Chiquita Skrevet 30. mars 2004 #121 Del Skrevet 30. mars 2004 *venter spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. mars 2004 #122 Del Skrevet 30. mars 2004 Så kjempespennende, nesten enda mer spennende etter praten du har hatt med jordmor Gleder meg til oppdatering i morgen tidlig er nemlig helt sikker på at det blir en positiv opplevelse Blir litt gira av sånt som det her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 30. mars 2004 #123 Del Skrevet 30. mars 2004 Sååååååååååå spennnende Lykke til med testingen i morgen tidlig Ellers angående limrester; vi fjernet sånne limrester etter teppe i trappen med pussemaskin og pussepapir. Leste jo at dere hadde prøvd det - men kanskje det bare er kraftigere pussepapir som skal til??? Eneste jeg kommer på ihvertfall. Klemmer fra ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #124 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei På tide med en ny oppdatering fra meg Mannen ringte her i stad og fortalte at han blir sen i kveld, det hadde dukka opp noe ekstra så han fikk ikke gått på apoteket for meg. Kanskje like greit, for nå trenger jeg jo ikke de testene, for tror dere ikke den helvetes mensen kom nå i ettermiddag da :evil: TRE dager forsinket, og jeg er proppfull av graviditetstegn Jaja, jeg visste det vel egentlig, men nå hadde jeg jo begynt å virkelig tro på at det var noe på gang. Sånn er livet !! Får bare krysse fingrene for at det ikke blir altfor smertefullt. EN positiv ting oppi det hele, og det er at jeg kan fortsette å amme minsten, og det gleder jeg meg til. Det kommer nye sjangser........ Hilsen Pludre som er :cry: seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. mars 2004 #125 Del Skrevet 30. mars 2004 :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 30. mars 2004 #126 Del Skrevet 30. mars 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. mars 2004 #127 Del Skrevet 30. mars 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. mars 2004 #128 Del Skrevet 30. mars 2004 NEEEEEIIIIIII :cry: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. mars 2004 #129 Del Skrevet 30. mars 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 30. mars 2004 #130 Del Skrevet 30. mars 2004 :trøste: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 30. mars 2004 #131 Del Skrevet 30. mars 2004 :trøste: Huff så kjedelig da :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. mars 2004 #132 Del Skrevet 30. mars 2004 Sånt er alltid like kjipt... Men ny mnd er nye muligheter :D Trøsteklem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 31. mars 2004 #133 Del Skrevet 31. mars 2004 ER det mulig! :o Nå var jeg skråsikker på at vi skulle lese om blått kryss. Så trist :trøste: Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 31. mars 2004 #134 Del Skrevet 31. mars 2004 :trøste: Bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #135 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei Tusen takk for støtte og oppmuntring alle sammen Dere er gode å ha..... Idag er en skikkelig drittdag, mensen er kommet for fullt, jeg er blakk etter å ha betalt regninger i går, har bare 76 kr igjen på kontoen, og jeg aner rett og slett ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom denne måneden Vi skal jo ha barnedåp, og det koster jo litt, tror jeg skal ringe rådgiveren vår i banken og få fremskyndet lånet litt, for dette går jo IKKE Har jo ikke penger til mat til Viljar engang :cry: Nå kommer riktignok barnetrygden idag, men den er jo ikke på mer enn vel 2000 kr, og det varer ikke en hel mnd, de pengene mannen har går vel med til bensin, for det går jo omtrent en 50 lapp i bensin pr dag når han skal pendle til og fra Åsane Jaja, jeg håper jeg finner en løsning, jeg MÅ jo det...... Huff, det ble bare syt dette, men det var godt å få det ut. Skal rydde huset idag tenkte jeg, må jo det før jeg kan fortsette med oppussingen..... Ser dere senere ....... Hilsen en oppgitt og frustrert Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 31. mars 2004 #136 Del Skrevet 31. mars 2004 Hørtes ut som om du kunne trenge en klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 31. mars 2004 #137 Del Skrevet 31. mars 2004 Her får du en blomst fra meg :blomst_opp: :trøste: PS. det er LOV å klage i dagbøkene. Det gjør jeg når jeg syns det er nødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 31. mars 2004 #138 Del Skrevet 31. mars 2004 :trøste: Dere får komme ofte på besøk til oss fremover nå da... Kanskje det er like greit at det ikke ble på testen nå... Ny måned med nye muligheter... Dessuten ville det jo bare vært 17 mnd fra Viljar til lillebror... I dag overtar vi huset... Sa til mamma sa akkurat i går: Da går jeg på besøk til Pludre - så følger hun meg hjem. Neste dag omvendt. Da blir det 4 km trim for oss begge hver dag... For vi skal komme i superform... Og våre neste barn skal bli født i 2005. Da kommer Viljar og Andreas i samme klasse. Så våre neste små 2 år senere... Jentebestilling da...? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 31. mars 2004 #139 Del Skrevet 31. mars 2004 En stooooor trøsteklem til deg, Pludre! :trøste: Føler med deg. Det er kjipt når du tror og er så sikker og nesten vet - men så kommer mensen likevel... Og vi andre her har jo blåst opp forhåpningene til de grader for deg da... Sorry... Håper du kommer i humør igjen snart! Kos deg med minstemann du (og resten av din familie som du tross alt er så heldig å ha! :D), og gjør klart til barnedåp. Og om noen måneder så kommer det kanskje et blått kryss på ordentlig? Jeg vil i alle fall gi deg en og ønske deg en gooood dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 31. mars 2004 #140 Del Skrevet 31. mars 2004 Sender over en stor trøsteklem og gode tanker :trøste: Kanskje det er meningen at du skal bli ferdig med maling og sånt først... Eller at det skal samkjøres mer med mayamor. Blir nok en ordning på det Masse klemmer fra ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå