Gå til innhold

Alle gode ting er TRE !!


Pludre

Anbefalte innlegg

Heisann, snuppa!

Gratulerer med ny oppvaskmaskin. Jeg tror den oppfinnelsen er laget av en mann som var lei av å vaske opp. Uansett har den nok reddet mangt ett ekteskap. Her i huset er det hvertfall tatt opp og vedtatt at det alltid skal være en oppvaskmaskin som funker. Begge to hater nemlig og vaske opp.

Jaja, ingen unger på deg denne måneden, nei.

Men enn så lenge kan dere gjøre som oss, øve-øve-øve!

Øvelse gjør mester, vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann,

håper du har hatt en fin helg så langt. Flott at dere fikk ny oppvaskemaksin i hus. Man blir veldig avhengig av en sånn en.

Ønsker deg en fin helg videre :)

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen.

Så flott at dere fikk tak i en så billig oppvaskmaskin.

*Jeg ønsker meg når jeg også.*

Våres bråker noe inni hampen. Men andre ting kommer først, så lenge oppvaskmaskina funker.

Skal dere virkelig prøve på nummer tre til høsten?

Vi venter til våren neste år vi.

Men det er som du sier: Øvelse gjør mester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Så var helgen ubønnhørlig slutt, har vært så deilig nå som mannen har hatt fri, og jeg har fått hjelp til å ta meg av barna :)

Og han har virkelig glimta til i helga, igår rydda han hele overetasjen....i alle fall nesten :ler: også rydda han nede i gangen, og det ble såå fint :)

Oppvaskmaskina ble båret opp på kjøkkenet på lørdagen og jeg håpet å få vekk oppvasken med det samme :Nikke:

Men neida, selvsagt måtte jo noe gå galt :evil:

Vannslangen viste seg å være litt for kort :roll:

Pokker så kjedelig når jeg så lyset i tunnelen, jeg hater nemlig å vaske opp, men nå var det ingen bønn.

Oppvask for en uke og vel så det, hadde hopa seg opp til umenneskelige høyder.

Dere har jo hørt eventyret om Tornerose ikke sant..... og hekken vokste kjempehøy, kjempehøy, kjempehøy :ler:

I alle fall, jeg starta med friskt mot, og fikk tatt alt av glass, og grovvasket alt det andre, finvasken tar jeg idag :Nikke:trur eg....... :roll:

Vi får se hvor motivert vi blir.....

Gleder meg som en unge til onsdag for da skal vi i banken og få orden på økonomien her, håper virkelig det kan bli bedre enn det er nå..... :roll:

Og på torsdag er det treff :hoppe:

Skal bli så artig å treffe de andre her inne :Nikke:

Skriver mer senere jeg, nå sluttet hjernen å fungere her :ler:

Hilsen Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig og få litt hjelp i heimen, da du!

Oppvaskmaskinen er en velsignelse,

håper Tornerose overlever den kjempehøye hekken.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Nå har jeg bestilt bord til åtte på Friday's på torsdag kl 18. Bordet er bestilt i Maya Nilsen (skulle egentlig være Larsen, men jeg har hengt meg sånn opp i Nilsen at det bare ploppet ut :ler: )

Håper du kommer :)

Klem Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Først og fremst, tusen takk for hilsener Qlio og Meta :)

Jaja, her sitter jeg og venter på at jeg skal får oppvaskmaskinen til å virke, mannen skulle koble den opp i går, og hadde kjøpt ny vannslange og greier :Hehe:, men tror dere ikke noe gikk galt i går også da ?? :sur:

Joda, den ene koblingen på vannslangen passet ikke på rørene, og dermed var det ut igjen for å kjøpe ny kobling :roll:

Så når mannen kommer hjem skal det kobles opp her, og får vi det ikke til da, ja, da vet jeg ikke hva som skjer :sinna:

Jeg tror aldri jeg kunne klart meg uten oppvaskmaskin, det er en nødvendighet av dimensjoner :ler:

Ellers så har det vel ikke skjedd så mye her, annet enn at jeg prøver å mote meg opp til å rydde på gjesterommet. Det er så fullt av rot at det tyter ut døra nesten, og det skal jo med tiden bli barnerom for minsten, men da kan det jo ikke se slik ut :o

Tenkte å begynne på det idag, men ikke akkurat nå :ler2:

Vi får se litt senere...... :wink:

Ser dere senere.....

Hilsen Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, ville bare stikke innom og si at jeg gleder meg til å treffe deg på torsdag :)

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. stikker hodet innom.. :wink:

Hvis jeg ikke husker helt feil, Pludre så fulgte jeg med på deg her inne da du gikk høygravid med Emil (kan det stemme)?

Skrev aldri noenting men jeg fulgte med daglig mens du gikk og ventet på at fødselen skulle sette i gang..

Og nå er du snart i gang med nr 3.. :o

Bra jobbet! :tommelsmil:

Grattis med ny oppvaskmaskin, forresten.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann !!

Endelig er det torsdag, og idag er det treff med Bergensligaen her inne :hoppe::hoppe:

Jeg gleder meg som en unge :ler:

Skal bli så moro å få et ansikt på dem som er fra Bergen her inne, vet jo av erfaring at sånne treff er morsomt. Har jo vært på endel treff med SG, SM og NM, og det er alltid like artig :)

Og nå virker oppvaskmaskina og den er så stillegående at jeg hører den nesten ikke, noe helt annet enn den vi hadde som bråkte så fælt at vi måtte skru opp lyden på tv'en når den sto på :o

Mannen fikk ordna med ny slange og nå går den som en drøm !! :hoppe:

Også har vi vært i banken og fått tilbud om refinansiering av lånene våre, og ikke minst lån til en ny bil :Hehe:

Endelig skal jeg komme meg ut av isolasjonen, for det blir jo det her inne i skogen, uten bil :roll:

Det er jo mannen som bruker Zafiraen vår til og fra jobb, og da blir det til at jeg bare blir gående her hjemme uten å komme meg noe sted :evil:

Grådig kjipt egentlig, men sånn er det.

Så nå er jeg såå happy for at vi endelig skal få muligheten til å kjøpe oss en bil nr 2 :tommelsmil:

Men jeg aner ikke hva jeg skal se etter ?? Vet bare at den skal være lettkjørt og kjapp, billig i drift og ikke minst billig å forsikre.....

Ikke det at forsikringen nødvendigvis blir så dyr siden mannen har 70 % bonus fra forrige bilen. Blir spennende dette her.

Har jo kikka litt og ble en smule betatt av denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?id=4219...3&pos=6&rub=202

Den var bare dritlekker * sikle sikle :tunge1:*

Men som sagt, den skulle være billig å forsikre, og det er garantert IKKE denne :ler:

Akkurat nå har jeg hodepine, har gått sånn i to dager nå, og det gir seg ikke, enda jeg har kvelva nedpå flere liter med vann :roll:

Hva er dette for noe ?? Har jo tenkt på migrene da, håper ikke det altså :o

Så det ble ikke noe på mannen i går :ler: , men jeg kan nok ikke bruke hodepine som unnskyldning i kveld også. Tviler på at jeg blir trodd da :wink:

Nå skal jeg forberede meg til i kveld, må pakke bagen til Emil også, for han skal opp til bestemor og være der. Og lille Viljar har jeg med meg på treff.

Vi gleder oss stort til å treffe dere andre :Nikke:

God klem fra Pludre og gutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og de der bilene dine altså!

Kjøp en sikker og god familiebil, Gjerne stasjonsvogn så får du inni begge vognene, bilsetene og bagasje!! :ler: Jeg har drømt litt om Ford Focus C-Max, men ser at den har kommet dårig ut i noen tester. Da spesielt med tanke på bagasjeplass. Men nå skal jeg jo ikke ha flere vognbarn samtidig da, så kanskje det går greit likavel... Men det var en Opel tror jeg, som kunne være syvseter som kom godt ut. DEN har jeg lyst på...

:ler:

Gleder meg til i kveld. Lader opp nå med å bare spise sjokolade og drikke brus. Åpne magen for mye god mat og ostekake!!! Og ikke minst; MANGE brus!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

:sjenert: Ville bare innom og si kos dere på treffet i dag.

Kommer forhåpentligvis neste gang. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...