Gå til innhold

Alle gode ting er TRE !!


Pludre

Anbefalte innlegg

Hei

Vil være her med dere jeg :ler2: : Hvorfor skal jeg være på P da :roll: mye artigere å være her med dere :wink:

Derfor (P)ludre :Hehe:

Jeg har prøvd å skrive dagbok her inne før, men ble så mye mobbet for at jeg ikke skrev ofte nok * månedsbok......årbok.....hahaha :ler:

Så derfor prøver jeg igjen, og nå skal jeg virkelig vise hva jeg er god for :Nikke: Bare vent så skal dere se :ler:

Derfor klipper jeg snoren høytidelig her og sier

:velkommen:

til (P)ludres ville, hormonelle tankespinn, dette blir moro !!! :ler:

Klem fra Pludre, som får helt hetta av å være alene i P klubben :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen:)

Tusen takk for at jeg fikk være den første til å skrive!!! derfor så

:bukke: jeg meg i støvet:)

Du er da ikke hormonell?er du vel? Håper at du får mye nytte av dagboken din på KG.

Mange :klem: er fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Så det ble (P)Ludre altså... :ler:

Takk for nydelige boller og tour de hus i dag.

Gleder meg til å bli mer enn dagboknabo med deg etterhvert... :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :ler:

Glemte å presentere meg skikkelig igår :oops:

Jeg har vært på KG leeenge, og jeg har som sagt forsøkt meg på en dagbok før, men det ble nå så som så......

Så her er jeg igjen, og gjør et nytt forsøk, og denne gangen skal jeg klare det, uansett hva andre måtte si :ler:

Jeg er en sliten tobarnsmor, med en totalt udugelig mann :Nikke: som sliter og strever med å gjøre de grå dagene lyse og trivelige.

Mener selv jeg har klart det rimelig bra så langt, men det går jo opp og ned her i livet og ofte mest ned :roll:

Jeg er i mitt 29.år og vi kommer mest sannsynlig til å starte prøving på et barn til når vi kommer litt utpå høsten. Sånn som det er nå, har jeg nok å henge fingrene i, og det kommer det nok til å fortsette med :ler:

Jeg har jo alltid sagt at jeg ønsker meg 4 barn, gjerne fler også, men etter at Mayamor var på besøk igår med flokken sin, så ble jeg litt betenkt :ler:

6 gutter og 1 jente, da to av dem mine, klarer å lage et utrolig støynivå :o

Men moro var det lell, og bollene og kakaoen var god :)

Så derfor denne dagboken her blant prøvere og gravide, vil jo bli litt kjent med folk også :wink:

Jaja, jeg skriver med senere......

Hilsen (P)ludre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Grattis med ny dagbok da, Pludre! Og velkommen til prøver-gjengen! Selv om du "bare" er øve-prøver (morsomt ord) foreløpig!

Klem :klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tusen takk for hilsener og varm velkomst, Lina og Elena, Mayamor, Trulselinemor,Magnhild og Hulderjenta :Hehe: Kjempekjekt å få hilsener her inne selv om jeg er rimelig fersk i dette å skrive dagbok.

Glemte jo helt før idag at jeg fikk mensen igår :roll: Guuud som jeg hater å få den, hadde nesten glemt hvor ille det var, men akk, den kom som beregnet, bare to dager over tiden........

Smertefullt har det også vært hittil, og det hjelper ikke mer Naproxen engang :roll:

Pokkers mannfolk som slipper unna alt........ :evil: det er heldige de......

Jaja, jeg er vel ikke å regne som prøver enda, men øve-prøver som Hulderjenta skrev :ler:

Og halve moroa er jo å øve, for det er jo da man blir flink ikke sant !? :wink:

Men nå skal jeg finne frem nattbind, sånne som kiler deg i nakken *fnis* og gå og legge meg, for jeg er dødssliten idag. Orker ikke noenting :roll:

Jaja, natta da jenter, vi sees i morra :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen her hos oss :wink:

(P)Ludre :)

Kjempekoselig med hilsen inne hos meg :wink:

Ønsker deg en strålende uke videre,

klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss, her har vi det hyggelig, skjønner du!

Høres ut som om du har nok å styre med, ja - fint at du gleder deg til å komme deg ut i jobb igjen, da!

Håper prøvingen lykkes når dere begynner for fullt! I mellomtiden kan dere jo øve dere, og kose dere med de familiemedlemmene som allerede er født! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit :)

Du holdt på med bryllupsforberedelser samtidig som meg du, så jeg kjenner deg igjen litt ihvertfall :)

Vi Bergensjentene har bestemt oss for å treffes på Friday's neste torsdag (11.03) kl 18. Kanskje du har lyst til å være med også??

Klem Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !!

Det hørtes koselig ut Meta, må se om det klaffer med skiftene til mannen. Håper jeg får mulighet :wink:

Nå er snart mensen borte her heldigvis, og smertene som har holdt meg lenket innendøre er også borte nå :kul:

Så da er det bare en mnd til neste gang :roll:

Guud som jeg hater å ha mensen, den er noe skikkelig drit altså :tunge1:

Men det må jo til for at man i det hele tatt skal ha noen mulighet til å få barn.

INGEN MENS= INGEN BARN :roll:

Jaja, jeg får tenke på noe annet i mellomtiden, sånn som å gjøre det pent rundt meg. Er litt mer motivert nå, og har satt meg i hodet at jeg skal rydde på datarommet. Det er et sånt altmuligrom, og her står masse ting lagret.

Men nå vil jeg har orden i rotet :ler: Er blitt veldig huslig i det siste og er en kjempeflink husmor :husarbeid: I alle fall i perioder.

Idag skal jeg bake brød tenkte jeg, er nemlig tom i fryseboksen, og da er det bare å sette igang :ler:

Har også brukt noen timer på å pløye gjennom de andre dagbøkene her inne, og det har vært artig lesning.

Ellers så står ikke mannen så høyt i kurs om dagen, han gidder ikke hjelpe meg ned noe som helst og jeg har ansvaret for absolutt alt.

Her er det MEG som er mannen i huset :sjokk: Burde jo ikke være sånn, men sånn er det !!

Må også få sendt avgårde invitasjoner til dåpen til minstemann, han skal døpes 1.påskedag, og jeg har ikke kommet skikkelig igang med forberedelser ennå :roll:

Ikke lett å få tid til alt når man har to små som krever sitt, og en mann som er totalt udugelig og som kun tenker på seg selv :evil:

Pokker ta den mannen !!!

Jaja, det får være nok. Kjenner at frustrasjonen bygger seg opp her nå, og da blir det ikke noe konstruktivt av det jeg lirer av meg :wink:

Kommer sterkere tilbake senere når humøret er litt bedre........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pludre!

Takk for koselig hilsen i dagboka mi - og det ga meg et spark bak til å besøke din også!

Bake brød ja - det har jeg hatt planer om lenge også... :roll: Kanskje jeg skal bli mer huslig når jeg blir hjemmeværende?? Har liksom en mistanke om at det blir med planen gitt... Periodisk husmor høres veldig bra ut! :ler:

Håper humøret er stigende og at du ikke slår mannen altfor hardt i hodet når han kommer hjem! Selv om de er håpløse innimellom er de gode å ha også da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen

Tusen takk for koselige hilsener alle sammen, det er så spennende hver gang jeg går inn her å se om det har vært noen " innom " :Hehe:

Nå er jeg bare så fornøyd med meg selv, har ryddet datarommet og det er blitt så trivelig her :Nikke:

Mannen har funnet ut at det nytter ikke å snike seg unna, han fikk så hatten passet igår, og jeg tror han har skjønt et og annet :ler:

Han har i alle fall gått tur med ungene, og nå driver han og lager mat til dem. Er veldig spent på om han tar kjøkkenet også.....

Har gitt ham bowlingforbud også, nå er det barnas tur å bli prioritert, og jeg har gitt ham klar melding om at IDAG blir det NADA bowling på ham :ler:

Han er nemlig svoren bowlingentusiast, og blir helt fra seg om han ikke får bowle minst 3 ganger i uka :ler:

Men når furia ( les meg :evil: ) har sagt NEI !! så mener hu nei !! Og da nytter det ikke å komme krypende på sine knær for å be pent om lov :sinnatagg:

Har tenkt å lage god middag idag også, kjøttkaker, DET er lenge siden vi har hatt, og nå har jeg kjøttdeig i kjølen :tommelsmil:

Bare litt dumt at jeg har glemt å legge erter i bløt, ertestuing må man jo ha !! Jaja, jeg får ty til Toro da..... :roll:

Blir ikke helt det samme da, men bedre enn ingen ertestuing :wink:

Skal som sagt tidligere bake brød idag, venter bare på at kjøkkenet skal bli ryddig.........

Hilsen Pludre :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pludre.

Her inne har jeg ikke vært før :D

Ser du har en del å henge fingrene i. Kjenner meg igjen i det at ting som regel ikke blir gjort om man ikke gjør det selv... :ler2:

Men de er jo gode å ha da. (sambo har ryddet kjøkkenet i dag mens jeg var på jobb :D )

Blir spennende å følge med her inne også :danse:

Stor klem fra Capricorn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, P ludre, så du er her masse nå ja. Det blir jo litt kjedelig å ikke kunne mobbe deg sånn da... Det er jo morosamt for oss andre vettu!! :wink:

Det er koselig å ha deg her, selv om jeg ikke er her lengre da. Jeg har flyttet, men du stikker kanskje innom likavel?? :lol:

Synes du er beintøff som planlegger enda en... Hadde ikke turt det i det hele tatt jeg da, men så er jeg jo en liten pingle også da. Nei vi har sagt fire år vi. Det gir meg fire år å satse på dømmingen det. Og til å bli ferdig med studier... HM.. Det hørtes kjedelig ut...

Jaja, vi snakkes. Og du? Parker grønnsaken hjemme med gutta sånn at du kan bli med på fridays med oss. Det er noen utrolig rgeie jenter her inne skjønner du!! Om mulig greiere enn sg/sm/nm-jentene...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei

Endelig er det fredag :ler: Er så kjekt med fredager, har alltid vært en skikkelig kul dag, i alle fall kulere enn de to foregående dagene, for da røk oppvaskmaskina vår :cry: + at mannen klarte å kortslutte en lampe i kjelleren, sånn at vi ble uten vann her :evil:

Grådig festlig når man har spruta flekkfjerner på klær og plutselig står uten noe å vaske den i, hva gjør man da :klø:

Jo !! Man løper ut i snøen med en stor gryte og henter inn snø som man smelter på komfyren :Nikke:

Blir jo vann av snø !!!

Så da fikk jeg i alle fall lagt klærne i bløt...... :ler:

Vår trofaste Miele som har funka i over 17 år, har slutta å ta inn vann, så den vasker uten vann, og da blir det jo rent .....NOT !! :evil:

Og da sto vi der ute oppvaskmaskin, og oppvasken ser ut til å ha formert seg på benken i løpet av natta, begriper ikke hvorfor jeg ...... :ler:

I går kveld gikk diskusjonen høylytt om HVEM sin tur det var til å vaske opp, men ingenting ble gjort..... :roll:

Så spørs det da om det er noen vits i å fikse sånt, for maskina er jo som sagt 17 år gammel og har gått omtrent HVER dag, så kanskje den skal få lov å gå av med pensjon, at jeg liksom har gjort sin jobb her i livet :wink:

Men; problemet ser ut til å løse seg, for i går kveld satt jeg og leste annonser på nett, og jaggu fant jeg ikke en flott AEG maskin, kun 3 år gammel til 2000 penger :Hehe:

Vi diskuterte litt frem og tilbake, og kom frem til at det var bedre å satse på denne enn å fikse på den gamle når timeprisen for sånne som fikser Mielemaskiner er over 500 kr :o

Og dessuten tror jeg ikke ekteskapet tåler flere påkjenninger, i form av oppvask, da i ordets rette betydning :ler:

Mannen skal i alle fall se på maskina etter jobb idag, og jeg er såå spent :hoppe:

Skal fortelle mer senere idag.......dette blir moro :hoppe:

Hilsen Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

For et forrykende tempo du har Pludre! Blir helt matt bare av å lese! :ler2: Håper du kan klare å stresse ned litt i helgen. :D Kos deg skikkelig - god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :D

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi!

Ingen kan påstå at du ligger på latsiden her inne på KG nå ihvertfall :wink:

Blir like imponert hver gang jeg møter folk som vil ha mange unger. Hvor henter dere overskuddet ifra? Ikke misforstå meg, for jeg elsker jo selvsagt Lillepia mi overalt på jord, og nå streber vi etter en til. Men 2-3 til av hennes kaliber...oi! :ler:

Ønsker deg ei flott helg!

Klem fra Murmeldyret!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Takk for hilsener, det er alltid koselig :)

Gjett hvem som har fått " ny " oppvaskmaskin da :hoppe::hoppe:

Mannen fant ut at dette var et godt kjøp og bråbestemte seg uten at jeg var til stede * jøsses, det ligner da ikke han :o *

Og kom hjem her like stolt som en katt som har fanget en mus :ler:

Nå står maskinen i gangen, og den skal på plass senere i kveld, når begge barna er lagt og mamma og pappa har sett IDOL :ler:

Den får jo litt av hvert å bryne seg på da, med oppvask som har stått noen dager :roll: * ja, jeg vet det, men jeg hater å vaske opp :evil: *

Skal bli så spennende å se om resultatet blir bra......

Det var bare ett lite minus, de hadde mistet bruksanvisningen :roll:

men, jeg kasta meg over oppgaven med liv og lyst :ler: og fant tilslutt en som driver med AEG i Norge, og sendte ham en mail. Og tenk, jeg fikk hyggelig svar tilbake at det skulle han ordne for meg :hoppe:

alt ordner seg for snille jenter ser dere :wink:

Og endelig er det helg, sånn at mannen kan få ta sin del av barnepass, det er jaggu slitsomt å gå hjemme med en 7 mnd'ers tass som har fått forstoppelse, og en overaktiv 2,5 åring som er " høy " på druer :ler:

Han sitter jo ikke i ro et sekund jo :o

Men nå har mannen kommandoen oppe, og jeg bare sitter her og venter på at det skal skje en katastrofe der oppe. Har gitt han ( mannen ) beskjed om at barna skal være i seng til 2000, for da skal jeg se IDOL !!

Blir spennende å se om han klarer det.

Er jo litt :kline: i ham også da, selv om det er sjelden han glimter til som idag......

Er forresten ferdig med mensen idag så da slipper jeg vel ikke unna tenker jeg :ler:

Kanskje jeg skal slappe litt av og være " LØS I LOFFEN !! " :hoho:

Den som venter får se....... :wink:

Fortsettelse følger......................

Klem fra Pludre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...