cypress Skrevet 22. mars 2013 #181 Del Skrevet 22. mars 2013 I dag var det vår tur til å få beskjed om å kunne forvente en liten jente. Takk for tips om salg på Babyshop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #182 Del Skrevet 22. mars 2013 Hurra for jentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. mars 2013 #183 Del Skrevet 22. mars 2013 Henger meg på! Hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 22. mars 2013 #184 Del Skrevet 22. mars 2013 Gratulerer med jentene begge to Kjenner jeg er litt misunnelig på dere som vet kjønn ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 23. mars 2013 #185 Del Skrevet 23. mars 2013 Gratulerer med jenter dere to Gøy å få vite kjønn, så man har en liten pekepinn for hva man skal kjøpe. Nå har vi kjøpt oss vogn og bilstol! Det ble emmaljunga city cross som vi hadde vurdert en god stund. På Tirsdag blir det seng, madrass og stellebord. Skal bli deilig å bli ferdig med det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 28. mars 2013 #186 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg glemmer nesten at jeg er gravid om dagen... Kjenner ingenting, er ikke dårlig (ok, litt kvalm da), og tiden flyr avsted så jeg rekker ikke å tenke på det som skal skje. Veldig deilig, lærte av forrige gang at jeg skal nyte denne tiden. God påske alle sammen, håper alle har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #187 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) God påske! Her glemmer jeg ikke at jeg er gravid! Lillebror er superaktiv dagen igjennom! Han turner og hikker! Elsker å kjenne på det, selv om det er jo veldig merkelig. Magen er stor og bekkenløsningen murrer nå og da. Men jeg òg nyter tiden nå! Tiden går fort og jeg vet at ting raskt blir tyngre og vondere. Begynner hos fysio på tirsdag, og håper jeg kan holde de værste BL.smertene i sjakk! Vi har jo det meste av utstyr fra før, men jeg har shoppet en del ull på salg til både lillebror og storesøster, til neste vinter. Endret 31. mars 2013 av Miss I.W. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 31. mars 2013 #188 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg gleder meg så til å kjenne liv jeg også! Trur jeg har kjent det noen få ganger, vi snakker ikke en gang til dagen engang Kunne også tenkt meg å starte å handle ull på tilbud. Men hvordan vet jeg sånn ca hvilken størrelse lille vil bruke? Spør man de i butikken? Er ikke det litt flaut? "Hei jeg skal handle ull på tilbud til mitt ufødte barn " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #189 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg har kjøpt ull stort sett i 3-6 mnd. Tenker at jeg da får brukt det i allefall i fra nov. til kanskje mars. Ull er ofte iitt mere tøyelig enn bomull og har derfor lengre brukstid. Med storesøster født tidlig i februar brukte jeg ikke ull den første vinteren. Vi hadde en liten og lun leilighet og hun ble jo ikke "utsatt" for været så liten som hun var. Nå bor vi i et hus som er litt vanskeligere å varme opp. Lillebror blir også gamlere til vinteren og vi har storesøster som skal i bhg osv, så denne gangen blir det mere ull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 31. mars 2013 #190 Del Skrevet 31. mars 2013 Ja, det er jo logisk nok å tenke sånn. Er størrelsen på måneder når de blir litt større? Ikke fortsettelse på 50 osv osv? Men da er det jo litt enklere å kjøpe litt, til senere Å få det billigere, er virkelig ikke feil. Det må jo i hus uansett så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 31. mars 2013 #191 Del Skrevet 31. mars 2013 Vi bruker bare ull vi, synes det er best også på sommeren. Mer luftig og tørker fort. Har det meste fra før, men har kjøpt noen bittesmå omslagsbodyer i ull til den første tiden, det hadde vi for lite av sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 31. mars 2013 #192 Del Skrevet 31. mars 2013 Hva er omslagsbodyer? Bare en vanlig body eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #193 Del Skrevet 31. mars 2013 Omslagsbody: http://www.englebarn.no/omslagsbody-i-ull-silke-ullklr-til-barn-og-baby.aspx Den har lukking foran sånn at du slipper å ta bodyen over hodet. Veldig kjekt helt til å begynne med! Stinelin; hvor kjøper du omslagsbodyene i ull? Jeg har linket til en type, men den var jo fyktelig dyr da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 31. mars 2013 #194 Del Skrevet 31. mars 2013 Størrelser går på cm som oftest. I Norge har jeg inntrykk av i alle fall.. Og det er jo greit siden barn varierer veldig i størrelse i forhold til alder Ull varer ofte lenge siden det strekker seg så mye. Vi brukte f eks 50 veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 31. mars 2013 #195 Del Skrevet 31. mars 2013 Omslagsbody: http://www.englebarn...rn-og-baby.aspx Den har lukking foran sånn at du slipper å ta bodyen over hodet. Veldig kjekt helt til å begynne med! Stinelin; hvor kjøper du omslagsbodyene i ull? Jeg har linket til en type, men den var jo fyktelig dyr da... Har kjøpt Joha-bodyer på Barnas Hus, var ullsalg da vi var der for et par uker siden. Ikke så lett å få tak i egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 31. mars 2013 #196 Del Skrevet 31. mars 2013 Omslagsbody: http://www.englebarn...rn-og-baby.aspx Den har lukking foran sånn at du slipper å ta bodyen over hodet. Veldig kjekt helt til å begynne med! Stinelin; hvor kjøper du omslagsbodyene i ull? Jeg har linket til en type, men den var jo fyktelig dyr da... Akkurat som jeg tror jeg kjøpte noen på H&M sist? Usikker på om de har nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 31. mars 2013 #197 Del Skrevet 31. mars 2013 &parentCategory=[8575]&sort=[4]&pageSize=[45]&price=[29,420]&level=[1]]Her fant jeg forresten en nettside med Johaklær, ikke så dyrt som på mange butikker. Finner ingen omslagsbodyer, men kommer til å handle tynn kortermet body i ull til sommerbruk, det savnet jeg i fjor. Elsker tynn ull. På Apotek1 har jeg også kjøpt omslagsbody i ull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 31. mars 2013 #198 Del Skrevet 31. mars 2013 Forresten, må bare henge på at selv om ulla er dyrere blir det ikke så ille, siden man trenger færre plagg. Som Siebaeo sier strekker de seg slik at de passer lenge. Og om man skyller klærne i vasken på kvelden er de som regel tørre til dagen etterpå. Vi klarte oss med veldig få, men gode, plagg den første tiden med storebror. Tror vi hadde en heldress, to strømpebukser og fire bodyer opp til str. 62, det fikk vi masse av i gaver, og det er oftere på tilbud. Men det kommer an på mengde gulp og bleielekkasjer selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 31. mars 2013 #199 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg har så liten peiling på hva som er "best" åsånt, så blir en del rare spørsmål fra meg Hvilke bodyer kjøper dere av vanlige? Jeg har kjøpt sånn 2 pakning trur jeg det var fra hm, de var sånn omslagsbody mener jeg. Men er det best med lang eller korte armer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 31. mars 2013 #200 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg har så liten peiling på hva som er "best" åsånt, så blir en del rare spørsmål fra meg Hvilke bodyer kjøper dere av vanlige? Jeg har kjøpt sånn 2 pakning trur jeg det var fra hm, de var sånn omslagsbody mener jeg. Men er det best med lang eller korte armer? Jeg syns det var best med lange ermer. Men jeg bor i nord og somrene her er ikke mye å skryte av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå