Lunalu Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #121 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Torsdag! Nå skal de bli godt med helg kjenner jeg. Har virkelig gått i ett de siste dagene Endret 27. mai av Lunalu Hh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. februar 2013 #122 Del Skrevet 2. februar 2013 Kos deg med helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #123 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Fiiine helga! ♥ Jeg var helt alene fredagskvelden og natt til lørdag. Jeg fikk sett ferdig True blood sesong 5 - og nå er det ikke flere episoder....savn! vi lagde pizza og kosa oss med spill og Hver gang vi møtes. Huset hadde jeg ryddet og vasket tidligere på dagen. Nice!!! Nå driver jeg og rensker opp pc'n. Har avinnstallert mange programmer, og rengjort databasen. Nå fjerner jeg spor av alle slettede filer, og etterpå skal jeg fjerne tomme mapper og slette kopier. Håpet er at etter alt dette skal maskina bli litt raskere igjen.... Mann kom hjem med 3 rosebuketter (etter ønske fra meg) fra plantasjen. 2 lysrosa og 1 mørk rosa. så fantastisk fint med en stor bukett ♥♥♥ Endret 27. mai av Lunalu Hh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #124 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) oj - hvor blir det av dagene.... Hadde en kjempefin helg. Nå er det plutselig onsdag - bare 2 dager igjen til helg - OG vinterferie!!! Det skal bli så fantastisk godt!!! Er så utrolig deilig at vi begynner å komme helt i havn med oppussingen - nå er det jo både levelig og fint rundt oss! 🙂 Endret 27. mai av Lunalu Hh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #125 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Helg igjen - søndag og innekos. Burde egentlig vært ute, det er jo 2 varmegrader og vindstille - men... det regner. Endret 27. mai av Lunalu Hh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. februar 2013 #126 Del Skrevet 20. februar 2013 Vi fikk deres søndagsvær på mandagen. Men, igår og idag har vi hatt strålende sol og -1 grad. Sola tiner uansett isen på bakken og jeg blir jublende glad hver gang jeg ser enten bar asfalt eller at flekkene med bar asfalt har blitt større siden sist. Februar nærmer seg slutten, det går mot VÅÅÅÅÅR!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #127 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Vi fikk deres søndagsvær på mandagen. Men, igår og idag har vi hatt strålende sol og -1 grad. Sola tiner uansett isen på bakken og jeg blir jublende glad hver gang jeg ser enten bar asfalt eller at flekkene med bar asfalt har blitt større siden sist. Februar nærmer seg slutten, det går mot VÅÅÅÅÅR!!!!!! Enig med deg - at isen smelter er fantastisk. La asfalten komme frem - og gi oss våååår!!! Endret 24. februar 2013 av Lunalu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #128 Del Skrevet 24. februar 2013 En fantastisk vinterferie er straks over - bare litt rydding og jobbing i dag - så er mandagen over oss før vi får sagt BØ!!! Rydda heldigvis litt før vi dro, så da ser det egentlig ikke så værst ut her hjemme! Skal også leke meg litt med papir i dag - snurre gule remser og lage litt påskepynt til trollhasselgreinene mine. Gidder ikke ha så mye påskepynt - vi er jo aldri her likevel! Regner i dag - og det gjør egentlig ingenting - må bare hølje ned, så forsvinner snøen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #129 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) jepp - da har vi sett at de norske gutta ta gull, sølv og bronse - reprise fra 2003.... Med andre ord - en svært rolig morgen i heimen.! Nå blir det litt rydding. Jeg skal lage oppskriftskort og pynte. Være litt kreativ... I går laga jeg litt påskepynt med quilling - ble litt søte. og så får de friske opp hasselgreinene mine. Ellers blir det vel litt jobbing mot kvelden... hm Mann lagde forresten verdens beste saus i går, portvinssaus til biffen. Mmmmm, vi skal ha restene til koteleetter i dag! slurp!!! Heldigvis er det bedre vær i dag - trodde vi skulle blåse bort i går! Endret 27. mai av Lunalu Hh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 14. april 2013 Forfatter #130 Del Skrevet 14. april 2013 Sånn - et lite besøk i kroken min igjen. Et lite opphold da jeg plutselig ble logget ut - og selvfølgelig hverken husket brukernavn eller passord.... Nydelig vær i