Gå til innhold

krinkelkroken


Lunalu

Anbefalte innlegg

he he :fnise:

Jepp, ikke problem å oppdatere seg her i denne kroken, nei! :vetikke::vetikke::fnise:

Nyter morgenkaffen, og glor på et eller annet australsk kokkeprogram. Australsk er bare så herlig å høre på! Bare så synd at mannen har begynt å styre med maletape og pensler....jeg er IKKE klar for å begynne med noe enda. :wow: Det er jo helg, klokka er bare 9.39, og jeg vil sitte minst i en halvtime til og bare slaraffe før jeg hiver meg rundt.

Best jeg bare glir godt ned i stolen og later som jeg ikke ser eller hører han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahhhrrrrg - nok en urolig natt og lite søvn. Ryggen slo seg vrang, så da klokka var litt før 8 sto jeg opp. Min kjære var våken, så jeg spurte om han ble med opp, men neida, i følge han var klokka bare 7, så han skulle sove videre....

Akk, ja - jeg får la være å stille min klokke sånn at jeg heller får sove en time lenger i morgen tidlig.... :fnise:

Vel, ungene er i all fall ikke stått opp, så da kan jeg nyte morgenkaffen i fred og ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZZZZZzzzzzz sååå trøtt, og klokka er bare halv ni. Men nå er jeg iallfall ferdig med å jobbe.

Jeeeei, geldender er skrudd opp, hyllene også. Gulvet er ryddet for maleplast/papp, bukkene båret ut, hyllene er på plass under trappa, og kassene satt på plass. Har fått stua mi tilbake!!!!

Hmmm - så lite besøk....har MASSE godteri tilovers. Ikke bra, blir jo bare å spise selv...

Ja,ja - nei,nei....tror jeg slenger meg ned på sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er HEEEELG!!!

Rolig morgen - har jobbet en times tid, drukket kaffe og fått opp barn. Nå skal vi snart avgårde på bytur - så får vi se hva vi finner på. Tenker at begge har lyst på litt nye klær, og kanskje et bigbite besøk...

Finner sikkert ikke noe selv, men pytt. KJøpte julepynt i går - og jeg skulle jo IKKE kjøpe noe i år. Men de var så søte de hvite grantrærne på Princess...

Kanskje det blir kinobesøk også...

Min kjære er på hytte/guttetur, og koser seg sikkert glugg i hjel - koselig det.

sukk - ser så bombet ut her. Må seriøst ta grep etter bytur i dag. Kanskje ungene også kan hjelpe til.

Datter var hjemme på od-dag i går. Da vasket hun de fleste kjøkkenskapene - heeeerlig. Da slipper jeg å tenke på det før jul!!!

I dag så jeg første fuglen i fuglemathuset. ♥♥♥ Håper det kommer flere når snøen kommer og det blir kaldere. Mange år siden vi matet fugler på vinteren, men i år skal jeg og datter ha nytt prosjekt. Det er jo så koselig, og så har jeg så mange gode minner fra bestefar som alltid matet de.♥

Nei, gjøre seg klar til bytur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig bytur. Sønn fikk kjøpt seg t-skjorte og tykk skjorte - og med lånt enjoykort var det jo penger å spare. Han måtte dog betale 500 kr selv av bursdagspenger han har hatt liggende.

Selv fant jeg 3 gensere på H&M for 400 kr... Datter fant ingenting hun ville ha - men det er kanskje like greit. Kino ble det ikke. Det var jo kinoens dag i dag - så det var stappfullt. Ja, ja - det kan vi ta en annen gang!

Skal snart begynne med taco, så blir det lørdagskos i heimen. Men skal først ta en halvtimes rydding - for DET har jeg ikke tatt tak i enda!

Stue først - så kjøkken... eeeeen... tooooo.....................to og en halv........... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter søndagsmorgen - sitter i pysj, spiller Bruno Mars, drikker kaffe med litt sjokolade ved siden av. Leser ukeblad og surfer på nett. Sukk - dette er bare så deilig!!! Barna er våkne, jeg hører de romsterer litt - spiller sikkert spill.... :fnise:

Min kjære er fremdeles på hyttetur - og kommer nok ikke hjem for ut på dagen. Så her er det skikkelig ro i heimen. :fnise: Og kjøttmeisa koser seg med fuglefrø ♥

Ryddig og fint er det også - for ungene hjalp til i går. De kan hvis de vil :yvonne:

Nei, her er det bare å nyte morgenen videre - for jeg har jo noen timers jobbing foran meg, sukk

Men etter neste uke.... :roser::icon_lol::pasha: Da skal jeg bare gire ned og nyte før-førjulstida :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykt barn i dag. Og jeg er den utvalgte til å bli hjemme.... ja, ja- har fått unna en god del jobb allerede. Samtaler/logger osv. Men nå skal jeg ta meg en liten tur innom jobben og hente litt mer bøker, så da kan jeg få unna litt til.

Sønn har vondt i magen, og ligger langflat, men det virker som om han kviknet litt til.

Kanskje bake litt i dag...eller lage den geleen som han fant i skapet i går. Dessert på en onsdag...joda, det høres bra ut!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - føler meg flink. Satt 3,5 timer med planlegging - og endelig føler jeg meg i rute!!!!! Herlig!

