Gå til innhold

krinkelkroken


Lunalu

Anbefalte innlegg

Adventsstjerna oppe!!!

Og 5 esker med advent/julepynt.... - siden jeg er alene hjemme skal jeg krympe 5 til 4 esker. For det er myyye pynt fra tidligere år - forrige århundre faktisk.... som jeg ikke bruker lenger!

Koselig med julemusikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg kom på jobb i dag hadde nissevennen min hengt opp glitter og julepynt på arbeidsplassen min. Pluss at det lå en dajmsjokolade der...Mmmm koselig!

Lurer fælt på hvem det er!

Jeg har kjøpt inn litt småting i dag, så jeg skal ordne litt til min nissevenn i dagene mot jul. Og så må jeg prøve å tenke ut noen små nissestreker også...!

Nå skal jeg begynne å fylle skapene vi har kjøpt - og skrudd opp! Det blir det blir!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tømt flere esker. Fryser litt - må nok fyre litt mer!

Fant juleboka -- så nå har jeg skrevet litt for desemberdagene som har gått! ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giborttorget på Finn er genialt!!!

Lang dag på jobb - nå skal jeg jammen meg bare sløve resten av kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig med helg! Taco er spist og rødvin drukket.... nå skal vi sette på twilight og se film nr. 3 - i morgen skal jeg og datter på kino og se siste filmen.

Helgevasken får vente til søndag.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig på kino i dag! Jeg og datter så Breaking Dawn part 2. Så nå vet vi hvordan det gikk med Edward, Bella og Jakob... smiler!

Ellers ikke gjort noe. Eller - bestilt kalendere og julekort, men jeg lagde de jo i går. Håper de kommer hit før jul. Og så har jeg lagd meg en personlig almanakk - den gleder jeg meg veldig til jeg får!!!

Nå er det Det store korslaget - i følge med litt :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjeeeesp! Søndagsmorgen, kaffe og litt rolig julemusikk! I LIke!!!

I dag skal det ryddes - esker som er fylt (av det som ikke skal stå framme - stereoanlegg f.eks!) skal bæres opp og bort. Og ellers skal ting få seg en fin plass - ikke alle på et sted (kjøpmannsdisken) sånn som nå!

Gleder meg masse til å få orden på stua - og det blir i dag. Jippi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått rydda masse - og mann har bært esker hit og dit... :-)

Har tent masse lys, og spiller julemusikk - og pepperkaker står i ovnen. Jeg og barna har bakt - og nå dufter det så deilig i huset. Et brett ble halvparten av pepperkakene herpa -D for vi mangla bakepapir.... men men - det er mer enn nok kaker til oss!

Blir koselig å pynte i kveld! Snøfnugg utstikkeren til Ikea kommer til å bli kjempefin med melis på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg og sønn lagd papirfly og hatt flylengstkonkurranse.... :-)

Ellers har jeg satt glasur på konfekten, så nå både ser den lekker ut og smaker deilig. Regner med at de forsvinner fort, så må vel lage en ny ladning sånn rett før jul!

Fikk melding i sted.... en kollega har gjort nissestrek med en annen kollega - surret alt på kontoret inn i sølvpapir... hi hi. Blir artig å se/høre reaksjonen i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuu fikk melding om at den personlige almanakken er på vei - gleder meg! Telefon blir ikke det samme - uansett hvor fansy den er :-)

I kveld skal vi på julegave shopping - og i morgen er det bare noen timer til Heeeelg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeeesp. Så trøtt - jammen glad det er helg. Litt vondt i hodet også. Men det er vel ikke værre enn at det ordner seg med en liten pille. vi venter barneinnrykk, for vi skal være barnevakter. Kjekt å bytte på - så skal jeg og mann ha en helg på hotell på nyåret!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagskvelden forsvant gitt.... hadde vondt i hodet hele kvelden - og sov mestparten av tida på sofaen...., først oppe på tv-rommet. Så gikk jeg ned - lagde taco, spiste og kosa oss. Tror jeg så nesten hele nytt på nytt.... sov, så ene halv delen av senkveld, så sov jeg igjen til kl var tolv, stelte meg og sov videre i senga mi. Veldig sosial altså :fnise:

Men i dag er hodepinen borte - og formen er bra. Ungene har lekt seg godt, og nå ser de på bråketv. Vi skal snart kjøre de hjem, og så skal jeg og mann på julegaveshopping. De siste gavene skal handles, og så blir det innpakking i kveld, slik at vi får de i posten i morgen.

Håper vi får kjøpt juletre i morgen - hater at akkurat det blir stress rett før julefri. Men...jeg antar at det er trening og atter trening som står på programmet....

Vi får se. Nå skal vi avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh deilige søndag! kaffekos og julemusikk - barna ser for en gangs skyld tv oppe!

Ble en laaang bytur i går. Men vi fikk da kjøpt de fleste gavene, mangler bare 3 nå - men vi skal en tur ut i dag også - men ikke inn til byen. OMG så mye folk det var ute på shopping i går!!! Juletre skal vi også kjøpe i dag - for treningen var tidlig - YES!

Vi kjøpte sånn lite tre, så det skal settes ut i dag, og få lys på seg - selve juletreet skal få stå ute til lørdag. Men mamma og pappa kommer på torsdag - og jeg vil helst ha det meste klart til da, slik at vi kan kose oss masse og ikke stresse rundt dagene før jul. De drar jo 2. juledag igjen - sukk.

Fikk kjøpt juleblomster også i går - og det var nok greit - for sviblene jeg kjøpte her tidligere er nå så og si avblomstret. Og amaryllisen står i blomst nå.... - er visst ikke så flink til å beregne slike løkplanter.

Og så står posten på tapeten også i dag. Klarer vi å huske det, så er vi godt i rute :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vi koser oss for det meste - og prøver å slappe av i helgene.

Vi fikk kjøpt juletre i går, pakkene sendt og de siste gavene kjøpt. I kveld har vi vært på julekurvfest til min sønn. Koselig, fin sang og god mat. Men godt å være hjemme igjen. Tenk - bare 4 arbeidsdager igjen til juleferie!!!

Og alle hjerter gleder seg ♥♥♥

Nå skal jeg og sønn pakke inn noen gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag fikk jeg den personlige alamanakken min - den var så fin!!! ♥

Gleder meg til jeg skal ta den i bruk - begynner nok å smårable i den allerede i kveld. :-)

Datter er på badet og steller seg, hun skal på juleball i kveld...Jeg og sønn skal bake drømmer og se på Modig som han fikk i kalenderen i dag.

Mann skal styre med sine ting.

Må huske Greys i kveld - kanskje et lite glass vin.... Åh som jeg gleder meg til ferie. Bare 3 arbeidsdager igjen nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusle pusle... vasker og ordner til i morgen - da kommer mamma og pappa! ♥

Har skrevet julekort, og fått henta pakker på posten. I dag kom julekort og kalendere. Blir kjekt å sende i bursdagsgave til svigermor!

Spiller litt spill og pynter litt. Mann fikk hengt opp julelysene ute, nå spiller han gitar.... koselig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...