Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

Jeg har blødd litt nå,ikke mye da. Regner med det er pga undersøkelsen hun gjorde tidligere idag? Hadde jo håpa det var tegningsblødning,men det tviler jeg på... Det har ikke kommet noen flere tak heller. Jaja, fortsatt ikke for sent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe det setter igang av seg selv i løpet av natten! Lykke til!

Takk! :) Det hadde vært så flott om det startet av seg selv, det gjenstår bare å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blod er jo godt tegn!

Ja, men tenkte hvis det bare var pga undersøkelsen, at det hadde kommet uansett? Aner ikke jeg. Har fortsatt håp! Det har kommet litt slim også... Kom igjen nå kroppen!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

leste dere prøvde en omgang tidligere, men hva med å kjøre på i massevis?

Ja, får se om jeg får med mannen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er superspennende..! Har en bekjent som hadde termin forrige helg og som også skal på samme sykehus som deg.. Kanskje dere møter på hverandre ;) Hun venter barn nr 2 hun også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får se om jeg får med mannen :ler:

Hvis han er vanskelig å overtale kan du jo dra Friends' Monica's 'Dont u wanna get with this?' postur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er vanskelig å overtale kan du jo dra Friends' Monica's 'Dont u wanna get with this?' postur...

Haha, ja jeg føler meg veldig sexy nå så det vil vel funke :fnise:

Vet ikke om det blir noe mer hanky panky altså, jeg blør litt enda også kommer det slim og sånt så er ikke veldig delikat ;)

Men jeg går rundt i stua her når jeg kjenner en kynner, de blir sterke av å røre meg. De takene ga utslag på ctg på 100, har det noe å si tro? De sa jo ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er superspennende..! Har en bekjent som hadde termin forrige helg og som også skal på samme sykehus som deg.. Kanskje dere møter på hverandre ;) Hun venter barn nr 2 hun også :)

Ja, det kan hende det, uten at jeg vet det da :fnise:

Ja det blir spennende dette. Er forberedt på at det kan drøye og bli en tøff fødsel, så får jeg bare ta alt annet som bonus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hvordan det var ift målinger på ctg, men jeg tror rimelig sikkert du går i fødsel i løpet av natten..... Og venter i spenning! :nigo:

Er jo ingen fagperson så klart, men ut i fra tegnene og så er du jo på overtid nå. Hvor mange dager er du over nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke hvordan det var ift målinger på ctg, men jeg tror rimelig sikkert du går i fødsel i løpet av natten..... Og venter i spenning! :nigo:

Er jo ingen fagperson så klart, men ut i fra tegnene og så er du jo på overtid nå. Hvor mange dager er du over nå?

Håper virkelig du har rett, men føler at det bare er falske tegn. Håper uansett det vil hjelpe på igangsettingen.

Jeg er 9 dager over idag.

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingerne for at det tar seg opp og blir fødsel inatt!!

Tusen takk! Fint med mange som heier på meg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg bare hadde tullerier lå de på rundt 20 og da jeg hadde rier uten å skjønne det selv var det 120 på målingene tror jeg. Lover jo godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bare hadde tullerier lå de på rundt 20 og da jeg hadde rier uten å skjønne det selv var det 120 på målingene tror jeg. Lover jo godt!

Håper det blir noe mer ut av det :) Utrolig hvordan det skal drøye denne gangen. En helt annen opplevelse av det hele. Men man har jo ingen garanti for hva kroppen vil finne på ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med fødsel, håper lille er ute i verden innen morgendagen er omme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...