dreia Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #181 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) I kveld har eg blitt ferdig med ei julegave. Ein genser til ei lita tøtte på snart 2. Ein ribbestrikka barnehagegenser - håper mor og far veit å setja pris på det, for det er vel neppe favorittgaven til ein 2-åring. Og så ønska ho seg i tillegg ting til dokka si, så dokka skal få eit heimestrikka teppe (i dokkestørrelse) som ho kan bre over henne. Endret 6. desember 2012 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. desember 2012 #182 Del Skrevet 6. desember 2012 Så bra Kaffi? Drikker du det? Det e vel ikkje sjokoladen der som frister? Eg er som pjokken; "meire natta" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #183 Del Skrevet 6. desember 2012 Så bra Kaffi? Drikker du det? Det e vel ikkje sjokoladen der som frister? Eg er som pjokken; "meire natta" Nei, takk som byr. Både med tanke på kaffien og kakaoen. Men det er sjølvsagt varmt vatn på kaffimaskina. Og te på pauserommet - og på kontoret mitt. Eg må jo ha litt utvalg. Meir natta hadde stort sett vore veeeeldig ønskelig. Gjett om han kjem til å bli glad i helga, når han får sova så lenge han vil og bli heime saman med pappan, som er den store favoritten for tida. Eg har havna eit stykke ned på rangsstigen, trur eg. I går då eg kom heim frå jobb, kom han setjande og sa "mamma gå bort" mens han prøvde å skyva meg ut i gangen igjen. Eg skulle visst ha blitt lenger på jobb, om det var opp til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. desember 2012 #184 Del Skrevet 6. desember 2012 Det e viktig med bra utvalg ja, det har foreldra mine endelig skjønt òg Du får anskaffe deg ein vannkokar te kontoret Det vert nok ein bra helg for pjokken når det gjeld søvn. Kjipt å vere degradert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 6. desember 2012 #185 Del Skrevet 6. desember 2012 Håper bekkenet blir bedre etter en natts søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #186 Del Skrevet 6. desember 2012 Det e viktig med bra utvalg ja, det har foreldra mine endelig skjønt òg Du får anskaffe deg ein vannkokar te kontoret Det vert nok ein bra helg for pjokken når det gjeld søvn. Kjipt å vere degradert Kanskje eg skulle kokt ei stor kanne med varmvatn og ta med på kontoret? Problemet då er berre at det blir så mange turar på do. Det har eg IKKJE tenkt å ta på kontoret! Det er forhåpentligvis berre for ein periode. Og det går ganske raskt over, så blir eg invitert med i leiken, enten det er å bygga tårn/lang, lang rekke eller leik med bilar. Men det er ikkje noko særlig å skulla vera mykje åleine med pjokken når han skrik etter pappan sin, når pappan er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #187 Del Skrevet 6. desember 2012 Håper bekkenet blir bedre etter en natts søvn! Takk, det håper eg òg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #188 Del Skrevet 8. desember 2012 Bekkenet mitt var ille på fredag også, men heldigvis slik at det gjekk an å gå det nødvendige. I dag har det vore ein del bedre, men eg har kjent at eg har vore på ein liten butikkrunde. (Men butikkrundane blir jammen korte for tida - egentlig litt kjipt nå i førjulstida! ) Nå er det livat i magen. Nokon har tydeligvis valgt laurdagskvelden som sin partykveld. Dette lovar jo godt for tenåra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #189 Del Skrevet 9. desember 2012 20 veker i dag! Denne graviditeten har virkelig begynt å gå unna! Eg kjem aldri til å bli mentalt klar til mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. desember 2012 #190 Del Skrevet 9. desember 2012 Paaaarteeeyyyy Hurra for 20 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 10. desember 2012 #191 Del Skrevet 10. desember 2012 20 uker allerede??!! Hvor blir tiden av?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #192 Del Skrevet 10. desember 2012 Paaaarteeeyyyy Hurra for 20 uker 20 uker allerede??!! Hvor blir tiden av?? Beats me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. desember 2012 #193 Del Skrevet 10. desember 2012 Innom å ser til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #194 Del Skrevet 10. desember 2012 Innom å ser til deg Eg håper det går greit med deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 10. desember 2012 #195 Del Skrevet 10. desember 2012 20 uker! (Litt på etterskudd, men hey, bedre sent enn aldri osv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #196 Del Skrevet 10. desember 2012 20 uker! (Litt på etterskudd, men hey, bedre sent enn aldri osv ) I dag eller i morgon kan me jo feira halvgått graviditet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #197 Del Skrevet 10. desember 2012 Eg klarar ikkje å bestemma meg for neste strikkeprosjekt - det ligg myyykje på vent - så i kveld har eg berre lata meg. Og slikt blir eg berre stressa av, så i morgon må eg finna på noko å strikka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 10. desember 2012 #198 Del Skrevet 10. desember 2012 Eg klarar ikkje å bestemma meg for neste strikkeprosjekt - det ligg myyykje på vent - så i kveld har eg berre lata meg. Og slikt blir eg berre stressa av, så i morgon må eg finna på noko å strikka. Hva står du mellom da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 11. desember 2012 #199 Del Skrevet 11. desember 2012 Eg klarar ikkje å bestemma meg for neste strikkeprosjekt - det ligg myyykje på vent - så i kveld har eg berre lata meg. Og slikt blir eg berre stressa av, så i morgon må eg finna på noko å strikka. Få høre, få høre! *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. desember 2012 #200 Del Skrevet 11. desember 2012 Duu, du vet den strikkadressen som Lita har og ALLE synes er kjempe fin Er det en dropsoppskrift? Må nemlig "bestille" en av mamma i neste størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå