floppesopp Skrevet 4. august 2013 #181 Skrevet 4. august 2013 Du har så sjelefulle øyne, driver du med yoga? 2
NumberSix Skrevet 4. august 2013 #182 Skrevet 4. august 2013 Random i køen bak meg på Rema 1000: "Du ligner på Synnøve Solbakken! Og så stråler du!" Jeg var stressa som f*** og følte jeg så temmelig sur ut. Jaja. 1
Gjest Alekz Skrevet 4. august 2013 #183 Skrevet 4. august 2013 Jeg var på kino med min far, så setter en mann seg ved siden av meg og sier: Det var en svær popcorn du hadde der.. skal du spise hele selv? Jeg ble litt forfjamset og bare så på han, så spør han: kan jeg få litt? Det var tydelig ut i fra oppførselen og utseende at han ikke var helt oppegående og han stinket sprit.. Så min far sa da at de solgte popcorn uti gangen, for han fikk ikke av oss. Da begynte mannen å fortelle at han alltid snyltet på folkene som satt ved siden av han. Jeg bli rimelig irritert etter hver, så jeg svarte han med en sint tone. Det fikk han til å holde munn, men etter noen få minutter merket jeg at han satt og tok bilder av meg med telefonen sin. Da ble jeg rasene og ba han gi faen. Da ble han tydelig irritert, men han ga seg med en gang. En halvtime etter forlot han kinosalen, selv om det var 1,5 time igjen av filmen.
annelise345 Skrevet 7. august 2013 #184 Skrevet 7. august 2013 Satt på en benk midt i byen en dag, da en mann kom og satt seg ved siden av meg. Han ser lenge på meg før - Han: "Du ligner litt på jenten på Prim hmmm, ja altså pålegget" Jeg: "Åå, gjør jeg det?" Han: "Ja du er kliss lik" Jeg: "Hehe, *klein latter*" Han: "Nei, bare glem det, det er ikke noe jente på primen. Tror det er en ku, så da er du sikkert ikke lik" Jeg: "Okeeei" Så tar han opp telefonen og googler det, og jammen santen var det visst en jente på pakken, da jubler mannen og utbryter: "Det er en jente på pakken, du er kliss lik, du er helt lik - bare at du ikke har samme farge på håret, og så er jo dette en tegning da!" Så reiste mannen seg og gikk, var litt sånn "Hva skjedde nå?" - opplevelse, haha. 8
Unia Skrevet 7. august 2013 #185 Skrevet 7. august 2013 Random tyrker: Jeg skal finne deg. Senere på dagen la han meg til på facebook. 12
Mr.Omg Skrevet 7. august 2013 #186 Skrevet 7. august 2013 Jeg var på Platekompaniet en dag, og mens jeg står der og leter etter en cd, så kommer en mann bort til meg og sier lavt "Du ser de bak disken? Du må passe deg for dem, for de er onde! Du må komme deg ut herfra før det er for sent!" 3
Snop Skrevet 7. august 2013 #187 Skrevet 7. august 2013 "Det var en fin sykkel. Du må ikke sette den i garasjen, for da kan noen bryte seg inn og stjele i garasjen. Det er derfor jeg bor hos broren min, for at ingen skal stjele i garasjen hans." 1
Notisblokk Skrevet 7. august 2013 #188 Skrevet 7. august 2013 En jente gikk forbi meg, hun snudde seg og så på meg lenge før hun gikk helt bort til meg og så meg inn i øynene. "Jeg vet alt om deg". Aner ikke hvem hun var, men hun begynte å si hvor jeg bodde, alderen min, interesser... Så bare gikk hun uten at jeg fikk svar på hvem i huleste hun var?! Ingen av mine venner visste det heller.. Så har jeg hørt flere ganger " er DET en hund?" .. Eller at hunden min ligner på en hyene, antilope, hare eller giraff.. Av voksne folk ute på gaten. 8
super-s Skrevet 7. august 2013 #189 Skrevet 7. august 2013 Da jeg var blitt 18 og for første gang brukte min egen legitimasjon på et utested, så dørvakten på bildet og gliste før han sa "Hvis det der skal være deg, må du gjøre sånn: !" (Altså, han gjorde en stygg grimase) Vel, takk for den! Heldigvis var jeg ikke så nærtagende, og jeg var klar over hvor stygt bildet var, så jeg holdt bare på å dø av latter 2
Sinner Skrevet 7. august 2013 #190 Skrevet 7. august 2013 Rareste jeg har hørt var når jeg var rundt 22 år, to smågutter på rundt 14-15 år kom bort hysteriske og lurte på om jeg kunne late som jeg var moren deres? De hadde visstnok gjort et eller annet galt på en butikk og butikkinnehaveren skulle ringe mora. Og nei, jeg så ikke ut som jeg var så mye eldre enn alderen min. 4
Gjest Belle âme Skrevet 7. august 2013 #191 Skrevet 7. august 2013 Da eg va 10 år gammal og va i ein matbutikk for å leite etter mamma tok plutselig ein fremmed, gammal mann tak i armen min. Eg:*Såg livredd på han* Han:"Vil du ha is?" Eg:"Eeee nei takk" Litt i sjokk. Han:"Jo da, ta den dyraste og største isen du kan finne! Eg betala!" Eg:*Går og tar meg ein is og seie tusen takk etterpå Eg va 10...Og han kjente mamma sa han da...
Missy1 Skrevet 8. august 2013 #192 Skrevet 8. august 2013 (endret) Han: kan jeg be for deg? Jeg: eeeh... Nei... Han (med hendene på skuldrene mine og et skummelt blikk): JESUS VIL DEG NOE, LA MEG BE FOR DEG!!! :-/ hmmm... Endret 8. august 2013 av Missy1 2
Lille Solstråle Skrevet 20. august 2013 #193 Skrevet 20. august 2013 (endret) , Endret 17. april 2024 av Lille Solstråle 1
Gjest A-en Skrevet 23. august 2013 #194 Skrevet 23. august 2013 (endret) Da jeg skulle kjøpe tomater i butikken her forleden skvatt jeg til da en mann noen meter fra meg plutselig ropte ut at jeg ikke måtte finne på å kjøpe de tomatene. Han mente bestemt at jeg måtte kjøpe sånne små, gule tomater i stedet. Han fulgte etter meg gjennom butikken mens han bablet om disse tomatene, at det ville vært til mitt eget beste om jeg kjøpte de små gule, og at han sa det kun fordi han brydde seg om meg. Han kjørte handlevogna si inn i min slik at jeg nesten ikke klarte å trille den. Da jeg endelig hadde kommet meg ut av butikken ville han gi meg telefonnummeret sitt. Jeg var helt paff og svarte ikke (svarte i grunn veldig lite på det han sa inne i butikken også), og da dro han frem en post-it lapp med et telefonnummer som han klistret på skulderen min. Heldigvis sa han ha det og gikk etterpå (jeg var livredd for at han skulle følge etter meg videre hjem). Det er desidert det rareste jeg noen gang har opplevd... Endret 23. august 2013 av A-en 1
snus1234 Skrevet 4. januar 2014 #195 Skrevet 4. januar 2014 En gang for lenge siden skulle jeg ta en skolebuss på morgenen. På bussen var det mange små barn som jeg ikke kjente. Foran meg satt det to jenter som snudde seg og først sa de: "Vi synes du ser så kul ut!" "Du er pen!" osv Jeg hadde nettopp bleket håret og hadde litt gulskjær i det, og fikk tydelig påpekt dette, men det var bare pent å se på, fikk jeg høre. Så skulle jeg gå av bussen, og da presterte de å si; "Ha det bra, du er pen! DIN GRIS!" hvor jeg hører buss sjåføren i bakrunnen: "nei huff, sånt får man ikke si!" ... litt av en vending på komplimentene må jeg si.
Snowblind Skrevet 4. januar 2014 #196 Skrevet 4. januar 2014 Satt på en benk og tok meg en røyk. En gammel mann kommer bort og sier "Du trenger ikke å ta pause mellom trekkene " Sikkert ikke det rareste, men kom ikke på noe annet akkurat nå.
Brooke Penelope Skrevet 4. januar 2014 #197 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Gikk for å kjøpe lunsj i England, fordypet i mine egne tanker, da en fyr som gikk forbi utbryter: "Smile, you are beautiful". En gang jeg sto utenfor en bar og snakket med en annen, kommer det en mann bort til meg og sier "Det er litt av en beskjeden nese du har". En annen gang i England var det en dame som begynte å kjefte på meg uten like. Fikk ikke med meg noe av hva hun sa men... En dag jeg satt utenfor jobben og ventet på at jeg skulle åpne butikken, kom det en fyr bort til meg og la ut om hele natten hans i fyllearresten, at han ikke hadde fortjent det, for han hadde kontaktet det og det navnet ("kjenner du dem?", noe jeg selvfølgelig ikke gjorde. Bor i en storby) og blitt rusfri osv. Snakket og snakket. Fikk nå en historie mens jeg ventet hvertfall. Samme dagen da jeg var ferdig på jobb begynte en dame på bussholdeplassen å fortelle meg om sykdommene sine. Jeg så vel veldig interessert ut den dagen En kunde av meg (den gangen jeg jobbet i en matbutikk) spurte om jeg trente mye. Roskilde for noen år siden: Venninnen min og jeg skulle kjøpe øl, og det var tomt for de i kjøleskapet. Vi sto å snakket om at det var litt kjipt med varm øl, da en fyr skyter inn: "Døh, du koker ikke ølen da!" Endret 4. januar 2014 av Brooke Penelope
Gjest ms_kwang Skrevet 4. januar 2014 #198 Skrevet 4. januar 2014 Ute en sommerdag hadde en kul svart hatt på hodet x) Så kommer det en random mann og sier "Oyh! Den hatten var dritkul" *La 500kr på benken* Så rappet han hatten min o.o Den kostet bare 149kr xD også engang på ett utested, med uteservering med ei venninne, vi satt og pratet og koste oss med en røyk (og flere) Hvor det kom en random mann forbi "Jeg er tørst!Her 200kr ok? Behold resten!" Så tok han ølen min o.o Hva er det med folk som tror de bare kan ta tingene mine å slenge på flere hundre kr? xD (hadde vært ille om det var noe ala Jeg er kåt! eeeeehhh...slipp meg! xD)
WubWub Skrevet 4. januar 2014 #199 Skrevet 4. januar 2014 aldri noen random som sier et pip til meg :3 im jelly
Gjest ms_kwang Skrevet 4. januar 2014 #200 Skrevet 4. januar 2014 aldri noen random som sier et pip til meg :3 im jelly Heldig du er da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå