Gå til innhold

Flaueste opplevelse hos legen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på poliklinisk for en time hos nevrolog ca. 4 måneder etter at jeg hadde vært innlagt på sykehuset.

Samboeren min var med meg inn, og noe av det første nevrologen sier er: "Ja, jeg ser du har blitt gravid siden sist. Gratulerer!" Og nikker mot magen min mens han smiler :gravid:

Samboer begynte å le, mens jeg rødmende fikk stotret frem: "Hæ? Nei, det er jeg ikke..." Noe jeg ikke var, heller.

Hadde nok lagt på meg et par kg pga jeg hadde vært så syk de 4 månedene at jeg knapt kunne gå rundt i leiligheten, men så feit var jeg altså ikke! :glare:

Anonym poster: 8ef3c2dc13de5e8b11e7542892769397

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hatt noen spesielt flaue opplevelser hos lege, men jeg har vert nær på å besvime ved blodprøvetaking ved flere anledninger. Kombinasjonen nåleskrekk og kranglete blodårer funker dårlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen en gang fordi jeg hadde fått svie og kløe i underlivet, kom ikke til fastlegen men til en turnus. Legen konstaterte at det var underlivssopp og jeg fikk en resept på no krem og noen stikkpiller. Hun spurte om jeg hadde noen flere spørsmål, og da var det naturlig for meg å spørre om kjæresten min også trengte behandling. Hun bare STIRRA på meg og så helt sjokkert ut. Hun satt sånn i flere sekunder, noe som føltes som en evighet. Så ble hun rød i ansiktet og sa "nei, det trenger han ikke" og snudde seg bort og skrev på dataen. Jeg skjønte ikke helt greia? Kanskje ikke spesielt flaut sånn sett, men syntes reaksjonen til legen var rar, i tillegg var hun ganske ung og, og var det virkelig så sjokkerende å vite at jeg hadde ett sexliv? Eller var det noe annet?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var engang hos legen for å sjekke noen blødninger jeg hadde, jeg hadde moren min med meg for hun kjørte meg dit. mens jeg satt å ventet på svar fra blodprøvene så kom legen ut til meg mens han leste i noen papirer og sa "jeg ser her at du og din mann prøver å få barn" mamma bare :sjokkert:

mens jeg nesten skrek ut "NEI NEI VI GJØR IKKE DET!"

jeg ville ikke at mamma skulle vite det, hun er veldig streng med det å få barn før du eier hus,bil, god jobb etc.

Så det ble en god forklaring på vei hjem fra legen der jeg sa en hvit løgn..

En annen gang var jeg hos en gammal gynekolog, jeg var så nervøs, aldri gått til en gammal gynekolog før. så jeg klarte å si noe så teit som " jeg har ikke pynta meg for dette besøket idag"

gynekologen bare så utrolig dumt på meg og sa "bare få av deg buksene dine" på en sur måte.

Det gjorde jo ikke situasjonen bedre akkuratt..kleineste GU jeg har vært hos!

Anonym poster: 4eb922cf14a945edd719f887bdb74926

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å svima mens jeg står å venter ved skranken for å levere en urinprøve som var tatt i en sånn hvit plastkopp(med andre ord ingen) topper vel listen hos meg.

Anonym poster: 9e0b08ac661f0f8f48ef760edf645a3f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble innlagt på sykehuset med magesmerter da jeg var 19-20 år.

Det første som skjedde var at en lege som var en ung sur mann ville stikke en finger i rompa mi..

Dette var skikkelig flaut og jeg prøvde å tulle mange ganger med:

"åh, sånn som legen gjør med Peter Griffin? (family guy)"..

Han ser bare rart og surt på meg mens han tar på seg hanskene.

"ja du vet.. så blir Peter så redd og føler seg voldtatt og griner og får panikk og sånnt.."

Så begynner jeg å le en skikkelig nervøs latter som moren min kunne høre utenfor undersøkelsesrommet.

Det andre som som skjedde var at jeg ble trillet opp på gynekologisk avdeling.

Dama der oppe spurte om jeg kansje var gravid hvert 5 min og hver gang var svaret nei.

Tilslutt skulle jeg opp i stolen og få ultralyd av eggstokker og div. Jeg setter meg opp i stolen og ser storøyd på alt som skjer. Har aldri tatt ultralyd på det viset før.

Så tar hun frem denne tingen da, ganske så stor i mine øyner.

Hun trer på en kondom og masse glidemiddel.

Jeg var så nervøs da legen skulle føre denne tingen inn i meg at sykepleieren begynte å stryke meg på lårene.. jajøss.. sånnt blir man jo rolig av.. *grøss*

Jeg er så utrolig glad for at jeg har blitt mer selvsikker på det området nå. Nå kan jeg hive av meg trusen med ett lite knips! :fnise:

Heldigvis fant de ut at det er ingenting galt der nede :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble innlagt på sykehuset med magesmerter da jeg var 19-20 år.

Det første som skjedde var at en lege som var en ung sur mann ville stikke en finger i rompa mi..

Dette var skikkelig flaut og jeg prøvde å tulle mange ganger med:

"åh, sånn som legen gjør med Peter Griffin? (family guy)"..

Han ser bare rart og surt på meg mens han tar på seg hanskene.

"ja du vet.. så blir Peter så redd og føler seg voldtatt og griner og får panikk og sånnt.."

Så begynner jeg å le en skikkelig nervøs latter som moren min kunne høre utenfor undersøkelsesrommet.

:skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kyssesyken og skulle til legen. Jeg hadde ingen med meg og var ganske satt ut av feber. Det var kø i skranken, kjennte det begynte å svartne da jeg stod der og det siste jeg husker var at jeg satte meg på huk på gulvet for ikke å dette så lang jeg var. Det neste jeg husker er at jeg ligger på sofaen ved sidenav (altså på venterommet), hvor flere personer hadde reist seg for at jeg skulle få ligge. En legesekeretær står å tilbyr meg et glass vann mens hun informerer meg om at jeg besvimte i køa. En lege kommer i samme sekund ut i venterommet for å "vurdere" situasjonen og jeg får beskjed om å ligge/sitte en stund og slappe av. Jeg setter meg fortumlet opp så resten skal få sitte mens de insisterer "åneeei, BARE ligg så du ikke svimer av igjen du!". Satt der en liten stund med fullt av medfølende blikk før jeg gikk ut..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

jeg skulle inn på en liten operasjon for å fikse ei nerve i ankelen. og så kommer det en mannlig lege og sier han skal ractal eksplorere meg.. jeg spør hvorfor, og han sier han gjør det på alle sine pasienter for å kjenne på sfinkter tonusen... han smilte og var egentlig litt ekkel, nesten så han likte det. jeg tenkte jeg skulle ligge på siden, men måtte stå på alle fire med han Tykke finger som gled sakte inn i baken.. jeg syntes det var litt ubehalgeig og kjente jo at jeg knep litt.. han sa " flink jente, melk fingeren min med musklene i bakenden nå. sånn ja, nå skal jeg kjenne litt rundt inne i deg" så fortsatte han i ca 30 sek og vri rundt inne i meg... etter på dro han fingeren sakte (altfor sakte) ut og så plutselig tørket han meg... og så smilte han og sa jeg var flink... syntes det hele var ekkelt, men så flaut at jeg hadde en våt drøm om det i ettertid....



Anonymous poster hash: 0ea22...db9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vel mest flaut for mamma, hun får enda frysninger av denne historien: Da jeg var rundt tre år gammel, hadde mamma en leieboer. Hun var skeptisk til han fordi han mottok veldig mye post, altså enorme mengder post. Hun ville ikke sjekke hva pakkene inneholdt uten å ha en konkret grunn eller mistanke, men det viste seg senere å være narkotika. Men en dag, som travel tvillingmor og selvstendig næringsdrivende, måtte hun se forbi tvilen og la denne mannen sitte barnevakt for meg i et nødstilfelle. Da hun skulle hente meg, var mannen fly forbanna, men ville ikke fortelle hvorfor.

Rett etter at hun hadde hentet meg, begynte ansiktet mitt å hovne opp, og jeg ble visstnok blind en periode fordi øyenlokkene var som Quasimodos megaøyne. Hun tok meg umiddelbart til legevakten, og legen oppdaget at jeg hadde klart å gni hasj i øynene. Leieboerens hasj, og jeg hadde visst ødelagt hasj for maaaange tusen kroner. Jeg hadde visstnok åpnet noen av pakkene han fikk i posten og gnidd det i øynene. Heldigvis hadde jeg ikke puttet det i munnen. Mamma fikk jo selvsagt et forklaringsproblem på legekontoret, men det førte til at leieboeren ble hentet av onkel politi, og jeg "løste" for en periode distriktets største hasjproblem, i følge lensmannen, som fortsatt gir meg en klapp på ryggen for jobben. Hell i uhell altså. Nå vet jeg også at jeg er svært allergisk mot cannabis, og at jeg ikke bør være borti det.



Anonymous poster hash: 75d7f...c6a
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flau historie, men litt morsom da :) Min mor var innlagt på sykehus da jeg var rundt 6-7 år og jeg var på besøk. La merke til en skjerm hun var tilkoblet til, med noen tall (som jeg ikke visste var blant annet pulsen). Jeg studerte de tallene, og la merke til at jo mer hun rørte på seg jo høyere gikk tallet. Og ble lavere når hun var rolig. Spurte så om "Mamma, kan du ikke prøve å få den der ned på null??" og sykepleieren i rommet så nervøst på meg og moren min, før hun og mamma brøt ut i latter. Jeg skjønte ikke hvorfor :vetikke:



Anonymous poster hash: 1781d...1d4
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde etter mye utsettelse endelig fått bestilt time til celleprøve hos en gynekolog.

Samme dag jeg hadde time, hadde jeg av ukjent grunn magevondt og sinnssykt mye luft i magen.Hadde aldri opplevd noe lignende,men møtte opp til legetimen med godt mot.

Da jeg kom inn på legens kontor ba han meg ta av meg nedentil bak et forheng. Imens forsvant han ut av rommet. Jeg kjente plutselig en helt ustoppelig trang til å fise da jeg stod bak forhenget, og da jeg først var i gang stoppet det ikke..Den ene høylytte brak-fisen etter den andre :fise:

Føltes som om rumpehullet var i ferd med å revne...

Mens dette stod på synes jeg at jeg hørte noe på andre siden av forhenget,men tenkte det bare var innbilling. Fortsatte derfor å trykke ut så mye luft jeg orket og det gikk ikke stille for seg akkurat..

Da jeg etter flere minutter med fising hadde fått all luften ut, gikk jeg utenfor forhenget for å sette meg i gynekologstolen..

DA så jeg at legen satt ved skrivebordet og stirret på meg med et litt overrasket og alvorspreget uttrykk :overrasket:

Jeg hadde tydeligvis ikke hørt at han kom inn i rommet igjen for flere minutter siden,og han hadde hørt alt . Han sa ingenting, men jeg har aldri vært så flau før :rodme:

Og jeg som nesten aldri har luft i magen til vanlig..

Uansett var det vel bedre at det skjedde før undersøkelsen og ikke underveis :lur:



Anonymous poster hash: 7a0c3...af2
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde etter mye utsettelse endelig fått bestilt time til celleprøve hos en gynekolog.

Samme dag jeg hadde time, hadde jeg av ukjent grunn magevondt og sinnssykt mye luft i magen.Hadde aldri opplevd noe lignende,men møtte opp til legetimen med godt mot.

Da jeg kom inn på legens kontor ba han meg ta av meg nedentil bak et forheng. Imens forsvant han ut av rommet. Jeg kjente plutselig en helt ustoppelig trang til å fise da jeg stod bak forhenget, og da jeg først var i gang stoppet det ikke..Den ene høylytte brak-fisen etter den andre :fise:

Føltes som om rumpehullet var i ferd med å revne...

Mens dette stod på synes jeg at jeg hørte noe på andre siden av forhenget,men tenkte det bare var innbilling. Fortsatte derfor å trykke ut så mye luft jeg orket og det gikk ikke stille for seg akkurat..

Da jeg etter flere minutter med fising hadde fått all luften ut, gikk jeg utenfor forhenget for å sette meg i gynekologstolen..

DA så jeg at legen satt ved skrivebordet og stirret på meg med et litt overrasket og alvorspreget uttrykk :overrasket:

Jeg hadde tydeligvis ikke hørt at han kom inn i rommet igjen for flere minutter siden,og han hadde hørt alt . Han sa ingenting, men jeg har aldri vært så flau før :rodme:

Og jeg som nesten aldri har luft i magen til vanlig..

Uansett var det vel bedre at det skjedde før undersøkelsen og ikke underveis :lur:

Anonymous poster hash: 7a0c3...af2

Hahaha, nå døde jeg litt! :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på sykehuset en gang jeg gikk på vgs og måtte ta urinprøve. Jeg tisset i en hvit plastkopp og alt var bra, men da jeg kom ut igjen hadde sykepleieren jeg var med gått et annet sted og jeg har en fryktelig dårlig retningssans, så jeg vandret rundt i gangene før jeg endelig fant frem til et stappfult venterom og en sekretær som kunne fortelle meg hvor jeg skulle. Jeg følte meg ikke særlig høy i hatten når jeg kom tuslende med en kopp med noe som enhver kunne se at var intet annet enn mitt eget piss, især når jeg oppdaget at en gjeng gutter fra skolen, deriblant han jeg hadde en crush på, var der..

Har en på vegne av en kamerat:

Han er homofil, og hans vanlige lege var borte den dagen så han måtte til en vikar, som da viste seg å være en temmelig tradisjonell eldre mann. Ikke noe galt i det, han var jovial og trivelig, han, og de hadde en lett tone. Han måtte imidlertid ta en rektalundersøkelse, og legen drar en liten spøk om at han sikkert ikke er vant til å få noe opp der, så han skulle være grei. Da gliser min kjære kompis kjekt og forteller at "nei, nei, jeg er homo, jeg, så jeg er vant til å få kuk i rumpa!" Legen mumlet en langtrukket "åååååååh" før resten foregikk i fullstendig stillhet.



Anonymous poster hash: e6f1a...8ac
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klødde i rumpen, så sa legen: "legg deg på siden på benken her" også stakk han en finger inn i ræven min uten forvarsel. Jeg trodde han bare skulle se utenfor rumpehullet siden det var der det klødde. Ble mildt sagt overrasket og bare utbrøt et "heisann!" på refleks og begynte å fnise fordi det var så rart.

Det andre var når jeg skulle ta kortisonsprøyte i foten (JÆVLIG vondt) pga betennelse og klarte å utbryte "OG DER FØK MANNDOMMEN RETT UT VINDUET" (flaut siden jeg er dame).



Anonymous poster hash: 4f5dc...286
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var innlagt på sykehuset da jeg var 17 år, utenom å gå inn på hovedårsaken til innleggelsen, hadde jeg også mitt første og et utrolig kraftig herpesutbrudd. Legen min spurte om det var greit at noen studenter observerte under en sjekk, og jeg var så sjenert at jeg ikke klarte å stotre frem noe annet en ja. Og inn i rommet kom minst ti unge mannlige studenter og under sjekken også studerte det vemmelige underlivet mitt. Jeg var så utrolig flau og følte meg så ekkel!



Anonymous poster hash: 84c5f...fe6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klødde i rumpen, så sa legen: "legg deg på siden på benken her" også stakk han en finger inn i ræven min uten forvarsel. Jeg trodde han bare skulle se utenfor rumpehullet siden det var der det klødde. Ble mildt sagt overrasket og bare utbrøt et "heisann!" på refleks og begynte å fnise fordi det var så rart.

Det andre var når jeg skulle ta kortisonsprøyte i foten (JÆVLIG vondt) pga betennelse og klarte å utbryte "OG DER FØK MANNDOMMEN RETT UT VINDUET" (flaut siden jeg er dame).

Anonymous poster hash: 4f5dc...286

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en svak brystbetennelse å dro til legen for å sjekke om jeg trengte antibiotila. Regnet mes at jeg måtte prate med legen og ta en crp, men så visste det seg at jeg måtte ta av meg bhen for at han skulle se og kjenne på brystene for å sjekke. Utrolig kleint. Spurte om det ikke holdt at jeg tok den litt til siden heller iom det kjentes kun oå venstre bryst og ut mot kløfta, meen nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...