Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

Skjønner deg veldig godt :klem: Gikk kun 1 dag over med førstemann og 9 (!!) dager med lillesøster... Ble helt tussete og det er absolutt innafor å klage litt. Når det er sagt så var fødsel nr 2 like udramatisk som fødsel nr 1 og min opplevelse av fødsel nr 2 var bedre fordi epiduralen fungerte og det gjorde den ikke første gangen. Altså ingen dramatikk og overhodet ingen skade på lillemor, hun er bare veldig sta og ville rett og slett ikke ut med det første ;)

Gleder meg til oppdatering i morgen!!! :klemmer:

Takk, Dine :klem:

Ja, det er tøft å gå over, men kan jo være det starter av seg selv i natt eller at igangsetting går helt fint. Håper bare jeg er litt moden! Det gjenstår å se.

Skal møte imorgen kl 8, håper ikke det blir lang ventetid... Aner ikke hvordan det fungerer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og der kom mine første strekkmerker... 8 dager over termin. Takk for den liksom. Jeg vet jeg har vært heldig og ikke fått noen ila to svangerskap, men litt surt de kommer på overtid... Jaja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, fikk mitt den siste tiden også! Lykke til i morgen! :) :)

Tusen takk! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart du kan klage!! Og spise masse masse masse is! Jeg syns du skal legge det frem på kontrollen i morgen, disse følelsene... Også håper jeg ikke at jeg har skremt deg mtp igangsetting.. Her har mamma også hatt 3 styrtfødsler så det er nok mer gener her, en igangsetting.

Uansett så er bebisen din her veldig veldig snart!! Men klart du har lov å klage<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorey

Masse lykke til i dag! Vet så godt hvordan du har det, og det er overraskende tøft å gå over. Jeg gikk 15 dager over med førstemann. Det var helt horribelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen! Det gikk greit på kontroll,men blir først satt igang imorgen. Det blir da satt inn ballong, så det kan drøye helt til torsdag før hun kommer i verste fall :( Men jeg har hatt endel tak og vondt idag, ctgen tok inn kynnere på 100 så derfor ville jeg heller ikke mase om å settes igang idag... Vil jo helst at det skjer naturlig, men imorgen tidlig setter de uansett igang. Jeg hadde 1 cm og var myk sa hun... Jeg syns ikke hun var så god på å gi oss info.

Jeg er skuffa, men allikevel føler jeg at det skjer noe snart, så jeg skal klare meg til imorgen. Men føler meg litt "snytt" for fødselen jeg håpa på... Hadde styrtfødsel sist,men fin opplevelse. Er redd det blir noe helt annet nå. Men vi får se imorgen, håper ikke det vil ta for lang tid å sette igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skritt nærmere er du uansett! :) vi satser på at det tar seg opp utover dagen i dag!👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men da er du jo nesten i mål <3 nå er drt bare å ligge på sofaen og spise is og nyte sparkene fra lille ikveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg håper at du går i gang av deg selv i kveld! Det er jo mange som opplever det :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, snart i mål! Babyen min får jeg uansett hvordan, det er viktigst :hjerte:

Vi prøvde med litt sengekos for å se om det setter igang noe. Ingenting foreløpig. Da har vi i hvert fall prøvd ;)

Nå kom storesøster hjem strålende blid, det hjelper på humøret :hjerte:

Ha en fin dag alle sammen!

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...