Gå til innhold

Rareste en random har sagt til deg


linsina

Anbefalte innlegg

En annen gang fikk jeg høre av ei i kassa på Rema at jeg hadde fin mage. Jeg var høygravid. :)

Så hyggelig :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Har en til: En gang jeg tok t-banen, kom jeg i snakk med en gammel dame på stasjonen. Hun ga meg et kompliment for skjerfet mitt, og spurte om det var hjemmestrikket :fnise: (Kjøpt på HM). Samtalen fortsatte inn på at det var glatt ute og lett å falle, at mange av vennene hennes desv hadde blitt demente, og at hun visstnok lagde veldig god mat! :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Heldig da, ja!

Heh, jeg og kjæresten ble stoppa av noen kristne da vi var på vei over Grønlands torg til homoparaden. De hadde *tilfeldigvis* satt opp stand akkurat der. De prøvde å gi oss flyers mens de sa "Vi ber for de syke!" Eh, tror det er for sent å redde oss, altså...

Hei.

Ha-ha, mm! Attpåtil snakket mannen i turban engelsk - og jeg som ikke er spesielt god i engelsk, og SPESIELT ikke når jeg må ta det på sparken.. :mrgreen: Jææ. Sa sikkert mange rare ord. :fnise:

Ha-ha, seriøst? Hva feiler det noen folk? Huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gikk bort til meg sa "Nesa di er så liten og søt" før han trykket på den og sa "bert". Så gikk han som om ingenting hadde skjedd :skratte:

Høres ut som noe en bekjent av meg kunne funnet på å gjøre :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også en mistanke om hvem den nesetrykkeren var. Jeg sendte han melding og spurte jeg, håper nesten det var han, thihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan jeg få en klem av deg i dag da?"

Psykiskutviklingshemmet mann i 40-åra på Rema ... Ble litt satt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sto ved Telekiosken med kusina mi en gang og plutselig sier han bak disken: Hei NN! Jeg står der som et ? og han følger opp med: Husker du meg ikke? På den festen for noen helger siden! På rommet... *Blunker*

Jeg står fortsatt som et ? og går. Etterhvert kom vi til konklusjonen at han kødda og hørte navnet mitt når kusina mi prata te meg, for jeg var 13 år gammel og hadde ikke vært med noen inn på et rom =P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en som min venninne erfarte. Hun stod i kø for å komme inn på bussen i bergen da hun tråkket over og dultet bort i en eldre mann, hun sa naturligvis unnskyld. Han så på henne med det blikket og sa "Ikkje sei da, eg likar å bli berørt av eit ekte kvinnfolk" :fnise:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reminds me...

Jeg var fersk student og skulle på forelesning. Var litt tidlig ute, så korridoren var tom der jeg gikk mot forelesningsrommet. Så kom en fyr inn døren i andre enden av korridoren og mot meg. Når vi møttes stoppet han, så da stoppet jeg og, virket som om han skulle spørre om noe. Og det skulle han jo, for han sa: "Uhm...vil du kline?"

:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i et homofilt forhold og ikke var redd for å vise det, var det mange som lot sjenanse og folkeskikk ligge hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, jeg kom på en til. Hørt fra gutten bak meg i badesklia: Stapp trusa langt oppi ræva så får du bedre fart!!

:glare:

Det er jo sant!! Jeg gjør det.... :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reminds me...

Jeg var fersk student og skulle på forelesning. Var litt tidlig ute, så korridoren var tom der jeg gikk mot forelesningsrommet. Så kom en fyr inn døren i andre enden av korridoren og mot meg. Når vi møttes stoppet han, så da stoppet jeg og, virket som om han skulle spørre om noe. Og det skulle han jo, for han sa: "Uhm...vil du kline?"

:fnise:

:sjokkert::fnise: Ha-ha! Hva svarte du? Kjør på? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt sammen med en litt creepy fyr på bussen en gang. Han sitter lenge og stirrer på et hull jeg har i jeansen min (på låret). Etter en stund sier han "du har et hull i buksa di". Jeg svarer at jeg er klar over det. Da begynner han å kommentere at det er stygt, for så å stikke fingeren sin ned i hullet. Var glad da jeg gikk av den bussen ja.

En annen episode skjedde da jeg var på jobb (hadde på det tidspunktet en sommerjobb som involverte kunder). Det kommer en dame bort til meg. Jeg var forresten gravid.

Hun: "Det blir en jente".

Jeg: "Hæ?"

Hun: "Du er gravid, ikke sant? Du kommer til å få en jente".

Jeg: "Ser det sånn ut? Er godt mulig det blir en jente ja. Det blir spennende å se".

Hun: "Jeg tror ikke, jeg vet. Du kommer til å få en jente. Stol på meg. Det blir en jente. Og det kommer til å gå bra. Du trenger ikke bekymre deg".

Jeg husker ikke hva jeg svarte. Jeg ble litt satt ut. Fikk inntrykk av at hun var synsk eller noe. Hun fikk rett da. Det ble en jente. Og fødselen gikk strålende, jeg som hadde vært så bekymra for å få en lik fødsel som med jente nr 1..

Hahaha, så komisk med mannen på bussen :-P Og morsomt at det faktisk ble en jente, damen var nok synsk ;)

Jeg satt på toget sammen med en venninne for et par år siden. En eldre mann kommer og setter seg ned ovenfor meg. Han stirrer på meg i rundt 5 ubehagelige minutter før han peker på halsen min og sier: "Hva er det der?". Jeg regnet med at han snakket om føflekkene mine, så jeg sier at det er nettopp det. "Åja. Det ser ut som insekter. Du kan bli med meg ut på neste stasjon, så kan jeg ta ut ti tusen kroner til deg. Da kan du operere de bort og bli enda penere!".

Og jeg bare: :hakeslepp:. Ingen har noensinne fornærmet meg og gitt meg et kompliment samtidig på den måten før. Haha.

Oi! Hva svarte/gjorde du? Tok du i mot pengene? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første jeg kommer på i farta, er vampyren i Malta. Han spurte om å få blod av meg, før han faktisk bet meg i nakkegropa. Jeg var full, og trodde han tulla.. På en pen andreplass kommer han random fyren som syntes nesa mi var så søt, haha, okeii? Takk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert::fnise: Ha-ha! Hva svarte du? Kjør på? :laugh:

Hehe, nei....jeg ble så satt ut... Lagde noen vokallyder og gestikulerte meg inn på rommet jeg skulle til, hvor jeg ble sittende og gruble på om jeg nettopp gikk glipp av noe stort og om sånt var vanlig på uni :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle være hyggelig og fortelle en eldre mann hvor han kunne få tak i batteri til høreapparatet sitt. Jeg presiserte at jeg ikke var sikker på om de fortsatt solgte batterier, men at de ihvertfall hadde gjort det før. Butikken lå noen knappe meter unna.

I det han går snur han seg mot meg igjen og sier gravalvorlig: "Om de ikke selger batterier, så kommer jeg tilbake og skyter deg" og så går han.

Skulle jeg hadde gitt han pryl i stedet for å stå der med trillrunde øyne :blink:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei....jeg ble så satt ut... Lagde noen vokallyder og gestikulerte meg inn på rommet jeg skulle til, hvor jeg ble sittende og gruble på om jeg nettopp gikk glipp av noe stort og om sånt var vanlig på uni :fnise:

Hei.

Ha-ha, fantastisk! :) Du skulle jo bare gått for det - "den som intet våger.." :fnise:

Neida. Jeg kan skjønne at du ble sjokka. Jeg går på høyskole, og her er det.. mindre vanlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er du norsk? Helt sikker? Hundre prosent norsk?"

"Ja?"(jeg er naturlig blond og ser veldig norsk ut etter min mening)

"Måtte bare være sikker. Pass godt på datteren din forresten."

"Hun er søsteren min."

"Åja, jeg trodde du var tjuetre eller noe."

Jeg er sytten. Søsteren min er syv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...