Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk planer om å dra inn til byen å spise ute! Og shoppe! Og mannen skal på sommerfest med jobben (uten alkohol såklart da=P) så han kommer vel i ettermiddag tenker jeg....... Nei nå er jeg bare sur og lei igjen =P haha

Kos deg på IKEA! Kjøp deg en is! (Eller to) !!!

Nei disse babyene er så stae, så da får vi shoppe ;)

Jeg har bestemt meg for at idag skal jeg spise masse og alt jeg vil ha!! ;) Så is blir det nok garantert.

Kos deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sov veldig godt, våknet ikke engang av at mannen min var våken med datteren vår! Skuffa altså. .. Når skal du på kontroll idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser om igangsetting... Er nå overbevist om at denne ungen ikke kommer ut frivillig. Håper bare de setter igang på tirsdag... Det kan jo være de venter helt til slutten av nesteuke. Bah. Men skal være optimistisk, ta en dag av gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser om igangsetting... Er nå overbevist om at denne ungen ikke kommer ut frivillig. Håper bare de setter igang på tirsdag... Det kan jo være de venter helt til slutten av nesteuke. Bah. Men skal være optimistisk, ta en dag av gangen :)

jeg opplevde ihvertfall både jordmor og lege i dag som veldig opptatt av hva jeg ønsket, og tok veldig hensyn til det. Så keg syns bare du skal stå på ditt på tirsdag.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg opplevde ihvertfall både jordmor og lege i dag som veldig opptatt av hva jeg ønsket, og tok veldig hensyn til det. Så keg syns bare du skal stå på ditt på tirsdag.

Det er bra. Da er jeg jo tross alt 9 dager over... Så får håpe de setter igang da. Skulle ønske jeg hadde time før jeg nå. Men hun har fortsatt tid til å komme i helga da ;) Det pleier å bli litt mer hektisk i helga siden vi har storesøster, så kanskje det får igang noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra. Da er jeg jo tross alt 9 dager over... Så får håpe de setter igang da. Skulle ønske jeg hadde time før jeg nå. Men hun har fortsatt tid til å komme i helga da ;) Det pleier å bli litt mer hektisk i helga siden vi har storesøster, så kanskje det får igang noe!

jaa da burde de jo gjøre noe tilltak ihvertfall! Og 9 dager over, da tror jeg nok de vil gjøre noe ja  :laugh:

 

De hadde visst fått en ny måte og sette igang på. Jeg skjønte ikke Heelt hva hun snakket om, men var visst samme stoff som de pillene man får, men dette var noe som satt der inne helt frem til bebisen kom. Var vist mye mer skånsomt for mor også.. Hm.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa da burde de jo gjøre noe tilltak ihvertfall! Og 9 dager over, da tror jeg nok de vil gjøre noe ja :laugh:

De hadde visst fått en ny måte og sette igang på. Jeg skjønte ikke Heelt hva hun snakket om, men var visst samme stoff som de pillene man får, men dette var noe som satt der inne helt frem til bebisen kom. Var vist mye mer skånsomt for mor også.. Hm..

Okey. Jaja, bare jeg får babyen min ut på tryggest måte er jeg fornøyd :)

Hva gjør de egentlig på overtidskontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeelp, jeg har gått opp 20 kg!! Guurimalla nå må denne ungen komme før jeg blir for tjukk :fnise: Selv om jeg ikke ser tjukk ut da, utenom magen... Men var litt skremmende å se på vekta må jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Jaja, bare jeg får babyen min ut på tryggest måte er jeg fornøyd :)

Hva gjør de egentlig på overtidskontroll?

Først tok de ctg, men lille ville ikke gi noe bevegelse så måtte ligge en god stund  :vetikke:  Her tok hun også blodtrykk. Gikk så inn til legen som først tok en liten prat og fortalte hva hun skulle gjøre. Så tok hun ultralyd hvor hun målte bebis og sjekket navelsnor og fostervannsmengde :) Så sjekket hun modningen og strippet! Når dette var gjort pratet vi litt hvor hun forklarte "funnene" og satte opp time til igangsetting  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først tok de ctg, men lille ville ikke gi noe bevegelse så måtte ligge en god stund :vetikke: Her tok hun også blodtrykk. Gikk så inn til legen som først tok en liten prat og fortalte hva hun skulle gjøre. Så tok hun ultralyd hvor hun målte bebis og sjekket navelsnor og fostervannsmengde :) Så sjekket hun modningen og strippet! Når dette var gjort pratet vi litt hvor hun forklarte "funnene" og satte opp time til igangsetting :laugh:

Okey, fint å vite. Det blir spennende. Det er jo egentlig ikke lenge til, selv om det føles sånn! Har jo tross alt gått 9 mnd og ventet så noen dager til skal jeg overleve ;) Det blir nesten mer og mer fjernt at det skal komme en baby! Jeg husker det var helt uvirkelig sist også, men gleder meg enormt til den følelsen når man får se babyen sin! Det er virkelig verdt alt og mer til :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldeplikt? Har du forresten hørt noe om at de har slutter med lystgass på Ahus ?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldeplikt? Har du forresten hørt noe om at de har slutter med lystgass på Ahus ?!?!?!

Ingen baby :( Har ikke hørt noe om det, nei, hvor har du hørt det? Jeg som hadde tenkt å prøve denne gangen ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen baby :( Har ikke hørt noe om det, nei, hvor har du hørt det? Jeg som hadde tenkt å prøve denne gangen ;)

På junigruppa på Facebook =\ ingen baby her heller gitt =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På junigruppa på Facebook =\ ingen baby her heller gitt =P

Så noen som nettopp har født sier det? Så utrolig rart, har ikke hørt noe om det og det burde jo stått noe sted? Jaja, jeg klarte meg sist på bare oksygen så :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, denne ventinga tærer så mye på psyken altså... Hadde ikke trodd det skulle bli sånn. Jeg kjenner hormonene bobler over og at jeg blir så sliten av å våkne skuffa hver morgen :( Særlig også siden jeg ikke orker å gjøre noe med datteren vår... Har lyst til så mye for hennes skyld, men blir så sliten av bare å dra til lekeplassen. Blææh. Sorry for syting.

Har lett for å ta til tårene også, gråter av den vg-reklamen der de viser bilder av diverse hendelser som har skjedd... Jeg var jo der 22 juli og da må jeg jo gråte litt da vettu... Jaja, akkurat den sippinga blir vel ikke bedre da men :fnise:

Nei kom uuuut lille babyen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gikk aldri over men husker at jeg sippa over ALT! Hormoner altså! Når har du fått overtidskontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk aldri over men husker at jeg sippa over ALT! Hormoner altså! Når har du fått overtidskontroll?

Jaa, disse hormonene tar virkelig av for tiden! Syns jo sååå synd på meg selv og da, haha. Jeg skal på overtidskontroll på tirsdag. Det føles som en evighet, men bare jeg kommer meg igjennom helga så går det nok bra :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å syntes synd på seg selv, mener jeg! 40 uker med groing av baby. Siste 10 ukene er jo beintøffe! Kos deg i allefall med god samvittighet. Jenta di er glad i deg selv om du er sliten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig lov å syntes synd på Seg selv ja! Og jeg syns du skal be litt ekstra om noe tilltak på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...