Gå til innhold

krinkelkroken


Lunalu

Anbefalte innlegg

Mmmm deilige fredagskveld! Taco er spist, pysjen er på (! :fnise: ) vin i glassen, Idol på tv og sjeselongen inntatt....Hadde jeg vært katt hadde det kommet prrrrprrrrprrr-lyder nå!

Og det aller aller beste... fredagskveld betyr at heeeele helga ligger foran meg :danse::vin: og fare for ... :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avslappende lørdag så langt. Har vært og handla litt, og vært på kafebesøk med mann og sønn. Datter er ute på venninnebesøk, mens mann og sønn akkurat har dratt på hockeykamp!

Burde vaska huset....men pytt - en dag i morgen også. Skal heller sette på litt musikk og gjøre unna litt jobb.

Bare et 10min. til litt surfing først.....

Har kjøpt mer fuglemat også - og fylt opp den nye fuglmatholderen. Nice. Fuglematen jeg lagde har fått ben å gå på - så det bør jeg lage mer av!

Fine kjøttmeisene :hjerter_rundt:

:gresskar: Godteri til Halloween fikk jeg også kjøpt, trenger ikke tenke mer på det! :gresskar::gresskar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my....endelig helg igjen. Er helt skutt, rennende nese, vondt i hodet og hals - men mett og varm... :fnise:

Med et par paracet kom jeg gjennom dagen på jobb, nå er det bare å sløøøøve seg gjennom kvelden.

Et glass :vin: hjelper sikkert også.

Men det får vel vente litt, er liksom så mange unger som ringer på døra i kveld :smilorange::heks::gresskar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv fem allerede..hvor ble denne dagen av da! Har Vært og handla helgemat - og ny bok. "Den falne engel"- den skal jeg begynne på snart. Gleeeeder meg :danse:

Har jo en fin bok liggende - et helt halvt år - men har mest lyst på spenning for tida - så da...

Nei, nå er det på tide å bli ferdig med helgevasken - litt på badet gjenstår, rydding og tørke støv. Så får jeg bare krysse fingrene for at mann støvsuger.

Har faktisk vaska 4 maskiner med klær også - håper å komme helt i bunn av korga i morgen...

Ooooteeeei - på med vaskemusikk! :romeo: ..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svusssj - fredagskveld ♥

Taco er innkjøpt, samt 2 flasker vin - heeeelg ♥♥♥

I morgen skal jeg ut og handle julebordantrekk - yeeei, og så selge lopper og være med på opprydding...buuuu. Kjipt at dugnad blir lagt til lørdag mlm 13-16... men, men, det går da til klassekassa,

så da får en vel bare bite sammen tenna og smile pent. (men....grrrrr)

Meldte meg inn i bokklubben forrige lørdag - og i dag kom bøkene. Trines mat er veldig fin - gleder meg til å finne masse godt, en julebok - og en krim. Bestilte også 3 lyshus, men de har ikke kommet enda.

Vel, på tide å finne sofaen :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pjuh - ferdig med dugnad. Enn at loppemarkedet tok inn over 15000.... OMG!!! Selv berga vi og kjøpte ikke noe. Ting ut - ikke inn. BRA!!!

Nå er det godt å sette seg ned litt før det blir mat - bare wraps i dag. Enkelt og greit. Fikk kjøpt meg en sølvtopp i dag - så da blir det svart bukse og topp til julebordet. Siden vi skal sitte på reinskinn (!) dropper jeg kjole.

Nei, titte litt mer i den nye kokeboka - Den thai kyllingsuppa.....NAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt.no

Mann og sønn stod opp før meg, og er straks på vei ut på hockey. Ble ikke akkurat noe farsdagsfrokost....

Men de skulle hjem en tur mellom kampene, så da får det bli god lunsj og gave da :blomst:

Aaaatsjo, grrr hater å gå småforkjøla og småsnørret over lengre tid. Jeg mener....kan det ikke bare slå ut ordentlig og så bli ferdig med det! Vel, nå skal jeg på julebord på fredag, så da er det bare bra om det i hvertfall ikke slår ut i slutten av uka.

Nei, nå skal jeg ut en tur og mate fuglene, spise litt, sette på fin musikk og så lese ferdig Den falne engel.

Og så må jeg vel jobbe et par timer også....

Og så har vi bestemt oss for å ta en rydderunde i hagen. Før vi vet ordet av det, så kommer snøen og gjemmer rotet. Fint da.... men sååå irrirterende når det kommer frem og peker nese med jevne mellomrom til våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeeeesp

Var på julebord i går - kjempeartig! God mat og drikke og trivelig selskap. Ble selvfølgelig sent - så er skikkelig trøtt allerede. Var overnatting, så jeg har jobbet litt etter jeg kom hjem i dag. Stilt og rolig hjemme, da mann og barn er på bytur sammen med svoger og ny dame.

Jeg har aldri møtt henne, så det blir nok hyggelig å møte henne når de kommer tilbake. Skulle bare ønske jeg ikke var så i koma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke nye muligheter. Sitter her og ser/hører på sjakk - Carlsen mot Anand. Jeg begynte å hekle en lue i går - hekla siste omgangen i dag - nå skal jeg bare feste trådene. Lua ble ganske fin, så jeg har planer om å hekle fler. Må bare kjøpe mer garn først.

Mann er oppe og kjefter på datter....lekser igjen. Datter har store planer om å komme i gang, men akk...denne telefonen.... sukk.

Mer viktig å sjekke alt mulig på nett og ha kontakt med venner vi snap, chat, insta, face osv....

Oj, nå setter hun seg faktisk ned her på stua. OG DER RINGER DET PÅ DØRA - og en venninne kommer inn.....Spørs om det blir gjort noe nå...Dobbelt sukk. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann og datter på kino. Dvs mann er sjåfør - datter har fått billetter til Mockingjay part 1 i bursdagsgave fra lillebror, så hun har fått tatt med seg en venninne. Stor stas. :-)

Jeg vil også se den, men på den andre siden....synes det er irriterende at de lager en part 1. Det er jo bare å dra det ut. Venter til neste år tenker jeg, så ser jeg begge da :jolie:

Jeg og sønn slumrer foran tv'n. Vi er ferdige med leksene, så da er det tid for litt avslapping! Vi to skal på bytur på lørdag - shoppe litt og dra på kino. Han får bestemme, så da kan det se ut til at vi skal se Dum Dummere 2 :fnise: Blir nok kos.

Nei, nå er teen ferdig - og siden de andre koser seg på kino, så har jeg funnet fram litt sjokolade....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Fredag :vin::rodmer:

Fikk det siste av de tre kãhler husene i dag - nå står de og lyser så fint på spisebordet! Snart er det Nachos også, og det er bra for jeg er sulten. Glemte matpakke i dag også, og så har jeg bare spist en kule is + kaffe da jeg var på fredagsdate med mann.

Så glemte jeg å spise da jeg kom hjem, for da skulle jeg rydde og ordne litt. Tror seriøst jeg må begynne å sove mer om natta... Glemmer å spise, dulter borti ting, glemmer hva jeg har planlagt, av og til hvor jeg skal (når jeg har kommet halvveis) eller hva jeg skal når jeg har kommet inn i rommet....Djeeeezzz og Gjeeeesp, blir helt svett av meg selv. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagsmorgen og kaffestund :sjokolade::kaffekopp:

Så godt å få våkne litt sakte... men snart skal jeg og sønn avgårde på bytur med shopping (i de butikkene HAN vil gå på) og på kino med en film han har valgt. Greit å få litt enetid med sønn også, blir liksom meg og datter som tar slike turer, mens sønn er opptatt med trening og kamper.

Skal også innom Ikea senere og kjøpe inn plastkasser til skittentøy - nytt system skal lages. Er så lei av at alt havner i samme kurv - eller er vel lei av å stå å grave i kurven for å få fylt en maskin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahhhhh så mett. Min kjære og jeg har lagd Thai kyllingsuppe + nanbrød, samt en deilig hvitvin til...himmelsk deilig!

Kinoen var en suksess - og sønn var også veldig fornøyd med ny bukse og skjorte, og prikken over i'en var jo at han i tillegg fikk handle på Bigbite...små gleder! :fnise:

Jeg er fornøyd med at jeg rakk innom Panduro, så nå skal jeg hekle flere luer!

Men nåååå altså - har bytta til pysj.... vi skal krype opp i sofaen og se film - 70% på en valgfri film fra Film2home - blir humor i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael Buble synger julesanger og det er kaffepause....NICE!

Har rydda unna nips og naps i dag, og hengt opp adventsstjernene. Snart skal julegardinene opp...

Er hjemme med sønn. Han klarte å besvime i går da han fikk vaksine - og slo hodet x 2.... Litt skummelt å bli oppringt av helsesøster. Tok han med til legen, og vi fikk beskjed om å ta det med ro og behandle det som en hjernerystelse.

Tenker det blir travelt nok i helga, så adventen forberedes i dag :nisselue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med sønnen din, forresten?

Joda, det går bare bra med sønn. Han har styra på som vanlig i dag - med venner/spill/tv - og nå nylig krangla med søstra... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...