dag! Sitter i pysjen og planlegger dagen. Har lyst til å trene, det blir i såfall første gang siden i høst...., så må jeg rydde og støvsuge litt - det har jeg ikke lyst til - men får besøk... Og så må jeg jobbe litt - det har jeg ihvertfall ikke lyst til - men men Allerførst bare slappe av og nyyyyte at det er fridag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 16. april 2013 Forfatter #131 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Så fantastisk med to dager med opp til 17 varmegrader og sol!!! Bare så synd det er meldt drittvær i morgen - eneste positive med regn er vel at snøen regner bort.... Mann er å handler - han skal på gutteisfisketur, drar i morgne og blir borte til søndag Endret 27. mai av Lunalu Hh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 22. april 2013 Forfatter #132 Del Skrevet 22. april 2013 Ok, ferdig med kveldsjobbing, nå skal jeg slaraffe før ny jobbdag i morgen. Gjeeeesp, det er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for lenge til helg! Fikk rydda litt i hagen i går - det er så herlig når en ser de små tegnene som betyr at våren har startest sin innmarsj! Clematisen har fine knopper - og tulipanene er på vei opp! jupp - jupp - det blir det blir! Fikk prøvd sommerklærne også i helga, de passa heldigvis - men har likevel planer om å gå ned en kilo eller 4.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #133 Del Skrevet 4. mai 2013 Oj.... jammen er jeg ofte inne i dagboka mi. Men det er vel intet nytt.... hi hi Så deilig med helg! I kveld har hele familien samlet seg i tv-stua og sett film sammen. Vi så karate kid - den nye. Husker ikke alt fra den gamle varianten - men likte nok denne best uansett. Jaden Smith.... så søt, og så lik sin far! Var fint vær første delen av dagen, med sol og greier. Fikk stelt litt i hagen - så nå blir jeg jammen meg nødt til å stelle neglene igjen! Men nå er det helt tydelig at våren er her i allfall!!! små skudd popper opp både her og der - desverre "uskudd" også.... Håper på finvær i morgen også. Så jeg hadde planer om å gå ned en kilo eller 4... det må jeg definitivt begynne å få gjort noe med...kremt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #134 Del Skrevet 11. oktober 2013 Haaalloooo!!! Innom og tørker støv i krinkelkroken min - sånn at det blir rent og pent til jul....hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #135 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Nydelig høstvær i dag, sol og vindstille! Jeg og min kjære har vært ute og gått tur, og sitter nå inne og koser oss med kaffe. Her inne er det en svak malingslukt, men pytt, det viser jo bare at vi har fått gjort noe i dag også! Vi har grunnet et strøk til på trappegelender..eh.. stolpene. Så da mangler de bare ett strøk med maling før de kan skrus opp igjen. Endret 27. mai av Lunalu Hh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #136 Del Skrevet 20. oktober 2013 Deilig og stille søndagsmorgen. Bare jeg som har stått opp - og nyter stillheten. Men ikke synet som møtte meg ute... usj og æsj, hvorfor må nå denne snøen komme.... Best å nyte morgenen, for senere blir det jobbing, både med jobb og med maling. I dag er det "utstikk" fra loftet. Er jo gelenderstolper der også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #137 Del Skrevet 20. oktober 2013 Endelig ferdig med alt som stod på planen! Nå skal jeg bare slappe av og kose meg resten av kvelden. Blir fullt kjør 3 uker framover, så nå er det bare å feste sikkerhetsbeltet...Iiiiihaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #138 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Ferdig med første del av kveldens jobbøkt, skal bare male et strøk øverst i trappa, så er det endelig avslapningstid.... Endret 27. mai av Lunalu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #139 Del Skrevet 25. oktober 2013 Ahhh, finnes det noe bedre enn fredagskvelder..... heeeele helga foran seg. God og mett etter fredagstaco - et glass rødvin i handa, og fredagsunderholdning på tv. Sukk. Kjenner varme og avslapning snike seg inn i hver pore i kroppen. Mmmmmm Helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. oktober 2013 #140 Del Skrevet 26. oktober 2013 Så ofte som du skriver her inne får man jo med seg vinter, vår, sommer, høst og kanskje en vinter til på en og samme side... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå