Gå til innhold

Rareste en random har sagt til deg


linsina

Anbefalte innlegg

Var på vei hjem fra ei venninne i forrige uke, og rett utenfor t-banen gikk jeg forbi en godt voksen kar som meget trolig ikke var helt edru. Han ga meg et kjempestort smil før han utbrøt: "Yeh could be Yasser Arafat's girlfriend!" Jeg stussa litt før jeg kom på at jeg hadde på meg palestinaskjerfet mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på et sykehjem sist fredag, der satt det en gammel dement dame som tok meg i hånda da jeg gikk forbi og sa: "så vakre øyne du har, virkelig nydelig dame.. Jeg ønsker at du skal bli mor til barnebarna mine." Hun ble fornærmet da jeg brøt ut i latter "hva er det du ler av? det er ikke morsomt."

Dette minner meg om en dement dame som bodde på samme avdeling som bestemoren min bodde på. Hun satt ofte og ropte på faren sin: "Pappaaaa!". Så en dag spurte hun meg: "Syns du ikke det er fælt at han pappa ikke kommer og besøker meg?" Jeg svarte: "Faren din er død." Da så hun på meg med vantro i blikket. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

"Unskyld meg, tror De på Jesus?"

Random superkristen fyr i Oslo, tydligvis.

den har jeg og fått. Var sikkert et eller annet sektmedlem som prøvde å verve deg..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

dame kom bort til meg på trikken, slo seg ned ved siden av meg å sa

"spiser du kjøtt?

"ja"

"Vet du hva som er i kjøtt?"

"ehm?.."

så babla hu i en 20 minutter om slakting av dyr og at de soper dritten fra gulvet å stapper i pølsene osv osv før hun til slutt spurte meg

"spiser du leverpostei da?"

Var smart nok til å svare "nei" da :fnise:

En annen dame kom bort til meg da jeg handlet i butikken å stappa hånda nedi genseren min fra nakken og ned å sa "herregud jeg har sett på den genserlappen din som stikker ut siden jeg kom...

Eh.. det kan ha vært meg :sjenert: Jeg gjør slike ting jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underlig fyr som fulgte etter meg på gata og skjelte meg ut fordi jeg røkte. Han la ut om hvordan lungene mine så ut inni. Sikkert sant det, men himmel da !!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si jeg er en magnet for alskens skrullinger.

Jeg kan være i et lokale med tusen mennesker, og skrullingen finner meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satt på en benk i Oslo, og tok meg til hodet. Dessverre hadde jeg fått migrene, av alle ting.

Det kom noen folk forbi, og han ene satte seg ned og spurte hva som var galt, jeg viftet det bort med at jeg bare hadde litt vondt i hodet.

Da setter hele gjengen seg ned på kne rundt meg, legger hendene på bena og lårene mine, og en tar hendene mine, og en la handa på panna mi, så leder han ene an i bønn "JESUS, HELBRED DITT BARN, HELBRED DENNE JENTE SOM SITTER HER I SMERTE, JEEEEEEEEEEESUS HELBRED" og de andre messet etter.

Tror det varte i ca 10 minutter så gikk de sin vei, har aldri i hele mitt liv vært så flau som da, ble også så satt ut at jeg ikke fikk gjort eller sagt noe annet enn "eeeeeeeeeeh takk.......?". Folk stoppet langs gata for å se på dette freakshowet som foregikk :eeeh:

Og nei, migrenen gikk ikke over, den ble vel kanskje bare verre.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt på en benk i Oslo, og tok meg til hodet. Dessverre hadde jeg fått migrene, av alle ting.

Det kom noen folk forbi, og han ene satte seg ned og spurte hva som var galt, jeg viftet det bort med at jeg bare hadde litt vondt i hodet.

Da setter hele gjengen seg ned på kne rundt meg, legger hendene på bena og lårene mine, og en tar hendene mine, og en la handa på panna mi, så leder han ene an i bønn "JESUS, HELBRED DITT BARN, HELBRED DENNE JENTE SOM SITTER HER I SMERTE, JEEEEEEEEEEESUS HELBRED" og de andre messet etter.

Tror det varte i ca 10 minutter så gikk de sin vei, har aldri i hele mitt liv vært så flau som da, ble også så satt ut at jeg ikke fikk gjort eller sagt noe annet enn "eeeeeeeeeeh takk.......?". Folk stoppet langs gata for å se på dette freakshowet som foregikk :eeeh:

Og nei, migrenen gikk ikke over, den ble vel kanskje bare verre.

:skratte::skratte::skratte:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto i kassa på jobben da det kom inn en guttegjeng,de var vel i begynnelsen av 20 årene kan jeg tenke meg. Mens den ene står å betaler (han var den eneste som handla) ,så står en av de andre å ser intenst på meg før han spør: røyker du? Eh nei,sier jeg. Faen! utbryter han. Ooookei ,tenker jeg,hvorfor skulle han vite det? Midt i tankegangen min blir jeg avbrutt av at han lener seg over kassen og synger strofa : I love the way you lie. :O jeg trodde jeg skulle krepere av latter,men jeg kunne jo ikke le han opp i trynet,men når de var utafor døra derimot ;) Jeg har i ettertid lurt fælt på hva i alle dager denne fyren holdt på med, var det truth or dare eller var han bare rar? Han så jo så normal ut :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er det rareste er det noe av det mest randome noen har sagt til meg. Jeg gikk inn i en butikk sammen med en kompis, så merket jeg at det var noen litt bak meg, så jeg stoppet når jeg gikk inn og holdt døren litt oppe, bare for å være høflig. Når jeg snudde på hodet for å se hvem som kom etter, stoppet dama rett utenfor inngangen. Så begynte hun å legge ut om likestilling, kvinners rettigheter og en hel haug. Så ropte hun ut "mannsjåvinist!". Jeg bare slapp døren og lot den deise igjen rett foran ansiktet hennes og gikk videre jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hey, e det du som heite Trudøøøøøøøøø?"

"DU KOMMER TIL Å BRENNE I HELVETE" (Helt random gammel mann som jeg gikk forbi etter å ha handlet o.o)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt kalt gææængster av en random eldre fyr når jeg var på byen. Og han ba meg og samboer om å ringe etter taxi til han.

Hadde også mange særemennesker innom når jeg jobbet i butikk. Alt fra folk som brettet ut om livet sitt, en som fortalt meg at jeg burde bli jordmor (jobber innen IT) og en alkis som ofte var innom og ville ha klem og diverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Spiser du svinekjøtt?"

Ja, har alltid gjort det...

"Feirer du jul?"

Ja, gjort det siden jeg ble født...

Ble blodig fornærmet av disse spørsmålene før men nå bare ler jeg av dem :fnise:

Denne her er gull:

"Hva er navnet mitt på ditt språk?"

"Er det samme som på ditt språk det, kjære deg!"

"Hæ?? Ikke kulere? :-( "

Haha, søte, søte mennesker altså! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Spiser du svinekjøtt?"

Ja, har alltid gjort det...

"Feirer du jul?"

Ja, gjort det siden jeg ble født...

Ble blodig fornærmet av disse spørsmålene før men nå bare ler jeg av dem :fnise:

Denne her er gull:

"Hva er navnet mitt på ditt språk?"

"Er det samme som på ditt språk det, kjære deg!"

"Hæ?? Ikke kulere? :-( "

Haha, søte, søte mennesker altså! ^^

Nå ble jeg fælt nysgjerrig på hvordan du ser ut. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hey, e det du som heite Trudøøøøøøøøø?"

"DU KOMMER TIL Å BRENNE I HELVETE" (Helt random gammel mann som jeg gikk forbi etter å ha handlet o.o)

Been there,heard that!

"Du er litt av en frekk hore! hvordan våger du å tekste meg? Kom hit, kom hit! så skal du få! frekke bitch!! *viser fingeren* "

Ho stoppen bilen sin der jeg gikk fort å fortelle meg alt dette,helt ut av det blå. Ho holdt på ganske lenge også..Jeg var vel 17? Mange syke folk i verden!

(jeg hadde ikke teksten noen,eller sett kvinnen før)

Jeg foretrekker de gangene folk har kommet bort til meg og sagt at jeg er vakker!

Men den morsomste opplevelsen ble det ikke sagt et ord. Jeg ventet på trikken og det var masse folk. Plutselig kommer det en fyr ut, snur seg mot meg,stopper opp og bare titter på meg med store øyner. Så veldig overrasket ut og fikk ikke blikket sitt fra meg, på en sånn søt ,beundrende måte. så smilte han. Det kommer jeg nok til å huske for alltid

jo,kom på en til!

"altså..det er ingen bevis for at elvis er død"

neida..sier jeg

så fortsetter samtalen om hans teorier om elvis hemmelige liv..

Endret av Papirbit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jobber i en offentlig forvaltning, betjente en kunde og stemningen er stille.

jeg taster inn og prøver å få ting ferdig så spytter han ut :

Fiks neglene dine..

eh, hvafornoe sier jeg

fiks de, sånn skal ikke negler se ut!

neste gang jeg er her burde de være velstelte og fine!

ooooookei sier jeg da..

jaha.. neglelakken var bare litt flasset av, men til min forsvar var jeg nedfor.. som jeg alltid er :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde praksis på barneskole, og vi hadde fyrt bål, så jeg lukta nok bål.

Skulle ned å hente klassen (2.klasse), men vi måtte sitte å vente litt til alle ble klare, så jeg hadde en av jentene på fanget imens. Plutselig sier hun: "du lukter troll!" haha så søtt :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var en tur i oslo.. så gikk jeg bort over gata. så kommer det plutselig en kar bort til meg. wooow! du ser ut som lady gaga! mmmm så lukter du godt.

ikke noe jeg likte å høre. greit jeg hadde blondt langt hår og pannelugg, men jeg ser ikke litt ut som hun engang. det frekkeste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte da på ''sokke-mannen'' som han er kalt.. Han spurte meg ''Om jeg kan kjøpe sokkene dine for 200 kr?'' Haha. Kom tilbake på skolen uten sokker :fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger så har fremmede på Grøndland prøvd å gjette nasjonaliteten min. Helt uoppfordret selvsagt, jeg spurte aldri om det.

Han ene følte for å fortelle meg at jeg så svensk ut. Han andre spurte meg om jeg var amerikansk.

Patrioten i meg ble litt såra når han sa jeg så svensk ut, må innrømme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...