Gå til innhold

Rareste en random har sagt til deg


linsina

Anbefalte innlegg

"har du sett en slik en før (vifte med penisen sin i lufta i høyde med hode mitt) " jeg satt på et utested og hadde lite lyst på en penis i tryne.

"you people fuck up the world!!"tror han var mest fornærma fordi jeg holdt ei jente i handa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom ut av en matbutikk her om dagen da en godt voksen mann kom mot meg.

Han spør: "har du hørt vitsen om nordlendingen som jobbet på skift, og endelig skulle komme hjem til kjerringa?"

"Ehm, nei?"

"Ok, jeg husker ikke hvordan den går skjønner du. Håpa kanskje du visste det!".

.. jaja.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Unnskyld meg unge dame, men vil du være med meg hjem å knulle?" Sagt av "herre" i dress på rundt 80

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla

Jeg hadde en klyse i dress som kom opp til meg og spurte meg om jeg hadde hørt om en børste. Så spør jeg hva han mener og da svarer han at jeg kunne ha trengt å børste håret mitt. :glare:

Jeg hadde en dårlig dag og hadde forsovet meg, så jeg var litt stressa. Hadde lyst å klabbe til den fyren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame tok tak i det lyse håret mitt og dro en diger lefse av det opp for å vise det til sine turist-venner (tror de var fra Italia). Forsto at det handlet om noe med at alle norske jenter har blondt hår.

En annen gang kom en gutt rundt hjørnet, så meg, ropte "HEY", kom bort og planta knyttneven sin i mellomgulvet mitt. Men dette var på barneskolen, da, så slik aktivitet kan jo til en viss grad unnskyldes av barnslig retardness...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei dame som klemte meg og holdt meg i hendene som sa: vi skal alle være glad i hverandre, vi er så glad i alle sammen. Og da jeg gikk hjem så fulgte hun etter meg helt inn i stuen min helt til hun fant ut at det var feil stue. Damen var veldig beruset hvertfall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Oh, jeg kom på en til. Hørt fra gutten bak meg i badesklia: Stapp trusa langt oppi ræva så får du bedre fart!!

:glare:

men det er jo sant ... vis jeg ikke gjør det blir jeg sittende i sklia.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en klyse i dress som kom opp til meg og spurte meg om jeg hadde hørt om en børste. Så spør jeg hva han mener og da svarer han at jeg kunne ha trengt å børste håret mitt. :glare:

Jeg hadde en dårlig dag og hadde forsovet meg, så jeg var litt stressa. Hadde lyst å klabbe til den fyren.

Haha, sikkert et dårlig forsøk på negging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Jeg gikk med to venninner på gaten en ettermiddag i eksamenstiden, vi ser mao. ikke kjempefreshe ut der vi kommer gående.

En bil kjører forbi og en mann roper høyt : WALK OF SHAME!!!

Vi bare :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sto på buss stoppet i dag. det sto en mann ved siden av meg. så sier han plutselig: du ser du den heksa der med sopelim?... jeg bare :klo: ...så ingen heks med sopelim....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hyssingen

"du heter det samme som katten og datteren min"

gammel dame på t-banestasjon "jeg må så innmari tisse, bor du i nærheten"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

"Jeg er at du er en Vegas jomfru, vil du ha sex?" Første dagen vi var på utested i las vegas :P

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann kommer mot meg og ser på meg med et intenst blikk mens han sier : "DET ER DEG!"

"eheh, okei.." Snudde og gikk en annen vei

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På fest. En dritings fyr kommer sjanglende inn i rommet der jeg og en kompis sitter å prater, og stabber seg bort til meg. Han sier: "du har så fint gredd hår!" Jeg grer sjelden håret, og det hang bare løst som vanlig... Han mente det vel som et kompliment, haha! Etter det sa han at jeg hadde på meg en fin blå topp... toppen jeg hadde på meg var grønn... jah :P Han var ihvertfall hyggelig selv om han var overstadig beruset:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang satt jeg og to venninner på et utested sammen, og en kraftig påseilet fyr kommer bort til oss og setter seg ned.

"Wooow", sier han, "dere er så fine, og så er dere nesten helt like... Som tvillinger! Tre-tvillinger!"

Strengt tatt er vi ikke spesielt like... :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt i en trapp på høyskolen under et slags møte.
Fyren som sitter litt ved siden av meg: "Jeg vet om et punkt i håndflaten som gjør at du besvimer hvis jeg klemmer der. Vil du prøve??" Når jeg sa nei så skjønte han ikke hvorfor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sophia21

Jeg satt på en benk da en fremmed mann kom og satte seg ved siden av meg. Så snudde han sa mot meg og sa "det er en fin dag. En kåt dag."

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...