Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk dere :hjerte: Fint med litt sympati ;)

Her er det intet nytt, vi har bare vært opptatt hos svigers og kjøpt sandkasse til å ha i hagen! :) Jeg sa til svigers at vi sees i natt... Haha lov å håpe (de skal være barnevakt når det skjer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :hjerte: Fint med litt sympati ;)

Her er det intet nytt, vi har bare vært opptatt hos svigers og kjøpt sandkasse til å ha i hagen! :) Jeg sa til svigers at vi sees i natt... Haha lov å håpe (de skal være barnevakt når det skjer).

Hahaha jaaa jeg håper med deg! =D

Gøy med sandkasse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha jaaa jeg håper med deg! =D

Gøy med sandkasse! :D

Jaaa, tenkte det var fint å ha for storesøster og etter hvert lillesøster 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Snart!!! Det er jo bare snakk om timer nå :hjerte:

Jaa jeg vet. Denne uka har bare vært så fryktelig lang! Men har jo nå skjønt at hun ikke kommer ut uten å måtte sette igang så skal holde ut de to siste dagene til kontrollen nå :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa jeg vet. Denne uka har bare vært så fryktelig lang! Men har jo nå skjønt at hun ikke kommer ut uten å måtte sette igang så skal holde ut de to siste dagene til kontrollen nå :)

Uff føler så utrolig mye med deg! Herregud det er så kjipt å vente! Satser på at du får samme lege som meg på kontrollen! Hun var virkelig flink altså :D! Og mas mas mas!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff føler så utrolig mye med deg! Herregud det er så kjipt å vente! Satser på at du får samme lege som meg på kontrollen! Hun var virkelig flink altså :D! Og mas mas mas!

Håper det! Jeg er i Skikkelig dårlig form idag også. Føler at jeg skal bli syk eller noe... Jeg som var så fysisk klar for fødsel for en uke siden. Nå blir jeg sliten av tanken. Men heldigvis slår adrenalinet inn og man får krefter fra et sted. Sist hadde jeg jo ikke sovet på nesten to døgn, men det tenkte jeg ikke på engang under fødselen. Så det går nok bra.

Det blir spennende for deg imorgen da, fionel. Det kan jo gå fort siden du er moden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det! Jeg er i Skikkelig dårlig form idag også. Føler at jeg skal bli syk eller noe... Jeg som var så fysisk klar for fødsel for en uke siden. Nå blir jeg sliten av tanken. Men heldigvis slår adrenalinet inn og man får krefter fra et sted. Sist hadde jeg jo ikke sovet på nesten to døgn, men det tenkte jeg ikke på engang under fødselen. Så det går nok bra.

Det blir spennende for deg imorgen da, fionel. Det kan jo gå fort siden du er moden!

Hm.. Men kan ikke det å være i dårlig form også være ett tegn da ?  :fnise:  ( vi kan jo ihvertfall late som) Placeboeffekten  :danse:  Jaa satser alt jeg har på det adrenalinet jeg også altså, for nå føler jeg meg som en som har satt seg i en berg og dalbane som tikker oppover, og det er for sent å gå av... Iiik..  Ja blir spennende, jeg ser for meg flere daaaager med smerter og hufsegrafsing jeg men.. Håper det går fort, at kroppen bare trenger litt starthjelp. 

Snart tirsdag nå kjære deg  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt tegn å være sliten? Var sånn min fødsel startet i allefall. ;) Hang in there! Snart, snart <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to :hjerte:

Ja, det kan jo være et tegn :fnise: Jeg har gitt opp å lete etter tegn for jeg har jo både hatt regelmessige kynnere, lite kynnere en periode, litt slimpropp, kjempegod form, og nå dårlig form... Haha, har egentlig hatt litt av alt og ingenting har betydd fødsel. Men når jenta vår har lagt seg skal jeg slappe helt av ikveld og imorgen er det barnehagen så da kan jeg ha dagen i ro og fred. Synd å si det da, men er faktisk ganske slitsomt med en toåring og veldig gravid ;) Gleder meg til energien er tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt at det er slitsomt med en toåring når man går gravid. Spesielt for samvittigheten. Strekker liksom aldri helt til. Og så er det fysisk tungt også. Men det går seg til :) Snart er lillebebis her :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner veldig godt at det er slitsomt med en toåring når man går gravid. Spesielt for samvittigheten. Strekker liksom aldri helt til. Og så er det fysisk tungt også. Men det går seg til :) Snart er lillebebis her :hjerte:

Ja, jeg syns det er så synd å alltid måtte si : Mamma orker ikke... Mamma å hvile...

Jeg er vant til å herje rundt med henne og være aktiv i lek, det har jeg nesten ikke vært i 9 mnd fordi jeg har vært så dårlig. Så det blir SÅ bra å fungere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, går vel bra, men det skjer lite :( Er sååå skuffa altså. Det blir ikke fødsel av seg selv ihvertfall. Det kan jeg garantere. Håper jeg ikke er helt umoden imorgen! Det blir nok julibarn dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, idag er en kjip dag. Nå kjenner jeg at denne ventinga går utover psyken særlig.. Det hjelper ikke akkurat å lese om risiko ved igangsetting og overtid... Føler frustrasjon over at kroppen ikke klarer å starte dette på egenhånd. Jeg som hadde så fin fødsel sist :( Er så redd noe skal skje enten før eller under fødsel. Jeg har ikke hatt slike tanker i det hele tatt i svangerskapet så det er typisk at det kommer nå. Er både redd for igangsetting og for at de ikke vil sette igang før fredag så jeg må gå enda lenger med disse tankene. Det går utover datteren min, mannen min og meg selv. Nei nå må jeg bare komme meg igjennom denne dagen og ta morgendagen som den kommer.

Beklager rotete syteinnlegg, men måtte bare få tankene ut et sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å syte når man har vært gravid i hundre år! :kose: 

 

Det hjelper nok så lite, men du er snart ferdig! Det er snart over! Snart er du melkeku igjen, og har liten kosete baby liggende på brystet :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å syte når man har vært gravid i hundre år! :kose:

Det hjelper nok så lite, men du er snart ferdig! Det er snart over! Snart er du melkeku igjen, og har liten kosete baby liggende på brystet :hjerte:

Takk :hjerte:

Jeg hadde liksom ikke trodd det skulle være så ille å gå 8 dager over... Det høres jo lite ut,men føles som en evighet. Har hatt et langt og vondt svangerskap også så det gjør det enda verre. Men imorgen skjer det i hvert fall noe... Om ikke igangsetting så sjekker de babyen og meg. Er så redd noe skal skje henne nå. Men kanskje hun bare trenger litt ekstra næring før hun kommer ut :) Jeg har det litt bedre igjen nå. Ble bare litt mye tidligere idag fordi datteren vår hadde et sinneutbrudd på morgenen og det er ganske slitsomt. Også takler mannen og jeg det veldig forskjellig, så blir litt knuffing. Ikke lurt som overgravid :ler:

Etterpå skal jeg i butikken og kjøpe masse iiis. Det syns jeg at jeg fortjener! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt :klem: Gikk kun 1 dag over med førstemann og 9 (!!) dager med lillesøster... Ble helt tussete og det er absolutt innafor å klage litt. Når det er sagt så var fødsel nr 2 like udramatisk som fødsel nr 1 og min opplevelse av fødsel nr 2 var bedre fordi epiduralen fungerte og det gjorde den ikke første gangen. Altså ingen dramatikk og overhodet ingen skade på lillemor, hun er bare veldig sta og ville rett og slett ikke ut med det første ;)

Gleder meg til oppdatering i morgen!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...