Gå til innhold

Flaueste opplevelse hos legen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er din flaueste opplevelse hos legen?Hadde en flau opplevelse da jeg var rundt 20 år. Jeg var hos legen får å få meg p-piller. Jeg syntes det var flaut nok og skulle ta underlivsundersøkelse.Jeg klarte å glemme resepten inne hos legen. Og legen ropte opp via en høytaler "xxxx du glemte resepten på p-piller", så alle på venterommet hørte det. Og alle skjønte det var meg i og med at jeg snudde og gikk inn igjen. Og enda måtte jeg ut på venterommet og betale, gjett om jeg følte alle stirra.

Anonym poster: db28c7b1ffa744f9a5fa0a2dbf54ef65

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo ikke noe flaut med det du opplevde? Helt normalt å gå på p piler :)

Anonym poster: 84a589b95e9d19e59dbcc538e3b62e6b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igrunnen ikke hatt noen pinlige opplevelser. Utenom GU da. Det skal jo være helt naturlig, men personlig synes jeg det er helt forferdelig flaut! I tillegg synes jeg det er ganske vondt òg, så å ligge der i all sin prakt å klynke seg mens en mannlig lege holder på å undersøke... :flau:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den gangen jeg skulle til gyno og det var en student der. altså de må også lære så sa det var greit han var der inne. så begynte han med undersøkelsen. og uten forvarsel så har plutselig legestudenten fingrene inni meg . synes det var flaut og meget spesielt . trodde han bare skulle se på. hadde ikke sagt ja om han skulle kjenne på meg og.

eller den gangen jeg var hos gyno og han skulle kjenne inni der så sier han : her var det varmt og godt. takk for den. jeg ble vanvittig flau og følte resten av timen ikke kunne gå fort nok.

Anonym poster: dfe6487e5b5d759a82801aac577ade1e

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang tok jeg av meg sokkene (i tillegg til bukse og truse) for GU. Da følte jeg meg dum :klaske:

Anonym poster: 6e376b3f67f4d406df1c8c2427a27fca

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den gangen jeg skulle til gyno og det var en student der. altså de må også lære så sa det var greit han var der inne. så begynte han med undersøkelsen. og uten forvarsel så har plutselig legestudenten fingrene inni meg . synes det var flaut og meget spesielt . trodde han bare skulle se på. hadde ikke sagt ja om han skulle kjenne på meg og.

eller den gangen jeg var hos gyno og han skulle kjenne inni der så sier han : her var det varmt og godt. takk for den. jeg ble vanvittig flau og følte resten av timen ikke kunne gå fort nok.

Anonym poster: dfe6487e5b5d759a82801aac577ade1e

Haha wtf

Anonym poster: 6e376b3f67f4d406df1c8c2427a27fca

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok gutten min til legen fordy han var veldig raud rundt augnenne, der fant jeg ut at han adde fatt tak i leppestigt og mala augnenne sine.. sann som mamma gjor. Det var flaut det !

Anonym poster: 0541d673839d4cc891ebc5693226b09a

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den gangen jeg skulle til gyno og det var en student der. altså de må også lære så sa det var greit han var der inne. så begynte han med undersøkelsen. og uten forvarsel så har plutselig legestudenten fingrene inni meg . synes det var flaut og meget spesielt . trodde han bare skulle se på. hadde ikke sagt ja om han skulle kjenne på meg og.

eller den gangen jeg var hos gyno og han skulle kjenne inni der så sier han : her var det varmt og godt. takk for den. jeg ble vanvittig flau og følte resten av timen ikke kunne gå fort nok.

Anonym poster: dfe6487e5b5d759a82801aac577ade1e

oi oi kanskje legestudenten ble flauere enn deg. "her var det varmt og godt", er jo noe en nervøs person kan finne på å si (og jomfru??). han ble nok flau han og ;)

og apropos hun som fikk oppropt resepten sin, jeg syns det var dårlig rutiner, man har da taushetsplikt. kunne da bare sagt at hun hadde glemt resepten sin, ikke hva det var resept på.

Anonym poster: a072988aa5771f89062389e6ba098cce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok gutten min til legen fordy han var veldig raud rundt augnenne, der fant jeg ut at han adde fatt tak i leppestigt og mala augnenne sine.. sann som mamma gjor. Det var flaut det !

Anonym poster: 0541d673839d4cc891ebc5693226b09a

Hva ??

Anonym poster: a617231c59e4eb142d4d959ce7623575

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din flaueste opplevelse hos legen?Hadde en flau opplevelse da jeg var rundt 20 år. Jeg var hos legen får å få meg p-piller. Jeg syntes det var flaut nok og skulle ta underlivsundersøkelse.Jeg klarte å glemme resepten inne hos legen. Og legen ropte opp via en høytaler "xxxx du glemte resepten på p-piller", så alle på venterommet hørte det. Og alle skjønte det var meg i og med at jeg snudde og gikk inn igjen. Og enda måtte jeg ut på venterommet og betale, gjett om jeg følte alle stirra.

Anonym poster: db28c7b1ffa744f9a5fa0a2dbf54ef65

Dette er jo faktisk brudd på taushetsplikten.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha wtf

Anonym poster: 6e376b3f67f4d406df1c8c2427a27fca

wtf var noen av ordene som gikk gjennom hodet mitt i det øyeblikket ja.....

Anonym poster: dfe6487e5b5d759a82801aac577ade1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten (og veldig sjenert!) gikk jeg ofte på kontroll på barneklinikken, noe jeg ikke var spesielt fornøyd med selv. Før timen hadde jeg sagt til mamma: "Åååh, skal vi til masedoktoren igjen?".

Selvsagt måtte mamma si det til legen. Gjett om lille frøkna var flau!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hos GU da jeg var rundt 20, en gammel mann med en ung gutt på praksis. Klarer ikke å glemme blikket rettet mot skrittet mitt, til den ung gutten når jeg lå der å skræva som pokker...æsj, ble sikkert frk høyrehand på han der i senere tid.

Anonym poster: 76efecea6871725f08ddc370983cb8a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ta streptokokkerprøve for noen år siden. Med sånn pinne man stikker laaaangt bak i halsen. Det hele endte i at jeg kastet opp i fanget på legen.. Totalt uten forvarsel og følelse så ble det visst sånn!

Temmelig flaut!!!

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

En gang tok jeg av meg sokkene (i tillegg til bukse og truse) for GU. Da følte jeg meg dum :klaske:

Anonym poster: 6e376b3f67f4d406df1c8c2427a27fca

Har alltid på meg ankelsokker, og de sklir av når jeg tar sv buksa så jeg er alltid sokkeløs på GU. Ser ikke helt problemet, men men. Det som derimot var relativt pinlig var engang da jeg nettopp var ferdig med GU og legen begynte å kommentere barberingen min (hvor ofte maks man burde barbere seg på visse områder) samt at man ikke burde bruke såpe i underlivet. Det er rimelig flaut fra før av å skreve foran fremmede menn, så trenger liksom ikke slike kommentarer i tillegg. Og en annen gang hadde jeg mensen når jeg skulle sette inn spiralen min. Huff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Uanonymbruker

Satt i nesten halvannen time på venterommet og ventet på min tur, til slutt ble jeg så lei at jeg masjerte bort til skranken og sa at jeg ikke gadd vente mere og at de burde få bedre rutiner, for det nyttet jo ikke at man skulle sitte og vente halve dagen.

Viste seg selvfølgelig at jeg ikke hadde time den dagen, hadde ikke time den uken engang.

Utrolig kleint...

Da jeg var 14 dro mamma meg til legen fordi jeg var superdårlig, (egentlig så hadde jeg sneket meg ut for å drikke og var fyllesjuk som fa*n, men var for redd til å si noe)

Mamma ble med inn på kontoret og forklarte symptomene mine, og jeg visste at legen visste at jeg var fyllesjuk, så han jattet med mamma og jeg satt der musestille, dritflau,halvfull og klein.

Da jeg kom til legen neste gang så sa jeg at sist jeg var der med mamma så var jeg egentlig bare fyllesjuk, og han sa at joda han hadde skjønt det siden jeg stinket fyll og røyk :fnise:

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang glemte jeg at jeg hadde en O.B. i ved GU hos min gamle lege jeg hadde hatt siden jeg var baby, og så ble jeg så satt ut og utilpass at jeg virra rundt bak det lille gardinet som en skremt rotte før legen ba meg roe meg ned og fjerne tampongen mens han ventet på andre siden av forhenget.

Hele den episoden der er litt flau kjenner jeg.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

ÅH jo og en gang skulle jeg til GU, jeg dro rett etter fotballtrening. Kledde av meg og tok av meg skoene. Og det var som om noe hadde dødd i skoene mine, de STINKET tåfis, har aldri før eller senere luktet så grusomt fotfis. Syntes fryktelig synd på legen som måtte sitte der med to stinkende pailabber på hver side av hodet :laugh:

Første gangen jeg skulle på GU så kledde jeg av meg alle klærne bortsett fra BHen. Aner ikke hva jeg tenkte på. Legen smilte bare og sa at jeg godt kunne ta på meg genseren igjen... kleint.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på sykehuset for litt siden hvor legen ba meg legge meg ned og dra opp genseren. Jeg visste ikke at han skulle kjenne på magen, tenkte at han skulle lytte på hjerte, så dro genseren helt opp. Det falt ikke i smak, så han ba meg dra ned genseren igjen.

Endret av Evilposelos
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...