Note to my self... gele i silikonform (den med 6 roser) ble kjempebra! Og så smakte colavarianten faktisk godt.

Sønn var spesielt fornøyd, siden han hadde valgt ut colagelen, og lagde den selv... :fnise:

Gjeeeeeesp.

Ble bare 3,5 timer søvn i natt, det merkes. Men skal holde meg våken til sengetid, så kanskje det blir en god natts søvn i natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lørdagskveld... :danse: Sitter her alene - gutta er på trening og datter på jentekveld. skal nyte hvert minutt til gutta kommer hjem igjen. Spiller musikk, og koser meg med å surfe på nett. Har gjort unna noen jobbtimer, nå er det bare helgekos. Og litt rydding - men resten får ligge til i morgen. Da er det baking, rydding og lese siste boka av Jack Reacher som står på planen. Får vel starte tidlig for å bli ferdig med alt!!!

Spiller Maroon 5, men har spilt masse julemusikk før i dag. Stemninga er der - og jeg må sterkt vurdere om jeg ikke skal sette fram bittelitt julepynt i morgen. Bare den som er minst julete.... som gullstjernetelysene og fugler og rådyr. Jepp, det skal jeg gjøre!

Er ferdig med mange julegaver allerede, og har fått de nordover sammen med mamma og pappa da de var her forrige helg.

Bare til familien ++ igjen. Kan se ut til at det ikke blir noe stress i år heller! He he, men så skal det vel litt til før jeg stresser også da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

For en deilig helg! Nå er den dessverre snart over, sukk. Har fått lest en bok, sett på OL, fått kake, blomster og nydelige krus - og slappet skikkelig av. Litt jobb har jeg også fått til. Men nå er klokka halv ni allerede...bare å slenge seg ned foran tv'n og slaraffe videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Ho ho ho

Fant kroken min igjen.... og observerte at juletråden er åpnet - kjente med en gang et blaff med "Åh, jeg gleder meg til jul"...!!!! Og i høstferien - bare 2 1/2 uke til - har sikkert de første julebladene kommet ;.)

Driver og planlegger ebay-kjøp, men det spørs jo om jeg skal lage julekalender eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare skrive dette - slik at jeg husker det senere...

Det har vært en helt fantastisk sommer og høst - så mye sol og finvær :-)

sukk ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lørdag....heeeelg

I dag har vi kjøpt nye senger, min kjære er ute og låner henger, så da får vi de hjem i dag. Ikke værst å få de i hus nå, siden nye senger/madrasser var julegaven til hverandre i fjor....

Gleder meg til å prøve de ut - kanskje de hjelper på vonde skuldre!

Men nå skal jeg ha en liten lesestund The goldfinch står fremdeles og venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hm, er visst en sånn "av og til, en helg i ny og ne-dagbok"...

Har akkurat spist deilig middag - viltgryte på pose, lettlaga og veldig god. Har vaska på badet og vaska klær,

begynt på en bok (Tråden av Victoria Hislop), sett ferdig sesong 7 av Dexter - og pakka inn 8 gaver. To bursdagsgaver og 6 julegaver.... er så fornøyd å være ferdig med disse. De skal vi ha med nordover i høstferien, så det betyr at jeg slipper stress med å finne gaver som lar seg sende... YES!

Nå blir det surfing på nett, og et glass vin... ah....deilige helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min dagbok lider og av "oppdatering nå og da".

Dagene er så like og det er begrenset hva jeg har å dele med andre.

"Tråden" har jeg ikke lest, bare lest "Øya".

Har blitt veldig glad i bøkene til Lucinda Riley da.

Spesielt "Orkideens Hemmelighet" syntes jeg var veldig fin.

Kos deg videre, tror jeg og skal ta et glass vin i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg på høstferie hos mamma og pappa. Har akkurat spist ost og kjeks - og drukket et glass vin....og klokka er bare tre

Har også lest Tråden - men syntes den var litt kjedelig og stakkato.

Statsbudsjettet kom i dag - yeeei for at tollgrensen har økt fra 200 til 500, ellers ikke så mye å rope hurra for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

METT.no....laks på menyen i dag. Og Kanelsnurrer til dessert - fikk ånden over meg går, da jeg ble frista av en oppskrift i BAKEbladet.

I dag har jeg lagd fuglemat, og fått hengt ut en kokosnøtt med mat, og en i figurform. Det ble skikkelig søt, uglemuffinsform fra Søstrene Grene. Resten ligger i fryseren, de skal henges ut etter hvert.

Gutta er på vei ut på trening, og datter gikk akkurat ut døra. Hun skal ut og samle penger til tv-aksjonen.

Så hva skal gjøre.... jo, bestille kalendergaver fra ebay :-) :nisselue::nisselue: :nisselue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, som det blåser ute - regn også. Skikkelig høstvær. Har vært ute med mer fuglemat, meisene har allerede spist opp innhold i en kokosnøtt og en stykk ugleform.

Har skrevet ferdig vurderinger, nå er det sofaslaraffenliv.

Datter har kveldsskole - kjipt nå - men blir vel bra å få fri mandag før jul!

Var på ebay i går, har fått kjøpt inn noen kalendergaver, billige småting. Blir artig å se hva som kommer i posten.... Håper mobildeksel til sønn blir bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...