Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

Hmmm, kan ikke huske om du har skrevet her jeg. Håper den kommer på dine innlegg nå da :) Vi føder nok ganske tett uansett nå vil jeg tro,med termin samme dag. Førstemaaann :fnise: , neida...

Jeg skal føde på ahus :) I hvert fall så lenge jeg rekker det :fnise:

Du da?

 

 

Hihi! Ahus her også gitt! Vi får rope vegg i vegg :D vet du når du eventuelt skal på På overtidskontroll eller? :) (spent på når de setter opp dette) :)

 

Dere får avtale et hemmelig tegn så dere kjenner hverandre igjen om dere ender opp med å føde omtrent samtidig  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det skjer noe hos dere begge to snart ;) dette kan det jo bli KG-venner av :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Fant link hos fionel jeg. Ingen action hos deg i dag?

:vinke:

Hallo :)

Fint at du også kommer hit, trenger litt flere her ;)

Her har det skjedd lite, fortsatt gravid! Har masse kynnere hele tiden som tar bra,men ingenting mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får avtale et hemmelig tegn så dere kjenner hverandre igjen om dere ender opp med å føde omtrent samtidig :fnise:

Ja ikke sant :fnise:

Mest sannsynlig er jeg den dama som roper høyt. Det gjorde jeg nemlig sist under pressriene, haha. Det ble så intenst så klarte ikke la vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det skjer noe hos dere begge to snart ;) dette kan det jo bli KG-venner av :jepp:

Takk for det :klemmer:

Ja, håper det blir babyer snart! Det syns jeg vi fortjener altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant :fnise:

Mest sannsynlig er jeg den dama som roper høyt. Det gjorde jeg nemlig sist under pressriene, haha. Det ble så intenst så klarte ikke la vær.

DET skal du ikke være sikker på! MEN jeg så de solgte softis i kiosken der oppe, så jeg er hun som BEORDRER mannen sin ut å kjøpe softis under pressriene tenker jeg  :fnise:  :fnise:  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DET skal du ikke være sikker på! MEN jeg så de solgte softis i kiosken der oppe, så jeg er hun som BEORDRER mannen sin ut å kjøpe softis under pressriene tenker jeg :fnise::fnise::fnise:

Haha, hvis du virkelig får til å fokusere på annet enn å presse blir jeg imponert ;)

Men softis hørtes digg ut!

Jeg har lagt på meg 18 kg jeg... Veier 71,5 kg, aldri veid så mye før jeg ;) Men ikke veldig rart siden jeg har spist veldig mye is og godis...

Jeg bakte brownies igår fordi jeg så et bilde på facebook da vettu.... :fnise:

Mannen min sa det at han kom til å gå opp 18 kg selv hvis jeg fortsetter sånn, han har.jo nettopp sluttet å snuse for babyen også :) Jaja, noen kilo ekstra skal jeg tåle på mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hvis du virkelig får til å fokusere på annet enn å presse blir jeg imponert ;)

Men softis hørtes digg ut!

Jeg har lagt på meg 18 kg jeg... Veier 71,5 kg, aldri veid så mye før jeg ;) Men ikke veldig rart siden jeg har spist veldig mye is og godis...

Jeg bakte brownies igår fordi jeg så et bilde på facebook da vettu.... :fnise:

Mannen min sa det at han kom til å gå opp 18 kg selv hvis jeg fortsetter sånn, han har.jo nettopp sluttet å snuse for babyen også :) Jaja, noen kilo ekstra skal jeg tåle på mannen min.

Hahaha vel la meg nå få leve i troen om at je skal klar å spise softis mens jeg presser ut denna ungen, det er det MINSTE jeg fortjener  :fnise:  :fnise:  :fnise:   Jeg har lagt på meg 15, men ser ikke noe til de og ikke tar jeg det så tungt heller. Jeg hadde riktignok alt for lav BMI før svangerskapet og har alltid sliti med å legge på meg, så nå er det jo bare jubel her i huset  :fnise:  Nå er det riktignok absolutt ikke bra å legge på seg 15 kg pga godis og is men....  :vetikke:  åååh brownies! Mannen skal jobbe sent i dag, og det er butikk ved siden av jordmoren min så ejg sitter og vurderer om jeg skal lage med vaffler til middag i dag  :sjokkert:  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha vel la meg nå få leve i troen om at je skal klar å spise softis mens jeg presser ut denna ungen, det er det MINSTE jeg fortjener :fnise::fnise::fnise: Jeg har lagt på meg 15, men ser ikke noe til de og ikke tar jeg det så tungt heller. Jeg hadde riktignok alt for lav BMI før svangerskapet og har alltid sliti med å legge på meg, så nå er det jo bare jubel her i huset :fnise: Nå er det riktignok absolutt ikke bra å legge på seg 15 kg pga godis og is men.... :vetikke: åååh brownies! Mannen skal jobbe sent i dag, og det er butikk ved siden av jordmoren min så ejg sitter og vurderer om jeg skal lage med vaffler til middag i dag :sjokkert::fnise:

Jeg var ganske slank før jeg ble gravid jeg også (bmi 19,5) så det er ikke så farlig med de ekstra kiloene. Jeg får høre av alle at jeg bare har lagt på meg magen osv, de får sjokk når jeg sier jeg har gått opp 18 kg :fnise:

Men forrige graviditet gikk jeg opp 13,5 kg, og gikk ned alle kiloene pluss litt til etter kun to uker.. Slet med å holde vekta når jeg ammet. Så derfor har jeg ikke vært så nøye på det denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ganske slank før jeg ble gravid jeg også (bmi 19,5) så det er ikke så farlig med de ekstra kiloene. Jeg får høre av alle at jeg bare har lagt på meg magen osv, de får sjokk når jeg sier jeg har gått opp 18 kg :fnise:

Men forrige graviditet gikk jeg opp 13,5 kg, og gikk ned alle kiloene pluss litt til etter kun to uker.. Slet med å holde vekta når jeg ammet. Så derfor har jeg ikke vært så nøye på det denne gangen :)

Der ser du ! Så ikke stress med det og spis så mye kake du vil :D og softis på sykehuset  :fnise:  :fnise:  Ja man går vel fort ned når man ammer, nå skal ikke jeg amme så kanskje de blir værende alikevel.. Vel magen går jo bort/ned uansett da :P hahaha ( ja hvis han her bestemmer seg for å komme ut før han er konfirmant så)  :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du ! Så ikke stress med det og spis så mye kake du vil :D og softis på sykehuset :fnise::fnise: Ja man går vel fort ned når man ammer, nå skal ikke jeg amme så kanskje de blir værende alikevel.. Vel magen går jo bort/ned uansett da :P hahaha ( ja hvis han her bestemmer seg for å komme ut før han er konfirmant så) :plystre:

Bare babyen og alt som hører til er jo ca 10 kg, jeg gikk ned 8 kg på sykehuset, så det er litt av en slankekur å føde skal jeg si deg ;) Så om du ammer eller ikke går du nok ned det meste uansett.

Lykke til hos jordmor idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist softis i dag!!! :jepp:

Og så fikk jeg lyst på brownies...

Nam... Jeg har både brownies og en haug med is i fryseren. Skulle egentlig ha mesteparten av browniesen til barselbesøk, men hvis jeg går over tiden tror jeg ikke de blir værende i fryseren altså!

Jeg merker at jeg ikke liker å være ute blant folk for tiden... Jeg må jo hente i barnehagen også handler jeg,men thats it. Føler alle ser på meg og nærmest tar et skritt tilbake som om jeg er smittefarlig eller noe :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen var ikke så vanskelig å be, så vi fikk tatt en runde i sengehalmen ;) Men tviler på det har noe effekt altså. Er nok ikke moden enda... Men men da har man i det minste prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke henta på to uker jeg. Lar mannen ta seg av det. Har ikke vært på butikken heller, bortsett fra en tur i en annen bydel der sjansen for å treffe kjente er minimal. Alle stirrer sånn.... :sjenert:

:hoppe: for en runde! Heldig du ;) Hvis det blir noe på meg i dag skal jeg tegne kryss i taket altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke henta på to uker jeg. Lar mannen ta seg av det. Har ikke vært på butikken heller, bortsett fra en tur i en annen bydel der sjansen for å treffe kjente er minimal. Alle stirrer sånn.... :sjenert:

:hoppe: for en runde! Heldig du ;) Hvis det blir noe på meg i dag skal jeg tegne kryss i taket altså.

Jeg henter fordi ellers ville hun fått så lange dager i barnehagen. Barnehagen hun går i er arbeidsplassen min da, så blir alltid litt prat og spørsmål. De er som regel bare greie altså, men begynner å bli sliten av spørsmålene og barn som skal spørre og se på magen ;) Jeg har egentlig opparbeidet en veldig god tålmodighet av å jobbe i barnehage, men den er ikke tilstede for tiden ;)

Her har det ikke skjedd noe etter sengekos. Ble bare sulten av det :fnise:

Men men, hun skal vel ut en dag hun også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg henter fordi ellers ville hun fått så lange dager i barnehagen. Barnehagen hun går i er arbeidsplassen min da, så blir alltid litt prat og spørsmål. De er som regel bare greie altså, men begynner å bli sliten av spørsmålene og barn som skal spørre og se på magen ;) Jeg har egentlig opparbeidet en veldig god tålmodighet av å jobbe i barnehage, men den er ikke tilstede for tiden ;)

Her har det ikke skjedd noe etter sengekos. Ble bare sulten av det :fnise:

Men men, hun skal vel ut en dag hun også!

Hvordan syns du egentlig det er med eget barn i "egen" barnehage? Haha! Jeg har vært inne på tanken selv når han her skal i Bhg, men samtidig er jeg veldig usikker.. Hm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syns du egentlig det er med eget barn i "egen" barnehage? Haha! Jeg har vært inne på tanken selv når han her skal i Bhg, men samtidig er jeg veldig usikker.. Hm

Nå har ikke jeg mer enn to måneders erfaring med det siden jeg ble sykmeldt når hun hadde gått det to måneder. Men jeg syns det var fantastisk å ha henne der når hun var så liten og helt ny i barnehagen. Jeg er litt hønemor også, så da var det fint å ha henne i nærheten. Men hun var i en annen etasje i en stor barnehage da. Det som er negativt med det er jo når hun så meg ville hun bare være med meg... Det var litt slitsomt. Vi skal skifte barnehage til neste år, men det er kun pga det praktiske. Liker godt å ha henne et kjent sted :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av slimproppen kom ut istad trooor jeg... Men dette vet jeg ikke har noe å si for fødsel da ;) Nesten litt irriterende at det skjedde, for nå får jeg forhåpninger her... Sist gang gikk den etter mange rier to timer før fødsel. Jaja smøre seg med tålmodighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...