 2013 #536 Del Skrevet 19. juli 2013 Spennende! Håper det kommer babier på løpende bånd her Vi har kommet hjem og nyter (stort sett ) tilværelsen som fire. Vesla har et voldsomt kontaktbehov og henger stort sett i puppen eller sover på brystet. Storebror var IKKE slik Men hun er ellers rolig, ikke mye gråt eller uro. Stort sett ligger hun og observerer verden med store mørke øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 19. juli 2013 #537 Del Skrevet 19. juli 2013 Storebror tar overgangen relativt pent forresten. Han er litt urolig, men har tar det ut på oss og ikke på søster. Han er veldig opptatt av henne og passer på at hun har det bra. Så blir det heller litt dumme mamma og sinne mot oss, og det er jo greit. Vi forstår jo hvorfor og kan møte det sånn at han føler seg sett og hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 19. juli 2013 #538 Del Skrevet 19. juli 2013 Lykke til Nique og Finkel! Heldige du Synne-Marie, kjenner jeg er litt misunnelig på at du har vesla hos deg og er ferdig med fødselen. Håper storebror takler det fint etterhvert. Veldig spent på hvordan det skal gå med vår storebror også, han er jo bare 16mnd når lillebror kommer og jeg synes han krever masse om dagen, men det gjør de kanskje uansett alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #539 Del Skrevet 19. juli 2013 Så koselig oppdatering, Synne-Marie! Er også veldig spent på storesøsters reaksjon. Hun er veldig stolt nå og har planer om å gjøre "alt", skifte bleier, sove sammen med og hjelpe til å mate. Synd hun bare er 3 år ellers har jeg hatt fin avlastning! "Lånte" meg en baby forrige dagen og det var stor stas. Hun koste og klemte henne som bare det, hentet leker og var veldig opptatt av at babyen likte henne. Så i teorien lover det godt, men vi får se når lillebror faktisk kommer og ikke drar igjen. I tillegg har hun plutselig begynt å drasse med seg den minste babydukka si overalt. Og ligger og holder hardt i den om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 19. juli 2013 #540 Del Skrevet 19. juli 2013 Da ligger jeg her da, på sykehuset, og skal få tiden til å gå. Fremdeles kateter, skal ha det til i kveld, om ikke noe skjer før, så blir det tabletter i morgen tidlig. Nå gleder jeg meg, selv om det fremdeles er skummelt, det hjelper å se de små nurkene som blir trillet rundt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå