Gå til innhold

Brukarar med nynorsk som hovudmål lyt skrive nynorsk


Rskre

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Alle har lært nynorsk på skulen. Eg trur dei som snakkar stygt om nynorsk, ikkje gadd å fylgja med i timane. Flaut kan hende å vedgå at dei har vore late. Då er det lettare å gjera narr både av målet og folk som nyttar det.

jeg hadde det som sidemål før jeg flytta og ble tvunget på å ha det som hovedmål når jeg flytta til en nynorskkommune. Derfor jeg kritiserer det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvifor det? Bokmål er berre stivna dansk. Opphavleg skreiv og snakka nordmenn eit språk som låg nærare nynorsk.

Snakket, kanskje, men "folk flest" begynte ikke å skrive før lenge etter at dansketiden var et faktum. Du mener ikke at vi bør gjeninnføre rissing av runer? Talemålet for de fleste på østlandet er tross alt påvirket av dansk, dermed er bokmål naturlig for oss å skrive. Og dansk er like lett å lese som bokmål. Nynorsk er omtrent like slitsomt å lese som svensk. Det har ikke noe med å gjøre at jeg ikke "liker " nynorsk og svensk, det er bare tyngre å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

jeg hadde det som sidemål før jeg flytta og ble tvunget på å ha det som hovedmål når jeg flytta til en nynorskkommune. Derfor jeg kritiserer det

Det er vel 15 år siden du var ferdig med ungdomsskolen og fremdeles er du fiendtlig innstilt mot nynorsk. "What you resist persists".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

rart hvordan alle dere nynorskfolk helt fint kan slenge dritt om bokmål, men får dere det samme tilbake så klikker dere

Nå må du roe deg ned. Hvem her inne slenger dritt som du sier, om bokmål? Det har ikke jeg lagt merke til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud det var spøkefullt sagt. Drit i å bli så fornærma da.

Eg er ikkje fornærma, eg lurte berre på kva som får deg til å verte så negativ og krass kvar gong tema nynorsk kjem opp. Eg opplevar jo stadig å verte kalt "nynorskfanatikar" o.l av deg i diskusjonar, sjølv om det er heilt utanfor tema. Kva er det som provoserar deg så med at eg (og andre) skriv nynorsk? Ingen som tvingar deg til å gjera det same.

Og vis meg gjerne eit sitat av meg der eg kritiserar bokmål ;) Det trur eg ikkje du finner :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Eg er ikkje fornærma, eg lurte berre på kva som får deg til å verte så negativ og krass kvar gong tema nynorsk kjem opp. Eg opplevar jo stadig å verte kalt "nynorskfanatikar" o.l av deg i diskusjonar, sjølv om det er heilt utanfor tema. Kva er det som provoserar deg så med at eg (og andre) skriv nynorsk? Ingen som tvingar deg til å gjera det same.

Og vis meg gjerne eit sitat av meg der eg kritiserar bokmål ;) Det trur eg ikkje du finner :)

Det provoserer meg ikke, jeg bare syns det er så rart å være såå opptatt med å holde på et språk som kommer til å dø ut likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det provoserer meg ikke, jeg bare syns det er så rart å være såå opptatt med å holde på et språk som kommer til å dø ut likevel.

Dette var interessant. Hva bygger du det på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Dette var interessant. Hva bygger du det på?

jeg bygger det på at det er svært lite litteratur på nynorsk. Alt fra ukeblader og romaner i bokhandelen. Er ekstreeemt lite man finner på nynorsk iforhold til bokmål, pluss at jeg vet at mange som gikk i min klasse på ungd skolen som hadde nynorsk til hovedmål, gikk over til bokmål som hovedmål da de begynte på videregående, pluss at engelsk tar mer og mer over, så til slutt vil vel hele norsken dø ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som bruker nynorsk er i mindretall. De kan ha bokmål som sidemål og bruke det til å kommunisere med oss, og så kan vi bokmålbrukere droppe det fullstendig i skolen. Helt tåpelig å lære 2 versjoner av et språk. Jeg forstår nynorsktalere, men hvorfor er det så vitkig at jeg skal kunne stave det og ha grammatikken helt riktig? Hadde vært mye bedre med et mer nyttig fag på skolen, i stedet for å lære norsk 2 ganger.

Anonym poster: 845cce89d9e31a083a800e1f551608e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det provoserer meg ikke, jeg bare syns det er så rart å være såå opptatt med å holde på et språk som kommer til å dø ut likevel.

Det provoserar deg jo tydelegvis, sidan du skriv rimleg engasjerte innlegg om det, om og om igjen?

Korleis veit du det?

jeg bygger det på at det er svært lite litteratur på nynorsk. Alt fra ukeblader og romaner i bokhandelen. Er ekstreeemt lite man finner på nynorsk iforhold til bokmål, pluss at jeg vet at mange som gikk i min klasse på ungd skolen som hadde nynorsk til hovedmål, gikk over til bokmål som hovedmål da de begynte på videregående, pluss at engelsk tar mer og mer over, så til slutt vil vel hele norsken dø ut.

Det lurar eg verkeleg på korleis du veit ;) Det vil i så fall ta så utruleg mange år at då veit me ikkje korleis det står til med engelsken heller ;) Ofte trur me at ting kjem til å utvikle seg i éi retning, men så går det ikkje slik likevel. Det er heller ikkje slik at me er heilt utan påverkningskraft heller.

De som bruker nynorsk er i mindretall. De kan ha bokmål som sidemål og bruke det til å kommunisere med oss, og så kan vi bokmålbrukere droppe det fullstendig i skolen. Helt tåpelig å lære 2 versjoner av et språk. Jeg forstår nynorsktalere, men hvorfor er det så vitkig at jeg skal kunne stave det og ha grammatikken helt riktig? Hadde vært mye bedre med et mer nyttig fag på skolen, i stedet for å lære norsk 2 ganger.

Anonym poster: 845cce89d9e31a083a800e1f551608e5

For det fyrste er det ingen som talar nynorsk. Dessutan lærer me ikkje norsk to gonger - me lærer det ein gong, begge målformar. Viss bokmålsbrukarar ikkje skal ha nynorsk, ser eg ikkje kvifor nynorskbrukarar skal ha bokmål heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei som mislikar å lære norsk to gonger kan jo velje samisk som andrespråk istaden? Så får dei eit heilt anna spåk :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må dele ein løyndom.. Eg har ein HUGLEIK PÅ STAUR! :)

Eg tek på meg sjåglasan, for då ser eg tydeleg ein kongro som symjer i vatnet :smoke:

Klikk "pluss" om du synes nynorsk er en latterlig målform!

Anonym poster: 41ede41490d2c5886a355a687e63e233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg må dele ein løyndom.. Eg har ein HUGLEIK PÅ STAUR! :)

Eg tek på meg sjåglasan, for då ser eg tydeleg ein kongro som symjer i vatnet :smoke:

Klikk "pluss" om du synes nynorsk er en latterlig målform!

Anonym poster: 41ede41490d2c5886a355a687e63e233

Det der er meir tullespråk enn nynorsk.

Veit du forresten kva hugleik tyder? Verkar ikkje slik... Med mindre du brukar å putte fantasi på staur.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dei som mislikar å lære norsk to gonger kan jo velje samisk som andrespråk istaden? Så får dei eit heilt anna spåk :)

Da tenker jeg nynorskhatere kom til å få noe å slite med :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Eg må dele ein løyndom.. Eg har ein HUGLEIK PÅ STAUR! :)

Eg tek på meg sjåglasan, for då ser eg tydeleg ein kongro som symjer i vatnet :smoke:

Klikk "pluss" om du synes nynorsk er en latterlig målform!

Anonym poster: 41ede41490d2c5886a355a687e63e233

Oi! Er det fjortenåringer her på forumet, altså?

For øvrig er det på ingen måte slik som enkelte argumenterer for her i tråden, at nynorskundervisningen legger beslag på verdifull tid som heller kunne blitt benyttet til bokmålsundervisning eller undervisning i andre fag. Det at man har sidemålsundervisning (noe som i mesteparten av landet er ensbetydende med opplæring i nynorsk), er utelukkende av det gode for den generelle forståelsen av norsk og av andre skandinaviske språk, samt at det er positivt for fremmedspråkslæringen, ettersom man får en mer fleksibel hjerne som lettere kan tilegne seg andre språk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Held dykk fast, og tek på dykkar tryggleiksreima!

Eg er fagarbeidarararararaaar, til dømes :)

Ein attergangar, spelar på mitt tangentfjøl no :/

stålstut = bulldoser

Godvonodden = Kapp det Gode Håp :hoho:

Eg har dårleg matmelting :)

Anonym poster: 41ede41490d2c5886a355a687e63e233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Held dykk fast, og tek på dykkar tryggleiksreima!

Eg er fagarbeidarararararaaar, til dømes :)

Ein attergangar, spelar på mitt tangentfjøl no :/

stålstut = bulldoser

Godvonodden = Kapp det Gode Håp :hoho:

Eg har dårleg matmelting :)

Finnes det ikke et eller annet slags fjortisforum du heller kan utfolde deg i? Jeg er helt sikker på at du virkelig kan slå an der. Og så kan dere skrive "spynorsk mordliste" mens dere ler dere ihjel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet med å se at andre oversetter eller nevner nynorske ord :) ?

Anonym poster: 41ede41490d2c5886a355a687e63e233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...