Gå til innhold

krinkelkroken


Lunalu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mann og svigermor er på ikea idag for å kjøpe kum og kjøkkenbenken. Morsomt med oppussing!

Ja, men nå har vi holdt på i snart ett år, så jeg begynner å bli litt lei...! Men det er jo verdt det når en ser hvor langt vi har kommet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass ja! Startet dere på flere rom samtidig dere eller? Da tar det ofte litt lengre tid, vi tar ett og ett rom og det går veldig raskt. Var ferdig med kjøkkenet iløpet av 2 uker vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass ja! Startet dere på flere rom samtidig dere eller? Da tar det ofte litt lengre tid, vi tar ett og ett rom og det går veldig raskt. Var ferdig med kjøkkenet iløpet av 2 uker vi.

Vi har i utgangspunktet bare holdt på med ett rom - men på en måte tre....

Vi har åpna opp mellom stue og kjøkken og så har vi malt trappeoppgang og "gang" på loft. Men vi har gjort mange ting, så det har tatt tid. Malt tak, lagt nytt gulv og lagt tapet og nye veggplater.

Samt lagt nye lister overalt!

Men så har det blitt suuuper fint - er kjempe fornøyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad det er helg! Sønn har bakt brownies, så til kvelds blir det kake og is. + brus og litt snop. Datter har nemlig bursdag, så litt feiring i heimen blir det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra det da! Vi har også lagt nytt gulv og lister på kjøkkenet, og så måtte vi sette opp litt panel siden det ikke var noe bak det ene skapet vi reiv. Men det blir superbra. :))

Synes det er dritmorsomt å pusse opp. Når kjøkkenet er 100% ferdig, så skal vi starte på badet, deretter stua og så soverommet vårt og gjesterommet og til slutt gangen. :)

Har du før/etter bilder eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, heldig med sønn som baker brownies!

hahaha ja! Det er 1-2-3 brownies, men det var stas likevel!!! Og så smaker det jo godt uansett da!

Jeg starta så fint med å ta bilder, men siden det dro så ut så ble det mindre og mindre.... Skal ta noen når vi er helt ferdig da. Så kan jeg sammenligne tilslutt!

Vi har holdt på i helgene...ikke så lett å få gjort noe i ukedagene. Slitne etter jobb, og to barn som skal følges opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh gjeeesp. Deilige lørdagsmorgen. Inntar kaffe og sjokolade og surfer på nett, mens sønn hører på bråketv (en barnekanal av noe slag), og må slå av lyden hvert 10. minuttt... :fnise:

Om en liten time vender vi nesa mot Ikea. Krysser fingre og tær for at vi finner det vi skal ha, og at de har det inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så rolig en søndagsmorgen. Enda vi alle har stått opp og sitter på stua.... Her sitter vi alle og leker oss med hver sin tekniske dingseboms, være seg nettbrett, bærbar pc eller smarttelefon....

Ja, ja - en moderene familie.... :fnise: Er glad det bare er litt stille jeg!

Ikke noe oppussing i dag - og mann har allerede foreslått at vi skal ut og gå en tur i dag. Blir koselig!

Ble titterunde på Ikea i går, og en del kataloger ble med hjem. Regner med det blir Bestå på stua, og Ståt på kjøkken. Vi skal tegne og planlegge i dag, og i morgen drar vi og kjøper/bestiller. Skal bli så artig å få opp!!!

Men nå skal jeg ta opp strikkinga igjen. Kanskje jeg blir ferdig i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt tidligere hjemme i dag. Og vi har planene klare... skru, skru og skru - 4 kjøkkenskapmoduler som skal skrues sammen, 2 med tilhørende skuffer. Kommer nok til å ta sin tid!

Men først skal vi spise og så dra og handle litt. Var så bra tilbud på Cubus i dag, og barna trenger litt nye klær!

Lyslykta er ferdigstrikka og tredd på et syltetøyglass. Det ble faktisk kjempefint. Og nå har jeg lyst til å strikke en til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt! Vi skal skru kjøkken idag vi også, eller mannen skal sammen med far og bestefar siden jeg ikke kan. :hoppendeglad:

Få se bilde av lyslykta da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha - sånt press.... okda, skal ta bilde i kveld - det blir finest lys fra lykta når det er litt mørkt!

Artig at vi begge skrur kjøkken i kveld - blir bra når vi blir ferdige! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg bare håper disse mennene får litt fart i baken. To av dem skulle vært her for lengst og fikset avløpet, men de sover visst lenge idag. :hakeslepp:

Jaaaa, gleder meg til å se resultat. Kanskje jeg må bestille en av deg. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...