Gå til innhold

Flaueste opplevelse hos legen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min flaueste opplevelse med en lege var uder en GU. Jeg hadde holdt inne en del luft denne dagen, og hadde ikke fått ut alt før undersøkelsen da... Jeg ble rett og slett for nervøs under undersøkelsen så jeg begynte å le. Og da slapp jeg en kraftig fis alt for nært ansiktet til legen. :sjokkert:

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uanonymbruker

Min flaueste opplevelse med en lege var uder en GU. Jeg hadde holdt inne en del luft denne dagen, og hadde ikke fått ut alt før undersøkelsen da... Jeg ble rett og slett for nervøs under undersøkelsen så jeg begynte å le. Og da slapp jeg en kraftig fis alt for nært ansiktet til legen. :sjokkert:

derav nicket ditt eller :laugh:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Ja, folk trenger ikke ta del i slik. Det er derfor helsepersonell har taushetsplikt! Så slikt ikke skjer!

Har kjent legen siden jeg var syv, så hun tenkte ikke helt klart. Hun ba om unnskyldning og alt etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret finner du i svaret mitt. Hvor lenge letet du etter feil? :ler: Hvilket svar fikk deg provosert? ;)

Hæ? Hva snakker du om? Og hvorfor forandret du svaret ditt, det var jo absolutt ikke dette du skrev tidligere.

Anonym poster: 6e376b3f67f4d406df1c8c2427a27fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hva snakker du om? Og hvorfor forandret du svaret ditt, det var jo absolutt ikke dette du skrev tidligere.

Anonym poster: 6e376b3f67f4d406df1c8c2427a27fca

Herregud dame, jeg er ikke lesbisk. Til og med du skjønner vel det. Når jeg skriver at jeg skammer meg, er flau over det, har aldri opplevd det før, men hun var ny, så mulig hun ikke vet helt hvordan det skal gjøres, og du påstår jeg er lesbisk? Det får meg til å tro du hadde et utbrudd fordi du var sur på grunn av en annen kommentar jeg skrev, siden det ikke er mulig å tolke det som lesbisk.

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud dame, jeg er ikke lesbisk. Til og med du skjønner vel det. Når jeg skriver at jeg skammer meg, er flau over det, har aldri opplevd det før, men hun var ny, så mulig hun ikke vet helt hvordan det skal gjøres, og du påstår jeg er lesbisk? Det får meg til å tro du hadde et utbrudd fordi du var sur om en annen sak jeg skrev, siden det ikke er mulig å tolke det som lesbisk.

Hehe PMS city på gang eller? Aner ikke hva du snakker om, og jeg driter da vel langt i hva du har skrevet i andre tråder, du er jo bare sur og barnslig uansett og redigerer de fleste innleggene dine i ettertid.

Det er da vel naturlig å tro at du er lesbisk/bifil når du blir kåt av at en kvinnelig lege utfører en GU. Har da vel ikke noe i mot lesbiske eller homofile jeg, er biseksuell selv. Men kunne aldri blitt kåt i en sånn setting uansett hvor lite legen "visste hvordan det skal gjøres". Så skjønner absolutt ikke hvordan du klarte det.

Og btw; hva med å heller skrive som AB siden du alltid redigerer innleggene dine likevel?

Anonym poster: 6e376b3f67f4d406df1c8c2427a27fca

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært da jeg skulle sjekke en pigmentforandring på det minste av mine to hoder. Den nye fastlegen min viste seg å være utrolig flott, og når jeg dro av meg buksene skjedde det som bare måtte skje. Den lille forræderen sto i giv akt. Det var kun en liten pigmentforandring, så hun måtte veldig nærme for å se, og i tillegg så klemte hun litt rundt omkring og spurte om jeg var øm her og øm der. Og som om ikke det var nok hentet hun en annen kvinnelig lege for å få hennes syn på det.

Da jeg endelig fikk beskjed om at jeg kunne kle på meg, sa hun: "Jeg synes den ser veldig bra ut, jeg". Hvorpå hun stoppet opp og tenkte seg om, ble like flau som det jeg allerede var, og korrigerte seg selv: "DET! Jeg synes DET ser veldig bra ut, jeg, men vil gjerne sjekke det hos en spesialist".

Tipper hun hadde en artig historie å fortelle ved neste venninnetreff.... :ler:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe PMS city på gang eller? Aner ikke hva du snakker om, og jeg driter da vel langt i hva du har skrevet i andre tråder, du er jo bare sur og barnslig uansett og redigerer de fleste innleggene dine i ettertid.

Det er da vel naturlig å tro at du er lesbisk/bifil når du blir kåt av at en kvinnelig lege utfører en GU. Har da vel ikke noe i mot lesbiske eller homofile jeg, er biseksuell selv. Men kunne aldri blitt kåt i en sånn setting uansett hvor lite legen "visste hvordan det skal gjøres". Så skjønner absolutt ikke hvordan du klarte det.

Og btw; hva med å heller skrive som AB siden du alltid redigerer innleggene dine likevel?

Anonym poster: 6e376b3f67f4d406df1c8c2427a27fca

Neivel, så får du la være å skjønne det da, jeg vil ikke gå i flere detaljer i tilfelle hun er her inne, men tro meg, alle hadde blitt det, for det var ikke vanlig det hun gjorde.

