Gå til innhold

Flaueste opplevelse hos legen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maneater?

Første gangen jeg var hos gynekologen var jeg 18 år.

Jeg var sv ulike grunner ganske så i svime og ville allerhelst bare sove.

Mellom beina mine hadde jeg plutselig to sykepleiestudenter, et helt team av legestudenter, samt gynekologen og to sykepleiere.

Jeg var glattbarbert der nede - og var bittelitt rød et sted der.

Gynekologen begynte å leke gjetteleken om hva dette kunne være

og jeg måtte forklare til team Sherlock Holmes - at det kunne skyldes hårfjerningen.

Gynekologen spurte " Hva mener du med det? "

Og jeg (i ørska og med tåkesyn) svarte

" Jeg er ikke akkurat glatt àl natural "

Og en av studentene måtte hjelpe litt til for at gynekologen skjønte greia.

Hahaha, priceless. Smart dude, det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ung, ganske tynn høy blondine var vikar for fastlegen min. Hun var usedvanlig pen og satt med beina i kors. Pga. undersøkelse om jeg skulle øke reseptinntaket be jeg bedt om å kle av meg for å veie meg. Jeg hadde den ereksjonen, hun så det selvsagt uten å si noe mer og de 10 min etter det var noe av det flaueste jeg har vært med på.

Anonym poster: e7ef0eb4fce4817b91f658dacf4f5cce

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var første gangen min på GU.

Gynekologen tok plutselig et par fingre inn i meg og begynte å gni mot g-punktet mitt(!!!!!!), og spurte: "Hvordan kjennes det her?" Jeg svarte: "Det er jo ikke vondt..." :sjenert:

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var første gangen min på GU.

Gynekologen tok plutselig et par fingre inn i meg og begynte å gni mot g-punktet mitt(!!!!!!), og spurte: "Hvordan kjennes det her?" Jeg svarte: "Det er jo ikke vondt..." :sjenert:

Himmel! Av ren nysgjerrighet, hva var det godt for?

Anonym poster: 0a945e7c465ea41b06cbc9bad5d63517

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet nesten ikke om jeg tør å si det her. Først må jeg si det var veldig flaut og noe jeg ikke ville skulle skje, skammer meg over osv, men jeg klarte å bli tent da min kvinnelige lege skulle ta underlivsundersøkelse. Jeg tror hun så det også, for jeg ga henne et blikk som tilsa det. Pinlig! :flau: Jeg har aldri opplevd det før, men hun var ny, så mulig hun ikke vet helt hvordan det skal gjøres. Gidder ikke gå i flere detaljer hehe.

Hvordan klarte du å tenne på en GU? Visste ikke at du er lesbisk. Men fint for deg altså.

Anonym poster: 6e376b3f67f4d406df1c8c2427a27fca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var første gangen min på GU.

Gynekologen tok plutselig et par fingre inn i meg og begynte å gni mot g-punktet mitt(!!!!!!), og spurte: "Hvordan kjennes det her?" Jeg svarte: "Det er jo ikke vondt..." :sjenert:

Det er jo overgrep.

Anonym poster: 6e376b3f67f4d406df1c8c2427a27fca

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarte du å tenne på en GU? Visste ikke at du er lesbisk. Men fint for deg altså.

Anonym poster: 6e376b3f67f4d406df1c8c2427a27fca

Svaret finner du i svaret mitt. Hvor lenge letet du etter feil? :ler: Hvilket svar fikk deg provosert? ;)

Endret av Evilposelos
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ??

Anonym poster: a617231c59e4eb142d4d959ce7623575

Ok tekn det sann, jeg ser gutten min på et år.. knallraud rundt begge augnenne, ser ut som han har sikkelig brennt seg. jeg tørrte ikkje å ta på det og ringte til legen og sa at det var viktig å få time nå ! han fikk lage en extra time til han den dagen.. legen så lenge på gutten... fukta en klut og tørrka. så så legen: jeg trur det er leppestivt.

Skjønner du nå :) ?

Anonym poster: 0541d673839d4cc891ebc5693226b09a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Var på sykehuset og satt på et venterom. Så kom legen jeg hadde snakket med for ti sekunder siden løpende "Du xxx jeg glemte å snakke om dette med p-piller og hva som skjer om du blir gravid og sånn!"

Venterommet var FULLT! Så følye at alle så på meg der ja. Det verste var vel egentlig at hun ikke stoppet og la ut om hvordan (!) en blir gravid, og hvilken prevensjon som er best for meg...

Enkelte ting trenger ikke alle å få ta del i, selvom jeg tror de andre på venterommet var minst like flau som meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på sykehuset og satt på et venterom. Så kom legen jeg hadde snakket med for ti sekunder siden løpende "Du xxx jeg glemte å snakke om dette med p-piller og hva som skjer om du blir gravid og sånn!"

Venterommet var FULLT! Så følye at alle så på meg der ja. Det verste var vel egentlig at hun ikke stoppet og la ut om hvordan (!) en blir gravid, og hvilken prevensjon som er best for meg...

Enkelte ting trenger ikke alle å få ta del i, selvom jeg tror de andre på venterommet var minst like flau som meg :fnise:

Ja, folk trenger ikke ta del i slik. Det er derfor helsepersonell har taushetsplikt! Så slikt ikke skjer!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var barn en gang og var så sjuk at faren min tok meg til legen. Fastlegen vår hadde ferie, så vi måtte dra til en annen lege. Den legen mente jeg ikke var syk og at jeg bare skapte meg. Pappa protesterte og protesterte og sa jo jeg nøs, var snørrete, hadde feber, slimhoste og slapp og trøtt. Men legen sa jeg ikke var syk. Fatter'n begynte å bli rimelig krass og sa at han hadde med å undersøke dattera hans på flekken.

Legen tok da å lyttet på lungene mine og skulle ha meg til å hoste. Etter to host med den verste slim-hosten ever, så spydde jeg utover hele legen! Fjeset, håret, frakken, stetoskopet, gulvet, ALT! Fikk diagnosen spy-sjuke og ble sendt ut av kontoret. Da vi kom ut satt fatter'n å griselo i bilen, lol^^,

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på overtid med graviditeten og skulle bli "strippet" altså legen skulle prøve å tøye livmorhalsen min. I starten gjorde det skikkelig vondt, men så var det ikke vondt i det hele tatt, det mere kilte og var godt i hele underlivet. Da ble jeg litt mer oppmerksom og kjente at legen hadde lagt tommelen sin oppe på klitorisen min og pga bevegelsene fra hånda hans så gnidde han lett på klitoris.

Når jeg skjønte hvorfor det plutselig ikke var så vondt lengre, mere godt så ble jeg så flau. Ikke klarte jeg å si i fra heller, han holdt på en stund.

Anonym poster: 4abd289dc6d204c2e94fc210dd35a392

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle opereres og måtte møte opp på sykehuset dagen før for diverse helseundersøkelser, legesamtaler osv.

Den ene timen jeg hadde var med en sykepleier og en mannlig sykepleierstudent, og der skulle jeg opplyse om vekt, høyde, sykdomssymptomer, ta blodprøver osv. Fikk vite at det var den første pasientsamtalen denne sykepleierstudenten hadde, så han beklaget for at han var litt nervøs og brukte lang tid på ting. Helt greit for meg :)

Siden jeg kom til å måtte ligge i senga i over et døgn etter operasjonen, måtte jeg ha sånne sokker (som jeg ikke husker hva heter). De skal sitte stramt oppetter leggen for å forhindre faren for blodpropp. Sykepleierstudenten skulle ta mål av leggen min, for å kunne gi meg riktig størrelse.

I utgangspunktet greit, det - hadde det ikke vært for at det var i desember, jeg hadde vært syk veldig lenge og hårfjerning ikke akkurat var blitt prioritert... Kan mildt sagt si det var endel hår der, med god lengde ( så ille at min kjæreste som var med inn på rommet måtte snu seg bort for å fnise da jeg trakk opp bukseleggen foran studenten) :flau:

Det endte med at jeg fikk aaaaltfor store sokker, fordi sykepleierstudenten ble så satt ut av hårveksten min at han holdt målebåndet veeeldig slapt rundt leggen min da han skulle måle :sjenert:

Anonym poster: 8ef3c2dc13de5e8b11e7542892769397

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Satt i nesten halvannen time på venterommet og ventet på min tur, til slutt ble jeg så lei at jeg masjerte bort til skranken og sa at jeg ikke gadd vente mere og at de burde få bedre rutiner, for det nyttet jo ikke at man skulle sitte og vente halve dagen.

Viste seg selvfølgelig at jeg ikke hadde time den dagen, hadde ikke time den uken engang.

Utrolig kleint...

Da jeg var 14 dro mamma meg til legen fordi jeg var superdårlig, (egentlig så hadde jeg sneket meg ut for å drikke og var fyllesjuk som fa*n, men var for redd til å si noe)

Mamma ble med inn på kontoret og forklarte symptomene mine, og jeg visste at legen visste at jeg var fyllesjuk, så han jattet med mamma og jeg satt der musestille, dritflau,halvfull og klein.

Da jeg kom til legen neste gang så sa jeg at sist jeg var der med mamma så var jeg egentlig bare fyllesjuk, og han sa at joda han hadde skjønt det siden jeg stinket fyll og røyk :fnise:

Hahah innleggene dine! :ler: Morsomste!

(Mente det under dette også, det bare går ikke an å multisitere.. :filer: )

Endret av Dreamdrops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine tidligere arbeidsgivere sendte "gutta" på grundig legesjekk titt og ofte.

Ett av punktene var blodtrykk, blodtrykket mitt var perfekt mtp alder og fysikk.

Men så var det den gangen den feite gamle grisen av en kommunelege var syk og ei lita asiatisk snelle med digre mugger entret rommet...

Hu var veldig bekymret over blodtrykket og hvilepulsen min og lurte på hva jeg hadde spist den dagen osv.

Fikk piller mot blodtrykket som jeg skulle gå på, men tok ikke ei eneste pille - ved neste sjekk var kommunelegen tilbake på jobb og blodtrykket var nok en gang der det skulle :)

*puh*

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sága Grotesque

^ Haha, ouch.

Jeg skulle sjekke kneet mitt, og tydeligvis hadde halve byen bestemt seg for å bli sjuke også. Broren min gikk inn på venterommet og konstaterer at "Her blir det venting, ja!". Jeg så bort på ham for å få med meg hva han sa ettersom det var så himla mange folk der, og tror dere ikke jeg greier å tryne over dørstokken med nesa rett i steingulvet? Ble dratt inn på akutten og det siste jeg hører er broren min som sukker oppgitt og sier høyt at "Nå trenger vi iallfall ikke vente så lenge!" :laugh:

Og en gang kalte jeg legen for mamma. Det var en mann. :sjenert:

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn superflaut og litt hell i uhell.

For et år siden ca var jeg med min far på sykehuset, da han hadde brukket ankelen og legen skulle undersøke foten. Mens han ble undersøket, så besvimte jeg plutslig, falt av stolen og smalt rett i bakken. Våknet noen sekunder etterpå av at legen forsøkte å få meg til bevissthet^^

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Jeg var på overtid med graviditeten og skulle bli "strippet" altså legen skulle prøve å tøye livmorhalsen min. I starten gjorde det skikkelig vondt, men så var det ikke vondt i det hele tatt, det mere kilte og var godt i hele underlivet. Da ble jeg litt mer oppmerksom og kjente at legen hadde lagt tommelen sin oppe på klitorisen min og pga bevegelsene fra hånda hans så gnidde han lett på klitoris.

Når jeg skjønte hvorfor det plutselig ikke var så vondt lengre, mere godt så ble jeg så flau. Ikke klarte jeg å si i fra heller, han holdt på en stund.

Anonym poster: 4abd289dc6d204c2e94fc210dd35a392

Å herregud, nå ble jeg enda mer nervøs for å bli strippet neste tirsdag! :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroolig morsom tråd :fnise: Med mange GU-relaterte innslag!

Jeg skulle til GU i Haugesund, altså midt i bibelbelte. Det var en litt eldre herremann. Og da han var ferdig, sa han at jeg var helt perfekt slik Gud hadde skapt meg (altså der nede....)

Anonym poster: 6daaa366fdc18e4fea43fa0a0764c8e8

Anonym poster: 6daaa366fdc18e4fea43fa0a0764c8e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...