Gå til innhold

Skravletråd juli - august 2013


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da ahr jeg vært på kontroll, alt ser fint ut.

Lille trollet er estimert +/- 3kg nå.

Og det er jo greit, all den tid jeg skal settes igang i uke 38 :daane:

Det er normal prosedyre når man bruker insulin visstnok.

Det er om to uker det.

To uker....jeg var så sikker på at jeg ihvertfall hadde 4 uker på meg :forvirra: Jeg er passe satt ut nå for å si det pent. Det ble bare nevnt som en bisetning fra gyn, som en kommentar liksom.

Hun trodde jeg var informert.

Det var jeg jo ikke da. Men nå er jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Nique, ja da har man jo plutselig ikke så god tid lenger. Ikke bare praktisk, men mentalt også?

vært hos JM, endelig har ho snudd seg, og det er jeg rimelig sikker på skjedde igår :danse: Får håpe ho holder seg der nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo ei kjempefin vekt, Nique! :tommel: Blir helt perfekt stort når trollet kommer til verden! Må si du har vært flink!

Skjønner godt du blir litt stressa når tida plutselig ble halvvert! :sjokk: Det positive er at du slipper å slite så lenge da! ;) Her har de passet godt på å nevne igangsetting før tiden på hver time, men vet ikke om det har mest med storesøsters fødselsvekt å gjøre? :vetikke: Er så forberedt på igangsetting om 2-3 uker at jeg tror det blir en nedtur om jeg ikke blir det. :fnise: Men en for vel bare høre på ekspertene! ;)

Så fint at jenta har snudd seg, Mus-Katt! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Nique, ja da har man jo plutselig ikke så god tid lenger. Ikke bare praktisk, men mentalt også?

vært hos JM, endelig har ho snudd seg, og det er jeg rimelig sikker på skjedde igår :danse: Får håpe ho holder seg der nå!

Pen måte å si det på ja :ler: men jeg har heldigvis 2 uker å forberede meg på fremdeles.

Så bra at hun har snudd seg. krysser fingre for at hun blir liggende slik :)

Det var jo ei kjempefin vekt, Nique! :tommel: Blir helt perfekt stort når trollet kommer til verden! Må si du har vært flink!

Skjønner godt du blir litt stressa når tida plutselig ble halvvert! :sjokk: Det positive er at du slipper å slite så lenge da! ;) Her har de passet godt på å nevne igangsetting før tiden på hver time, men vet ikke om det har mest med storesøsters fødselsvekt å gjøre? :vetikke: Er så forberedt på igangsetting om 2-3 uker at jeg tror det blir en nedtur om jeg ikke blir det. :fnise: Men en for vel bare høre på ekspertene! ;)

Er godt fornøyd om vekten stemmer, det gjør meg ingenting :)

Men stresset, ja, absolutt. Jeg har pakket meg selv inn i illusjoner om at jeg skal gå til termin, kanskje t.o.m over (usansynlig med diabetes, da får man ikke gå over, det vet jeg jo:ler:)

Som sagt, illusjoner.

Jeg må bare komme dit mentalt, akkurat nå sitter det en litt uggen klump i magen som ikke er baby.

Men det går seg til.

Håper det løser seg for din del også, at du ikke blir gående for lenge ihht størrelse på babyen :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Hybelkaninen90!! :hjerte:

I mitt hode er fødsel så langt unna, så det var litt sjokk å se at noen i samme terminklubb allerede har født...! Jeg tenker at jeg har to måneder igjen, jeg. Men det er vel strengt tatt bare halvannen - kanskje mindre og, hvis jeg føder litt før selve termindatoen. Men det går liksom ikke an i hodet mitt, siden jeg fødte akkurat på dato sist. :ler:

Vi har masse som ikke er klart enda, men heldigvis har vi et barn fra før, med masse som kan arves, og vet at butikkene ikke stenger etter fødsel heller, om det skulle vise seg at vi manger noe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tenkte jeg, Cypress, selv om det for meg er litt vel ekstremt,siden min termindato er 31 august, og Hybelkaninen fødte 1 juli :fnise: Det begynner å nærme seg likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Tusen takk alle sammen! Får ikke lest eller skrevet noe særlig her inne enda, men kommer tilbake når ting har roet seg litt. Vi koser oss stort! :D Nå kommer nok babyene snart på rekke og råd her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jenter, kanskje dere kan hjelpe meg litt? :)

puppene mine har ikke vokst noe... trodde jeg! plutselig passer ingenting, og jeg får ikke lov til å gjøre annet enn å ligge på sofaen, så tok internett til hjelp og målte, alle sier stramt under og passe-stramt over, og målene jeg kom fram til var

89 under

114 over

(differansen er 25cm)

så til spørsmålet, jeg får jo forskjellige svar overalt på hvilken størrelse jeg er... 90D, 80I og andre varianter

hvilken størrelse ER det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Jeg ville nok prøvd 85I, men helst prøvd ut i fysisk butikk. Men jeg ser at det ikke er mulig. Får netthandle noen ikke alt for dyre og returnere om det ikke passer i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv på mamalicious.no, synes de har greie priser og instruksjoner på størrelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror også jeg ville gått for den største cup`en! :Nikke:

Mamalicious har dessverre ikke store nok bh`er. Jeg har kjøpt en ammebh i 85I fra Change, men den koster 500,- (450,- som medlem). Forrige gang brukte jeg ammebh`en fra Anita (finnes i flere nettbutikker) og vært godt fornøyd med dem, men denne gangen tenkte jeg skulle prøve en ny type. Sist var H nok, men nå har jeg H allerede og kjøpte i I for å være sikker på å få nok plass til å begynne med.

http://change.com/no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kontroll idag, og jeg har fått dato for igangsetting.

Torsdag neste uke, så forhåpentligvis er den lille ute innen den helgen er over :)

En uke og to dager igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :hoppe:

Blir du lagt inn torsdag og "kures", eller skal du få modningspille på torsdag og se om det starter av det?

Det er utrolig greit å ha en dag å forholde seg til! Være ferdigpakket og klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...