Nei, kommer ikke til å skrive som AB :)

Må redigere dette innlegget også :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel naturlig å tro at du er lesbisk/bifil når du blir kåt av at en kvinnelig lege utfører en GU. Har da vel ikke noe i mot lesbiske eller homofile jeg, er biseksuell selv. Men kunne aldri blitt kåt i en sånn setting uansett hvor lite legen "visste hvordan det skal gjøres". Så skjønner absolutt ikke hvordan du klarte det.

Anonym poster: 6e376b3f67f4d406df1c8c2427a27fca

Man kan bli kåt fordi man er flau/føler seg ydmyket (noe man ofte blir i en så sårbar situasjon). Man kan bli kåt fordi det er en fremmed person som ser deg der nede og det er "forbudt". Eller man kan bli kåt av de fysiske reaksjonene - er trossalt en som tar på og i kjønnet ditt. Ofte sjekker de jo bekkenet samtidig ved å fingre deg opp mot g-punktet - hvis dette var en ny som fiklet litt ekstra så får man jo ekstra stimuli. Mulig tommelen hennes havnet over klitoris i tillegg, eller at håndflaten gned mot den. Kort sagt - både mental og fysisk stimuli kan gjøre deg kåt uansett om du liker personen eller ikke.

Har heldigvis ingen flaue opplevelser enda :wink:

Endret av melly666
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nødt til å svare som anonym fordi det ikke er min historie. Den er fra "andre siden".

Da en venninne av meg studerte medisin skulle hun undersøke pungen til en pasient. Det vanlige da er at pasienten selv løfter penis. Hun hadde glemt det og tok selv et godt tak rundt penis, samtidig som hun klemte og følte på pungen. Endte som det måtte ende og han fikk en ordentlig ereksjon. De var begge to ekstremt flaue. Det verste var at hun ikke kunne ende timen kjapt da det var noe med pungen hans og hun måtte gå gjennom noen greier og så henvise ham til spesialist.

Så ting kan være flaue for legen også ;)

Anonym poster: 1ace4234d8aba851f2b61b04426e4d08

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det må ha vært den gangen jeg skadet kneet på tennistrening en gang, og måtte til legevakta med en gang. Svett og j*vlig kommer jeg inn, og assistenten ber meg ta av meg buksa og legge meg ned. Og så kommer det en lege/sykepleier/fysio (jeg husker ikke), og hun var selvfølgelig helt latterlig pen. Når jeg la meg ned så skjønte jeg at bokseren jeg hadde på meg ikke akkurat var.. ja. Slim fit? Den blafra i vinden? Satt løst? Skjønner? Ihvertfall, når hun begynte å løfte på beinet mitt så fikk hun fullt innsyn til junior. Det var ikke akkurat mitt stolteste øyeblikk.

En annen gang, når jeg var i militæret, så hadde jeg vært på øvelse i nesten en uke og måtte bli sendt hjem pga en inngrodd tånegl som var full av blod, gul, grønn, you name it. Det var skikkelig nasty, og jeg fikk selvfølgelig ikke dusje før jeg dro til sykestua (som det heter i militæret). Og igjen, hun sykepleieren som skulle sjekke neglen/tåa var dritpen, og jeg visste jo at dette kom til å stinke (jeg hadde jo ikke dusjet eller skiftet tøy på flere dager). Jeg sa til henne at hun burde hente munnbind hvis det hjalp mot lukta, men da bare lo hun og sa at det gikk bra. Når jeg tok av sokken så fikk hun et helt tomt blikk, haha. Jeg vet ikke helt om det var pga tåa eller lukten, men man tenker jo selvfølgelig det verste så jeg regnet med at det var lukta!

Endret av ajohan
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut og flaut, men har god tone med legen min og forrig gang jeg var der så spurte jeg om han visste hva "blue waffel" er.. Hihi! (Les: søk på Google hvis dere ikke har hørt om det..

Anonym poster: cf19e3c747cc0aacbe0314adb70a7342

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut og flaut, men har god tone med legen min og forrig gang jeg var der så spurte jeg om han visste hva "blue waffel" er.. Hihi! (Les: søk på Google hvis dere ikke har hørt om det..

Anonym poster: cf19e3c747cc0aacbe0314adb70a7342

Herregud, kan du ikke bare si hva det er?

Anonym poster: 532971490175130e8e2e9ba710ad2fa9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, kan du ikke bare si hva det er?

Anonym poster: 532971490175130e8e2e9ba710ad2fa9

"Shock spam". Poenget er å få folk til å google. Det er rett og slett slang for infiserte kjønnslepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Flaut og flaut, men har god tone med legen min og forrig gang jeg var der så spurte jeg om han visste hva "blue waffel" er.. Hihi! (Les: søk på Google hvis dere ikke har hørt om det..

Anonym poster: cf19e3c747cc0aacbe0314adb70a7342

Å fytti.. Anbefaler ikke å google det! Trodde det var noe flørtende eller noe ettersom du nevner at du hadde god tone med legen, men neida. Det første som dukket opp var et ekstremt hårete kvinnelig underliv med blått slim. Æsj.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fytti.. Anbefaler ikke å google det! Trodde det var noe flørtende eller noe ettersom du nevner at du hadde god tone med legen, men neida. Det første som dukket opp var et ekstremt hårete kvinnelig underliv med blått slim. Æsj.

:sjokk: HVA kommer det blå slimet av?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...