Gå til innhold

Andre bolle(r)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva står du mellom da?

Aaaaltfor mykje. Eg har mista oversikten, sjølv over dei nyaste prosjekta eg har handla inn til. :sjenert:

Få høre, få høre! *spent* ;)

Eg enda opp med sokkar til pjokken på pinnane:

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b16&d_id=26&lang=no

Det er slikt ein aldri får nok av, sidan det stadig forsvinn, enten heime eller i barnehagen. ;)

Kan man :hoppendeglad: for halvveis i dag?

Sjølvsagt! :tommelsmil:

Skrevet

Duu, du vet den strikkadressen som Lita har og ALLE synes er kjempe fin :) Er det en dropsoppskrift? Må nemlig "bestille" en av mamma i neste størrelse ;)

Det er frå eit hefte frå Sandnesgarn - Smart for barn. Men eg har strikka i Drops Merino Extra Fine. Det er såååå mykje mjukare enn det ekle smart-garnet. ;)

Fornøyd med dressen, du også? Me likte veldig godt pjokken sin. :jepp: Kanskje det er ein idé til barselgave til venninnene som ventar smått? :nigo:

Skrevet

Fornøyd med dressen ja, den er så god og garnet er herlig. Lita elsker å tygge/sutte på den også :ler:

Det er en super barselgave :Nikke: og det tror jeg kjære er enig i.

Skrevet

Fornøyd med dressen ja, den er så god og garnet er herlig. Lita elsker å tygge/sutte på den også :ler:

Det er en super barselgave :Nikke: og det tror jeg kjære er enig i.

Så bra. :nigo:

Då gjenstår vel berre å bestemma fargar (og ho eine ville sjølvsagt ikkje vita kjønn :snurt::ler: ) og å ta turen på garnbutikken (og forhåpentligvis berre komma tilbake med det som står på lista :fnise: ). Og så strikkinga, såklart. Korleis skal eg finna tid til alt? :daane::bond:

Gjest pysepusen
Skrevet

Irriterende med "sånne" som ikke vil vite kjønn? :ler:

Skrevet

Irriterende med "sånne" som ikke vil vite kjønn? :ler:

Mhmm... (Var den retta mot meg, eller? :plystre: )

Eg er meir nysgjerrig på kjønn hos venninnene enn hos meg sjølv. Men det kan jo ha med den sterke magefølelsen å gjera. Eg blir mindre og mindre i tvil. :tunge1:

Skrevet

Kanskje jeg kan være med på neste ul og få vite kjønn?? :Nikke:

Gjest pysepusen
Skrevet

Kanskje jeg kan være med på neste ul og få vite kjønn?? :Nikke:

Du og jeg kan være med? :tommelopp:

Skrevet

Nå begynner det å bli så fullt på UL-rommet at det blir vel ikkje plass til meg der? :tunge1:

Skrevet

Deg er det plass til, men det spørs om mannen må bli hjemme ;)

Skrevet

Bra med spioner på UL-rommet, for oss nysgjerrige sjeler! :fnise:

Gjest pysepusen
Skrevet

Ja, hva skal han der liksom? :fnise:

Skrevet

Bra med spioner på UL-rommet, for oss nysgjerrige sjeler! :fnise:

Ja, hva skal han der liksom? :fnise:

Eg kan tenka meg mannen blir fornøyd om han blir stengt ute i kulden. :fnise:

Eg har fremdeles ikkje fått innkalling til UL-time, sjølv om det skulle vera allerede i første halvdel av januar. Utålmodig sjel, men håper innkallinga ikkje forsvinn i all juleposten. :sjenert: Dessutan er det greit å halda av tidspunktet, for det kan fort kræsja med møter på jobb etter kvart...

Skrevet

I dag låg det to hentelappar i postkassa. Håper mannen får henta begge ut i morgon, sjølv om den eine berre var adressert til meg. Bekkenet mitt vil helst ikkje ta turen - og det er garantert totalt trafikkaos der på lørdag. Og eg som er så flink til å parkera. :gjeiper:

Åååå, eg er som ein unge på julafta - eg vil ha pakkane nååååååå! :hoppe::ler:

Skrevet

Pakke :hoppe:

Jeg synes også det er stas med pakker i posten selv om jeg vet hva det er ;)

Skrevet

Pakke :hoppe:

Jeg synes også det er stas med pakker i posten selv om jeg vet hva det er ;)

Pakker i posten er jo helt fantastisk! :hoppe:

Pakkar i posten er jo langt meir spennande enn pakkar som "berre" blir levert. :fnise:

:hoppe:

Skrevet

Pakker i posten er ekstra bra, for da kan man glede seg både til å hente dem og til å pakke dem opp! :fnise: Jeg har en i posten nå som jeg ikke helt vet hva er.... (men jeg tror det er noe så kjedelig som unertøy til tassene)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...