Gå til innhold

Alle gode ting er TRE !!

Pludre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann

Ja, det har IKKEskjedd noe siden sist :ler:

Mensen har ikke vist seg foreløpig, og det hos meg som pleier å være presis som en klokke :o

Har i grunnen ikke tenkt så masse på det, for jeg har hatt mer enn nok å henge fingrene i idag.

Jeg har fjernet gammelt teppe i trappa, et gyselig brunt og oransje teppe fra midten på 70 tallet, og det var fullt av drit :kvalm:

Årgangsdrit !!! :ler:

Så nå er trappa uten teppe, men med masse limrester etter igjen etter den dobbeltsidige tapen teppet var festet med :roll:

Har prøvd nesten alt for å få det vekk:

* rødsprit

* eddik

* olje

* varmluftspistol

* pussemaskin

* sandpapir for hånd

Men neida :evil: det sitter like godt !!!

Så i morra skal jeg sende gubben avgårde etter plasterfjerner, også skal han få stikke innom en plass de selger tepper, for å få litt info.

Ja, for de må jo vite hvordan man fjerner tepperester når de selger slikt :klø: Eller hur ??

Trappa har i alle fall blitt mye bedre :Nikke:

Jeg stikker innom i morra tidlig for å oppdatere, nå skal gubben og jeg kose oss med biff og fløtegratinerte poteter og brokkoli med bearnaisesaus :Nikke:

Det har vi sannelig fortjent etter å ha slitt i hele dag !!

Ser dere siden.

:klem: fra Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow..spennende at det ikke er kommet noe tantebesøk enda:lol: Det ble i såfall en veldig kort prøveperiode...wow

også skal han få stikke innom en plass de selger tepper, for å få litt info.

Ja, for de må jo vite hvordan man fjerner tepperester når de selger slikt Eller hur ??  

De er selvsagt ikke interessert i å fortelle hvordan man fjerner tepperester. Men hvordan man legger et nytt teppe :wink:

Neida...de bør vite det og fortelle det..men det kunne vært typisk. "man kan ikke fjerne gamle tepperester, man må skjule det med et nytt teppe"

Skjønner at det var deilig å bli kvitt det..jeg får mark av tepper (sånne som er limt fast og dekker alt for mye av gulvet...brrrr)

Gleder meg til å høre om et kommende :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay da !! :wink:

Jeg ser jo at dere klør etter å få vite nyheter fra Vestfronten :ler:

INGEN MENS HAR VIST SEG HER !!! :o

Og her er noen andre tegn også:

* ømme pupper, da spesielt vortene og foran

* trøtt som en strømpe i motvind

* irritabel

* stikk i magen

Så jeg aner ikke hva som skjer jeg :klø:

Har ikke mulighet til å teste idag heller, for mannen har tatt bilen på jobben, og da kommer jeg meg ingen steder.

Tenkte å ta en tur nedom jordmor i morra muligens og ta en test der.

For hvis det viser seg at jeg virkelig ER gravid, så blir det jo ikke mer enn 17 mnd mellom barna :o

Vet ikke helt hva jeg skal føle jeg :klø: Er lettere forvirra, og sier til meg selv at mensen kommer nok snart......... :ler:

Kommer innom senerer med oppdatering :Nikke:

:klem: fra Pludre som er 2 dager over tiden nå :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* ømme pupper, da spesielt vortene og foran

* trøtt som en strømpe i motvind

* irritabel

* stikk i magen

Så jeg aner ikke hva som skjer jeg  :klø:  

Sier en som har vært gravid to ganger i løpet av de siste tre årene... :tunge1:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Å Pludre! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det høres jo ut som du har tegn til et sånnt:

Men for all del, man vet jo ingenting sikkert før man tester. Og det er litt dumt hvis vi gir deg falske forhåpninger... Så du får være forberedt på det meste.. :klem:

....men fy søren så gøy det hadde vært! Øve-prøver Pludre lever farlig og tar innersvingen på hele prøvergjengen her! :ler2: :ler2:

Ha en super dag, Pludre! STOR KLM :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespennende Pludre!!!

Kanskje det er et lite nyttårsbarn på vei?

Venter spent på testresultater :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Fremdeles INGEN MENS !! :o

Begynner så smått å bli veldig usikker her :roll: Puppene er vonde og jeg er trøtt, men jeg våger samtidig ikke håpe for mye. Er så immari redd for å bli skuffet.

Tror ikke jeg tør å teste engang jeg :sjokkert:

Og ikke har jeg noen test for hånden heller.

Er jo så sikker på at mensen kommer allikavel, det er jo typisk når man har kjøpt inn tester og alt. Derfor lar jeg det avvente i alle fall til i morra.

Men samtidig så har jeg jo stygge mistanker da, føles som om mensen kommer hele tiden, men når jeg sjekker er det ikke noe, men det føles jo som om noe " renner " :oops:

Men trusa er jo Blendahvitså ikke begriper jeg hvorfor det er slik ??

Er jo utrolig :Gjesp: for tiden også, og humøret går opp og ned som en jojjo !!

Nei, nå skal ikke jeg hause meg selv opp til å tro at det er noe på gang, for det har jeg brent meg på før :roll:

Den som venter får se............................ :ler:

:klem: fra Pludre som har smurt seg inn med et kjempetykt lag med tålmodighetskrem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får du kjøpt sånn tålmodighetskrem? Hadde jammen meg trengt et tykt lag jeg og.....klarer jo knapt å vente til vi skal til jordmor i morgen :o Det har jeg sett fram til lenge (jippi, ny blodprøve :ler: )

Men det høres da spennende ut det som skjer her da.....Gleder meg til å høre oppdatering. Krysser fingre for deg :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Tenkte det var best med en liten oppdatering før leggetid, for ellers får dere jo ikke sove :ler:

INTET NYTT HERFRA, FREMDELES FRAVÆRENDE

Da går jeg og legger meg, for jeg er stuptrøtt :o

Pleier jo ikke såå trøtt på denne tiden av døgnet...... :sjenert:

Merkelig :klø:

Natta da :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioioi så utroooolig spennende!!! Jeg er så spent på oppdatering, Pludre!! :hoppe:

Dette høres jo veldig lovende ut, da. Jeg krysser fingre.

Stor klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjempespennende, men nå syns jeg du kan teste snart altså!! Du skjønner, jeg har ikke sånn tolmodighetskrem jeg :wink:

Måtte jo innom å sjekke med en gang jeg kom på jobb!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

FREMDELES INGEN MENS HER !!

Ja, fremdeles blendahvite truser her :o

Og i går kveld fikk jeg meg et lite sjokk, hadde kjøpt meg en MAX sjokolade, det er en av mine favoritter, og den smakte rart :roll:

Også kjente jeg snev av kvalme i går, mulig det var psykisk altså, men den var nå der......

Så hva gjør jeg da ?

Har et veldig dilemma her, for jeg ammer jo fremdeles minsten, men jeg bruker Syntocinon, for å få melka frem, og den kan jeg ikke bruke under graviditet :cry:

Hva gjør jeg !??!

Skal stakkars lille gutten måtte slutte med puppen fordi mamma har så treg utdrivningsrefleks ??

Jeg tør jo ikke bruke sprayen, og han har ikke fått pupp idag, jeg aner jo ikke hva jeg skal gjøre :cry:

Ble mye syt fra meg dette, men jeg tror jeg skal ringe jordmora mi, og spørre om hun vet.

Kommer innom med ny oppdatering etterpå.

Hilsen Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Høres ut som en god ide å snakke med jordmor, ja. De vet sånnt! :D Ha en fin dag da, Pludre! Solen skinner i dag - hurra! :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener alle sammen :bukke:

Fremdeles ikke noe nytt fra Pludreheimen :ler:

Men; jeg har bedt mannen kjøpe en 2 pk med CB, så får vi se i morra tidlig :ler: * vet jeg holder dere på pinebenken :wink:*

Har snakket med jordmora som jeg gikk til med forrige gutten min, og hun mente jeg hørtes veldig gravid ut :o

Spurte henne om ammingen, og hun anbefalte meg å slutte å amme fordi kroppen min trenger næringen selv. Og at lille gutten min bruker meg mest som smokk og kos nå. Han får jo bare på morgenen nå, og ellers så går det i grøt og middag og MME( Nutramigen )

Ble litt lei meg, for jeg hadde jo sett for meg at jeg skulle amme ham så lenge så mulig pga at han har atopisk eksem, og da er det bra med morsmelk.

Men han er jo 8 mnd nå, så kanskje det ikke er så dumt allikavel :sjenert:

Blir jo litt trist da :cry:

Jaja, jeg kommer innom senere, med ny oppdatering, en liten ekstra nyhetssending herfra :ler:

Klem fra Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...