Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva står du mellom da?

Aaaaltfor mykje. Eg har mista oversikten, sjølv over dei nyaste prosjekta eg har handla inn til. :sjenert:

Få høre, få høre! *spent* ;)

Eg enda opp med sokkar til pjokken på pinnane:

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b16&d_id=26&lang=no

Det er slikt ein aldri får nok av, sidan det stadig forsvinn, enten heime eller i barnehagen. ;)

Kan man :hoppendeglad: for halvveis i dag?

Sjølvsagt! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duu, du vet den strikkadressen som Lita har og ALLE synes er kjempe fin :) Er det en dropsoppskrift? Må nemlig "bestille" en av mamma i neste størrelse ;)

Det er frå eit hefte frå Sandnesgarn - Smart for barn. Men eg har strikka i Drops Merino Extra Fine. Det er såååå mykje mjukare enn det ekle smart-garnet. ;)

Fornøyd med dressen, du også? Me likte veldig godt pjokken sin. :jepp: Kanskje det er ein idé til barselgave til venninnene som ventar smått? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med dressen ja, den er så god og garnet er herlig. Lita elsker å tygge/sutte på den også :ler:

Det er en super barselgave :Nikke: og det tror jeg kjære er enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med dressen ja, den er så god og garnet er herlig. Lita elsker å tygge/sutte på den også :ler:

Det er en super barselgave :Nikke: og det tror jeg kjære er enig i.

Så bra. :nigo:

Då gjenstår vel berre å bestemma fargar (og ho eine ville sjølvsagt ikkje vita kjønn :snurt::ler: ) og å ta turen på garnbutikken (og forhåpentligvis berre komma tilbake med det som står på lista :fnise: ). Og så strikkinga, såklart. Korleis skal eg finna tid til alt? :daane::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterende med "sånne" som ikke vil vite kjønn? :ler:

Mhmm... (Var den retta mot meg, eller? :plystre: )

Eg er meir nysgjerrig på kjønn hos venninnene enn hos meg sjølv. Men det kan jo ha med den sterke magefølelsen å gjera. Eg blir mindre og mindre i tvil. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deg er det plass til, men det spørs om mannen må bli hjemme ;)

Bra med spioner på UL-rommet, for oss nysgjerrige sjeler! :fnise:

Ja, hva skal han der liksom? :fnise:

Eg kan tenka meg mannen blir fornøyd om han blir stengt ute i kulden. :fnise:

Eg har fremdeles ikkje fått innkalling til UL-time, sjølv om det skulle vera allerede i første halvdel av januar. Utålmodig sjel, men håper innkallinga ikkje forsvinn i all juleposten. :sjenert: Dessutan er det greit å halda av tidspunktet, for det kan fort kræsja med møter på jobb etter kvart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag låg det to hentelappar i postkassa. Håper mannen får henta begge ut i morgon, sjølv om den eine berre var adressert til meg. Bekkenet mitt vil helst ikkje ta turen - og det er garantert totalt trafikkaos der på lørdag. Og eg som er så flink til å parkera. :gjeiper:

Åååå, eg er som ein unge på julafta - eg vil ha pakkane nååååååå! :hoppe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pakke :hoppe:

Jeg synes også det er stas med pakker i posten selv om jeg vet hva det er ;)

Pakker i posten er jo helt fantastisk! :hoppe:

Pakkar i posten er jo langt meir spennande enn pakkar som "berre" blir levert. :fnise:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker i posten er ekstra bra, for da kan man glede seg både til å hente dem og til å pakke dem opp! :fnise: Jeg har en i posten nå som jeg ikke helt vet hva er.... (men jeg tror det er noe så kjedelig som unertøy til tassene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...