Dine Skrevet 1. juli 2015 #981 Del Skrevet 1. juli 2015 Kjempe spent....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 1. juli 2015 #982 Del Skrevet 1. juli 2015 Heia heia Heia!!!!! =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 1. juli 2015 Forfatter #983 Del Skrevet 1. juli 2015 Ja, er spent selv Begynner å miste troa på at det skjer noe før imorgen, men ting kan skje enda. Storesøster sover hos svigers, veldig rart å tenke på at jeg mest sannsynlig ikke ser henne før lillesøster er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. juli 2015 #984 Del Skrevet 1. juli 2015 I god tro sier jeg da; Kos deg siste kvelden - Nå blir det bebis snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 1. juli 2015 #985 Del Skrevet 1. juli 2015 Heiarop herfra å! Snaaart har du lillesøster på brystet og alt annet er glemt! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. juli 2015 #986 Del Skrevet 2. juli 2015 Lykke til i dag med mindre ting har startet av seg selv i løpet av natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 2. juli 2015 Forfatter #987 Del Skrevet 2. juli 2015 Tusen takk, boks! Her har det skjedd lite, så da blir det modningspille kl 12! Er veldig spent nå. Men det fine er at jeg har sovet veldig godt i natt og er uthvilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. juli 2015 #988 Del Skrevet 2. juli 2015 Kjedelig at det ikke skjedde i natt, men så deilig med god søvn. Da er du klar for det som ligger foran deg Masse lykke til, nå er du snart ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 2. juli 2015 #989 Del Skrevet 2. juli 2015 Lykke til kjære dyregod <3 du er flink! Og snart 2 barns mamma !!!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 2. juli 2015 Forfatter #990 Del Skrevet 2. juli 2015 Takk Jeg er sååå nervøs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 2. juli 2015 Forfatter #991 Del Skrevet 2. juli 2015 Nå kom det masse slim her... Så det er kanskje resten av slimproppen? Da er i hvert fall kroppen litt moden for fødsel da... Så går det kanskje ganske fort. Bare ikke for fort da... Er så sykt nervøs denne gangen! Har vondt i magen. Har hatt altfor mye tid til å tenke på dette... Og husker mer og mer fra forrige fødsel. Men det gikk jo veldig fint da,bare husker at det var så forferdelig å presse ut hodet... Det jeg gruer meg mest til Men jeg har jo gjort det før så da går det nok bra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. juli 2015 #992 Del Skrevet 2. juli 2015 Masse lykke til, dette klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 2. juli 2015 #993 Del Skrevet 2. juli 2015 Masse masse lykke til!! Dette greier du! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 2. juli 2015 #994 Del Skrevet 2. juli 2015 Masse lykke til i dag. Tipper det går fort når du først settes i gang. Kroppen har gjort det før, så fødsel nummer en er som regel den verste. Det kommer til å gå strålende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 2. juli 2015 Forfatter #995 Del Skrevet 2. juli 2015 Tusen takk! Jeg ligger og har fått tablett nå. Så er spent på når det skjer noe. Hun sa det er veldig vanskelig å si hvor lang tid det tar, men at det kan gå fort når fødselen først er igang. Så da får man smøre seg med tålmodighet. Jeg klarer ikke å holde tårene tilbake når jeg ser nyfødte... Begynner å sippe med en gang og tenker at jeg snart får en sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. juli 2015 #996 Del Skrevet 2. juli 2015 Så spennende! Du hadde rask fødsel sist hadde du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. juli 2015 #997 Del Skrevet 2. juli 2015 Håper for din skyld at det ikke tar så lang tid før det skjer noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 2. juli 2015 Forfatter #998 Del Skrevet 2. juli 2015 Ja, hadde styrtfødsel sist, var på sykehuset halvannen time Men har ikke skjedd noe her foreløpig da... Håper bare noe skjer før mannen må dra kl 22. Har ikke lyst til å være her alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. juli 2015 #999 Del Skrevet 2. juli 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 2. juli 2015 Forfatter #1000 Del Skrevet 2. juli 2015 Pille nr 2 er satt, jeg har litt rier da, så det virker nok litt. De kan kanskje ta vannet hvis denne pillen har litt mer virkning. Haha, ligger her og hører på en fødende som skriker skikkelig. Det er vel meg om noen timer tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå