Gå til innhold

Flaueste opplevelse hos legen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hos legen for å ta celleprøve

- Har du noen fast partner?

- Nei

- Bruker du prevensjon?

-  Nei

- Er det lenge siden du hadde samleie?

- Jeg er jomfru

- Hæææ? Hvor gammel er du egentlig?

- Jeg er 31 år

Legen var sjokkert over at jeg fortsatt var jomfru i den alderen  Kan forøvrig legge til at undersøkelsen ble gjort av en kjekk ung mannlig turnuslege, så det var med på å gjøre situasjonen mer flau.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos legen for å ta celleprøve

- Har du noen fast partner?

- Nei

- Bruker du prevensjon?

-  Nei

- Er det lenge siden du hadde samleie?

- Jeg er jomfru

- Hæææ? Hvor gammel er du egentlig?

- Jeg er 31 år

Legen var sjokkert over at jeg fortsatt var jomfru i den alderen  Kan forøvrig legge til at undersøkelsen ble gjort av en kjekk ung mannlig turnuslege, så det var med på å gjøre situasjonen mer flau.

Minner meg på en venninnes opplevelse som gikk noe likt da hun gikk til legen ang uteblitt menstruasjon:

- Er du gravid?

- Nei

- Har du fast partner?

- Ja

-Har dere ubeskyttet sex?

- Ja

- Men du er likevel helt sikker på at du ikke kan ha blitt gravid?

- Ja

- Hvordan kan du være helt sikker?

- Partneren min er en kvinne.

Legen hadde visst blitt sprutrød og mumlet et "hehe,ja, da kan vi vel utelukke graviditet ja".  :fnise:

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Det må ha vært da jeg akkurat var ferdig med GU og oppdaget at legen hadde en massiv ereksjon da han reiste seg fra krakken. Han hadde på seg sånne scrubs bukser som var nokså løse så mange kunne telta under der for å si det sånn.
Jeg registrerte det, og han registrerte at jeg registrerte, så det ble masse kremting og stirring i veggen på oss begge fram til timen var over.

Anonymous poster hash: e1d29...184
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et etternavn som kommer fra Østerrike. Dette etternavnet tok jeg etter at mannen min og jeg giftet oss, og han igjen tok det som voksen mann etter sin bestemor. Etternavnet han har hatt siden fødselen av var et standard norsk sen-navn, noe han syntes var kjedelig. 

Etter at barnet vårt ble født blir det naturlig nok noen legebesøk gjennom barnets oppvekst, og en av legene begynte uten videre å snakke på tysk til meg for å forklare at ungen hadde lungebetennelse. Han hadde jo sett etternavnet vårt.

Greit at jeg har hatt tysk på ungdomsskolen og vgs. (men det er ti år siden jeg var ferdig der nå, og jeg har ikke brukt språket siden det omtrent), så jeg forstod bare de to første ordene (Er habt)..  :rodme:  Så da måtte jeg ut med den historien til legen. Flaut for min del å ikke kunne tysk bedre enn som så med mitt etternavn...  :rodme:

Anonymous poster hash: 46227...5c4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det flaueste må ha vært da jeg måtte på gynekologisk undersøkelse noen uker etter at jeg hadde blitt sammen med kjæresten min.

Han studerte altså medisin, og jeg tenkte ikke et sekund på at det kunne være noen i klassen hans som var observerende studenter da gynekologen spurte om det gikk greit om de kom inn.

Jeg sitter der med beina skrevende og hører plutselig en av guttene si "Åh, men er ikke det nye dama til XXX?"

Jeg klappa sammen beina, sa jeg nettopp hadde fått mensen og spurte om ny time.

Jeg tror ikke de rakk å se så veldig mye, men herregud så pinlig det var å møte dem i ettertid.

Lesson learned.

Anonymous poster hash: 1bf18...20d

:skratte:  :skratte: Priceless!!  :skratte:   (Er du sammen med ham fortsatt?)  :popcorn:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte "Jeg har ingen", men så kom jeg på en hendelse som jeg hadde fortrengt. 

Jeg går ofte til øre spesialist, pga kroniske problemer med ørene. Er tunghørt og har hatt to operasjoner, og må jevnlig til undersøkelse for å passe på at ting er som det skal være. Mamma må være med meg inn, for tru det eller ei, øre spesialistene er de som snakker lavt og utydelig, Så jeg får ikke med meg halvparten av de viktige tingene de sier  :fnise:

Ja så jeg og mamma gikk inn dit da... ble hentet av en assistent eller noe, for inne på undersøkelsesrommet så satt det den kjekke fyren. Jeg snakker hollywood hunk!! Jeg og mamma så på hverandre og hadde det gliset  :fnise: Og ikke nok med det, han hadde den sjarmerende dialekten, men en skikkelig dyp og sexy stemme. Gud for en fyr!

Jeg la meg ned på bordet, han tittet litt inn i ørene, så måtte han bruke en lampe-ting og ting ble litt akrobatisk der inne. Han lente så armen over brystene mine, Han beklaget seg og sa det var eneste måten å "nå til" på, noe jeg vet godt, skjedd mange ganger før, og brystene mine er ganske store og i veien.

Men så presterer mamma og si "Neimen imperio da, du har aldri blitt befølt av en så kjekk fyr før. smil litt da" 

Så klarte hun å si dette da vi var på vei til å dra. "Gi han nummeret ditt, kanskje han en dag kan bli svigersønnen min". Jeg var 20, og han i starten av 30 årene. Både jeg og han ble sprutrød i ansiktet  :fnise:

Herregud hvor rød vi ble, mens mamma sto der å gliste som en idiot. 

Har aldri sett han igjen dessverre, tviler på at det er mamma sin skyld. For jeg har ny lege vær gang jeg er der  :fnise:

:skratte:  De andre som jobber der har nok kontaktinformasjonen hans vil jeg tro. De har nok ikke lov å gi den videre til deg, men du kunne jo kontaktet dem for å videreformidle din kontaktinfo til ham. ;)  :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

:skratte:  :skratte: Priceless!!  :skratte:   (Er du sammen med ham fortsatt?)   :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

:skratte:  :skratte: Priceless!!  :skratte:   (Er du sammen med ham fortsatt?)   :popcorn:

Dobbeltpost, unnskyld!

Men ja, vi er fremdeles sammen  :fnise:  :rodme:

• Liker 5
Skrevet

Må nok være den gangen jeg tryna og måtte sy i beinet, eneste jeg fikk på meg var en stor genser som var pappa sin, ingen bukse i og med at der hadde jeg et stort håndkle som var surra rundt såret for at blødninga skulle stoppe. Inn på legevakta kommer jeg, ganske tidlig på formiddagen, med en stor genser og null bukser, haltende med et stor håndkle på beinet og med håret til alle kanter. Er ikke det i seg selv som var så flaut, men på venterommet satt det flere eldre gutter som hadde gått på samme skole som meg, skal tro de skikka

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet

En gang tok jeg av meg sokkene (i tillegg til bukse og truse) for GU. Da følte jeg meg dum :klaske:Anonym poster: 6e376b3f67f4d406df1c8c2427a27fca

syns det virker naturlig jeg å ta av sokker,ser jo litt rart ut å være naken kun med sokker:))jeg tar av meg sokker når jeg tar brasliansk voksing,visst jeg i det heletatt har sokker på meg da,det er skjelden:))

Gjest lipgloss
Skrevet

For noen år siden var jeg hos legen min som er kvinnelig,jeg skulle bare ha resept på allergisprøyte,men i samme slengen nevnte jeg at jeg hadde begynnt å svette litt om nettene,og at jeg var litt øm i venstre bryst.

Da spurte hun om det var greit at hun fikk kjenne på pungen min,jeg svarte selvfølgelig ja kunne jo ikke gjøre noe annet,jeg hadde sort strømpebukse og dametruse på meg noe som var litt flaut da hun på det tidspunket ikke visste jeg var transe,hun smilte litt da hun merket dette men sa ikke noe,fikk også delvis reisning under undersøkelsen,og det hele endte at jeg måtte inn til ultralyd undersøkelse på sykehuset fordi hun følte det var en liten kul,det endte godt til slutt da,da det ikke var noe der:))

Gjest Blubberella
Skrevet

Ikke helt forferdelig flaut, men litt sånn fniseflaut. Jeg hadde vært hos tannlegen og borret i ei tann, og tannlegen hadde bommet litt med bedøvelsessprøyta og punktert en blodåre eller noe. Dette gjorde at jeg var blå i både tannkjøttet og kinnet på den siden, inkludert en lekker blåflekk utenpå kinnet som var godt synlig. Dagen etterpå hadde jeg time hos gynekolog og det var også en student til stede. Vi startet timen som vanlig med å snakke og gynekologen spurte om plager og menssyklus o.l., og jeg merket hun var litt rar mens hun snakket med meg. Plutselig sier hun "du, du er ganske blå på kinnet! hvorfor det?" Begge kikket skeptisk og bekymret på meg og jeg husket ikke i farta at jeg hadde blåflekken på kinnet. Det gikk noen sekunder før det gikk et lys opp for meg og jeg måtte fortelle småfnisende at det var et uhell hos tannlegen dagen før som var årsaken. At jeg lo og tullet med det virket ikke til å berolige dem særlig mye, kanskje tvert i mot. De så ikke helt overbevist ut og jeg fikk et oppfølgende spørsmål om jeg hadde samboer og om vi hadde et greit forhold. Det ble litt rar stemning, for å si det mildt. Har en mistanke om at blåflekken ble sirlig notert i journalen min sammen med noen teorier om årsaken... :rolleyes:

• Liker 2
Skrevet

Jeg måtte hasteopereres i magen en gang for noen år siden (jeg var 23 år tror jeg), kikhullsoperasjon. Operasjonen gikk fint og alt, men siden det var hasteoperasjon og ikke ante at det kunne hende jeg måtte opereres den dagen så hadde jeg ikke tenkt på hva slags undertøy jeg hadde på meg. Nå forventer dere kanskje at jeg skal si at jeg lå på operasjonsbordet med en kjempesexy liten truse, men nei gitt, det var en grå bomullstruse med I Love Kermit (the frog altså). Dvs I :hjerte: og et bilde av Kermit the Frog :ler: Sa jeg at jeg var voksen? :fnise:

Anonymous poster hash: 66e88...92f

Jeg har den samme trusa!!!! Elsker den <3333

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo faktisk brudd på taushetsplikten.

Reagerte på det samme. Det normale ville vel ha vært å ringe pasienten på mobilen. Evt bare vente til pasienten oppdaget det selv, og kom tilbake. Har aldri en gang vært på noe legekontor med et slikt høyttalersystem.

Anonymous poster hash: 1d600...ecb

AnonymBruker
Skrevet

Reagerte på det samme. Det normale ville vel ha vært å ringe pasienten på mobilen. Evt bare vente til pasienten oppdaget det selv, og kom tilbake. Har aldri en gang vært på noe legekontor med et slikt høyttalersystem.

Oi, så ikke at jeg svarte på et tre år gammelt innlegg ;)

Gjest iGirl
Skrevet (endret)

Dette var egentlig bare litt komisk, ikke spesielt flaut.. selv om jeg kjente jeg ble bittelitt lyserosa i kinnene.

Av grunner jeg ikke gidder å utdype var jeg på sykehus til en hel masse undersøkelser. Legen var en vittig type og samtalen gikk lett og ledig. Jeg måtte av med klærne på overkroppen og sto der i baris og klemte lett på puppene mine, mens han spurte om jeg har hatt noe vondt osv osv.. Jeg svarte på spørsmålene mens jeg fortsatt sto der med én pupp i hver hånd.

Han snur seg mot meg og sier "Skal du klemme mer på de eller er det min tur nå?"

:fnise:

Endret av iGirl
  • Liker 8
Skrevet

En psykater skulle ta ut sonden min på armen fordi nålen uansett hadde raknet opp. Han tok den ut og visste ikke hvor han skulle legge den fra seg (var ikke noe søppeldunk akkurat der), jeg dro av et papir og la det fra meg på andre siden. Så strekker jeg ut armen og før jeg rekker å si noe tar han den og holder i den. Prøvde få frem at jeg skulle kaste sonden for han, men det skjønte han ikke og trodde jeg bare ville ha trøst. Det var småflaut..  :fnise:  men koselig at han ville holde meg i hånden da  :hug:  var etter en intox, så gjorde situasjonen litt spess. Senere satt han på andre siden av sengen så da tok han også hånden min. Ble bare enda flauere da..

• Liker 1
Skrevet

*han hadde holdt i hånden min engang før han tok den for godt og etter jeg vimsa med sonden, haha! flaaut..

Skrevet

Dette er lenge siden, men det er helt vanlig for turnusleger å sjekke på nett dersom de er usikre. Det høres ut som det var nettopp det hun var og at hun ville dobbeltsjekke. :)

Anonymous poster hash: 4adec...08d

Jeg tror ikke du skjønte poenget! Det virket som om turnuslegen ble sjokkert når jeg spurte om kjæresten min også måtte behandles for sopp siden jeg hadde det! Hun sperret opp øynene og så på meg i flere sekunder uten å si noe. Jeg ble litt usikker på meg selv og syntes det var litt flaut.

Skrevet

Besvimt og kastet opp på meg selv.  :klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...