Gå til innhold

Flaueste opplevelse hos legen


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en ganske flau en. Flørtet med en fyr en stund over nettet, men ble lei av han så jeg bare blokket han uten å si noe. Noen uker etterpå fikk jeg akkutt vondt i magen, trodde jeg skulle dø. Dro derfor på legevakten, de trodde det kunne være blindtarmbetennelse. Fikk beskjed om å gå inn på et rom og ta av meg nedentil, måtte sjekke noe i rumpa mi. Lå der og ventet på doktoren. Når doktoren kom, tror du ikke det var fyren jeg hadde blokket for ikke en så lang stund siden. Vi sa ingenting til hverandre mens han puttet en finger i rumpa mi :( Har ikke vært hos legevakten siden....



Anonymous poster hash: 4e371...1a6
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du skjønte poenget! Det virket som om turnuslegen ble sjokkert når jeg spurte om kjæresten min også måtte behandles for sopp siden jeg hadde det! Hun sperret opp øynene og så på meg i flere sekunder uten å si noe. Jeg ble litt usikker på meg selv og syntes det var litt flaut.

 

Kanskje hun hadde hatt sopp selv uten å behandle kjæresten :P

Anonymous poster hash: 6fe28...93c

  • Liker 1
Skrevet

Ikke akkurat legen, men så og si..

 

Jeg ble fraktet til sykehuset i ambulansefly og pga sterke smerter så fikk jeg morfin rett i veneflonen. 

 

Han intensivsykepleieren var klin lik Bill i True Blood! Iallefall i min morfinrusa verden, og jeg la ut i det vide og brede om hvor kjekk han var, altså sykepleieren (sikkert passe snøvlete..)  :rodme: Hoff, flaut!

 

(lurer på om han egentlig var så lik, eller om det bare var noe jeg fikk for meg..)

  • Liker 2
Skrevet

Ikke akkurat legen, men så og si..

Jeg ble fraktet til sykehuset i ambulansefly og pga sterke smerter så fikk jeg morfin rett i veneflonen.

Han intensivsykepleieren var klin lik Bill i True Blood! Iallefall i min morfinrusa verden, og jeg la ut i det vide og brede om hvor kjekk han var, altså sykepleieren (sikkert passe snøvlete..) :rodme: Hoff, flaut!

(lurer på om han egentlig var så lik, eller om det bare var noe jeg fikk for meg..)

Hahah minner meg om da jeg ble henta av ambulanse etter jeg hadde tryna på mopeden, klarte bare ikke å la være å tenke på hvor kjekke ambulanse mennene var...

Skrevet (endret)

Dette er dødspinlig. Jeg var innlagt for en operasjon, som viste seg å ha en del komplikasjoner og jeg var inn og ut av sykehuset for å få orden på disse komplikasjonene. Jeg hadde en utrolig kjekk lege og må innrømme at jeg var ganske forelsket i han. 

 

Etter en stund, ble jeg heldigvis frisk og legen som hadde fulgt meg opp, ga meg en god klem og ønsket meg lykke til videre og jeg, distre som jeg var, KYSSET HAM! Stakkars mann, han så helt forfjamset ut og jeg stotret frem en unnskydning, hva jeg sa, aner jeg ikke, da jeg hadde en utav kroppen opplevelse fordi jeg var så flau.

 

Jeg så han ikke igjen før jeg dro. Antagelig gjemte han seg for den skumle jentungen. Jeg var da 17 år gammel.

Endret av Honey Dew
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du skjønte poenget! Det virket som om turnuslegen ble sjokkert når jeg spurte om kjæresten min også måtte behandles for sopp siden jeg hadde det! Hun sperret opp øynene og så på meg i flere sekunder uten å si noe. Jeg ble litt usikker på meg selv og syntes det var litt flaut.

Jo, jeg skjønte poenget ditt. Jeg tror uansett at hun reagerte sånn på grunn av at hun var usikker selv. Det er ikke unormalt at uerfarne leger blir møtt med en del spørsmål de er usikre på, og enkelte takler ikke denne usikkerheten like greit. 

 

Det er ikke et oppsiktsvekkende spørsmål du kom med, så jeg kan ikke tenke meg at legen din reagerte sånn fordi det var rart eller et dumt spørsmål. 

Anonymous poster hash: 4adec...08d

  • Liker 1
Skrevet (endret)

 

Jo, jeg skjønte poenget ditt. Jeg tror uansett at hun reagerte sånn på grunn av at hun var usikker selv. Det er ikke unormalt at uerfarne leger blir møtt med en del spørsmål de er usikre på, og enkelte takler ikke denne usikkerheten like greit. 

