Gå til innhold

krinkelkroken


Lunalu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh spennende dag....

Tidlig opp, jobb, handle, lage middag, hjelpe med lekser, henting, og nå ...pc.

Så blir det TV og Zzzzz

Ja, ja - sånn går nå dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modulene har fått føtter, jeg har skrudd sammen 5 skuffer og mann har satt dem på. Mangler bare å justere dem. Og så har han sagd ut hull i skapet til kontakten bak - vil jo gjerne ha mulighet til å bruke støpselet selv om det nå står en kjøkkenbenk(to-be) foran :-)

I morgen skal vi avgårde til Ikea igjen, for å kjøpe benkeplate, og en modul til!

Har skikkelig verk i kroppen, og litt sånn småfeber. Usj.

Trøster meg med et glass vin og litt snacks og håper det går over til i morgen. Har uansett ikke tid til å bli syk. Mann og sønn har gått opp for å se fotballkamp....boooring. Tror jeg strikker meg en til lyslykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Vi har også alle modulene ferdig satt sammen nå, nå mangler det bare å få satt opp kjøkkenet. Det er litt problematisk med det gamle kjøkkenet vårt, vi har måttet komme opp med mange McGyver-løsninger nå for at det skal funke men det går nå. Tar bare litt mer tid enn forventet. :>

Enda en lyslykt! Så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaah, så godt å sette seg. Full rulle på jobb, og så rett på Ikea og trave rundt der. Må selvfølgelig bestille benkeplate....grrrr, alt som tar sånn tid!!!!

Vi må måle nøye, slik at vi får kjøpt og bestilt alt vi skal neste gang. Ikea er ikke akkurat drømmebutikken....

Vi fikk kjøpt skap til å ha i stuedelen mot gangen da - smalt - bare 20 cm i dybden. Og hvite dører i høyglans. Blir artig å få satt opp. Vi tenkte å ha samme serien her i stua, langs en hel vegg. og ha glassplate på.

Nå skal jeg sitte å bare slappe av, så blir det vel taco, tv, litt vin og Zzzzz foran tv'n.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og normal fredag ble det... sovna opptil flere ganger på sofaen :sleeping:

Men i kveld blir det ingen soving. Datter skal ha venninnekveld, en liten bursdagsfeiring kan man vel kalle det. 5 unge damer kommer, så bestiller vi pizza, og etter mat blir det å leie film og spise godteri/snacks. Godt å være ferdig med barnebursdagene hvor en ber alle og enhver...

Har skrudd opp de siste skuffene i dag, og mann har fått de på plass. Vi har også skrudd opp skapet som skal stå ved inngangen til stua. Over skapet skal vi henge magnetglassplatene vi kjøpte i Danmark. Kommer til å bli Sooo nice!!!!

Nå har datter og jeg vaska og ordna til til i kveld. Guttene.... jo de er på cup. Synes det er så typisk - og det irriterer meg. Husarbeidet må stadig vente, og når helgevasken kommer - da er mann forsvunnet...grmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og koser meg i sjeselongen. Har nydt morgenkaffe og en liten sjokolade - og er nå klar til å starte dagen. Har fått datter til å rydde litt etter igår. Det virker som den mest naturlige ting i verden å bare kaste papiret rett på gulvet etter å ha åpnet gavene - og så bare tro at det forsvinner av seg selv...

Jeg lot alt stå igjen, slik at hun kan se at det faktisk står her i dag også :fnise:

Vi får kaffegjester i dag, så da får jeg vel begynne å ordne litt. Bake muffins og lage deilig ostekrem som topping! Mmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med gjester! Spesielt siden deres gutt er på samme alder som vår, og jenta like gammel som vår datter - og det beste er jo at de alltid går så godt overens!

Nå ar jeg hele kvelden igjen - og jeg har ingen planer. Ferdig med all oppskruing, vasking og rydding.

Tror jeg skal sette meg ned og lage litt julepynt. Enten store stjerner eller snøfnugg med sånn snurring av papir. Kanskje sette på litt julemusikk også...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk - så vondt i nakke og hode. Har vært hjemme fra jobb - og har kjedet meg masse. Håper det blir bedre til i morgen. Da skal jeg på kurs, og det vil jeg ikke gå glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lang dag på jobb - kjedelig på en fredag. Men nå skal jeg snart på besøk til en venninne. Hun ringer alltid julen inn hjemme hos seg på denne datoen (hun har bursdag også da), og varter opp med gløgg, pepperkaker, vin og snacks. Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det ble kjempekoselig! Fin julemusikk i bakgrunnen, god gløgg og rødvin, snacks og sjokolade - mye skravling og løssittende latter! Me like!

Men jeg tusla hjem i god tid siden vi ikke har barnevakt - og mann var på julebord.

Han har forresten ikke stått opp enda... Og jeg vil på Ikea og kjøpe flere skap vi kan skru opp - og så legge noen møbler vi ikke skal ha på Finn....

Det var så koselig julepyntet hos venninnen min i går - mens jeg ikke har funnet fram noe.... må iallfall finne fram adventsstjerna til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp adventstaken igår, men julegardinene får komme opp idag istedet.

:)

Fikk dere hjemmelaget gløgg eller var den kjøpt?

Jeg har alltid hatt lyst til og lage gløgg selv, selvom ikke jeg liker gløgg egentlig...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp adventstaken igår, men julegardinene får komme opp idag istedet.

:)

Fikk dere hjemmelaget gløgg eller var den kjøpt?

Jeg har alltid hatt lyst til og lage gløgg selv, selvom ikke jeg liker gløgg egentlig...

:ler:

Jeg tror gløggen var kjøpt - men den var med vin, og så fikk vi selv velge om vi ville ha oppi rosiner og nøtter!

Jeg liker gløgg, men ikke i store mengder - lurer på om jeg ikke har en uåpnet flaske fra i fjor.... ser noen på jobb har med seg. De bare koker (evt. nesten koker) opp vann, og så har de bare gløgg rett i koppen og fyller på med vann.... Det skal visstnok funke som fjell - hvis man liker kjøpes gløgg da!

Og jeg er enig med deg - det hadde vært så moro å lage selv - det er så mange fristenede oppskrifter der ute.... men å kjøpe inn og lage til meg selv...think not!

:plystre: adventsstaken ja.... og adventsstjerna.... og julegardiner....HVOR ER DERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja - må vel rote meg opp av godstolen og få gjort noe fornuftig. Med fornuftig mener jeg å få gjort noe på den laaaaange lista jeg klarte å skrive i går. Sukk.

En kaffe til - Så setter jeg på All I want for Christmas is youuuuuu - og setter i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...