HeleneBK Skrevet 31. mars 2013 #141 Skrevet 31. mars 2013 Det var jo en lite hyggelig kommentar. Tja, sånn er verden!
metempsychosis Skrevet 1. april 2013 #142 Skrevet 1. april 2013 Husker jeg var på kjøpesenteret og ventet på en venninne da en hel familie gikk forbi og stirret på meg, så snudde de seg og passerte foran meg enda engang (stirret fortsatt), også snudde de igjen, gikk heeelt bort til meg og utbrøt: -Neimen! Vi trodde du var en sånn voksdokke! Litt spesielt å ha fire par øyner boret i deg, bare for å forsikre seg at, nei, du er ikke en voksdokke... 15
eidcrea Skrevet 1. april 2013 #144 Skrevet 1. april 2013 Gikk til bussen på kvelden, så går det en eldre mann mot meg å peker opp på månen. han: "se der!" jeg: " ja!" 30 sekunder klein stillhet* han "var bare det jeg skulle si, månen er vakker i kveld". en annen gang: " Du kan dø av redbull, ikke bland det med sprit, jeg gidder ikke kjøre deg til legevakten" "Bli med meg på 40-års laget til mamma!!" - Gutt i 20årene på byen. Senere gikk jeg for å hente bilen, bakken var lang så kommer det en polakk i varebil: "Juu niid a hike dåwn de road?" Jeg står det som et spørsmåls tegn.. " I can drive very fast down the hill if you want" Guud... haha 2
Strange Doll Skrevet 2. april 2013 #145 Skrevet 2. april 2013 "Har du mobiltelefon? Du VET du får hjernesvulst da? "
Othelia Skrevet 3. april 2013 #146 Skrevet 3. april 2013 Kom i snakk med en random fyr på ett utested, og jeg var ihvertfall rimelig full. Vi hadde en seriøs samtale om vennskap, før han kom med en veldig komisk kommentar. "Du høres ut som ei dame på 80 år!" Det var ment som ett kompliment da, for han mente jeg var så reflektert og sa så mye bra saker om akkurat det temaet. Etter den diskusjonen gikk vi hver vår vei. Jeg syns vel egentlig den kommentaren var mer komisk enn rar, men jeg måtte skrive den ned her allikevel!
Pearl2.0 Skrevet 3. april 2013 #147 Skrevet 3. april 2013 (endret) P Endret 22. november 2015 av Perle
Musaleem Skrevet 7. april 2013 #148 Skrevet 7. april 2013 Noen personer er utrolig vakre helt naturlig. Jeg tror hun mente det Skjønnhet kommer ann på øyet som ser. Hehe, det er jo lov å håpe - men jeg er nok ikke så naturlig vakker at det gjør noe. Jeg burde satt på både løsvipper og løsnegler på fast basis, men maskara og negelakk får duge.
Gjest Sunniva1 Skrevet 12. juni 2013 #149 Skrevet 12. juni 2013 Jeg satt på toget sammen med en venninne for et par år siden. En eldre mann kommer og setter seg ned ovenfor meg. Han stirrer på meg i rundt 5 ubehagelige minutter før han peker på halsen min og sier: "Hva er det der?". Jeg regnet med at han snakket om føflekkene mine, så jeg sier at det er nettopp det. "Åja. Det ser ut som insekter. Du kan bli med meg ut på neste stasjon, så kan jeg ta ut ti tusen kroner til deg. Da kan du operere de bort og bli enda penere!". Og jeg bare: . Ingen har noensinne fornærmet meg og gitt meg et kompliment samtidig på den måten før. Haha. ta pengene og stikk
Gjest Sunniva1 Skrevet 12. juni 2013 #150 Skrevet 12. juni 2013 Foreldrene mine har en litt alternativ nabo.. En gang ringte hun på hos de og ville at vi skulle bestille taxi til Stavanger fordi hun ville besøke familie.. Bor 11 timer unna Stavanger, så de kunne ikke annet enn å le.. En annen gang kom hun hjem til meg, fordi hun ville låne doen..
Gjest Emmanuelle Skrevet 12. juni 2013 #151 Skrevet 12. juni 2013 Uff, får litt vondt av meg av denne, men i dag var det en psykisk utviklingshemmet som satte seg på bussen hvor jeg satt. Han hadde tydeligvis fått med seg at det er noe som heter "sex", og var veldig nysgjerrig på dette så han gikk rundt i bussen og spurte hva det var. Da ingen ville svare gikk han opp til bussjåføren, men fikk beskjed om å sette seg. Så roper han ut: "Hvordan lager gutter og jenter barn? Er det heslig?" før han betuttet prøvde å søke opp "sex" på mobilen sin. Tydelig at mobilen hans var sperret for slike ting, for han huffet seg høyt over at han ikke fikk opp bilde. Syntes jo litt synd på ham også, men var jo ingen der som hadde veldig lyst til å opplyse denne gutten om blomstene og biene.
Gjest Riskjeks Skrevet 12. juni 2013 #152 Skrevet 12. juni 2013 Har fått to ekteskapstilbud fra menn jeg aldri hadde møtt før. Han ene virka litt "enkel", men han andre tror jeg var ganske "normal". Begge var edru. Lurer veldig på hva som får folk til å spørre om sånt. Jeg takket nei, for øvrig.
Lille Solstråle Skrevet 12. juni 2013 #153 Skrevet 12. juni 2013 (endret) , Endret 17. april 2024 av Lille Solstråle
blueberries Skrevet 12. juni 2013 #154 Skrevet 12. juni 2013 Dette skjedde når jeg akkurat hadde begynt å prøve ut sminke (13-14 år). Mamma og jeg dro på shopping og gikk innom cubus. Jeg fant en mascara som skulle gi meg både volum og lengde osv osv. Mamma ville ikke gi meg noe som var vannfast, og spurte damen i kassen om mascaraen var vannfast. Et helt greit og enkelt spørsmål. Mamma: er denne mascaraen vannfast? Damen i kassen: du skal aldri vaske bort mascara med vann! Mamma: nei.. er dette en vannfast mascara? Damen i kassen: du må for all del ikke vaske den vekk med vann eller i dusjen! Sånn fortsetter samtalen i kanskje 5 minutter før vi ikke gidder mer. Damen i kassen kjeftet på mamma for at hun ikke visste hvor dødens farlig det var å vaske bort mascara med vann.
Tjukk Norris Skrevet 15. juni 2013 #155 Skrevet 15. juni 2013 Var på busstasjonen i hjembyen min hvor jeg fikk øye på en lokal byoriginal type alkoholiker med huleboerskjegg. Han fikk øye på meg også og skrek "nå skal jeg drepe deg!" Og begynte å løpe etter meg. Fikk opp farta da kan du si, selv om det skal sies at fyren egentlig er ganske harmløs. Det var jo ganske rart da. En annen gang, når jeg jobbet i psykiatrien, kom jeg en dag syklende til jobb. Det var fint vær så alle beboerne og de ansatte satt ute. Plutselig hyler han ene beboeren(schizofren) som vanligvis ikke sa så mye til meg; "fy faen, i dag var du pen as! Ja, skikkelig deilig! Skal vi gifte oss!!! Ja, jeg bare spør jeg!!!" Var litt pinlig, men samtidig ganske morsomt da.
Helena83 Skrevet 17. juni 2013 #156 Skrevet 17. juni 2013 Dette skjedde når jeg akkurat hadde begynt å prøve ut sminke (13-14 år). Mamma og jeg dro på shopping og gikk innom cubus. Jeg fant en mascara som skulle gi meg både volum og lengde osv osv. Mamma ville ikke gi meg noe som var vannfast, og spurte damen i kassen om mascaraen var vannfast. Et helt greit og enkelt spørsmål. Mamma: er denne mascaraen vannfast? Damen i kassen: du skal aldri vaske bort mascara med vann! Mamma: nei.. er dette en vannfast mascara? Damen i kassen: du må for all del ikke vaske den vekk med vann eller i dusjen! Sånn fortsetter samtalen i kanskje 5 minutter før vi ikke gidder mer. Damen i kassen kjeftet på mamma for at hun ikke visste hvor dødens farlig det var å vaske bort mascara med vann. Haha,teit spørsmål..men hva som er farlig med det egentlig?
blueberries Skrevet 17. juni 2013 #157 Skrevet 17. juni 2013 Haha,teit spørsmål..men hva som er farlig med det egentlig? Det er ikke farlig...
Helena83 Skrevet 17. juni 2013 #158 Skrevet 17. juni 2013 Det er ikke farlig... Hahahah..nå ble jeg nesten litt redd her
Pene sko... Skrevet 17. juni 2013 #159 Skrevet 17. juni 2013 (endret) Jeg lå ute i parken og koste meg med is og en bok, da en beruset mann kom gående forbi. Han hadde festet blikket fremover mens han gikk - litt sånn; steady as she goes. Med vidt gap raper han således temmelig høyt. Sådan at jeg måtte få nesen opp av boken for å ta en titt. Da jeg kikket ble han tydeligvis sur og sa derfor med en klar stemme at det visstnok er "typisk Oslo-folk å ikke hilse!". Endret 17. juni 2013 av Pene sko... 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå