Gå til innhold

Flaueste opplevelse hos legen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarte å uttale etternavnet mitt feil engang... Var til legen til min mann.

F.eks jeg heter Hilde Skaug, så sa jeg: hei jeg heter Hilde sau! :ler:

Anonymous poster hash: 78db7...bea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..ble undersøkt for hemorrider. Var uheldig og lettet på trykket.. :flau:



Anonymous poster hash: 43971...5a0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte undersøkes rektalt. Turnuslegen som utførte undersøkelsen var mannlig og på min egen alder. Han bøyde seg ned og studerte godt hvordan det så ut der nede. Han gjorde bare jobben sin, men jeg synes det var innmari flaut!

Anonymous poster hash: 80ecc...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det flaueste må ha vært da jeg måtte på gynekologisk undersøkelse noen uker etter at jeg hadde blitt sammen med kjæresten min.

Han studerte altså medisin, og jeg tenkte ikke et sekund på at det kunne være noen i klassen hans som var observerende studenter da gynekologen spurte om det gikk greit om de kom inn.

Jeg sitter der med beina skrevende og hører plutselig en av guttene si "Åh, men er ikke det nye dama til XXX?"

Jeg klappa sammen beina, sa jeg nettopp hadde fått mensen og spurte om ny time.

Jeg tror ikke de rakk å se så veldig mye, men herregud så pinlig det var å møte dem i ettertid.

Lesson learned.



Anonymous poster hash: 1bf18...20d
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ta graviditetstest hos legen, og så spurte hun meg om jeg hadde brukt prevensjon. Jeg svarte uten å tenke meg om at jeg ikke visste



Anonymous poster hash: cf9f8...425
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Jeg var 13 år og skikkelig forkjøla så det gjorde vondt å puste. Dro til fastlegen, som henviste meg til sykehuset som igjen henviste meg til røngten fordi de mistenkte at jeg hadde en kraftig lungebetennelse. De ba meg ta av meg klærne på overkroppen, men med 40 i feber hørte jeg kun "kroppen" og stilte opp helt naken i røngtensalen. Ikke nok med at jeg var flau over å stå der naken når jeg var 13 år, neida, han som skulle hjelpe meg begynte jo å le! "Neida, vi skal jo bare undersøke lungene dine, ikke om beina dine er brukket" mens han lo. Huff... Og det verste var at jeg ikke hadde lungebetennelse heller. Alt det der for ingen nytte  :jolie:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen ganske høygravid på kontroll. Lå på benken og han målte og undersøkte og alt var fint. Så skulle jeg gå ned fra benken og plask, der ble jeg søkkblaut på ene foten. Hadde trampet rett opp i en bøtte med etellerannet. Vet ikke hvem som var flauest, legen som var ganske nyutdannet, rødmet iallfall mer enn meg  :fnise: Han unnskyldte seg veldig mange ganger!

Heldigvis ventet mannen min med bilen utenfor, så jeg slapp å traske avgårde søkkvåt på ene foten.



Anonymous poster hash: b1e61...1f4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din flaueste opplevelse hos legen?Hadde en flau opplevelse da jeg var rundt 20 år. Jeg var hos legen får å få meg p-piller. Jeg syntes det var flaut nok og skulle ta underlivsundersøkelse.Jeg klarte å glemme resepten inne hos legen. Og legen ropte opp via en høytaler "xxxx du glemte resepten på p-piller", så alle på venterommet hørte det. Og alle skjønte det var meg i og med at jeg snudde og gikk inn igjen. Og enda måtte jeg ut på venterommet og betale, gjett om jeg følte alle stirra.

Anonym poster: db28c7b1ffa744f9a5fa0a2dbf54ef65

Dette er lenge siden, men dette er faktisk brudd på taushetsplikten. 

Anonymous poster hash: 4adec...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen en gang fordi jeg hadde fått svie og kløe i underlivet, kom ikke til fastlegen men til en turnus. Legen konstaterte at det var underlivssopp og jeg fikk en resept på no krem og noen stikkpiller. Hun spurte om jeg hadde noen flere spørsmål, og da var det naturlig for meg å spørre om kjæresten min også trengte behandling. Hun bare STIRRA på meg og så helt sjokkert ut. Hun satt sånn i flere sekunder, noe som føltes som en evighet. Så ble hun rød i ansiktet og sa "nei, det trenger han ikke" og snudde seg bort og skrev på dataen. Jeg skjønte ikke helt greia? Kanskje ikke spesielt flaut sånn sett, men syntes reaksjonen til legen var rar, i tillegg var hun ganske ung og, og var det virkelig så sjokkerende å vite at jeg hadde ett sexliv? Eller var det noe annet?

Dette er lenge siden, men det er helt vanlig for turnusleger å sjekke på nett dersom de er usikre. Det høres ut som det var nettopp det hun var og at hun ville dobbeltsjekke. :) 

Anonymous poster hash: 4adec...08d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Tenkte "Jeg har ingen", men så kom jeg på en hendelse som jeg hadde fortrengt. 

 

Jeg går ofte til øre spesialist, pga kroniske problemer med ørene. Er tunghørt og har hatt to operasjoner, og må jevnlig til undersøkelse for å passe på at ting er som det skal være. Mamma må være med meg inn, for tru det eller ei, øre spesialistene er de som snakker lavt og utydelig, Så jeg får ikke med meg halvparten av de viktige tingene de sier  :fnise:

 

Ja så jeg og mamma gikk inn dit da... ble hentet av en assistent eller noe, for inne på undersøkelsesrommet så satt det den kjekke fyren. Jeg snakker hollywood hunk!! Jeg og mamma så på hverandre og hadde det gliset  :fnise: Og ikke nok med det, han hadde den sjarmerende dialekten, men en skikkelig dyp og sexy stemme. Gud for en fyr!

 

Jeg la meg ned på bordet, han tittet litt inn i ørene, så måtte han bruke en lampe-ting og ting ble litt akrobatisk der inne. Han lente så armen over brystene mine, Han beklaget seg og sa det var eneste måten å "nå til" på, noe jeg vet godt, skjedd mange ganger før, og brystene mine er ganske store og i veien.
Men så presterer mamma og si "Neimen imperio da, du har aldri blitt befølt av en så kjekk fyr før. smil litt da" 

 

Så klarte hun å si dette da vi var på vei til å dra. "Gi han nummeret ditt, kanskje han en dag kan bli svigersønnen min". Jeg var 20, og han i starten av 30 årene. Både jeg og han ble sprutrød i ansiktet  :fnise:

Herregud hvor rød vi ble, mens mamma sto der å gliste som en idiot. 

Har aldri sett han igjen dessverre, tviler på at det er mamma sin skyld. For jeg har ny lege vær gang jeg er der  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Oyda, kom på to til. 

 

Jeg lå på oppvåkningen etter en øre operasjon. Og.. vell jeg var ekstremt svimmel, siden de opererte nær balansenerven, og hadde nettopp våknet etter en 8 timer lang operasjon.

En del flaue ting skjedde, der og da så ante jeg ikke hva jeg gjorde, for jeg var jo helt fjern. Men husker det meste, litt som å være dritings, med null filter og IQ cellene ligger å sover :fnise:

 

Jeg er ganske sta, det har jeg alltid vært. Og sekunder etter at jeg våknet så måtte jeg på do. Den kjekke fyren kom med en slik tisse-balje-ting, jeg nektet å tisse i den, jeg skulle på do.
Først så klarte jeg å si "Om jeg ikke får gå på do, så tisser jeg i sengen, og DU må vaske opp". Sa jeg at jeg er sta? og ganske dopet.
På turen til doen (han trillet sengen) så bablet jeg om vampyrer og sa ting som at han måtte passe seg for de, for de liker å spise små fløtepuser som han. (herregud!!) Han var dødskjekk btw. 

Så var vi fremme, han sa døren måtte være på gløtt, siden om jeg falt om så måtte han komme inn. 

Greit nok det... Jeg presterte så å rope "Duuuu, hvilken vei skal jeg sitte?".  :flau:

Etter på så valset jeg ut fra doen, ganske så ustødig. Dette husker jeg ikke selv, men søsteren min så det hele. Herregud.

"Kan du hjelpe meg?" sa jeg, og så ned på mine feite ben... med buksa rundt anklene. Han bøyde seg ned for å hjelpe meg på med buksen, og da klappet jeg han på hodet og sa "snill liten fløtepus du" Herregud er det mulig!!!!!!  :flau:

Søsteren min mobbet meg for den leeeeenge etterpå!

 

Etter den lille do-turen så måtte jeg sove litt, Fikk litt mer smertestillende også, og var litt mer groggy enn før, og da jeg våknet så satt mamma og søsteren min der. Det første jeg presterte å rope ut var "Mamma, da jeg våknet så så jeg den kjekke fyren, han var deilig as!!!" *sikle litt, og snøvler noe rart*

To sekunder etterpå så dukket den kjekke mannen frem bak gardinen. Da klarer jeg å rope, igjen "Der er han mamma!!" Og ikke nok med det, mamma skjenner moren hans veldig godt, og de sto å skravlet i flere minutter  :flau: Søsteren min holdt på å tisse på seg av latter, mens jeg lå der å snøvlet om vampyrer og fortalte hun deeen brae historien, som jeg stjal fra vampire diaries men blå nektet på det, for den historien hadde jeg lagd helt selv nemlig!  :fnise: 
Mens den kjekke mannen sto å pratet med mamma, og den kjekke fyren i historien min lignet helt på han fyren (rart du gitt) til og med klærne var det samme  :skratte:

 

Neste gang jeg skal operere, så skal jeg be om ekstra smertestillende slik at jeg sover igjennom hele "jeg er fortsatt dopet - oppvåkningen". 

Der og da var jeg ikke flau, det ble jeg etter at jeg ble meg selv igjen, og var på vei hjem flere timer senere. OMG ville bare ut fra sykehuset så fort som fy  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte hasteopereres i magen en gang for noen år siden (jeg var 23 år tror jeg), kikhullsoperasjon. Operasjonen gikk fint og alt, men siden det var hasteoperasjon og ikke ante at det kunne hende jeg måtte opereres den dagen så hadde jeg ikke tenkt på hva slags undertøy jeg hadde på meg. Nå forventer dere kanskje at jeg skal si at jeg lå på operasjonsbordet med en kjempesexy liten truse, men nei gitt, det var en grå bomullstruse med I Love Kermit (the frog altså). Dvs I :hjerte: og et bilde av Kermit the Frog :ler: Sa jeg at jeg var voksen? :fnise:

Anonymous poster hash: 66e88...92f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alder ledd mer av en KG-tråd!  :klappe:



Anonymous poster hash: 1ecc2...c12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hos lege, men på sykehus. Jeg hadde vært syk lenge, sengeliggende og klarte ikke reise meg fra senga. Og måtte da hjelp til alt, inkludert dobesøk og vask/tørking nedentil. Syk som jeg var hadde det vært dårlig med sex, så da den kjekke, mannlige sykepleieren vasket meg kjente jeg plutselig at det var noe jeg savnet. (Han vasket med våt klut, så jeg tror ikke han la merke til at det var litt ekstra vått.) Jeg tok det som et tegn på at formen var i bedring.



Anonymous poster hash: 8b1b7...405
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var gravid og da har jo mange en del ekstra utflod... Skulle til fysio, hadde glemt å ta på meg truseinnlegg den dagen og da jeg kom dit bad fysioterapeuten meg om å kle av meg ned til undertøyet så han kunne bøye og kjenne hva jeg måtte jobbe med osv. Selvfølgelig var dette en av de kjekke, unge terapeutene. Akkurat da jeg skulle til å kle av meg kjente jeg en STOR klatt med utflod dumpe ned i trusa og lagde en stor, våt flekk foran. Jeg hadde jo ingen valg, jeg måtte jo ta av meg buksa! Herregud, jeg trodde jeg skulle dø der og da! Det verste var at jeg måtte tilbake der resten av svangerskapet, og treffe han. 



Anonymous poster hash: 44e06...567
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er lenge siden, men dette er faktisk brudd på taushetsplikten. 

Anonymous poster hash: 4adec...08d

 

 

Min forhenværende fastlege spurte meg på venterommet foran alle hvilken dose antidepressiva jeg gikk på. Heldigvis satt det bare gamle pensjonister der, og ikke noen jeg kjente. Uprofesjonelt :(

Anonymous poster hash: 76fe0...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen fordi jeg hadde klamydia. Syntes dette var veldig flaut å skulle si til noen, men hadde mannet meg opp skikkelig og tenkte at de på legekontoret hører alt mulig så dette er ikke flaut for meg å si.

 

Gikk inn til skranken inne på venterommet. Var nervøs for om de som satt på venterommet skulle høre hva jeg sa, men siden skranken var inne på et lite rom som er laget slik at andre ikke skal høre noe, så tenkte jeg at det gikk greit. Så sto jeg på det rommet og fortalte hun i skranken at jeg hadde klamydia og fortalte henne om symptomene mine. Synes det var kjempeflaut men kom meg gjennom det. Da jeg skulle gå at av rommet så jeg til min store forskrekkelse at jeg hadde ikke lukket igjen døren skikkelig så den sto på gløtt! 

 

Var ikke lite flaut å gå å sette seg sammen med de andre på venterommet etterpå da, når alle visste at jeg var der fordi jeg hadde klamydia.



Anonymous poster hash: 01590...b8b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noen spesielt flaue opplevelser hos lege, men jeg har vert nær på å besvime ved blodprøvetaking ved flere anledninger. Kombinasjonen nåleskrekk og kranglete blodårer funker dårlig :sjenert:

Har opplevd det samme, visste ikke at jeg var redd for å ta blodprøve før jeg var hos en lege hvor de måtte stikke meg til sammen 6 ganger.

Til slutt måtte jeg stramme muskelen litt, og akkurat da så jeg ned på armen og besvimte. Husker jeg "drømte" om en fin strand og palmer, så hører jeg plutselig "åååh herregud!!" det var mamma som tilfeldigvis ble med til legen den dagen, og hun trodde jo jeg fikk et anfall for etter at jeg besvimte hadde beina og armene mine ristet :/ (skjønner ikke helt enda hvorfor det skjedde), men jeg våknet da av at 2 sykepleiere hjalp meg med å gå bort til en benk jeg kunne ligge på. Når jeg våknet trillet tårene for jeg trodde jeg hadde tisset på meg selv, men det hadde jeg heldigvis ikke!

Anonymous poster hash: 71957...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...