Gå til innhold

Alle gode ting er TRE !!


Pludre

Anbefalte innlegg

Hei! Er bare innom for å ønske deg en riktig god helg jeg!!! :danse:

Stoor :klem: Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Er her jeg !! :Hehe:

Har bare vært fryktelig opptatt de siste dagene, vi holder på med oppussing av stua, og idag har vi gjort virkelige fremskritt :Nikke:

Vi har nemlig fått byttet skyvedøren vår ut til terrassen, fått inn en dør som er en halv meter smalere, samme type riktignok, men som funker.

Den som sto der var gåen under, så man måtte ta spenntak i karmen for å få den opp :sinna:

Så nå har vi fått en dør som går så lett at man kan bruke EN finger :tommelsmil:

Blir jo litt uvant da, kommer nok til å ta i av gammel vane, men det går seg vel til etterhvert.

Men lett var det ikke å få den på plass, det krevde tre sterke mannfolk, som jeg hadde tromma sammen for anledningen, og jaggu klarte de det ikke :ler: Jeg er helt impregnert jeg :Nikke:

Og i morgen skal min periodeeffektive mann snekre opp nye kledningsbord, og jeg skal beise det hele etterpå, så det blir nok så fint atte :ler:

Ellers går livet sin vante gang, og jeg har overhodet ingen tegn til PMS denne mnd, og det ligner ikke meg :klø: Lurer på om mensen kommer på lørdag jeg :o

Det skal bli spennende å se...................... :Nikke:

Men det er så immari lenge til lørdag :sjenert:

Vet av erfaring at uken kommer til å gå sinnsykt tregt :roll:

Jaja, jeg får bare smøre meg med tålmodighetskrem, og sette meg ned og vente.

men nei, jeg har ikke tid til det, for stuen skal være ferdig til barnedåpen, og det er ikke mange ukene til :roll:

11.april er den store dagen, altså 1.påskedag :)

Så nå sitter jeg her og prøver å finne på hvordan jeg skal formulere invitasjonene :roll: Det er ikke lett..........

Må ta meg sammen og gjøre et nytt forsøk, har ikke tid til å surfe rundt her inne da :fy:

Jaja, vi sees i morra !!

Klem fra Pludre som er full av pågangsmot nå :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pludre! Bare melder meg som snikleser :wink:

Pm`et med deg et par ganger på NM (har et annet nick), jeg bor jo ikke så langt fra deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si dere får ting gjort i hjemmet deres, er helt imponert jeg! Selv gidder jeg ikke støvsuge en gang, så jeg bøyer hodet dypt i skam når jeg ser alt dere har fått til.

Sitter og leser på sidene til lånekassen, må jo regne ut om jeg har råd til å gå på skole til høsten. Ser ut som om det kommer til å holde hardt, men vi er jo vant til å klare oss på ganske lite penger, og det er jo bare for et år :)

Spennende å se om mensen kommer på lørdag da, krysser fingrene for at den holder seg borte 9 mnds tid++

Ha en kjempefin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :wink:

Høres jo egentlig ut som om uken din kommer til å gå ganske så fort selv om du venter spent på ikm, det hjelper i allefall å ha noe å henge fingrene i, og oppussing er jo som regel ganske artig :wink: Jeg er veldig glad i strøk nummer en når jeg maler... er så moro når man ser forandringen med en gang :) Blir værre med strøk to og tre..... Er vel en mnd's tid siden jeg malte 2 strøket på lister, karmer og dør på kjøkkenet..... så nå bare skriker det etter tredje og siste strøk.... :roll: Veldig flink til å late som om jeg ikke ser det :ler:

Krysser fingrene for kjempegod nyhet til helgen :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for koselig hilsen i dagboken min :)

Du er så tilgitt så tilgitt, har vel egentlig ikke noe jeg skulle tilgi deg sånn egentlig :wink: Har full forståelse for at to barn og oppussing med ganske nær deadline tar mye tid!! Får komme innom når du rekker så er det mer enn nok :Nikke:

Setter stor pris på besøket og kryssingen, er nok litt enig med deg i at det er min og mannens tur nå :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen :)

Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg, og gratulasjon :wink:

Virkelig hektiske dager for deg nå... ikke lenge til 11. april (det vet jeg for terminen min er 10. april) :o Lykke til med forberedelsene til dåpen :)

Spennende med ikm. Skal følge med :Nikke:

Klem ny dag :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart IKM :wink:

Da jeg ble gravid sist, hadde jeg ingen syptomer.

Verken på mens eller graviditet, bare uteblitt mens.

Krysser fingrene for at nr. 3 har begynt å spire hos deg :D

Klem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :)

Ny dag, nye muligheter........

DAG 26

Nå er det bare to dager igjen til IKM, og jeg har begynt å miste motet litt :cry: Er litt småhissig om dagen, men ikke så ille som det pleier å være, så jeg har egentlig mista litt av håpet om at det er noe :roll:

Nå er det bare å vente, så får vi se da i løpet av helga om mensen kommer eller ikke :roll:

Jaja, nok syt !!

Idag skal jeg virkelig få svingt meg her, huset ser ut som et bomba h.....hus og det trengs virkelig en solig oppshining her :roll:

Nytter jo ikke å vente på at det skal forsvinne av seg selv * at mannen tar seg av det*

Her er det bare å brette opp ermene og sette igang.

Jeg er jo egentlig ikke noe :husarbeid: emne, men jeg orker bare ikke å gå oppi alt rotet.

Jeg har jo sikkert gitt 1000 beskjeder om at det går faktisk an å rydde opp etter seg, men jeg prater for døve ører. Gutta jeg bor i lag med har selektiv hørsel og det samme med synet, de ser akkurat det de VIL se :sinna:

Ellers så fikk jeg ikke kommet igang med å beise kledningen som mannen har satt opp, så det må tas idag. Og det er jo artig, for jeg liker å male og slikt, det er så moro å se forandringen etterhvert som man maler :Nikke:

Men først skal huset tas, og det kommer nok til å ta sin tid :roll:

Lurer på om jeg skal gjøre som Mayamor, og sette tidsfrister på arbeidet, da går det kanskje lettere ?

Og forresten tusen takk for hilsener i dagboka mi alle som har vært innom :bukke: Sånt er alltid koselig :)

Kommer tilbake med oppdatering om hvordan det gikk med :husarbeid:

Klem fra Pludre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Må ikke gi opp før tanta har kommet :enig_animasjon:

Jeg krysser fingrene fortsatt jeg :D

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mayamor

Skal inn til bonden i løpet av helgen.

Skal se om det ligger en svart sky eller en skinnende sol over Pludre-heimen... :ler:

Ha - du har nå flere innlegg enn jeg hadde da min dagbok var fersk...

Dessuten vet jeg ikke om det er så bra med mange sider... :oops:

Kanskje jeg pludrer for mye...? :ler:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Pludre! Tror ikke du får mensen denne gangen jeg, for i dag kom hun til meg... Du får smøre deg med litt mer tålmodighetskrem (har du mye av den, så vennligst send litt til meg også!!! :ler2:) og se hva som skjer! Ha en fin torsdagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nok kom tante rød hit og i dag! Bare 2 år siden sist... :hoho:

Så da kan hun ikke komme til deg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...