 

Det er ikke et oppsiktsvekkende spørsmål du kom med, så jeg kan ikke tenke meg at legen din reagerte sånn fordi det var rart eller et dumt spørsmål. 

Anonymous poster hash: 4adec...08d

 

Nei det var vel bare jeg som var ung og usikker og trodde at jeg hadde sagt noe dumt, men det var nok fordi turnuslegen var usikker selv som du sier :)

Endret av Guadaloupe
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en lørdagskveld akutte magesmerter,etter besøk på legevakten ble jeg og (ny) kjæresten sendt med ambulanse til sykehuset.det viste seg at jeg hadde nyrebetennelse.jeg lå å ynket meg i sykesengen.så sa sykepleier at jeg måtte tisse på bekkenet.de ville ha urinprøve.jeg synes det var kjempe ekkelt å sitte på en stol å tisse !!mens ny kjæresten min og to sykepleiere var der.så jeg sa at jeg ikke trengte å tisse.(jeg måtte ikke det heller da )de spurte noen ganger til, å tilslutt sa jeg at de kunne gå ut så kunne jeg prøve å tisse litt, var jo ikke tissetrengt! Jeg klarte omsider å tisse.å alle sammen kom inn på rommet mitt igjen. Da løfter hun på lokket og konstaterte at jeg hadde jo tisset kjempe mye ! Så her var det nok og ta prøver med! Det var jo KJEMPE mye tiss.å dette sier hun mens min nye kjærest var der.å jeg synes det var kjempe ekkelt :/ hvertfall da :)

En annen gang hadde jeg mage smerter og hadde hatt det noen dager.jEg fikk komme inn til en turnus lege.hun måtte ta GU på meg.å mens hun sitter mellom mine lår,etter en liten stund ser hun opp på meg å sier, " Er du klar over at du har en OB inne i deg ?" Jeg klemte føttene sammen med en gang

.å herregud.jeg hadde helt glemt den.å jeg hadde hatt den i ca 2 uker.hadde ikke hatt mensen,men var i badeland ,å klarte og glemme den!! I to uker !! (Var redd jeg fikk mensen i badeland,hadde akkurat hatt den ) Hun insisterte på å ta den ut.men alle som er damer og bruker OB, skjønner at det hadde vært et trist syn.jeg sa til henne at jeg ville ta den ut selv.Hun sa jeg kunne gå på toalettet, men at jeg måtte komme inn etterpå så hun fikk se at alt var bra der nede.hadde mest lyst å bare dra hjem :( jeg holdt på å dø!! Jeg skjemtes! !!jeg gikk på bade,å fisket ut jævelskapen, det STINKET,død og herregud som den så ut :( !å herreguuud !!!jeg prøvde etter beste evne å vaske meg.meeen det luktet lik !!å jeg gikk inn til legen igjen.tok på nytt GU og var litt rød der den hadde vært.fikk antibiotika kur og hun prøvde og overbevise meg med at mange brukte å glemme tampongen. YEAH RIGHT !!!

Anonymous poster hash: 0c157...40a

  • Liker 5
Skrevet

Her var det mage flaue underlivsopplevelser, gitt! Det gjør meg godt å lese  :fnise: 

Min er at jeg var så redd og så fra meg da jeg var hos legen, så jeg bare gråt og gråt, gråt og gråt. Kunne ikke snakke, og han bare satt der og gav meg papir mens han prøvde å forstå meg.

 

Tror egentlig ikke at det var god nok grunn til å gråte en gang :P Ble så flau av å være så fra meg av en "liten" ting. Min mor prøvde å trøste meg med at hun også hadde grått foran den samme legen, men hun hadde jo en veldig god grunn, d (faren hennes var over natten blitt lam og dødssyk).

 

Men når jeg leser alle de andre bidragene i denne tråden, skjønner jeg at jeg kanskje bør slutte å føle meg flu over denne opplevelsen. Har legen min hatt noen av dere der, har han nok glemt meg  :fnise:

 

Jeg fikk en lørdagskveld akutte magesmerter,etter besøk på legevakten ble jeg og (ny) kjæresten sendt med ambulanse til sykehuset.det viste seg at jeg hadde nyrebetennelse.jeg lå å ynket meg i sykesengen.så sa sykepleier at jeg måtte tisse på bekkenet.de ville ha urinprøve.jeg synes det var kjempe ekkelt å sitte på en stol å tisse !!mens ny kjæresten min og to sykepleiere var der.så jeg sa at jeg ikke trengte å tisse.(jeg måtte ikke det heller da )de spurte noen ganger til, å tilslutt sa jeg at de kunne gå ut så kunne jeg prøve å tisse litt, var jo ikke tissetrengt! Jeg klarte omsider å tisse.å alle sammen kom inn på rommet mitt igjen. Da løfter hun på lokket og konstaterte at jeg hadde jo tisset kjempe mye ! Så her var det nok og ta prøver med! Det var jo KJEMPE mye tiss.å dette sier hun mens min nye kjærest var der.å jeg synes det var kjempe ekkelt :/ hvertfall da :)


En annen gang hadde jeg mage smerter og hadde hatt det noen dager.jEg fikk komme inn til en turnus lege.hun måtte ta GU på meg.å mens hun sitter mellom mine lår,etter en liten stund ser hun opp på meg å sier, " Er du klar over at du har en OB inne i deg ?" Jeg klemte føttene sammen med en gang
.å herregud.jeg hadde helt glemt den.å jeg hadde hatt den i ca 2 uker.hadde ikke hatt mensen,men var i badeland ,å klarte og glemme den!! I to uker !! (Var redd jeg fikk mensen i badeland,hadde akkurat hatt den ) Hun insisterte på å ta den ut.men alle som er damer og bruker OB, skjønner at det hadde vært et trist syn.jeg sa til henne at jeg ville ta den ut selv.Hun sa jeg kunne gå på toalettet, men at jeg måtte komme inn etterpå så hun fikk se at alt var bra der nede.hadde mest lyst å bare dra hjem :( jeg holdt på å dø!! Jeg skjemtes! !!jeg gikk på bade,å fisket ut jævelskapen, det STINKET,død og herregud som den så ut :( !å herreguuud !!!jeg prøvde etter beste evne å vaske meg.meeen det luktet lik !!å jeg gikk inn til legen igjen.tok på nytt GU og var litt rød der den hadde vært.fikk antibiotika kur og hun prøvde og overbevise meg med at mange brukte å glemme tampongen. YEAH RIGHT !!!


Anonymous poster hash: 0c157...40a

 

Åååneii x)

Kan tro på at mange glemmer tampongen inne (har lest det tifligere i denne tråden), men det ble nok noen ganger ekstra flaut i og med at den var så gammel og at den stinket sånn! Bra du fikk tatt den ut selv, ellers ville det nok blitt enda værre.

AnonymBruker
Skrevet

En annen gang hadde jeg mage smerter og hadde hatt det noen dager.jEg fikk komme inn til en turnus lege.hun måtte ta GU på meg.å mens hun sitter mellom mine lår,etter en liten stund ser hun opp på meg å sier, " Er du klar over at du har en OB inne i deg ?" Jeg klemte føttene sammen med en gang

.å herregud.jeg hadde helt glemt den.å jeg hadde hatt den i ca 2 uker.hadde ikke hatt mensen,men var i badeland ,å klarte og glemme den!! I to uker !! (Var redd jeg fikk mensen i badeland,hadde akkurat hatt den ) Hun insisterte på å ta den ut.men alle som er damer og bruker OB, skjønner at det hadde vært et trist syn.jeg sa til henne at jeg ville ta den ut selv.Hun sa jeg kunne gå på toalettet, men at jeg måtte komme inn etterpå så hun fikk se at alt var bra der nede.hadde mest lyst å bare dra hjem :( jeg holdt på å dø!! Jeg skjemtes! !!jeg gikk på bade,å fisket ut jævelskapen, det STINKET,død og herregud som den så ut :( !å herreguuud !!!jeg prøvde etter beste evne å vaske meg.meeen det luktet lik !!å jeg gikk inn til legen igjen.tok på nytt GU og var litt rød der den hadde vært.fikk antibiotika kur og hun prøvde og overbevise meg med at mange brukte å glemme tampongen. YEAH RIGHT !!!

Anonymous poster hash: 0c157...40a

Åhh, huufff, det høres ikke særlig greit ut! Jeg skjønner at dette er noe du synes var dødens pinlig...Det var hvertfall bra du var på undersøkelsen slik at du ble gjort oppmerksom på dette da. Det kunne utviklet seg til noe verre dersom du hadde hatt den der enda lenger. Du er heller ikke den første som har glemt en tampong der inne. :) Det er faktisk vanligere enn du tror, slik som Tibbie skriver. 

Anonymous poster hash: 4adec...08d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...